Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Algeciras και Στενών Γιβραλτάρ


Recommended Posts

Ξεκινάμε το δελτίο τούτο με πρώτη στάση ένα νεότευκτο(2017) εφοδιαστικό του Algeciras που ονομάζεται Green Cadiz(IMO9810197). Έχουμε πήξει βασικά στο πράσινο εφοδιαστικό, έλεος δηλαδή. Έχει χωρητικότητα 3,000 τόνων και ανήκει στη Naviera Murueta που εκτός από στόλο φορτηγών, έχει και 3 εφοδιαστικά που παραδίδουν πετρέλαιο που η ίδια εμπορεύεται. Δικό τους το πετρέλαιο, δικό τους το εφοδιαστικό, ε να μην το χτίσουν και στο δικό τους ναυπηγείο? Astilleros Murueta λοιπόν με αριθμό 314. Είμαι σίγουρος πως στη χώρα των Βάσκων, ο όμιλος είναι γνωστός σαν "Η Hyundai του Bilbao" :D. Τις μηχανές μόνο δεν κατασκευάζουν, αν κι εδώ προτιμούν Ισπανία μια και φοράει 2 Gutierrez.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα στις οθόνες μας το ρυμουλκό VB Algeciras(ΙΜΟ 9289348) που προβλεπόμενα είναι ρυμουλκό λιμένος στο ομώνυμό του λιμάνι. Δουλεύει για το division των ρυμουλκών της Grupo Boluda και από το 2004 δεν έχει αλλάξει ιδιοκτησία ή όνομα. Προβλεπόμενα επίσης, οι Ισπανοί χτίζουν στην Ισπανία και το συγκεκριμένο είναι προιόν του Union Naval Valencia(337). Το μόνο μη Ισπανικό επάνω του, είναι οι 2 Deutz μηχανές του.

Link to comment
Share on other sites

Να κι άλλο ένα ρυμουλκό του Στενού, πρόκειται για το VB Siroco(IMO 9231872). Χτισμένο το 2001 και χωρίς καμιά αλλαγή ονόματος και ιδιοκτησίας από την κατασκευή του. Γνωστή πια η συνταγή για την Grupo Boluda στην οποία ανήκει, Union Naval Valencia(291) και μηχανή Caterpilar.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σήμερα δεν έχει ρυμουλκό ή εφοδιαστικό, ο μπάρμπας έχει το κοντεινεράδικο HSL Sheffield(IMO 9275024) που εδώ βλέπουμε να πλησιάζει την προβλήτα στο Algeciras. Έχει χτιστεί το σχετικά μακρινό 2003 από την Hyundai στο Ulsan τση Κορέας(αριθμός 1485). Προφανώς έχει μηχανή Hyundai που δίνει 29,313 ίππους και υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων και κατανάλωση 87 τόνων την ημέρα. Πρώτο του όνομα το Adriana Star πρίν καθελκυστεί, ενώ αμέσως μετά έγινε P&O Nedlloyd Adriana προφανώς λόγω της ναύλωσής του στην P&O Nedlloyd. Αυτό το όνομα κράτησε ως το 2014 οπότε και μετονομάστηκε σε Cap Beaufort λόγω διετούς ναυλώσεως στην Hamburg Sud. Πάλι Adriana Star μετά το πέρας της ναυλώσεως και από το Φεβρουάριο του 2017 ονομάζεται HSL Sheffield, στην πλοιοκτησία της Harworth Shipping και σε ναύλωση της Maersk Line, όπως μαρτυρούν τα 40άρια reefer containers που μεταφέρει, σημάδι πως συνδέει το Algeciras με την Λατινική Αμερική.  

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας από το Estrecho με το κοντέινερ X-Press Etna (IMO 9354349) που εδώ το βλεφαριάζουμε πλαγιοδετημένο στο terminal της Maersk. Έχει καθελκυστεί το 2006 σαν Robert στα Sietas(1223)αλλά σύντομα πήρε το όνομα Birkaland για 2ετή ναύλωση σε operator της Βορείου Ευρώπης. Μετά πάλι Robert μέχρι το 2015 οπότε και πήρε το τωρινό του όνομα για λογαριασμό της X-Press Feeders. Χωρητικότητα 1,736 TEU και μια μηχανή ΜΑΚ Caterpillar.

