Jump to content
Shipfriends
Sf_X

Scrubbers

Recommended Posts

Posted (edited)

Η τοποθέτηση των scrubbers στα 3 παλάτια που ανακοινώθηκε δια στόματος Γκριμάλντι θα συνοδευτεί το πιο πιθανό απο μικρής έκτασης παρεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους (μοκέτες, καθίσματα,τηλεοράσεις) που παρόλα αυτά χρειάζονταν χρόνια. Το Μύκονος έχει ένα μικρό προβάδισμα γιατί έχουν γίνει ήδη αρκετές εργασίες ενώ το δίδυμο του Ηρακλείου αναμένεται να μείνει ~3 εβδομάδες το κάθε πλοίο στην δεξαμενή

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι ακόμα, εξαρτάται απο το πότε θα γίνουν. Τα scrubbers δεν είναι ακόμα έτοιμα

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2018 at 12:11 PM, Sf_X said:

Όχι ακόμα, εξαρτάται απο το πότε θα γίνουν. Τα scrubbers δεν είναι ακόμα έτοιμα

Δεν ξέρω από που αγοράζει scrubbers το αφεντικό, υπάρχει κάθε καρυδιάς-καρύδι στην αγορά. Με παραγγελία τον περασμένο μήνα, για κάποια respectable μάρκα κι όχι κάποια Κινέζικα noodles, συζητάμε για 9-12 μήνες παράδοση. Οπότε δεν αποκλείεται η εγκατάστασή τους να γίνει ακόμη και μετά το επόμενο καλοκαίρι.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν τα έχει παραγγείλει ήδη ο Μανωλιός? 😛

Επίσης η τοποθέτηση του δε νομιζω να γίνει εν Ελλάδι?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Nick the Greek said:

Δεν ξέρω από που αγοράζει scrubbers το αφεντικό, υπάρχει κάθε καρυδιάς-καρύδι στην αγορά. Με παραγγελία τον περασμένο μήνα, για κάποια respectable μάρκα κι όχι κάποια Κινέζικα noodles, συζητάμε για 9-12 μήνες παράδοση. Οπότε δεν αποκλείεται η εγκατάστασή τους να γίνει ακόμη και μετά το επόμενο καλοκαίρι.  

Με την Alfa Laval συνεργαζεται.Ο ιδιος παντως ειπε οτι θα τα χει βαλει μεχρι τον Απριλη οποτε λογικα τα εχουν παραγγειλει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα αλλάξει η αισθητική των φουγάρων δηλαδή; Εξωτερικά θα τοποθετηθούν αυτά τα πράγματα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχουν και καλύτερα , αν δε κανω λαθος το independence of the seas εχει βαλει και δε το καταλαβαίνεις , 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, MILTIADIS said:

Με την Alfa Laval συνεργαζεται.Ο ιδιος παντως ειπε οτι θα τα χει βαλει μεχρι τον Απριλη οποτε λογικα τα εχουν παραγγειλει.

Ε τότε τα έχει παραγγείλει ήδη εδώ και λίγο καιρό, δεν έκανε οικονομία επιλέγοντας την Alfa Laval, βάζει καλό πράγμα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, MILTIADIS said:

Με την Alfa Laval συνεργαζεται.Ο ιδιος παντως ειπε οτι θα τα χει βαλει μεχρι τον Απριλη οποτε λογικα τα εχουν παραγγειλει.

 

39 minutes ago, Nick the Greek said:

Ε τότε τα έχει παραγγείλει ήδη εδώ και λίγο καιρό, δεν έκανε οικονομία επιλέγοντας την Alfa Laval, βάζει καλό πράγμα. 

Ας δουμε δυο ενδιαφεροντα βιντεα :D απο το καναλι της Alfa Laval στο youtube για να δουμε πως λειτουργει και που/πως τοποθετειται αυτο το οργανο του Εωσφορου που λεγεται scrubber. :P

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, lostromos said:

Θα αλλάξει η αισθητική των φουγάρων δηλαδή; Εξωτερικά θα τοποθετηθούν αυτά τα πράγματα;

Μιας και τα scrubbers εν γένει είναι αρκετά ογκώδεις διατάξεις, είναι σίγουρο ότι θα αυξηθεί ο όγκος των φουγάρων. Το στοίχημα είναι να μπει η εταιρεία στον κόπο στην μελέτη εφαρμογής τους να εισάγει και τον αισθητικό παράγοντα και να διατάξει τόσο τα scrubbers όσο και τις καινούριες λαμαρίνες των φουγάρων με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργήσει ένα ομοιογενές σύνολο, και όχι κόψε-βάλε-κάλυψε με κουτί-τελειώσαμε. Πχ τα φουγάρα των Παλατιών είναι αρκετά χαμηλά για το προφίλ τους, δεν θα με χάλαγε να αναπτύσσονταν σε ύψος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο που μπορει να σωσει τα παλατια απο αποτελεσματα τυπου Pont Aven ειναι οτι δεξια και αριστερα των τσιμινιερων δεν υπαρχει αρκετος χωρος για να τις φαρδυνουν σε τετοια εκταση οπως στο συγκεκριμενο διοτι η υπερκατασκευη στην οποια εχουν μπει τα φουγαρα ειναι σχετικα στενη κ"πεφτει"ακριβως απο κατω σχεδον το deck 8 χωρις να αφηνει μεγαλο περιθωρια επεκτασης,αρα θα πρεπει να κανουν μεγαλη μανουβρα με το αναλογο επιπλεον κοστος.Αντιθετα υπαρχει χωρος μπροστα κ ισως ακολουθηθει αλλο μοντελο.Παντως θα συμφωνησω με τον Πετρο οτι πλεον και απο τοτε που τοποθετηθηκαν τα πρωτα scrubbers εχουν βελτιωθει τα πραγματα και δυσκολα θα δουμε κατι εξοφθαλμα τραγικο στα περισσοτερα ferries στο μελλον.

