Jump to content
Shipfriends

AF Mia (ΙΜΟ 9144811)


Recommended Posts

  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

η ολη εικονα ειναι πλοιου της GA στα υστερα (οχι του κοσμου, τα δικα της :D )

ΥΓ:

ενας λεκες στην υφασματινη επενδυση στο πλαϊ του κρεββατιου, που ειχε μια περιεργη αποχρωση και σε εβαζε να σκεφτεις αν ηταν μυξα ή γενετικο υλικο.

τελικα οι σουιτες απο τα φοσενακια... αναβουν τον κοσμο.

με χαρα βλεπω οτι και στη σουιτα του ικαρου, η πολυθρονα εχει τα ιχνη μιας κολασμενης βραδιας :D

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αναλογιστείτε λίγο πριν σχολιάσετε πως είστε φλύαροι για το τίποτα. Το video είναι του Μαϊου 2015. 10 μήνες μετά είμαι σίγουρος πως τα επισκευάσιμα έχουν διορθωθεί. Όποιος δεν έχει ιδέα για τους αξιωματικούς της εταιρίας. ας μη σχολιάζει καλύτερα. Αυτό που είδατε είναι καθαρά απότέλεσμα των αφρικανων επιβατών. Να σας υπενθυμίσω οτι πήγε για δεξαμενισμό πριν 2 μήνες; Απλά βρίσκετε και τα λέτε.

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτο πραγμα  που μου ρθε στο μυαλο, βλεπωντας το video   ειναι  το Εξπρες Σαντορινη  στα καλυτερα του μετα το φρεσκαρισμα του.Κοντραστ συναισθηματων.!!Πραγματικα ειναι κριμα. Tετοια χαλια διαχειριση οντως GA. Μου τα ελεγαν και ελεγα "υπερβολες". Συγκεκριμενα φιλος με κεντρικο πρακτορειο στν Ηγουμενιτσα μου περιεγραφε το πως ο Grimaldi διαχειριζεται τα πλοια του.Τα περισσοτερα που ειναι δικα του και  εχουν περασει απο τη γραμμη(βλ. Zeus palace) βρισκονται σε παρομοια κατασταση και γενικα με βαση τις τακτικες που ακολουθει δεν φαινεται να τον νοιαζει  αν θα νιωσει ανετα και ομορφα ο επιβατης.

Link to comment
Share on other sites

Αναλογιστείτε λίγο πριν σχολιάσετε πως είστε φλύαροι για το τίποτα. Το video είναι του Μαϊου 2015. 10 μήνες μετά είμαι σίγουρος πως τα επισκευάσιμα έχουν διορθωθεί. Όποιος δεν έχει ιδέα για τους αξιωματικούς της εταιρίας. ας μη σχολιάζει καλύτερα. Αυτό που είδατε είναι καθαρά απότέλεσμα των αφρικανων επιβατών. Να σας υπενθυμίσω οτι πήγε για δεξαμενισμό πριν 2 μήνες; Απλά βρίσκετε και τα λέτε.

δεν σχολιασε κανεις τους αξιωματικους αλλα το πως διαχειριζεται το συγεκριμενο πλοιο η εταιρια.σιγουρα θα εγινε συμμαζεμα κατα την ακινησια του αλλα το θεμα ειναι γιατι να το αφησουν να φτασει σε αυτη την κατασταση και δεν μιλαμε για εξωτερικα τρεξιματα αλλα για ενα πολυ βρωμικο εσωτερικο.σιγουρα η γραμμη που εκτελει ειναι δυσκολη αλλα και το zeus palace οταν δουλευε στην βενετια και γενικοτερα στην αδριατικη ακουγονταν πολλα για την καθαριοτητα και την κατασταση των εσωτερικων του χωρων.Πιστεψε με οποιας εταιριας και να ηταν το πλοιο τα ιδια σχολια θα γραφονταν.

Link to comment
Share on other sites

To drydocking ειναι για να παρει χαρτια, για συντήρηση κάτω απο την ίσαλο και να μην εχει θέματα ασφαλείας. Αν περιμένουμε σε κάθε ferry να πάει δεξαμενή για να κάνουμε κάτι ας τα αφήνουμε να σαπίζουν και μετά να τα ανακαινίζουμε πλήρως. Ναι είναι δύσκολη η γραμμή κάτι που φαίνεται ακόμα και στο βίντεο που μινιάρουν τα σωστικα εν πλω, αλλα προφανώς συμφωνούμε όλοι ότι φταίει η διαχειρίστρια εταιρεία, η πολιτική της και η μειωμένη σύνθεση πληρώματος. Κανείς δεν είναι υπερήρωας ούτε είναι δουλειά των αξιωματικών να πιάσουν τις βούρτσες.

