Jump to content
Shipfriends

Άπτερα (IMO 7302081)


Recommended Posts

Συγνώμη αλλα δεν ειχα δει την είδηση Νηρέα, οταν το εμαθα κοιταξα στο τοπικ του πλοίου αν το εχουμε αναφερει κ το εβαλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...

Τα δρομολογια ομως εχουν πια αλλαξει. Το πλοιο κινειται μεταξυ Κινας και Νοτιας Κορεας αι συγκεκριμενα μεταξυ Beihei, Zhoushan στην Κινα και Yosu, Busan στην Κορεα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 years later...

H μεταφραση παντως δεν το βγαζει για PEGASUS που ειναι το ΑΠΤΕΡΑ.Το λεει ferry Fuji Maru,που ισως να ειναι το EL GRECO.Δεν ξερω ακριβως τι γινεται με αυτα τα δυο,τα ειδα και εγω χτες σε καποιες φωτο αλλα εχω χασει την μπαλα ποιο ειναι ποιο B)

Link to comment
Share on other sites

καλημερες, το ΑΠΤΕΡΑ ηταν πολυ περιεργο εσωτερικα και η διαρυθμιση των εσ. χωρων ηταν εντελως διαφορετικη απο τα αλλα μετασκευασμένα που πανω κατω ειχαν ολα τα σαλονια και εστιατορια στη σειρα στο ιδιο καταστρωμα. Ειχε και περιεργη διαταξη στο πανω γκαραζ κατι σαν του ΡΟΔΟΣ. Ηταν ομως πολυ γρηγορο για την εποχη του, οσες φορες ταξιδεψα με αυτο ηταν σωστο στον καιρο και μεσα επικρατουσε η οικογενειακη και ζεστη ατμοσφαιρα της ΑΝΕΚ. Οταν εφυγε απο τα Χανια δεν λησμονηθηκε γιατι επισκιαστηκε από το δίδυμο ΛΑΤΩ-ΛΙΣΣΟΣ που τοτε ηταν υπερ κρουιζ φερρυ! Στη Σουδα εδενε οριζοντια στο λιμανι και οχι καθετα οπως το ΚΡΗΤΗ και γεμιζε με το ολολευκο χρωμα και το μουρμουρητο των μηχανων και γεννητριων του ολη τη πολη! Θα παρακαλουσα οποιος εχει φωτογραφιες απο το εσωτερικο του η απο οταν ηταν τη Σουδα να της δημοσιευσει και μοιραστει μαζι μας γιατι ειναι πραγματικα σπανιες!! Καλα ταξιδια

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΠΤΕΡΑ έφερε τα ονόματα PEGASUS, OSAKA και ΧΑΝΙΑ κατά το παρελθόν.

Το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ (αιωνία η μνήμη) λεγόταν FERRY ATSUTA.

To επίσης αδελφό τους SEA TRAILER που πέρασε από τον στόλο της Hellas Ferries σαν roro λεγόταν SHIMA MARU.

Οπότε η φωτο που παρέθεσε ο ndimitr93 πιο πάνω μάλλον είναι κάποιο άλλο αδελφό της σειράς που δεν χάνουμε και τίποτα να αναζητήσουμε ;)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω παντως οτι το ΑΠΤΕΡΑ εχει παροπλιστει/διαλυθει? γιατι δεν βρισκονται τιποτα παραπανω πληροφοριες(εταιρια/δρομολογια)για περα απο τον Μαιο του 2010.Να εχει αλλαξει ονομα το αποκλειω αφου η αναζητηση του ΙΜΟ δινει αποτελεσμα παντα το MORNING SHINE.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Τη μέρα που ο proud μας ανέφερε ότι το πλοίο πουλήθηκε για σκραπ, εκείνο προσάραζε στην εξοτική...παραλία του διαλυτηρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το πιο γνωστο μπαουλο του πειραια, το πλοιο που εβαλε sponsons πολυ πριν το απαιτησει η "στοκχολμη" σε 3 χαρακτηριστικες του ποζες στον Πειραια το 1995 και το 2004

gallery_1817_230_187566.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Θυμάται κανείς ποιά ήταν η χωρητικότητα αυτής της σειράς, και εννοώ τα Άπτερα / Ελ Γκρέκο / Seatrailer σε φορτηγά ή/και ΙΧ? Διαφορετικές μετασκευές προφανώς, οπότε φαντάζομαι και λίγο διαφορετικά νούμερα σε κάθε περίπτωση. 

Link to comment
Share on other sites

Για 500 οχηματα κανει λογο το φυλλαδιο της ΑΝΕΚ του σωτηριου ετους 2000 οποτε χοντρικα πρεπει να ειχαν ιδια χωρητικοτητα περιπου με το Πρεβελης.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Ελ Γκρεκο και Δαιδαλος θυμαμαι πως ειχαν πανω γκαραζ για ιχ μεσα στις καμπινες οπως και ο Πρεβελης.Το Δαιδαλος ομως εχω δει σε φωτογραφια ειχε και ενα υπογειο γκαραζ για ιχ κατι το οποιο θεωρω εντυπωσιακο για γιαπονεζικο μετασκευασμενο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 8/17/2019 at 9:01 PM, Nick the Greek said:

Θυμάται κανείς ποιά ήταν η χωρητικότητα αυτής της σειράς, και εννοώ τα Άπτερα / Ελ Γκρέκο / Seatrailer σε φορτηγά ή/και ΙΧ? Διαφορετικές μετασκευές προφανώς, οπότε φαντάζομαι και λίγο διαφορετικά νούμερα σε κάθε περίπτωση. 

500 αυτοκίνητα

960 Lane meters

On 8/18/2019 at 1:47 PM, Katso said:

Από ταχύτητες πώς πήγαινε; 

21.5 το έδιναν αλλά στα μέρη μας δούλευε πιο κάτω απ ότι θυμάμαι 

Link to comment
Share on other sites

On 8/17/2019 at 11:19 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Ελ Γκρεκο και Δαιδαλος θυμαμαι πως ειχαν πανω γκαραζ για ιχ μεσα στις καμπινες οπως και ο Πρεβελης.Το Δαιδαλος ομως εχω δει σε φωτογραφια ειχε και ενα υπογειο γκαραζ για ιχ κατι το οποιο θεωρω εντυπωσιακο για γιαπονεζικο μετασκευασμενο.

οχι μονο ειχε αλλα επερνε και φορτηγα ,ηταν βεβαια αναμεσα στις καμπινες

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ένα πλοίο που ποτέ δεν κατάφερα να ταξιδέψω και το έβλεπα πάντοτε με δέος λόγο της χαρακτηριστικότατης φιγούρας του. Κάτι η πρύμνη κάτι αυτή η πλώρη με έκαναν να το αγαπώ . Πάλι καλά που υπάρχει και το Vehicle Simulator και το ταξιδεύω εικονικά 🙂.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...