Υ.Γ Οσο για το Cap Finistere στην πραγματικοτητα εχασε πολυ επειδη δν ξαναβαλανε τα φτερα τα οποια δεν νομιζω να μην μπηκαν λογω των αλλαγων αυτων.

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω στα παλάτια δε θα πειραχτούν καθόλου τα φουγάρα και δε θα χαλάσει καθόλου η εμφάνισή τους, λόγω του σημείου που θα τοποθετηθούν τα scrubber (χωρίς "s"), λόγος και για τον οποίο απαιτείται διάστημα 3 εβδομάδων για τις εργασίες, αλλιώς γινόταν και σε 1 με φρικιαστικά -αισθητικά- αποτελέσματα 😁 Οψόμεθα.

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι περίπου 3 εβδομάδες στο ναυπηγείο για την εγκατάσταση, είναι απαραίτητες μόνο όταν το πλοίο ξεκινήσει την εγκατάσταση από το μηδέν σε αυτήν του την παραμονή στο ναυπηγείο, που μάλλον θα συμπέσει με την ετήσια του επιθεώρηση/συντήρηση. Αν η οποιαδήποτε εταιρεία θέλει να ελαχιστοποιήσει το χρόνο που το πλοίο θα παραμείνει εκτός δράσης, μπορεί να ξεκινήσει την εγκατάσταση εν πλώ, και να την ολοκήρώσει στο ναυπηγείο. Είναι τεχνικά δυνατό και στα ποντοπόρα ήδη γίνεται κάτι τέτοιο, συγκεκριμένα η Starbulk κάνει τέτοιου είδους εγκατάσταση, με την έγκριση της Κλάσης εννοείται. Τώρα εν Ελλάδι, και με τα δυσκοίλια/ακατάρτιστα κατά τόπους λιμεναρχεία, δεν ξέρω αν είναι κάτι τέτοιο εφικτό ακόμη κι αν οι εταιρείες το επιδιώξουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν πρόκειται περί εξαρτήματος, είναι μια ολόκληρη εγκατάσταση η οποία επεξεργάζεται τα καυσαέρια του πλοίου ώστε το τελικό προιόν να έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε Θείο. Περισσότερες πληροφορίες εδώ και στα ελληνικά.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/10/2018 at 5:02 PM, Petros P said:

Υπαρχουν και καλύτερα , αν δε κανω λαθος το independence of the seas εχει βαλει και δε το καταλαβαίνεις , 

Πολύ σωστή η παρατήρησή σου Πέτρο, ας δούμε το φουγάρο πρίν την εγκατάσταση, και σε μια φωτογραφία από ψηλά μπορούμε να δούμε καλύτερα το πως άλλαξε. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν παυει ομως η νέα προσθηκη να ειναι εξωτερικά της υπαρχουσας κατασκευής. Κατι τετοιο στα παλατια θα στοιχιζε πολυ σε αισθητικο αποτελεσμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα "κοστίσει" απ' ότι φαίνεται. Περιμένουμε κι ελπίζουμε συνάμα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η μεχρι τωρα εμπειρια εχει δειξει οτι αλλαζουν οψη εντονοτερα οι στενες τσιμινιερες των οποιων τα φουγαρα ειναι τοποθετημενα εν σειρα(τυπου Blue Star 1/2).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δλδ πρέπει Όλα τα πλοία, να βάλουν αυτες τις εγκαταστάσεις;

Υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο Για να εγκατασταθουν;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δηλαδη τόσα πλοία στολίδια που έχουμε, θα πρέπει να κοτσάρουν κατι, σαν μια επιπλέον υπερκατασκευή, ενωμένη με το φουγάρο. Μόνο που  φοβάμαι να φανταστώ το αισθητικό αποτέλεσμα, σε κάποια πλοία. Πχ φανταστείτε να πρέπει να μπουν scrubbers στο Superferry II.😟

Επίσης  το μέτρο μπορεί να εφαρμοστεί στα πλοία με 2 τσιμινιέρες ? Εχουμε κανένα παράδειγμα πλοίου που ήδη το έχει εφαρμόσει ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×