Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εάν είναι ο συγκεκριμένος κύριος είναι πραγματογνωμονας θα γνώριζε το τρόπο και τη διαδικασία, που θα μπορούσε να γίνει αντιληπτή η πυρκαγιά στο χώρο του γκαράζ!! Δηλαδή από το σύστημα πυρανιχνευσης του πλοίου που θα χτυπήσει στη Γέφυρα και η βάρδια της γέφυρας θα ενημερώσει το σκαπουλο για να πάει στη ζώνη να ελέγξει γιατί χτύπησε η συγκεκριμένη ζώνη!! Και εφόσον έβλεπε ότι υπήρχε πυρκαγια θα ενημερώνε τη γέφυρα και έπρεπε να προσπαθησει να περιορίσει τη πυρκαγια με τοπικά μέσα εάν ήταν ελεγχόμενη (πυροσβεστηρες) μέχρι να ενεργοποιηθεί το μόνιμο σύστημα πυρόσβεσης στο γκαράζ και να μεταβεί η ομάδα αντιμετώπισης κινδύνου (ΟΑΚ) 

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς τότε ο άνθρωπος αλλά ήθελε να γράψει και άλλα θα εννοούσε!! Πάντως εάν δεν λειτούργησαν τα συστήματα της πυρασφάλειας θα είχαμε πολύ χειρότερα συνέπειες για το πλοίο και τους επιβαίνοντες!!! Ενω από ότι φαίνεται από τις ζημιές περιόριστηκαν στο χώρο του κυρίως γκαράζ και δεν επεκτάθηκαν σε άλλα καταστρωματα προς το πάνω!! 

Link to comment
Share on other sites

Εσυ αναφερεσαι στα συστηματα αντιμετωπισης,αυτος διερωταται για τα συστηματα προληψης..Υλικα και άυλα..

Και ως προς την ουσια της υποθεσης 4 πυρκαγιες(ξεχασε και το Ιεραπετρα)σε τοσο συντομο χρονο δεν ειναι κ λιγες!

 

Link to comment
Share on other sites

Εάν διάβασες στο προηγούμενο μήνυμα μου για το σύστημα πρόληψης έγραψα!!! Δηλαδή το σύστημα πυρανιχνευσης με τα smoke detectors κλπ!! Ενω ο πραγματογνομωνας μιλάει για τις κάμερες ασφαλείας, που δεν είναι τοποθέτημενες για αυτό το λόγο σε διάφορα σημεία του πλοίου (πχ είσοδος επιβατών, καταπελτες οχημάτων, σαλόνια, τσιμινιέρα, μηχάνοστασιο) 

Όσες πυρκαγιες ξέσπασαν σε ιδιόκτητα πλοία της ΑΝΕΚ φάνηκε ότι τα συστήματα ανίχνευσης και αντιμετώπισης πυρκαγιάς λειτουργήσαν σωστά καθώς και τα πληρώματα της ήταν εκπαιδεύμενα για την αντιμετώπιση τους. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι,το θεμα ομως ειναι να μην αναβουν αυτες οι πυρκαγιες η μια μετα την αλλη.Αμα καθε 2 χρονια συζηταμε τα ιδια κ τα ιδια τι να τα κανω τα smoke detectors..

Και δυο τελευταιες αναφορες 

Στο Κρητη ΙΙ δεν λειτουργησαν ολα και τοσο καλα.αλλα ευτυχως η φωτια ξεσπασε λιγο εξω απο το λιμανι και την εθεσε υπο ελεγχο-ουσιαστικα-η πυροσβεστικη.

Στο δε Norman Atlantic με τα 30 θυματα,επειδη νομιζω πας να κανεις διαχωρισμο,υπηρχε πληρωμα της ΑΝΕΚ στο γκαραζ και στο ξενοδοχειο και μαλιστα υπηρχε και Υπαρχος της Ανεκ πανω στο βαπορι,χωρις αυτο να σημαινει φυσικα οτι δεν εχει ο πλοιαρχος τον πρωτο και τελευταιο λογο.Και κατ ουσια οση ευθυνη ειχε η πλοιοκτητρια για το πλοιο αλλη τοση ειχε κ η ναυλωτρια που το ναυλωσε.

