Jump to content
Shipfriends

AF Mia (ΙΜΟ 9144811)


Recommended Posts

  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σαν να δίνει χαρτζιλίκι ο μπαμπάς στο παιδί και το παιδί στο μπαμπά ή στη μαμά είναι τέτοιες κινήσεις στο Grimaldi Group ;):P

Link to comment
Share on other sites

Έτοιμο εξωτερικά το πλοίο. Βάφτηκε μπλε, μπήκαν τα σινιάλα σε μπάντες και φουγάρο, ενώ πλέον φέρει το όνομα "Cruise Smeralda", ώρα να αλλάξει και το όνομα του topic.

Link to comment
Share on other sites

55 εκατομυρια ευρω εισεπραξαν οι Μινωικες απο την πωληση του Ικαρος συμφωνα με ανακοινωση τους.

 

Η εταιρεία «Μινωικές Γραμμές Α.Ν.Ε.» ανακοίνωσε ότι στις 23 Μαΐου 2016 ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση του πλοίου «ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ» στην εταιρεία «Grimaldi Euromed SpA» στην οποία το εν λόγω πλοίο είχε εκναυλωθεί από τον Ιούλιο του 2010.

To συνολικό τίμημα της πώλησης του πλοίου ανήλθε σε 55.000.000 ευρώ ενώ το εκτιμώμενο καθαρό κέρδος από την πώληση του θα διαμορφωθεί σε 3.500.000 ευρώ περίπου και θα συμπεριληφθεί στα οικονομικά αποτελέσματα του α' εξαμήνου 2016.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον Πετρο ...βεβαια το εσωτερικο της τσιμινιερας ακομα ειναι κοκκινο και πιιστευω οτι μετα απο μερικες βουτιες στα κυματα θα δουμε και αλλα κοκκινα, οπως ειχε γινει και με το superfast i που παλι το ειχε βαψει μαλλον προχειρα ο γκριμαλντι

Link to comment
Share on other sites

του πάνε τα Grimaldoσινιάλα περισσότερο απο κάθε άλλο πλοιο του ομιλου

Βοηθάει ο όμορφος και λιτός συνάμα σχεδιασμός του σκαριού. Έχουμε δει και από το Πασιφάη (αλλά και από το Αρετούσα) πως ότι και να του φορέσεις* του πάει. Προσωπικά αυτά τα τρία τα θεωρώ από τα πιο όμορφα πλοία σε σχεδιασμό. ;)

 

*μη μου πει κανείς για τίποτα Μoby :P

Link to comment
Share on other sites

Ένα ταξιδάκι στο απέριττο Livorno, κανονισμένο 2 μήνες πρίν για τα μάτια και τις χάρες του Espresso Ravenna, τελικά μας έφερε τον Ίκαρο - Cruise Smeralda μπροστά στο φακό. Καλοδεχούμενος προφανώς, ειδικά από τη στιγμή που το πλοίο είναι απλά πανέμορφο όπως είπαν και οι προλαλήσαντες. Και είναι αλήθεια πως βλέποντάς το εντελώς συναισθηματικά, αισθάνεσαι κάτι ιδιαίτερο όταν το βλέπεις να ξεπροβάλλει από το λιμάνι. Η αναχώρησή του καθημερινά στις 10 το πρωί, ώρα που το Λιβόρνο δεν έχει καμιά άλλη προγραμματισμένη αναχώρηση, του προσδίδει έναν αέρα μοναδικότητας. Ο πλοηγός έχει πια αποβιβαστεί και το Cruise Smeralda στρέφει ελαφρώς και ξεκινά το καθημερινό του ταξίδι για την Olbia

 

Η άφιξη του πλοίου είναι προγραμματισμένη για τις 0615 καθημερινά, αυτό πρακτικά σημαίνει πως 0530 είναι στη μπούκα, οπότε η άφιξη δεν προσφέρεται για ηλιόλουστη φωτογράφιση. Για τους παρατηρητικούς, εσωτερικά του πρυμνιού παραπέτου της τσιμινιέρας το πλοίο έχει ακόμα το Minoan red χρώμα, δεν ξέρω γιατί το άφησαν αυτό εκεί, ίσως και να μην πρόλαβαν να το βάψουν. Και φυσικά το άλλο "σημάδι στο λαιμό του" είναι η φωτεινή ταμπέλα "Ikarus Palace" πίσω απ' τις βαρδιόλες του. Εκτός από αυτά όμως, το πλοίο είναι πια νηολογημένο στο Palermo, πρωτεύουσα της Μαφ.. έεεεεε της Σικελίας :D και μένουμε εμείς σαν απόμαχοι ναυτικοί στο μουράγιο να το αναπολούμε από τα χρόνια που πέρασε στις θάλασσές μας. 

