Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο καραβι βρισκονται εκτος των πυροσβεστων και του λιμενικου, ατομα του πλοιου -πληρωμα (μηχανικοι κτλπ), και ατομα της εταιριας οι οποιοι επιβλεπουν την κατασταση?

Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε μερικες χτεσινες φωτογραφιες του πλοιου

Απο πρυμα φαινεται καλυτερα η κλιση του και ο καπνος που εβγαινε αρκετα πυκνος χτες.Στο πλαι υπηρχαν εξι ρυμουλκα τα οποια και κρατουσαν το πλοιο απο την αριστερη πλευρα ενω στην πλωρη του ηταν στην αναμονη χωρις να συμμετεχουν αλλα τεσσερα ρυμουλκα,αν δεν κανω λαθος δυο του Βερνικου και δυο του Σπανοπουλου

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι τέθηκε σε οποιαδήποτε σύγκριση ή συζήτηση η επιλογή να σώθουν άνθρωποι ή ζώα. Δε χρειάστηκε βασικα. Εφόσον όμως (και ευτυχώς) δεν υπήρξαν ανθρώπινες απώλειες και το επεισόδιο θεωρείται ότι έληξε ή λήγει αναίμακτα και χωρίς παρατράγουδα μπορώ να καταλάβω απόλυτα την οδύνη εκείνων που έχασαν τα ζώα τους. Δεν είναι αντικείμενα και για πολλούς είναι πολύ παραπάνω από ζώα συντροφιάς.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Το πλήρωμα θα κοίταζε πρώτα να σώσει τον κόσμο ή τα ζώα;1000 άτομα σώθηκαν σε φλεγόμενο καράβι και εμείς θα κοιτάμε τους σκύλους...

Φυσικά εχεις δίκαιο. Το άρθρο το ανέβασα μονο και μονο για αναφερθέι το γεγονός.Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω οτι έπρεπε το πληρωμα να σκεφτεί τίποτα αλλο εκτός απο το να σώσει τον κόσμο. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Dusan21 said:

Καλησπερα, υπαρχει καποιο update? Απο την εμπειρια σας, παιδια, γνωριζετε αν τετοιες ζημιες ειναι επισκευασιμες?

Δεδομένου οτι δεν εχει επηρεαστεί το μηχανοστάσιο, φυσικά και είναι επισκευάσιμες.

Αν ειχε επηρεαστεί το μηχανοστάσιο θα ήθελε μεγάλη κουβέντα το θέμα

44 minutes ago, Harry said:

Τα ζωα δεν συνοδευονταν;

Τα ζώα βρίσκοταν στους χώρους φύλαξης, οι οποίοι βρίσκονται πρύμα αριστερά στο 5 αν θυμαμαι καλά.

Αν υπάρχουν απώλειες δεν οφείλονται σε απανθρακωση σε καμια περιπτωση, αλλα πιθανον σε αναπνευστικα αιτια

Link to comment
Share on other sites

Αρα λοιπον τα ζωακια δεν ηταν υπ' ευθηνη των ιδιοκτητων τους;

Αλλα λογια να αγαπιομαστε, εχω την εντυπωση οτι καποιοι πρεπει ντε και καλα να ασχοληθουν με κατι και να επιρριψουν ευθυνες.

 

Link to comment
Share on other sites

Να θέσω 2 ερωτήματα τώρα που έσβησε η φωτιά και δεν έχουμε απώλειες.Τα νερά της πυρόσβεσης μήπως έχουν περάσει στο μηχανοστάσιο ή σε άλλους χώρους κάτω από το ντεκ 3;Η πυρκαγιά επεκτάθηκε και σε χώρους πάνω από το ντεκ 3 όπως πχ στο ντεκ 5 που βρίσκεται το άνω γκαράζ και πλευρικά οι καμπίνες πληρώματος;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Highspeed 7 said:

Μεταξύ fake και μούφα news κινείται το άρθρο. Ποιος κύριος σκύλου δεν τον έχει στο dog village (ή και στην καμπίνα του...), αλλά τον αφήνει στο αυτοκίνητο, στο γκαράζ, μόνο του για ένα τουλάχιστον 8ωρο; Τώρα αν σε κάποιο φορτηγό, ήταν φορτωμένα ζωάκια για Pet shop (υποθέτω) δεν μπορούσαν να γίνουν και πολλά. Κουβέντες αεριούχες να γίνονται στο internet...