 

Αναλογιστείτε πως ήταν το πλοίο το 2012 που ήρθε να σκατζάρει τα παλάτια στο Αιγαίο. Σκουριές σε καταστρώματα και γκαραζ να βγαίνουν απο παντού, και στον εξοπλισμό του δεν υπήρχαν ούτε κλινοσκεπάσματα για όλες τις καμπίνες, πόσο μάλλον οτι ψάχναν για πιατα και μαχαιροπιρουνα κλπ ωραία. Αν δεν ήταν η ίδια τσέπη και ήταν κάποια ναύλωση η πλοιοκτήτρια θα μπορούσε να ζητήσει οτι ήθελε... Κι όμως το πλοίο 25 μέρες μετά έφυγε συμμαζεμένο όσο δεν πήγαινε, εξωτερικά έλαμπε και οι χώροι του μέσα ήταν καθαροί. Ο επιβάτης που θα δώσει τα Χ χρήματα για το ταξίδι με το πλοίο θέλει πρωτα απ' όλα αυτο να είναι καθαρό και κάθε στιγμή...

 

Αμα σκεφτόμαστε σε κάθε πλοίο πως μπορεί να είναι 10 μήνες μετά όλα είναι τελεια! Όσο για τους αφρικανούς, ναι υπάρχουν και αυτοί αλλά το μεγάλο μέρος του δρομολογίου του είναι μεταξύ ευρωπαικών χωρών όπου μπορεί να επιβιβαστεί όποιος θέλει αν δεν σφάλω κάπου.

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο στο video ειναι σαν σταυλος B)  και σιγουρα το εσωτερικο του δεν εχει καμια σχεση με το πως ηταν οταν ταξιδευε στην ελλαδα πριν το 2010.

αυτη ειναι η αληθεια οσο και αν δεν αρεσει

 

το video ειναι του 2015 αλλα και το 2012 που ειχε ξαναερθει, τα ιδια ζητηματα υπηρχαν.

οκ ξερουμε οτι δεν θελει να το βλεπει το αφεντικο και κοιτα να το δωσει με την πρωτη ευκαιρια, αλλα δεν ειναι δικαιολογια αυτο.

 

 

ΥΓ:πολλοι μουτζαχεντιν εχουν μαζευτει τελευταια. για λιγο κραττει. ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

 Κι όμως το πλοίο 25 μέρες μετά έφυγε συμμαζεμένο όσο δεν πήγαινε, εξωτερικά έλαμπε και οι χώροι του μέσα ήταν καθαροί.

Πριν στειλουμε τον Ικαρο για..σκραπ(μονο αυτο δεν ακουσαμε)η ουσια ειναι αυτη που λεει ο SfX.Και τα σκασιματα στα καταστρωματα ειναι πολυ ευκολο να διορθωθουν και οι πολυθρονες ακομα ευκολοτερο.

 

Προφανως και δεν πιστευω οτι ειναι σωστη κατασταση πλοιου αυτη αλλα δεν θα κατσω να σκασω κιολας για εκει που παει και πολυ τους ειναι.Αλιμονο σε πλοια σαν το Πατμος που ειναι και ολοκαινουρια και κουβαλανε ανθρωπους οι οποιοι βρισκονται σε χειροτερη κατασταση πως μπορει να γινονται μετα απο καθε ταξιδι.

 

Αμα καποια στιγμη οι Μινωικες αποφασισουν να το ενταξουν και παλι ενεργα στον στολο τους να ειστε σιγουροι οτι εχουν και την οικονομικη δυνατοτητα αλλα και τη θεληση να το κανουν καινουριο.

 

Oπως το 2012 που χρειαστηκε να ξαναδουλεψει για τις Μινωικες

 

 

 

Αυτα απο μενα που δεν παρει θεση για το θεμα τοσες μερες κ ξερω οτι το περιμενατε πως κ πως χαχαχα   ^_^   :D

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Αμα σκεφτόμαστε σε κάθε πλοίο πως μπορεί να είναι 10 μήνες μετά όλα είναι τελεια! Όσο για τους αφρικανούς, ναι υπάρχουν και αυτοί αλλά το μεγάλο μέρος του δρομολογίου του είναι μεταξύ ευρωπαικών χωρών όπου μπορεί να επιβιβαστεί όποιος θέλει αν δεν σφάλω κάπου.

 

Προσυπογράφω! Τον πελάτη τον ενδιαφέρει η ποιότητα των υπηρεσιών την ημέρα που κάνει χρήση αυτών και όχι την προηγούμενη ή την επόμενη μέρα. Εάν πχ πας σε ένα εστιατόριο και το φαγητό είναι για πέταμα, σε ενδιαφέρει καθόλου εάν την προηγούμενη ΄ή την επόμενη μέρα είναι καλομαγειρεμένο; Θα φύγεις βρίζοντας και κλαίγοντας τα λεφτά σου. Και βεβαίως την ίδια εικόνα θα είχαν και οι Ευρωπαίοι επιβάτες που πήγαιναν από το Λιβόρνο στην Βαρκελώνη. Η Ταγγέρη αποτελεί ένα ελαφρυντικό για κάποια πράγματα, όχι όμως και δικαιολογία για τα πάντα.