Αυτα και πραγματικα δεν επανερχομαι γιατι δεν υπαρχει λογος να ερχομαστε σε αντιπαραθεση απλα αυτα τα πραγματα συζητουνται πλεον ανοιχτα στα περιξ και σιγουρα η ΑΝΕΚ χανει μονη της κοσμο και πολυ φοβαμαι οτι η ουσιαστικη φωτια θα ξεσπασει τωρα που εσβησε η πραγματικη.

Link to comment
Share on other sites

δεν μιλησε κανεις ανοιχτα για δολιοφθορα. μη λετε κουβεντες στον αερα.

προσωπικα, αν ημουν ανεκ, θα εξεταζα απο μηδενικη βαση τον τροπο που τηρουνται τα μετρα ασφαλειας και αποφυγης πυρκαγιας

τοσες φωτιες στο γκαραζ μεσα σε εξι χρονια, για μενα δειχνουν πλημμελη τηρηση των κανονων ασφαλειας, σε ολες τις πτυχες. 

Link to comment
Share on other sites

Είναι κάτι το οποίο δεν γνωρίζω..  και εδώ ίσως και να βγαίνω off topic έχω συγγενικό πρόσωπο στην ΑΝΕΚ το οποίο ισχυρίζεται ότι πολλά (κοράκια) από άλλες εταιρείες έσπευσαν να πουν και πριν το επεισόδιο με την πυρκαγιά ότι η ΑΝΕΚ χάνει την έδρα της.. Με τον ερχομό των Μινωικών στα Χανιά με το Mykonos Palace. ναι! Ήταν μια πολύ καλή κίνηση από πλευράς της MINOAN!  Την οποία και στηρίζω! Αλλά δεν μπορείς να διαδίδεις ότι το ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.  Δεν είναι ΑΞΙΟΠΛΟ!  και πολλά άλλα βαπόρια όπως το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ΠΟΥ  ΣΤΈΚΕΤΑΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΊΣ ΒΛΆΒΕΣ!! ΣΕ ΓΡΑΜΜΈΣ άλλωστε η ΑΝΕΚ μπορεί να κάνει την κίνηση Ματ! Στα Χανιά και αυτή την κίνηση περιμένω υπομονετικά. 

Link to comment
Share on other sites

ας μεινουμε ομως σε αυτο το topic στο θεμα της πυρκαγιας, τα πραγματικα στοιχεια και τις ενδειξεις.

τα υπολοιπα στη γωνια του κουτσομπολη, αρκει να μην ξεφευγουμε απο τα ορια της νομιμοτητας ;) 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, proud_ionian said:

τοσες φωτιες στο γκαραζ μεσα σε εξι χρονια, για μενα δειχνουν πλημμελη τηρηση των κανονων ασφαλειας, σε ολες τις πτυχες. 

Μήπως σε συνδυασμό με κόπωση του υλικού; Μεταξύ πρώτων και δεύτερων -άντα είναι (πλην Norman Atlantic).

Link to comment
Share on other sites

Ε καλα εχει και βαπορια στα τελευταια -αντα που κοντευουν τα -ηντα και δεν ανοιγει ρουθουνι. Ακομα δεν ξερουμε απο τι ξεκινησε η φωτια εδω. Αν δουμε οτι ειναι απο την ιδια αιτια με το Κρητη ΙΙ ή το Νορμαν Ατλαντικ τοτε ΘΑ μιλαμε για σοβαρες ευθυνες παραλειψεις και αμελεια. Αν τη φωτια ομως την εβαλε ενας τρελος γιατι ηθελε να καψει την κατσικα του γειτονα του, τοτε τι να κανει η ΑΝΕΚ και η καθε ΑΝΕΚ και το καθε βαπορι. Υπομονη λοιπον...