Link to comment
Share on other sites

Who's that lady? Boxy Lady! Την βλέπουμε δεμένη στο Algeciras με πολύ ωραίο ήλιο. Έχει ΙΜΟ 9108386 και είναι χτισμένη το 1996 στο Gdynia Stocznia(8125/3) της Πολωνίας. Έχει Πολωνέζικη μηχανή ονόματι H. Cegielski Poznan ιπποδύναμης13,610 ίππων για 18 κόμβους στους 35 τόννους κατανάλωσης, χωρητικότητα 2,258 TEU. Καριέρα με πολλές ναυλώσεις, έχει πάρει 4 φορές στην ιστορία του το όνομα Merkur κι από κει και πέρα έχει επίσης ονομαστεί CMBT Endeavour, Sea Valiant και APL Colon. Από το 2011 έχει πάρει το τωρινό του όνομα, έτος κατά το οποίο πέρασε στην κυριότητα της Aims Shipping, ενώ τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι ναυλωμένο στην X-Press Feeders.

Link to comment
Share on other sites

Από τη Maersk με αγάπη, είναι χτισμένο το 2008 το Maersk Buton(IMO 9392925) στο ναυπηγείο της Hanjin(N194). Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα στη ζωή του και εδώ το βλέπουμε επί τω έργω στο Algeciras. Χωρητικότητα 3,194 TEU και μια μηχανή Hyundai.

Link to comment
Share on other sites

Μια εταιρεία (Arkas Denizcilik) που κάποτε ήταν μια υποσημείωση στην Ανατολική Μεσόγειο, τώρα πια έχει εξαπλωθεί παντού στη Μεσόγειο. Σε αυτά τα πλαίσια βλέπουμε και το Maximos A να μανουβράρει για την αναχώρησή του από το Algeciras. Το πλοίο(ΙΜΟ 9236042) είναι χτισμένο στα τέλη του 2002 στο ναυπηγείο Gdynia Stocznia της Πολωνίας(αριθμός 8200/6) και έχει και Πολωνέζικη μηχανή(H. Cegielsi - Poznan) που του δίνει υπηρεσιακή 21 κόμβων με κατανάλωση 85 τόνων το 24ωρο. Χωρητικότητα 2,755 TEU. Ναυπηγήθηκε για Γερμανούς πλοιοκτήτες και ναυλώθηκε αμέσως στην China Shipping, εξ' ού και το όνομα CSCL Napoli, όνομα το οποίο κράτησε μέχρι το 2011 οπότε και μετονομάστηκε σε Mentor. To 2014 περνάει στην πλοιοκτησία της Arkas και παίρνει το όνομα Kemal A, ενώ από το 2016 έχει μετονομαστεί Maximos A και συνεχίζει να φορά τα χρώματα της Arkas.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάμε να δούμε ένα από τα αδέλφια του Maersk Buton, που ονομάζεται Maersk Bulan και το βλέπουμε εδώ στο Algeciras. Huyndai και αυτό(Ν188) με παράδοση το 2008 και τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά. Ομολογουμένως το γαλάζιο της Maersk είναι όμορφο, και γράφει ωραία στον πρωινό ήλιο

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να το κάνουμε, το Maersk Atlanta είναι πολύ όμορφο στον πρωινό ήλιο του Algeciras. Είναι χτισμένο το 2006 στη Hanjin(N174) με ΙΜΟ 9348649 και όνομα Maersk Kowloon για την θυγατρική της AP Moller με έδρα την Σιγκαπούρη και βέβαια σημαία Σιγκαπούρης. Εδώ βλέπουμε καλύτερα τα 6,696 TEU του, το κινεί μια Doosan μηχανή των 77,769 ίππων που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 25 κόμβων με κατανάλωση 200 τόνων την ημέρα. Καυσιμοφάγο δηλαδή. Το 2013 πήρε το σημερινό του όνομα, με ταυτόχρονη εικονική πώληση στη θυγατρική της Maersk στις ΗΠΑ και νηολόγιο Norfolk, Virgina όπως βλέπουμε και στην πρυμνιά του όψη.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τα τελευταία 8-9 χρόνια έχω κάνει κάμποσα ταξίδια στην περιοχή, ποτέ όμως δεν είχα καταφέρει να ανέβω επάνω στον διάσημο Βράχο. Αυτήν τη φορά όμως έβαλα χρόνο στην άκρη μόνο και μόνο γι αυτό, και δεν έχασα. Δεν εντυπωσιάζομαι εύκολα, η θέα όμως από την κορυφή του Βράχου κόβει πραγματικά την ανάσα. Σε όσους βρεθείτε στην περιοχή, συνιστώ ανεπιφύλακτα μια επίσκεψη και προσοχή στους πιθήκους Makaka που κυκλοφορούν ελεύθεροι στο Βράχο:).

