Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για αδιευκρίνιστο ακόμη ποσό, η Cobelfret αγόρασε από τη μαμά εταιρεία Clipper Group, την Seatruck Ferries, εταιρεία που ειδικεύεται στις γραμμές ανάμεσα στην Ιρλανδία και το ΗΒ. Βασικά η Clipper αποφάσισε να επικεντρωθεί στην κύρια δραστηριότητα, που είναι ο τομέας χύδην ξηρού φορτίου. Η Seatruck ελέγχει περίπου το 20% του θαλάσσιου roro φορτίου από και πρός την Ιρλανδία, με 8 πλοία, 2 εκ των οποίων είναι υποναυλωμένα σε τρίτους. Τα τελευταία χρόνια η Cobelfret είχε ρίξει μεγάλο βάρος στην Ιρλανδία και η στρατηγική αυτή γίνεται ακόμη πιο δυνατή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 3/28/2022 at 5:13 PM, Nick the Greek said:

Μια από τις 6 αδελφές της Cobelfret με μητέρα την Kawasaki θα δούμε απόψε, έχουμε ήδη δεί την Σελεστίνη και την Βαλεντίνη. Σήμερα η σειρά της Βικτωρίνης, γαλλιστί Victorine. Είναι και το τελευταίο πλοίο της σειράς με κατασκευή 2000, αριθμό γιάρδας 1491 και ΙΜΟ 9184029. Μήκος 162 μέτρα, γραμμικά μέτρα 2,307 και συνολική χωρητικότητα 157 νταλίκες. Προσέξτε όμως πως και στο πάνω-πάνω ντέκ το πλοίο μεταφέρει ΙΧ. Φέρει σημαία Βελγίου και αυτόν τον καιρό απασχολείται ανάμεσα στο Vlissingen και το Dagenham για λογαριασμό της Ford Motor Company.

 

Και αυτό στη Μεσόγειο αυτές τις ημέρες, και αυτό μάλλον εκτελεί χρέη car carrier. Μόλις απέπλευσε από τη Valencia και ανεβαίνει για το Southampton.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 3/11/2023 at 9:19 PM, Petros P said:

Στον αστακό βρέθηκε εχθές και σήμερα το πλοίο 

On 3/11/2023 at 9:59 PM, Petros P said:

Μέχρι να δούμε τι θα γινει με τη Κλεμεντίνα, παει και αυτο Αστακό οπως είχε πάει το Melusine, άραγε καποιος ναυλος η πετρέλαια με βυτίο γιατι ειδαν και απο είδαν στη ράδα (ομορφιές Πειραιώτικες ?)

Και τώρα πάει το Celandine φτάνοντας τη Τετάρτη απο Σέτε.

Εχει ενδιαφέρον γιατί αραγε πάνε, φορτίο η πετρέλαια?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ας δούμε δύο όμορφα στιγμιότυπα από το Terminal της Cobelfret στο Rozenburg, πρωταγωνιστούν τα roro του Flensburger. Στην πρώτη φωτογραφία βλέπουμε τις αδελφές Palatine και Opaline. Μπορεί να παρατηρήσει κανείς τη διαφορά στο υπερυψωμένο κομοδέσιο του Opaline που του δίνει τη δυνατότητα να φορτώνει νταλίκες μέχρι κατάπρυμα στο τελευταίο deck. Αντίθετα το Palatine φορτώνει από το κομοδέσιο και πλώρα. Τι είναι όμως καλύτερο από δύο αδελφές? Μα φυσικά οι τρείς, όχι του Τσέχωφ αλλά της Cobelfret. Στη δεύτερη φωτογραφία λοιπόν προστίθεται και το Mazarine.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/21/2023 at 6:49 PM, Nick the Greek said:

Φόρεσε σινιάλο Cobelfret στο φουγάρο και ξεκίνησε δρομολόγια από το Zeebrugge για το Santander της Ισπανίας. Στην ίδια γραμμή το συνοδεύει το αδελφό του Maxine το οποίο περνάει και από το Δουβλίνο.

Το οποίο Maxine μετακόμισε στη γραμμή Zeebrugge-Teesport και Zeebrugge-London(Purfleet) κάνοντας τράμπα με το Peregrine το οποίο ήρθε στη γραμμή Zeebrugge-Santander. 

Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτές οι τράμπες που κάνει συνεχώς η Cobelfret, δεν έχω καταλάβει ακόμη τον αλγόριθμο με τον οποίο γίνονται. Βλέπεις ξαφνικά ένα πλοίο να ξεφορτώνει στο Zeebrugge και πηγαίνει μετά στο Rotterdam να φορτώσει και το αντίστροφο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...