 

Από κίνηση είναι πολύ νωρίς να πεί κανείς κάτι, σίγουρα όμως η Grimaldi Lines θα αντιμετωπίσει ένα δύσκολο αγώνα καθιέρωσης μια και οι αντίστοιχες αναχωρήσεις της Corsica Ferries(Mega Andrea το πρωί στις 8 αντί στις 10 του Cruise Smeralda) και Mega Express Three(στις 2100 το βράδυ αντί 2130 του παρτενέρ στη γραμμή Zeus Palace), είχαν φανερά περισσότερο κόσμο, τουλάχιστον όπως φαινόταν από τον παρατηρητή του ντόκου. Και για να βλέπουμε και πως περνάνε τα χρόνια, ήταν Απρίλιος του 2011 όταν τον είχα πρωτο-φωτογραφίσει στη Darsena Toscana του Livorno, με τα γνώριμα σινιάλα των Μινωικών Γραμμών. Έχουν πια περάσει 5 χρόνια εκτός Ελλάδος. 

 

ΥΓ: Και για όσους αναρωτιούνται, ΝΑΙ, το πέτυχα και το Espresso Ravenna, θα το δούμε αργότερα  :D

Link to comment
Share on other sites

Πολλά like, Nick_the_Greek, να 'σαι καλά! 

 

Μερικές φορές το πλοίο αφικνείται-μανουβράρει στο Λιβόρνο μετά τις 05.45, οπότε εκεί κοντά στο θερινό ηλιοστάσιο θα μπορεί κανείς να το φωτογραφίσει άνετα και με το εξαιρετικό φως του ήλιου στην άφιξη. Ενώ σίγουρα ενδείκνυται για απαθανάτιση ο κατάπλους του στην Όμπια στις 18.00, αλλά και του Zeus Palace στις 06.00. 

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάμε να δούμε ακόμα 2 κοντινές φωτογραφίες του Cruise Smeralda κατά την αναχωρηση του Σαββάτου αυτή τη φορά. Δυστυχώς όπως βλέπετε ο καιρός δεν βοήθησε αλλά έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε το πλοίο κι από πιο κοντά, τόσο από πλώρα, όσο και από πρύμα. Βλέπουμε καθαρά το παλιό του όνομα πίσω από την αριστερή βαρδιόλα αλλά και το κόκκινο των Μινωικών μέσα από το παραπέτο του φουγάρου.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως επειδή σε αυτό το μέρος του φουγάρου είναι κάπως δύσκολη η πρόσβαση... Όσο για τις νέες πινακίδες μάλλον ήδη βρίσκονται υπο κατασκευή σε κάποιο ιταλικό εργαστήριο φωτεινών επιγραφών. Οι κλασσικές ιταλικές τσαπατσουλιές  :D που έχουμε συνηθίσει (ένεκα της αυτονόητης βιασύνης δρομολόγησης), αν και πιστεύω ότι η αποκατάσταση και αυτών είναι ζήτημα χρόνου. Απ ότι βλέπω όμως τα ανάγλυφα έχουν φύγει τελείως σε σχέση με τα παλάτια και τα Κρούιζ που απλά καλύφθηκαν με μπογιά...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

 

On 5/26/2016 at 11:44 AM, .voyager said:

Τελικά ανανεώνεται και εσωτερικά!

Τον Ιούνιο ταξίδεψα με το πλοίο, το οποίο έχει πράγματι ανακαινιστεί στους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους, αλλά και στις καμπίνες. Δεν το λες και πρότυπο αισθητικής, αλλά σίγουρα είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από αυτή που μας επισκέφτηκε στην Πάτρα τελευταία φορά. Να το δούμε με φόντο τον φάρο της Isola della Bocca σε διαφορετικές αφίξεις, σε άφιξή του με την ανατολή στο Livorno και παρακάτω να περιμένει με εξαιρετικό, απογευματινό φως  έξω από τον δίαυλο της Olbia να βγει το Sovereign. Περισσότερες εικόνες υπάρχουν εδώ, συμπεριλαμβανομένων και αυτών από το interior του.

