Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γνωστή μου που ταξίδευε , βρίσκεται ήδη στο Blue Galaxy για το πρωινό δρομολόγιο για Χανιά. Χωρίς το αυτοκίνητό της φυσικά. .Η φωτιά όπως μου μετέφερε ξέσπασε σε φορτηγό ψυγείο ενώ σε γενικές γραμμές δεν υπήρξε πανικός . 

Link to comment
Share on other sites

Το 2ο μάλλον... Μια ακόμη νευρική κίνηση της ΑΝΕΚ λες και όσοι παρακολούθησαν το συμβάν και η πλειοψηφία των Χανιωτών δεν ξέρουν το πλοίο. Σε μια πρώτη ανασκόπηση το ατυχές συμβάν αντιμετωπίστηκε υποδειγματικά και πριν επεκταθεί

Link to comment
Share on other sites

Ας σταθουμε και μια φορα στο αποτελεσμα. Εκκενωση φλεγομενου βαποριου με 1000 ατομα μεσα στη νυχτα. Εχουμε πολυ προσφατο παραδειγμα φωτιας που επεκταθηκε αμεσα με τραγικα αποτελεσματα και εδω δεν ειχαμε ουτε στραμπουληγμα.. Δεν ξερω αν εγιναν ολα σωστα η αν κατι θα μπορουσε να εχει γινει καλυτερα αλλα το αποτελεσμα μετραει.

Απο την αλλη αν ημουν ΑΝΕΚ με 4-5 φωτιες σε 5 χρονια θα προβληματιζομουν αρκετα

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Neptune said:

Ας σταθουμε και μια φορα στο αποτελεσμα.

Πραγματικά...

Στο μεταξύ, νεότερο δημοσίευμα επιβεβαιώνει ότι η φωτιά ξεκίνησε από φορτηγό με πλαστικά.

Quote

Λιγο μετά τις 10 το πρωί της Τετάρτης άνοιξε ο καταπέλτης του πλοίου και διαπιστώθηκε αφενός το σημείο έναρξης της φωτιάς, αφετέρου ότι εξακολουθούν να υπάρχουν εστίες φωτιάς, αλλά χωρίς φλόγα- βγαίνουν μόνο καπνοί.

 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ανακοινωση του ΚΚΕ. Πραγματικα offtopic και αηδιαστικοι οποιοι το σκεφτηκαν, και το δημοσιευσαν κιολας...

Quote

«Η φωτιά που ξέσπασε στο πλοίο "Ελ. Βενιζέλος" και έθεσε αντιμέτωπους με σοβαρούς κινδύνους επιβάτες και ναυτεργάτες, είναι αποτέλεσμα της έντασης της αντιλαϊκής πολιτικής των κυβερνήσεων και της εφοπλιστικής επιθετικότητας, με μείωση κατά 40% του στόλου και του ναυτεργατικού δυναμικού, μείωση οργανικών συνθέσεων, εξαντλητικά δρομολόγια και εξοντωτικά ωράρια εργασίας, παραβίαση των κανόνων ασφαλείας στα πλοία, που τελικά θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή επιβατών και ναυτεργατών» αναφέρει σχόλιο του ΚΚΕ, καταλήγοντας «αντίστοιχα μεγάλες είναι και οι ελλείψεις σε βασικές υποδομές, απαραίτητες για την ασφαλή διάσωση και αποβίβαση στο λιμάνι του Πειραιά, το οποίο όπως και πριν έτσι και σήμερα, με την ιδιωτικοποίησή του, λειτουργεί με κριτήριο το κέρδος».

 

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα του ανοιχτού γκαράζ σε περίπτωση φωτιάς και κατα πόσο επηρεάζει την εξέλιξη της , θα πρέπει να μελετηθεί κατά την γνώμη μου άμεσα  , στον τομέα της ναυπηγικής. Στα μάτια μου είναι μεγάλο μειονέκτημα . Ευτυχώς όλα λειτούργησαν σωστά σήμερα. Αλλά ας πάρουμε το σενάριο πως είχε ανοιχτό γκαράζ το πλοίο και ανέμους 7 μποφόρ. Την ίδια εξέλιξη θα είχαμε ? Τώρα όσον αφορά τα δρομολόγια του πλοίου πότε άραγε να επιστρέψει ?θα ταξίδευα σήμερα το βράδυ και  δεν βλέπω να υπάρχει άλλο να το αντικαταστήσει. Και γραμμή στα τηλέφωνα που έδωσε η εταιρεία δύσκολα βγάζεις.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Giorgos Pettas said:

To paros jet κατά τα λεγόμενα του seazoom

Και θα μπορεί να ανταπεξέλθει το Paros jet στις απαιτήσεις της γραμμής τόσο σε επιβάτες όσο και σε οχηματα;

Για τα φορτηγά δεν αναφέρω τίποτα...

Edited by basilis89
Link to comment
Share on other sites

Όχι αλλά δεν υπάρχει κάτι πιο άμεση λύση! Μην δούμε κανένα Aqua Blue σε λίγες ημέρες που θα τελειώσει τα δρομολόγια του από τη Θεσσαλονίκη, μέχρι να γυρίσει ο Ελυρος από τη ναύλωση του. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί τόσο πολύ, όταν το πλοίο έφτασε αυτοδύναμο στον Πειραιά με ταχύτητες 18 κόμβων προφανώς δεν αντιμετωπίζει μηχανικό πρόβλημα. Οπότε όταν ολοκληρωθούν η εκκένωση & τα διαδικαστικά της διερεύνησης των αιτίων απο την πυροσβεστική θα μπορεί να ετοιμαστεί για να επανέλθει κανονικά εντός το πολύ 4-5 ημερών αν κρίνει κανείς απο την εξωτερική εικόνα

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Sf_X said:

Γιατί τόσο πολύ, όταν το πλοίο έφτασε αυτοδύναμο στον Πειραιά με ταχύτητες 18 κόμβων προφανώς δεν αντιμετωπίζει μηχανικό πρόβλημα. Οπότε όταν ολοκληρωθούν η εκκένωση & τα διαδικαστικά της διερεύνησης των αιτίων απο την πυροσβεστική θα μπορεί να ετοιμαστεί για να επανέλθει κανονικά εντός το πολύ 4-5 ημερών αν κρίνει κανείς απο την εξωτερική εικόνα

Χωρίς ν ειμαι ειδικός πιστεύω θα καθυστερήσει λίγο παραπάνω γιατί  θα εμπλακούν και ασφαλιστικές για αποζημιωσεις (Ερώτηση κανω)

48 minutes ago, Petros P said:

To newpost ανεβασε κάποια βιντεο απο το ανοιγμα του καταπελτη

 

Από που αποβιβάστηκαν οι επιβάτες εφόσον δεν άνοιξαν οι καταπελτες;

Link to comment
Share on other sites

Από εξωτερική σκάλα από τη δεξιά πλευρά, για ευνόητους λόγους!! Μιας και υπήρχε κίνδυνος η φωτιά να πάρει οξυγόνο και να φουντώσει!! 

Ακούγεται ότι μάλλον το Olympic Champion θα είναι ο αντικατάστατης του Ελ. Βενιζέλος. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 

Ακούγεται ότι μάλλον το Olympic Champion θα είναι ο αντικατάστατης του Ελ. Βενιζέλος. 

Και στην Αδριατική ποιο θα πάει?

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...