gpan Posted February 8, 2006 Share Posted February 8, 2006 Συγνώμη αλλα δεν ειχα δει την είδηση Νηρέα, οταν το εμαθα κοιταξα στο τοπικ του πλοίου αν το εχουμε αναφερει κ το εβαλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nautikos Posted September 1, 2007 Share Posted September 1, 2007 Απο τις αρχες του ετους το πλοιο εκτελει δρομολογια μεταξυ Κινας - Βιετναμ και συγκεκριμενα αναμεσα στα λιμανια Hainan (China) και Ha Long Bay (Vietnam). Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted March 2, 2008 Share Posted March 2, 2008 Και φέρεται να έχει πάρει το όνομα MORNING SHINE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Τα δρομολογια ομως εχουν πια αλλαξει. Το πλοιο κινειται μεταξυ Κινας και Νοτιας Κορεας αι συγκεκριμενα μεταξυ Beihei, Zhoushan στην Κινα και Yosu, Busan στην Κορεα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ngbyron Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 υπαρχει καμια foto του πλοιου οπως ειναι τωρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Το Άπτερα είναι αυτό εδώ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 H μεταφραση παντως δεν το βγαζει για PEGASUS που ειναι το ΑΠΤΕΡΑ.Το λεει ferry Fuji Maru,που ισως να ειναι το EL GRECO.Δεν ξερω ακριβως τι γινεται με αυτα τα δυο,τα ειδα και εγω χτες σε καποιες φωτο αλλα εχω χασει την μπαλα ποιο ειναι ποιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoryos Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 καλημερες, το ΑΠΤΕΡΑ ηταν πολυ περιεργο εσωτερικα και η διαρυθμιση των εσ. χωρων ηταν εντελως διαφορετικη απο τα αλλα μετασκευασμένα που πανω κατω ειχαν ολα τα σαλονια και εστιατορια στη σειρα στο ιδιο καταστρωμα. Ειχε και περιεργη διαταξη στο πανω γκαραζ κατι σαν του ΡΟΔΟΣ. Ηταν ομως πολυ γρηγορο για την εποχη του, οσες φορες ταξιδεψα με αυτο ηταν σωστο στον καιρο και μεσα επικρατουσε η οικογενειακη και ζεστη ατμοσφαιρα της ΑΝΕΚ. Οταν εφυγε απο τα Χανια δεν λησμονηθηκε γιατι επισκιαστηκε από το δίδυμο ΛΑΤΩ-ΛΙΣΣΟΣ που τοτε ηταν υπερ κρουιζ φερρυ! Στη Σουδα εδενε οριζοντια στο λιμανι και οχι καθετα οπως το ΚΡΗΤΗ και γεμιζε με το ολολευκο χρωμα και το μουρμουρητο των μηχανων και γεννητριων του ολη τη πολη! Θα παρακαλουσα οποιος εχει φωτογραφιες απο το εσωτερικο του η απο οταν ηταν τη Σουδα να της δημοσιευσει και μοιραστει μαζι μας γιατι ειναι πραγματικα σπανιες!! Καλα ταξιδια Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Το ΑΠΤΕΡΑ έφερε τα ονόματα PEGASUS, OSAKA και ΧΑΝΙΑ κατά το παρελθόν. Το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ (αιωνία η μνήμη) λεγόταν FERRY ATSUTA. To επίσης αδελφό τους SEA TRAILER που πέρασε από τον στόλο της Hellas Ferries σαν roro λεγόταν SHIMA MARU. Οπότε η φωτο που παρέθεσε ο ndimitr93 πιο πάνω μάλλον είναι κάποιο άλλο αδελφό της σειράς που δεν χάνουμε και τίποτα να αναζητήσουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 Νομιζω παντως οτι το ΑΠΤΕΡΑ εχει παροπλιστει/διαλυθει? γιατι δεν βρισκονται τιποτα παραπανω πληροφοριες(εταιρια/δρομολογια)για περα απο τον Μαιο του 2010.Να εχει αλλαξει ονομα το αποκλειω αφου η αναζητηση του ΙΜΟ δινει αποτελεσμα παντα το MORNING SHINE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Τελευταία θέαση στο AIS στις 18 Αυγούστου 2010 στη Wakayama της Ιαπωνίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 συμφωνα με το ferries of southern europe, πουληθηκε στην κινα για scrap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Τη μέρα που ο proud μας ανέφερε ότι το πλοίο πουλήθηκε για σκραπ, εκείνο προσάραζε στην εξοτική...