9bfcbdd599a8f3800f08480e6f83cc4b

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και για την ακρίβεια στην βερσιόν της Σαβόνα - Βαρκελώνη - Ταγγέρη. 2 φορές εβδομαδιαίως Σαβόνα - Βαρκελώνη, μία εξ αυτών συνεχίζει μέχρι Ταγγέρη. Εγκαίνια στις 8 Οκτωβρίου (σύμφωνα πάντα με το συγκεκριμένο site).

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
On 11/12/2005 at 5:30 PM, proud_ionian said:

Αυτος ο ανθρωπος ειναι κιρκη και μετατρεπει τα βαπορια σε γουρουνια :mad: .

Cruise Smeralda - Ήταν κάποτε ένα πλοίο που το έλεγαν Ίκαρο

Μεγάλη κουβέντα έχει πεί ο proud, και διαχρονική, ταιριάζει γάντι με την περίπτωση. Προχωράμε χωρίς χρονοτριβή στο δάσος της Βουλώνης για να τα πούμε αναλυτικά για ένα δικό μας παιδί που την -εξωτερική του- ομορφιά δεν την έχει χάσει.

 

Το ταξίδι είναι από Olbia(Σαρδηνία) για Livorno και είναι η επιστροφή του περάσματος με το Cruise Barcelona που είδατε ήδη στις οθόνες σας. Το πλοίο στην ώρα του στην Olbia(1830) κι εμείς στην ώρα μας(1930) ντανιασμένοι μαζί με την υπόλοιπη φόρτωση των ΙΧ και φορτηγών για την αναχώρηση των 2130. Μαζί με το Cruise Smeralda, φόρτωναν τα Moby Wonder(προορισμός Livorno επίσης), Bithia(για Genova), Moby Otta(για Genova) και Athara(για Civitavecchia) οπότε υπήρχε μεγάλη κίνηση στο λιμάνι, η οποία όμως σε γενικές γραμμές απορροφάται εύκολα αφού υπάρχει και πολύς χώρος στο λιμάνι και αρκετά καλή οργάνωση. Αυτό που δεν απορροφάται για κανένα λόγο, είναι οποιαδήποτε γλώσσα πλήν της Ιταλικής από τα μυαλά των Σαρδηνών υπαλλήλων του λιμανιού, μιλάμε για εντελώς ντουβάρια.

 

Παρκαρισμένοι λοιπόν στο πλάι του πλοίου, έρχεται το πρώτο σόκ. Περιεργαζόμενος την δεξιά πλευρά του πλοίου, παρατηρώ πως ο χρωματισμός του ουρανού του πάνω γκαράζ, είναι κάπως περίεργος. Και κοιτώντας καλύτερα, συνειδητοποιώ πως δεν είναι χρωματισμός, είναι απλά σκουριά. Σκουριά πολλή και παλιά, αυτό που λένε στα αγγλικά rust scale για όσους ξέρουν από καθαρισμό αμπαριών στα ποντοπόρα. Σε όλη την άνω επιφάνεια του πάνω γκαράζ, δεν ήταν δηλαδή ένα τοπικό φαινόμενο που τους είχε ξεφύγει, σωληνώσεις και λαμαρίνα της οροφής πλήρως καλυμμένες. Μιλάμε δηλαδή για παντελή έλλειψη συντήρησης του συγκεκριμένου τομέα, όχι για εβδομάδες αλλά για πάαααρα πολλούς μήνες. Στο πλωριό, πλαινό τμήμα του πάνω γκαράζ από δεξιά υπήρχε ήδη σκαλωσιά με κόσμο που μόλις είχε ξεκινήσει να κάνει τη συντήρηση αυτή, πλήν όμως παραμένει τρομερό το γεγονός ότι έφτασε σχεδόν να μπεί στον Ιούλιο η σεζόν με το πλοίο να παρουσιάζει αυτή την τραγική εικόνα. Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία, αλλά πιστέψτε με δεν υπερβάλλω.