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα στο fb απο υποτιθεμενο επιβατη οτι το πληρωμα ηταν απων, οταν εμφανιστηκε ουρλιαζε στους επιβατες και επικρατουσε ενα χαος (αναφερει οτι ζητουσαν σωσιβια και δεν ηξεραν που βρισκονται).Επισης το playback του shiptracking.eu εχει προκαλεσει cuber-διαμαχεςγιατι το παλατι αν και γυρισε αμεσως επλεε με πολυ μικρη ταχυτητα. Κατι που οντως δημιουργησε αποριες και σε εμενα.

 

Γνωριμα πραγματα που συμβαινουν σε καθε τετοιο ειδους περιστατικο.

 

ΥΓ. Οι ειδικοι στο fb εχουν αποφασισει οτι το πλοιο θα παει για σκραπ, οπως ακριβως δηλαδη αποφασισαν και περσυ τετοιες μερες με το Πατμος.

 

Link to comment
Share on other sites

Οι περισσοτεροι δηλωνουν πως το πληρωμα επραξε τα προβλεπόμενα.Απο εκει και επειτα μεχρι να οργανωθουν λιγο τα πραγματα ειναι και λογικο να πεσουν και καποιες φωνες απο την πλευρα του πληρωματος αν βεβαια συνεβη κατι τετοιο.Οσο για τα σωσιβια καλο θα ηταν οι επιβατες οταν μπαινουν στο πλοιο να παρακολουθουν τα βιντεο για τα σωστικα που παιζουν στις τηλεορασεις και θα ηξεραν που θα τα βρουν.

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση ,σαν λιμάνι διαφυγής στην Αττική ποιά θεωρούμε? Το πλοίο ηρθε στον Πειραιά ,επειδή ειχε τη δυνατότητα,αλλα πχ ο Πόρος ή το ΛΑύριο στη χειρότερη δε θα μπορούσε να λειτουργήσει? Στο Πορο που ήταν διπλα τα βαθικά τα έχει θαρρώ.

Link to comment
Share on other sites

Η εφημερίδα των συντακτών αναφερει πως εκφορτωθηκαν όλα τα ΙΧ χωρίς να έχουν υποστεί ζημιές. Δεδομενου οτι βρίσκοταν ΙΧ στο γκαραζ Νο2, σημαινει πως τα νερά και η φωτιά δεν επηρέασαν κατωτερα καταστρωματα άρα οι πιθανοτητες να έχουν πληγεί τα "σωθικά" του είναι ελάχιστες έως μηδαμινές.

Άλλωστε αν ειχε πλυμμηρισει το μηχανοστάσιο θα είχε γραφτεί

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Petros P said:

Στο Πορο που ήταν διπλα τα βαθικά τα έχει θαρρώ. 

Ουτε για αστειο δεν μπαινει στον Πορο.

Περαν αυτου ο Πειραιας εχει ρυμουλκα, πυροσβεστικα θαλασσια και επιγεια με λιγα λογια μονοδρομος ηταν ο Πειραιας.

Link to comment
Share on other sites

Ο πραγματογνωμονας και γνωστος στην κοινωνια των Χανιων Γοργιας Ψυλλακης (ο οποιος ειναι και μετοχος της ΑΝΕΚ μεταξυ αλλων) κατεθεσε μηνυτηρια αναφορα στον Αρειο Παγο για το θεμα της πυρκαγιας στο Βενιζελος ζητωντας απαντησεις στα παρακατω ευλογα ερωτηματα.

Quote

 Χαρακτηριστικά αναφέρει πως “είναι η τρίτη φορά σε χρονικό διάστημα μικρότερο των έξι ετών που εκδηλώνεται πυρκαγιά στους χώρους γκαράζ ιδιόκτητων ή μισθωμένων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων της “ΑΝΕΚ Lines”.

Οι δύο προηγούμενες ήταν:
i.”NORMAN ATLANTIC” επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο  με 474 περίπου επιβαίνοντες – ναυτική τραγωδία τα ξημερώματα της 28ης Δεκεμβρίου 2014 από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο γκαράζ με πολλούς νεκρούς και αγνοούμενους  (ίδια περίπου περίπτωση με το “Ελευθέριος Βενιζέλος”) και
ii. “ΚΡΗΤΗ – 2″ επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο με 200 συνολικά επιβαίνοντες στο οποίο εκδηλώθηκε μεγάλη φωτιά στο γκαράζ στις 19 Νοεμβρίου 2012  και ώρα  23.30 μ.μ. ενώ αυτό προσέγγιζε το λιμάνι της Πάτρας.”