παραλία του διαλυτηρίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 28, 2011 Share Posted June 28, 2011 το πιο γνωστο μπαουλο του πειραια, το πλοιο που εβαλε sponsons πολυ πριν το απαιτησει η "στοκχολμη" σε 3 χαρακτηριστικες του ποζες στον Πειραια το 1995 και το 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KOGI Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 Μήπως έχει κάποιος το GA plan του πλοίου ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Θυμάται κανείς ποιά ήταν η χωρητικότητα αυτής της σειράς, και εννοώ τα Άπτερα / Ελ Γκρέκο / Seatrailer σε φορτηγά ή/και ΙΧ? Διαφορετικές μετασκευές προφανώς, οπότε φαντάζομαι και λίγο διαφορετικά νούμερα σε κάθε περίπτωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 (edited) Για 500 οχηματα κανει λογο το φυλλαδιο της ΑΝΕΚ του σωτηριου ετους 2000 οποτε χοντρικα πρεπει να ειχαν ιδια χωρητικοτητα περιπου με το Πρεβελης. Edited August 17, 2019 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted August 17, 2019 Share Posted August 17, 2019 Ελ Γκρεκο και Δαιδαλος θυμαμαι πως ειχαν πανω γκαραζ για ιχ μεσα στις καμπινες οπως και ο Πρεβελης.Το Δαιδαλος ομως εχω δει σε φωτογραφια ειχε και ενα υπογειο γκαραζ για ιχ κατι το οποιο θεωρω εντυπωσιακο για γιαπονεζικο μετασκευασμενο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katso Posted August 18, 2019 Share Posted August 18, 2019 Από ταχύτητες πώς πήγαινε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 On 8/17/2019 at 9:01 PM, Nick the Greek said: Θυμάται κανείς ποιά ήταν η χωρητικότητα αυτής της σειράς, και εννοώ τα Άπτερα / Ελ Γκρέκο / Seatrailer σε φορτηγά ή/και ΙΧ? Διαφορετικές μετασκευές προφανώς, οπότε φαντάζομαι και λίγο διαφορετικά νούμερα σε κάθε περίπτωση. 500 αυτοκίνητα 960 Lane meters On 8/18/2019 at 1:47 PM, Katso said: Από ταχύτητες πώς πήγαινε; 21.5 το έδιναν αλλά στα μέρη μας δούλευε πιο κάτω απ ότι θυμάμαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 On 8/17/2019 at 11:19 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Ελ Γκρεκο και Δαιδαλος θυμαμαι πως ειχαν πανω γκαραζ για ιχ μεσα στις καμπινες οπως και ο Πρεβελης.Το Δαιδαλος ομως εχω δει σε φωτογραφια ειχε και ενα υπογειο γκαραζ για ιχ κατι το οποιο θεωρω εντυπωσιακο για γιαπονεζικο μετασκευασμενο. οχι μονο ειχε αλλα επερνε και φορτηγα ,ηταν βεβαια αναμεσα στις καμπινες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted August 26, 2019 Share Posted August 26, 2019 Iδου η ράμπα για το κάτω γκαράζ. και ολο το γκαράζ του Δαίδαλου,αρα και το απτερα θα εμοοιαζε πριν το μεγάλωμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 Να το και στο Περαμα, πριν μια 15ετια Δεν ειναι η καλυτερη φωτο του πλοιου αλλα αξιζει να δουμε ποσο αθλια φαινονται τα sponsons απο αυτη τη γωνια Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted May 15, 2020 Share Posted May 15, 2020 Γνωρίζει κανείς πως ήταν η διάταξη των εσωτερικών του χώρων; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted May 20, 2020 Share Posted May 20, 2020 Ένα πλοίο που ποτέ δεν κατάφερα να ταξιδέψω και το έβλεπα πάντοτε με δέος λόγο της χαρακτηριστικότατης φιγούρας του. Κάτι η πρύμνη κάτι αυτή η πλώρη με έκαναν να το αγαπώ . Πάλι καλά που υπάρχει και το Vehicle Simulator και το ταξιδεύω εικονικά 🙂. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now