 

Επιβίβαση και πάλι ξεχωριστά για οδηγούς και επιβάτες, σε αυτή την περίπτωση όμως όχι τόσο ομαλή όσο στην Civitavecchia με το Cruise Barcelona. Αφού οι  επιβάτες χωρίστηκαν από τους οδηγούς, έμειναν να περιμένουν για ένα 20λεπτο όρθιοι περίπου δίπλα από τον καταπέλτη, κάτω από τους 36 βαθμούς της Olbia εκείνη την ημέρα και χωρίς φυσικά κάποιου είδους κάλυψη, εισπνέοντας και τα καυσαέρια. Ελληνικές συνθήκες δηλαδή. Όσο για τους οδηγούς, η φόρτωση των ΙΧ ξεκίνησε μόλις στις 2110 σε ένα πλοίο που δεν ήταν καν γεμάτο σε γκαράζ. Η μεγάλη διαφορά με την Moby και την Corsica είναι πως η Grimaldi χρησιμοποιεί τα πλοία της και σαν roro ακόμα και το καλοκαίρι, ενώ στις άλλες 2 και ειδικά στην Moby φορτώνονται σε πολύ περιορισμένο αριθμό το καλοκαίρι και στο τέλος της φόρτωσης, γι αυτά υπάρχουν τα roro. Πλήν όμως στην Grimaldi, αναγκαστήκαμε να επιβιβαστούμε μετά το τέλος της φόρτωσης των φορτηγών, πράγμα όπως και να το κάνεις κουραστικό, ειδικά από τη στιγμή που ο προορισμός είναι ένα και μοναδικό λιμάνι.

 

Όσο να γίνει η φόρτωση των οχημάτων, είχαμε παραλάβει το κλειδί της καμπίνας. Πλήν όμως καμπίνα δεν είχαμε δεί, γιατί η πόρτα αρνούταν πεισματικά να ανοίξει. Επιστροφή στη reception λοιπόν, ευγενέστατοι είναι η αλήθεια, και άνοιγμα της πόρτας με το δεύτερο κλειδί με τη συνδρομή του Ναπολιτάνου καμαρότου. Κάπου εκεί συνειδητοποιήσαμε, πως δεν είμασταν οι μόνοι με τέτοια προβλήματα. Κι άλλος κόσμος προσπαθούσε εναγωνίως να ανοίξει τις πόρτες των καμπινών του, υδραυλικός να προσπαθεί να επιδιορθώσει τα υδραυλικά της διπλανής μας καμπίνας την ίδια στιγμή. Ο ίδιος υδραυλικός θα επανελάμβανε την ίδια εργασία το επόμενο πρωί στη δική μας καμπίνα, της οποίας το καζανάκι έπαψε να λειτουργεί την επομένη. Μια εικόνα επαναλαμβανόμενων προβλημάτων δηλαδή που μαρτυρούν την πλημελλή συντήρηση.

 

Η πλωριά τρίκλινη καμπίνα έδειχνε κάπως έτσι. Ευρύχωρη και λιτή, με ετοιμόρροπα κουρτινάκια και μπάνιο που πέραν της βλάβης του επόμενου πρωινού, ήδη έδειχνε παρατημένο και ταλαιπωρημένο, χρήζον άμεσου φρεσκαρίσματος. Στα σύν, το γεγονός πως όταν γνωστοποιήσαμε στη reception την βλάβη παραδίδοντας το κλειδί το επόμενο πρωί, προθυμοποιήθηκαν να μας παραχωρήσουν μια άλλη καμπίνα αν υπήρχε ανάγκη τουαλέτας/μπάνιου.  Μια ματιά και στους διαδρόμους των καμπινών της πλώρης, κι εδώ ο διάδρομος από της καμπίνες πίσω από τη reception. Δε θυμάμαι αν εδώ επί Μινωικών υπήρχε μοκέτα η πλαστικό, πάντως υπήρχε μια περίεργη μυρωδιά στους διαδρόμους αυτούς, δεν ξέρω από τι, και μια γενικότερη εικόνα παρακμής.

