Jump to content
Shipfriends

Άπτερα (IMO 7302081)


Recommended Posts

On 3/9/2011 at 7:43 AM, yoryos said:

καλημερες, το ΑΠΤΕΡΑ ηταν πολυ περιεργο εσωτερικα και η διαρυθμιση των εσ. χωρων ηταν εντελως διαφορετικη απο τα αλλα μετασκευασμένα που πανω κατω ειχαν ολα τα σαλονια και εστιατορια στη σειρα στο ιδιο καταστρωμα. Ειχε και περιεργη διαταξη στο πανω γκαραζ κατι σαν του ΡΟΔΟΣ. Ηταν ομως πολυ γρηγορο για την εποχη του, οσες φορες ταξιδεψα με αυτο ηταν σωστο στον καιρο και μεσα επικρατουσε η οικογενειακη και ζεστη ατμοσφαιρα της ΑΝΕΚ. Οταν εφυγε απο τα Χανια δεν λησμονηθηκε γιατι επισκιαστηκε από το δίδυμο ΛΑΤΩ-ΛΙΣΣΟΣ που τοτε ηταν υπερ κρουιζ φερρυ! Στη Σουδα εδενε οριζοντια στο λιμανι και οχι καθετα οπως το ΚΡΗΤΗ και γεμιζε με το ολολευκο χρωμα και το μουρμουρητο των μηχανων και γεννητριων του ολη τη πολη! Θα παρακαλουσα οποιος εχει φωτογραφιες απο το εσωτερικο του η απο οταν ηταν τη Σουδα να της δημοσιευσει και μοιραστει μαζι μας γιατι ειναι πραγματικα σπανιες!! Καλα ταξιδια

 

On 2/17/2012 at 1:16 PM, KOGI said:

Μήπως έχει κάποιος το GA plan του πλοίου ?

 

On 5/15/2020 at 12:21 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Γνωρίζει κανείς πως ήταν η διάταξη των εσωτερικών του χώρων;

Συγνώμη αν γίνομαι κουραστκός.Γνωρίζει κάποιος πως ήταν μέσα;Δε βρήκα πουθενα το deckplan του όσο και αν έχω ψάξει.Βλέποντας το εξωτερικά καταλαβαίνει κανείς πως τα σαλόνια με τις καμπίνες μπερδεύονται σε ίδια καταστρώματα.Κάπου είχα διαβάσει πως οι διαδρόμοι του ήταν δαιδαλώδης.Τελικά πως ήταν μέσα το βαπόρι;

Link to comment
Share on other sites

Είχα μπεί μέσα όταν είχε πρωτοέρθει και πρίν χτιστεί εντελώς πίσω, με το Άπτερα δεμένο στου Τζελέπη και άνοδο με την κλίμακα από τα πλάγια. Το πάνω γκαράζ ήταν μικρό. Δυστυχώς δε θυμάμαι να σου πω και πολλά πράγματα για το εσωτερικό πέραν από το ότι η σκάλα έβγαινε στο χώρο της reception και θυμάμαι να είχε ένα πολύ ωραίο σαλόνι πρύμα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είναι και πολλά τα χρόνια, μετά τη μετασκευή πίσω, θυμάμαι στο χώρο υπήρχαν καθρέφτες ο οποίοι σου έδιναν τη ψευδαίσθηση ότι ο χώρος ήταν τεράστιος.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγω μια τι θυμαμαι από ταξίδι μετά το κουτί.οπως έμπαινες στο κεντρικό γκαραζ υπήρχαν οι σκάλες αριστερά που σε έβγαζαν στη υποδοχή, όπου πιο πλωρα υπήρχε ένα μικρό σαλόνι με ένα μπαρ ,και μετα αριστερά αεροπορικά,κεντρο ανω γκαραζκαι δεξιά καμπινες.Πιο πάνω από το κλιμακοστασιο έβγαινες σε ένα μικρό χώρο όπου πρυμα υπήρχαν οι νέες καμπινες  και μπροστά αριστερά ένας κλειστός για τους επιβάτες χωρος, μετά ένα σαλόνι ,δεξιά ένα εκκλησάκι και μπροστα εστιατόριο(πήγαινες μια δεξιά μια αριστερά σε αυτό το κατάστρωμα,μάλλον για αυτο το ελεγαν δαιδαλωδες) .Στο επόμενο κατάστρωμα πρπει να ήταν όλο καμπινες εκτός από μπροστά που ήταν σαλονι.Τελευταιο ντεκ ήταν η γέφυρα και από πίσω πρεπει να ηταν οι λουξ καμπινες και οι ανοικτόι χωροι .Δε ξέρω αν υπήρχε κάτι κάτω από το γκαραζ αλλα μάλλον θα ήταν καμπινες πληρώματος. 