Link to comment
Share on other sites

On 9/4/2018 at 10:53 PM, Highspeed 7 said:

Φωτο απο το Ίντερνετ 

4C3DD88C-F9CF-469D-B246-EB47DF60BDDA.jpeg

Απ'την φωτό αυτήν δέν φαίνεται να είναι τόσο σοβαρές οι ζημιές.Δέν ξέρω βεβαίως άν υπάρχουν άλλες φωτογραφίες από άλλα σημεία τού πλοίου.Πάντως είναι ευτύχημα ότι δέν υπήρξαν ζημιές στο μηχανοστάσιο ή στο ηλεκτροστάσιο γιατί τότε θα το κλαίγαμε το πλοίον

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Ας δούμε κάποιες φωτογραφίες από το συνεργείο του κ. Δέτση, που έχει αναλάβει την επισκευή του  καταστρώματος των οχημάτων στο γκαράζ του Ελ. Βενιζέλος

Venizelos (1).jpgVenizelos (2).jpgVenizelos.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Προχωρά η διαδικασία εξωδικαστική επίλυσης των αξιώσεων αποζημίωσης μετά την πυρκαγιά στο «Ελ. Βενιζέλος» στις 28 Αυγούστου του 2018, όπως είπε ο πρόεδρος του Δ.Σ. Γιώργος Κατσανεβάκης κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της ΑΝΕΚ που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας.

Μέχρι σήμερα δεν έχουν ασκηθεί αγωγές κατά της εταιρείας λόγω καταστροφής / ζημίας σε οχήματα, φορτία και αποσκευές επιβατών.

Ο κ. Κατσανεβάκης σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «το πλοίο είναι ασφαλισμένο σε διεθνή αλληλοασφαλιστικό οργανισμό για την κάλυψη απαιτήσεων αστικής ευθύνης έναντι τρίτων (Protection & Indemnity) και, ως εκ τούτου, το σύνολο των ανωτέρω αξιώσεων καλύπτεται από τον εν λόγω οργανισμό, με αποτέλεσμα να μην αναμένεται οικονομική επιβάρυνση της εταιρείας. Ήδη το πλοίο έχει ανακαινιστεί πλήρως, κατέστη πολυτελέστερο και αναμένεται ότι το κόστος των εργασιών θα καλυφθεί πλήρως από τους ασφαλιστές του».

Link to comment
Share on other sites

On 9/11/2019 at 4:00 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο κ. Κατσανεβάκης σημείωσε μεταξύ άλλων ότι «το πλοίο είναι ασφαλισμένο σε διεθνή αλληλοασφαλιστικό οργανισμό για την κάλυψη απαιτήσεων αστικής ευθύνης έναντι τρίτων (Protection & Indemnity) και, ως εκ τούτου, το σύνολο των ανωτέρω αξιώσεων καλύπτεται από τον εν λόγω οργανισμό, με αποτέλεσμα να μην αναμένεται οικονομική επιβάρυνση της εταιρείας.

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως μας τα λέει ο σύντεκνος Κατσανεβάκης. Συνήθως για κάθε P&I claim υπάρχει και κάποιο deductible, το ποσό δηλαδή από το ύψος του οποίου και πάνω, αρχίζει να πληρώνει το Club. Μέχρι αυτό το ποσό, πληρώνει ο ασφαλισμένος. Αυτό το ποσό βέβαια μπορεί να είναι και μηδέν ή κάτι ελάχιστο, με αντάλλαγμα όμως ιδιαιτέρως αυξημένα premiums. Αλλά δε την κόβω την ΑΝΕΚ να πληρώνει φουσκωμένα premiums. Πέρα από αυτό, οικονομική επιβάρυνση δεν υφίσταται ίσως από το ίδιο το γεγονός, πλήν όμως θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε τι ποσό πλήρωσε η εταιρεία για ασφάλιση P&I στις 20 Φεβρουαρίου του 2018 και τι στις 20 Φεβρουαρίου του 2019(η 20ή Φεβρουαρίου είναι η ετήσια ημερομηνία ανανέωσης της ασφάλισης P&I). Λογικά η ύπαρξη ενός τέτοιου μεγάλου claim πρός την ασφάλεια, θα έχει επηρρεάσει τα premiums πρός τα επάνω, ίσως και σε σημαντικό βαθμό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...