 

Το κλού της βραδιάς φυσικά, το κλειδί της καμπίνας που 1+ χρόνο μετά την αγορά και μετονομασία του πλοίου από την Grimaldi Lines, παραμένει στο όνομα Ikarus Palace. Αυτό ήταν γενικότερο φαινόμενο επάνω στο πλοίο, την Grimaldi Lines φαίνεται να μη την απασχολεί το brand name της. Αν επάνω στο πλοίο υπάρχει κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και γράφει επάνω Minoan ή Goutos Lines ή ακόμα και "Ταβέρνα ο Αδελφός του Κώστα", θα χρησιμοποιηθεί πάραυτα. Μου θύμησε καλές εποχές ΣΑΟΣ Ferries με τους μηχανικούς των πλοίων να τριγυρνούν στα καταστρώματα με φόρμες δουλειάς που έφεραν λογότυπα από οποιαδήποτε ελληνική ακτοπλοική εταιρεία, εκτός απ' την ΣΑΟΣ.

 

Μια ματιά τώρα στους εσωτερικούς χώρους. Εδώ η μεγάλη Reception και η μικρή πλατεία μπροστά της, ένα από τα ωραία σημεία του πλοίου. Χρησιμοποιώντας τα μεγαλόπρεπα κλιμακοστάσια, πάμε πρός τα πάνω όπου βρίσκουμε το κυρίως σαλόνι/μπάρ του πλοίου με αρκετά funky διακόσμηση και χρώματα και highlight το τζάκι που βρίσκει κανείς σε μια γωνιά του. Παραδίπλα το μικρό atrium και πιο πίσω το πρυμναίο μπάρ/pub που μάλλον έχει κλείσει οριστικά. Όλα τα παραπάνω φαίνονται αρκετά καλά διατηρημένα, έχω όμως την αίσθηση πως υλικά που φθείρονται δεν αντικαθίστανται με υλικά αναλόγου ποιότητας με αυτά που είχε το πλοίο επάνω του από τον καιρό των Μινωικών.

 

Στους εσωτερικούς χώρους  η Grimaldi Lines φροντίζει να μας υπενθυμίζει πως απαγορεύεται αυστηρά η ξάπλα, κάτι που όμως νομίζω ότι ούτε τηρείται από τους επιβάτες, ούτε εφαρμόζεται από το πλήρωμα. Αυτή είναι και μια από τις ελάχιστες πινακίδες που δεν είναι στα ελληνικά, οι περισσότερες είναι σαν αυτήν, ελληνικά και αγγλικά. Φανταστείτε πώς από το 2013 μέχρι το καλοκαίρι του 2016, αυτό το πλοίο έκανε αποκλειστικά Ιταλία - Ισπανία - Μαρόκο και δεν μπήκαν στον κόπο να βάλουν παντού πινακίδες στα αραβικά/ιταλικά/ισπανικά. Είναι ασύλληπτο.

 

Κι ένα μικρό καθιστικό στην δεξιά πλευρά του πλοίου, στο βάθος το κατάστημα του πλοίου, υπεύθυνη του οποίου είναι Ελληνίδα. Πιο καλοδιατηρημένο σημείο του πλοίου εσωτερικά, είναι η ντίσκο. Όπως βλέπετε κι εδώ, κάμποσος κόσμος την έβγαλε εκεί το βράδυ μια και δε νομίζω πως χρησιμοποιείται σαν ντίσκο πια. Στο Cruise Smeralda γευματίσαμε πάνω στο πλοίο, στο πλωριό self-service. Περιορισμένη επιλογή από 4 κυριως πιάτα(1 ζυμαρικά + 3 κρέας), καθόλου ψάρι, πλήν όμως η ποιότητα ήταν αρκετά καλή. Τα lasagne ήταν γευστικότατα ενώ η σαλάτα ήταν σαλάτα με κανονικά συστατικά κι όχι κάποια κατάξερα μαρούλια για παράδειγμα, που ήταν κάποτε μαρούλια. Δύο μερίδες λαζάνια, 1 σαλάτα ανάμεικτη, 1 μπύρα, 1 μπουκαλάκι ανθρακούχο νερό και 2 ψωμάκια(EUR 1 έκαστο), έκαναν EUR 24 αν θυμάμαι καλά. Δεν ήταν κι άσχημα.