Τέλος, ο πιστοποιημένος εκτιμητής-πραγματογνώμονας τελειώνει με τα ζητούμενα που θέτει προς διερεύνηση στη μηνυτήρια αναφορά προς την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, αναφέροντας εκτός των άλλων:

“Ως μέτοχος της εταιρείας ΑΝΩΝΥΜΗ  ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε. “ΑΝΕΚ LINES”, έχοντας έννομο συμφέρον, καθόσον όλα τα ανωτέρω (γεγονότα, ενέργειες κλπ.) στιγματίζουν αρνητικά την εταιρεία, δημιουργούν ανασφάλεια και εύλογα ερωτηματικά στο επιβατικό κοινό, μεγάλο ποσοστό του οποίου θα προτιμήσει άλλο μέσο ή εταιρεία για το ταξίδι του, ζητώ να διερευνηθεί άμεσα:

Γιατί τα συστήματα οπτικής παρακολούθησης που είναι  εγκατεστημένα στους χώρους οχημάτων Ε/Γ-Ο/Γ  δεν κατέστησαν εφικτό να συντελέσουν και να συνδράμουν  στον έγκαιρο εντοπισμό της υπ΄ όψιν πυρκαγιάς (εν τη γενέσει)  πριν αυτή εξαπλωθεί .

Εάν η υπ΄όψιν πυρκαγιά εκδηλώθηκε ή μη σε χρόνο ανεκτέλεστης περιπολίας στους χώρους των γκαράζ (fire patrol). Η τήρηση ή μη των οδηγιών της υπ΄αριθμ. 05/2012 Εγκυκλίου ISM της πλοιοκτήτριας εταιρείας με θέμα την λήψη προληπτικών μέτρων για την αποφυγή και αντιμετώπιση πυρκαγιάς και η  οποία αναφέρεται στην  ανάγκη επαυξημένων περιπολιών για συνεχή επιτήρηση των χώρων οχημάτων, με σκοπό τον έγκαιρο εντοπισμό πυρκαγιάς ο οποίος εξασφαλίζει τον απαραίτητο χρόνο για την αποτελεσματική καταπολέμησή της προτού αναπτυχθεί.

H επάρκεια ή μη απαιτούμενων ελέγχων για αποφυγή εισόδου, παραμονής κλπ στους χώρους των γκαράζ τρίτων ατόμων ( τρομοκρατών , λαθρεπιβατών κλπ) .

Εάν ο εξοπλισμός των ψυγείων φορτηγών που αφορά στη λειτουργία της ψυκτικής τους εγκατάσταa`σης εντάσσεται ή μη , σε υποχρεωτικό καθεστώς περιοδικών ελέγχων και πιστοποιήσεων , έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ασφαλής λειτουργία τους κατά τη μεταφορά με πλοία . Διαχωρισμός ή μη των φορτηγών ψυγείων από τα φορτηγά γενικού φορτίου στους χώρους των γκαράζ με τήρηση αποστάσεων ασφαλείας μεταξύ των οχημάτων.

Εάν και κατά πόσον η εκδηλωθείσα στις 28.08.2018 και ώρα 23:45 μ.μ. φωτιά στο γκαράζ νούμερο 3 με τα φορτηγά, στο πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Χανιά μπορεί να οφείλεται σε δολιοφθορά  ή τρομοκρατική ενέργεια, αφού είναι η τρίτη φορά σε χρονικό διάστημα μικρότερο των έξι ετών που τα καράβια της ΑΝΕΚ  Lines “αρπάζουν φωτιά μεσοπέλαγα…”

Ζητώ να καταλογιστούν ποινικές ευθύνες -αν διαπιστωθεί ότι υφίστανται- σ΄ αυτούς που με ενέργειες ή πράξεις τους (η φωτιά στο επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο “Ελευθέριος Βενιζέλος” θα μπορούσε να είχε εξελιχθεί σε ναυτική τραγωδία) φέρονται να έχουν διαπράξει σοβαρά ποινικά αδικήματα, προξενώντας ζημιές στους μετόχους της εταιρείας “ΑΝΕΚ Lines” και θέτοντας αντιμέτωπους με σοβαρούς κινδύνους επιβάτες  κλπ.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...