 

Και τα σκασιματα στα καταστρωματα ειναι πολυ ευκολο να διορθωθουν και οι πολυθρονες ακομα ευκολοτερο.

 

δεν θα κατσω να σκασω κιολας για εκει που παει και πολυ τους ειναι.

 

Να σου πω βρε Μιλτιάδη (πάρε θέση :P ) την αμαρτία μου; Περισσότερο απ' όλα με ανόχλησαν οι σκισμένες και λερές πολυθρόνες. Και αυτό γιατί ήταν πολύ εύκολο να αποσυρθούν σε κάποια αποθήκη, χωρίς να πρέπει να δεξαμενιστεί το πλοίο. Και σημαίνει πολλά για για μένα, όσον αφορά την αντιμετώπιση του πελάτη, όταν δεν διορθώνονται τα απλά και εύκολα.

 

Χωρίς να θέλω να κάτσεις να σκάσεις :D , θα σου πω μια υποθετική φανταστική ιστορία από το μέλλον. Κάποια κρητική εταιρεία που πάει Πειραιά-Ηράκλειο κάποια στιγμή αποφασίζει να κάνει και προέκταση του δρομολογίου για Σαφάγκα-Τζέντα :rolleyes:. Εάν τότε μπεις για να πας Ηράκλειο και αντικρύσεις αυτά που συζητάμε...δεν φαντάζομαι να κάτσεις να σκάσεις. Για εκεί που πάει και πολύ τους είναι ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καμια ανακαινισούλα θα παίξει Τουρκία ή θα έχουμε πάλι βίντεο αγάπης με τριξίματα και σκισίματα ? :P

Link to comment
Share on other sites

μιας και αλλαζει ονομα και μαλλον και σινιαλα ας το θυμηθουμε στην ηγουμενιτσα τις καλες εποχες που αποκλειστικα στην βενετια ηταν δρομολογημενα 4 πλοια τον χειμωνα και 6 το καλοκαιρι.

ikarus palace

 

ikarus palace funnel

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μαλλον πως το μονο που θα αλλαξει στο πλοιο θα ειναι το ονομα.Σινιαλα και πληρωμα ακουσα πως θα μεινουν ιδια.Για σημαια δεν γνωριζω(για να προλαβω κ την επομενη ερωτηση του Πετρου χαχαχα :lol: )

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ας το χαιρετίσουμε με μια φωτογραφία πριν απο 19 χρόνια στην Πάτρα, την ημέρα των εγκαινίων του.


Και μία ακόμη πάνω απο το πλοίο, απο την πρύμνη και φόντο τα άλλα πλοία εκείνης της ημέρας. Παλιές καλές εποχές για το λιμάνι της Πάτρας. Αφιερωμένες στον proud, για να νοσταλγήσει τα παλιά!

post-1854-0-94855100-1464107053_thumb.jp

post-1854-0-25516100-1464107341_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Μια φωτογραφία από τον Ίκαρο να μανουβράρει επεισοδιακά θυμάμαι στο ίδιο σημείο που το έχει απαθανατίσει και ο Αντώνης, του οποίου το υλικό (και την καταγωγή!) εκτιμώ ιδιαίτερα. Ήταν στις πρώτες ημέρες των δρομολογίων του και θυμάμαι είχα πάει με τον πατέρα μου τότε στο λιμάνι, ενώ βρισκόμουν στην Πάτρα ως επισκέπτης και όχι μόνιμος ακόμα. Στο ίδιο σημείο το είδαμε και στην πιο πρόσφατη επίσκεψή του. Με είχε εντυπωσιάσει η "προσπέραση για πλάκα" μεταξύ Ατόκου και Οξειών, όταν ταξίδευα με τον πατέρα μου επίσης που ήταν καπετάνιος σε γκαζάδικο. Το συγκεκριμένο πλοίο το έχω λίγο παραπάνω από τα άλλα Φοσέν στην καρδιά μου γιατί ταξίδεψα μαζί του από Πάτρα (και) για την πενθήμερη του λυκείου στην Κέρκυρα. Τίτλοι τέλους λοιπόν για τον πρίγκιπα των κρίνων στο συγκεκριμένο πλοίο, σε λιγότερο από ένα μήνα θα έχουμε shipfriends φώτος από τα νέα σινιάλα του και το εσωτερικό του που μάλλον δεν αλλάζει καθόλου.

 

Ikarus.jpg?noCache=1464184350

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...