 

Αυτό που ήταν άσχημο, ήταν το Self- service σαν χώρος. Αισθητική επαρχιακού μπουζουξίδικου δεκαετίας του 80, φτηνές καρέκλες και επένδυση σε πάτωμα, τοίχους και καρέκλες από αντιστοίχου ποιότητας υλικό που σε σχέδιο θυμίζει λαχουρένια ρόμπα που φοράει η κυρά-Μαρίτσα σε λαική γειτονιά του Πειραιά για να πάει στον κυρ-Νίκο το μπακάλη να αγοράσει μπακαλιάρο. Η μοκέτα έχει αντικατασταθεί  με πλαστικό και κάνει μεγάλη αντίθεση με το ακριβό πλακάκι των Μινωικών που υπάρχει σε κάποια σημεία. Είναι πασιφανές πως έχουν περάσει 2 διαφορετικές επιρροές διακόσμησης πάνω από το πλοίο, αν η δεύτερη μπορεί να θεωρηθεί ως τέτοια. Και φυσικά και εκεί, παρών ο πρίγκηπας με τα κρίνα να μας θυμίζει αλλοτινές εποχές, που λέει κι ο Καζαντζίδης.

 

Εξωτερικά απαράλλαχτο το πλοίο, σημείο αιχμής το ντέκ της πισίνας με το πρυμνιό μπάρ. Κατά την βραδυνή μας περιήγηση βέβαια, στο συγκεκριμένο μπάρ έκαναν πρόγραμμα στα μεγάφωνα οι bartenders με hardcore trans μουσική που ακόμα και fan της να είσαι, πρέπει να έχεις κάνει 1-2 γεμιστά τσιγάρα για να την υποφέρεις. Εξαίρεση, 2 κλασσικοί Γερμανοί 50άρηδες που λικνίζονταν στους ρυθμούς ελπίζοντας -φαντάζομαι εις μάτην- να προσελκύσουν κανένα πιπίνι. Πολύ ωραία η θέα και στο ντέκ πάνω από το πρυμνιό μπάρ, ακόμα καλύτερη από το ντέκ της γέφυρας κοιτώντας πρός τα πίσω. Το αρμονικό για τις γραμμές του πλοίου φουγάρο, πάντοτε επιβλητικό αλλά δυστυχώς με τα λάθος σινιάλα επάνω του.

 

Αναχώρηση με 20 λεπτά καθυστέρηση αν θυμάμαι καλά, άφιξη στην ώρα μας στα φανάρια του Livorno, άλλα 40 λεπτά μέχρι να δέσουμε κι από κεί και πέρα αναμονή κανένα μισάωρο μέχρι την αποβίβαση. Θεωρήθηκε σκόπιμο πρώτα να αδειάσει το κυρίως γκαράζ από τα φορτηγά, και μετά να κατέβει η ράμπα για τα ΙΧ αλλά και τους πεζούς, οπότε και εδώ ταλαιπωρία. Για γέλια οι ανακοινώσεις της Reception, εννοείται τίποτα αυτοματοποιημένο αλλά όλα σε στύλ "Πρόοοοοοσοχή παρακαλώ", α-λά ελληνικά δεκαετίας 80. Ήταν όλες μεταφρασμένες λέξη πρός λέξη από τα ιταλικά και δεν έβγαζαν και πολύ νόημα με αποκορύφωμα το "οι οδηγοί που δεν έχουν αυτοκίνητο να προσέλθουν στο γκαράζ".  Τώρα που το σκέφτομαι, πέραν αυτών των ανακοινώσεων μετά την άφιξη και αυτές που ήταν σχετικές με τις ώρες λειτουργίας του εστιατορίου, δε θυμάμαι να υπήρξε καμιά άλλη απολύτως ανακοίνωση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, είτε για την αναχώρηση, είτε για τα σωστικά, είτε κάτι σαν απλό καλωσόρισμα επάνω στο πλοίο.