Με κάθε επιφύλαξη ότι έχω πει

Link to comment
Share on other sites

Αξιοπρεπεστατο και κλασσικο Ανεκοπλοιο, προσπαθουσε να χωρεσει οτι ειχαν ολα τα πλοια της εταιριας, θα ελεγα μεσα ηταν ενα μικρο Λατω..

Ειχε φυσικα και το καθιεωμενο εκκλησακι.

Το πλωριο σαλονι αν θυμαμαι καλα ηταν 2/3 σαλονι Α θεσης και 1/3 τραπεζαρια Α θεσης.

Πραγματι απο την πλ.Καραισκακη η επιβιβαση γινοταν απο τα πλαγια γιατι ειχε και εκει κυλιομενη.

Και το πρυμνιο ηταν αξιοπρεπες σαλονι και οταν εβγαινα πανω, ειχα παρατηρησει οτι τα πλαστικα καθισματα στο πρυμνιο ντεκ εγραφαν αναγλυφα ΧΑΝΙΑ!

Οσο για την θεση προσδεσης, απο κει εδεναν ολα για τα Χανια, μην ξεχναμε περαν του Κυδων που αναφερθηκε, και το ορτιζιναλ Κρητη, μετεπειτα Σουπερναιας.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαρίστω πάρα πολύ για τις απαντήσεις.

Αν κατάλαβα καλά είχε δύο πλωριά σαλόνια στο καθρέφτη σε δύο διαφορετικά καταστρώματα και στο κάτω πλωριό σαλόνι μοιραζόταν ο χώρος με το εστιατόριο.Στο ντεκ του άνω γκαράζ είχε αεροπορικά σαλόνι και καμπίνες,στο ανώτερο πρύμα σαλόνι,μέση καμπίνες εκκλησάκι και πλώρα εστιατόριο-σαλόνι.Στο αμέσως ανώτερο κατάστρωμα πρύμα όλο καμπίνες και στη πλώρη άλλο ένα σαλόνι ενώ στο ντεκ της γέφυρας καμπίνες λουξ.

Η διαρρύθμιση όπως τη περιγράφετε ποιο πολύ σε Βενιζέλο μου φέρνει.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ένα Άπτερα και από μένα, εν πλώ και από ψηλά. Δε θυμάμαι αν το έχω σκανάρει από carte postale ή από μπροσούρα, μάλλον το πρώτο. Είναι η φορεσιά στην οποία το κίτρινο και το μπλέ μετά το logo πάνε μέχρι επάνω. Ακόμη δεν έχει χτιστεί πρύμα το πλοίο.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

το βιντεο ειναι διαμαντακι 

Ρεθυμνο (στο βίρα), Ρομιλντα, Ιαλυσσος, Αρκαδι, Ευτυχία, Παναγια Τηνου 2 (σε μανουβρα αφιξης τα δυο τελευταια) και δυο κρουαζιεροπλοια που δεν καταφερα να ταυτοποιησω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
10 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

PEGASUS
επιβατηγο/οχηματαγωγο
Taiyo Ferry,Kanda
Hayashikane,Shimonoseki 1973

7167 grt 140.9x22.4x5.5 m
2 MAN 14700 kw  21.5 kts
697 επιβάτες  500 ιχ
γραμμή Κanda-Osaka
1978 πώληση Κyushu Kyuko Ferry,Tokyo

γραμμή Τοkyo-Osaka

1982 Osaka Shosen Mitsui,Osaka

 1983 όνομα ΟSAKA
1984 όνομα PEGASUS
πώληση ΑΝΕΚ

πηγή επίσημη κάρτα
 

Έτυχε να είμαι στον κατάπλου του πλοίου στο

Πέραμα κ μη εθισμένος ακόμα στα γιαπωνέζικα 
σουλούπια αναρρωτιιόμουν,ποιό είναι αυτό το

αυτοκινητάδικο που έφερε η ΑΝΕΚ!!!
 

pegasus_1973_1.jpg

Για να υπάρχει και στο τοπικ. ;) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...