 

Δυστυχώς το συγκεκριμένο πλοίο είναι πια Cruise Smeralda, δεν είναι Ίκαρος Παλλάς, με όλα τα καλά και κακά που αυτό συνεπάγεται. Παρά το γεγονός πως πολλά πράγματα επάνω στο πλοίο θυμίζουν το high profile παρελθόν του, φαίνεται πως και η πολυετής παραμονή του στη γραμμή του Μαρόκου αλλά και η πολιτική ποίησης των απολύτως απαραιτήτων επάνω στο πλοίο από την Grimaldi Lines με αποκλειστικό κριτήριο το μικρότερο δυνατό κόστος, το έχουν φέρει σε μια κατάσταση παρακμής. Η γενική εντύπωση είναι πως όταν με το κακό κυριαρχήσει και στην εγχώρια ακτοπλοία ο Grimaldi, θα νοσταλγήσουμε το τους Αγαπητούς και τους Βεντούρηδες. Το πλοίο και η εταιρεία αποπνέουν αδιαφορία στη συντήρηση, απαίσια αισθητική, φθήνια και προχειρότητα τόσο σε υλικά όσο και σε συμπεριφορές/οργάνωση. Αν έχεις έστω και μια μικρή ιδέα περί των ναυτιλιακών πραγμάτων σε προβληματίζει και σε κάνει να μην αισθάνεσαι άνετα ενόσω ταξιδεύεις, για τον απλούστατο λόγο πως με αυτά που βλέπεις χάνεται η οποιαδήποτε εμπιστοσύνη θα μπορούσες να έχεις στο πλήρωμα αλλά κυρίως στην πλοιοκτήτρια εταιρεία. Με λίγα λόγια, όσο πιο γρήγορα σταματήσει η συνύπαρξη των σινιάλων Μινωικών και Grimaldi στα ίδια πλοία, τόσο το καλύτερο. Ας την θυμόμαστε τη Μινωική όπως πρέπει.

 

Για όσους καταφέρατε και διαβάσατε όλο αυτό το κατεβατό, στον κόσμο του twitter και εύκολων και λιγοστών στίχων στα τραγούδια, μόνο respect. Θεωρώ όμως πως άξιζε τον κόπο για να δούμε από κοντά τον παλιό μας φίλο, αλλά και για να πάρουμε μια γεύση του τι έρχεται.

 

ΥΓ: Πρίν 3 μέρες νομίζω το Cruise Smeralda έφαγε μια 8ωρη καθυστέρηση λόγω βλάβης. Έχω την εντύπωση πως η Grimaldi ακύρωσε 1 ολόκληρο δρομολόγιο γιατί αλλιώς πολύ απλά δεν έβγαινε χωρίς να κουβαλάει καθυστέρηση για πάρα πολλές ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα  οι νηογνωμονες που ειναι? Γινεται να ταξιδευει πλοιο σε καποιες  χωρες  και να μην εχει τις επισημανσεις στις αντιστοιχες γλωσσες ? Να μην πατησει ποτε το ποδι του ο κυριος Grimaldi στο Αιγαιο (Ευτυχως τα Παλατια δεν εχουν αυτη την μεταχειριση ). Βλεποντας ολη αυτη την προχειροτητα αντιλαμβανομαι πως πολυ πιθανον να μην εχουν εφαρμοστει σημαντικοι κανονισμοι ασφαλειας .

Link to comment
Share on other sites

o νηογνωμωνας εχει να κανει με hull and machinery. οι προειδοποιητικες πινακιδες νομιζω οτι εχουν να κανουν με port state. (με το ιταλικο κρατος δηλαδη).

διαβαζοvτας οσα εγραψε ο Nick, πιστευω οτι αρετουσα και πασιφαη, ηταν πολυ πιο τυχερα και επεσαν σε καλυτερα χερια (πλοιοκτητων και επιβατων ;) )

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και με τον νηογνόμωνα να ασχοληθούμε, πρόκειται για τον RINA. Με όλα τα περιστατικά μηχανικών βλαβών, σοβαρότερων ή όχι, τα τελευταία χρόνια, και σε ελληνικές εταιρείες (οι πυρκαγιές στα πλοία της ΑΝΕΚ πχ). Με κορωνίδα προφανώς το Norman Atlantic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στο φυσικό του χώρο και πάλι το πλοίο, Μαρόκο-αγάπη μου. Τέλος τα δρομολόγια στη Σαρδηνία, αντικαθιστά το Finneagle στη γραμμή Savona - Barcelona - Tanger Med. Αναχωρήσεις κάθε Παρασκευή βράδυ πρός Σάββατο πρωί στις 0030 από τη Savona.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...