 

Όσον αφορά τις λιμενικές υποδομές, εδώ βλέπουμε το κομμάτι που βρίσκεται στα αριστερά του λιμανιού και περιλαμβάνει το ναυπηγείο. Ακριβώς εκτός λιμένος η ράδα του Γιβραλτάρ και στο βάθος το Algeciras. Σε αυτήν τη φωτογραφία φαίνεται το κεντρικό σημείο του λιμανιού που είναι αναψυχής όπως βλέπετε, στο βάθος δεξιά η μέσα ράδα του Γιβραλτάρ με τα εφοδιαστικά και το ναυπηγείο της La Linea. Και εδώ πέρα βλέπουμε το δεξί κομμάτι του λιμανιού όπου ελλιμενίζονται λάντζες, ρυμουλκά, εφοδιαστικά και άλλα πλοιάρια του λιμανιού, ενώ κάπου εκεί δένουν και τα κρουαζιερόπλοια. Εδώ βλέπουμε τον Βράχο και από την απέναντι πλευρά, έτσι για να πάρουμε ιδέα της γεωγραφίας.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μετά τση γενικές απόψεις του Gib (Γιάννη μου, ολοταχώς για Gib που έλεγε και μια ψυχή, καλή του ώρα), πάμε να δούμε και κανένα παπόρι. Με bleu οι σύνδεσμοι για ναυπηγεία και πλοιοκτήτες, με rouge οι σύνδεσμοι για τις φωτογραφίες τω βαποριώνε.

 

Εν αρχή ήν το εφοδιαστικό Ios I(πρώην Ίος) της Aegean(IMO 9460837). Χτισμένο το 2010 στο ξακουστό Fujian Southeast Shipyard(3800-13) με μια μηχανή Wartsila.

 

Στην επόμενη φωτογραφία το ξαναβλέπουμε, κομμάτι όμως ενός τρίο από εφοδιαστικά που περιμένουν στην άγκυρα κάποια άφιξη. Τα άλλα δύο είναι τα:

Naxos, που το έχουμε δεί στην Ελλάδα και υπάρχει και ξεχωριστό θέμα γι αυτό

Adelia(IMO 9523457) της Κυπριακής Petronav Shipmanagement. Χτισμένο το 2010 στο φημισμένο Zhejiang Sopo Shiprepair(SP 10) , φέροντας μία μηχανή Caterpillar. Πρώτο του όνομα ως το 2013 το Marilena II.

 

Εδώ έχουμε το Γερμανικής πλοιοκτησίας(Hartmann) product tanker Seamullet, που βρισκόταν στο δρόμο για το Tuapse τση Μαύρης Θάλασσας. Έχει ΙΜΟ 9204776 και είναι χτισμένο το 2001 στο Lindenau Werft για τον ίδιο πλοιοκτήτη και φέρει μία μηχανή ΜΑΝ B&W.

 

Και offshore support vessel έχει το κατάστημα, πρόκειται για το Far Samson που ολοκλήρωνε τις επισκευές του στο ναυπηγείο. Χτισμένο το 2010 στην Tulcea της Ρουμανίας στο ναυπηγείο STX Ro Offshore(NOR 405710) για τους Νορβηγούς πλοιοκτήτες της Solstad. Περισσότερες λεπτομέρειες για το πλοίο εδώ.

 

Συνεχίζουμε με το μικρό tanker The Prospector που βλέπουμε εν ώρα πετρέλευσης. Είναι χτισμένο το 2013 στο 3 Maj Brodogradiliste (718), έχει ΙΜΟ 9492323 και μηχανή από το ίδιο το ναυπηγείο. Μετονομάστηκε πέρυσι για πρώτη φορά, το πρώτο του όνομα ήταν Palanca Sydney. Το ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο πλοίο είναι πως ανήκει σε Κινεζική εταιρεία Leasing με όνομα Minsheng, κάτι που είναι της μοδός τα τελευταία 2-3 χρόνια στη ναυτιλία. Χρονοναυλωτής του η Trafi και στη συγκεκριμένη περίπτωση το πλοίο είχε σταματήσει για καύσιμα εν μέσω ενός ballast ταξιδιού από το Cadiz της Ισπανίας για την Campana της Αργεντινής. Δίπλα του σε ρόλο εφοδιαστικού το Paxoi(IMO 9382190) της Aegean.

 

Περνάμε στη Navios Maritime Acquisition και το product carrier Nave Titan(IMO 9487469) που είναι χτισμένο στη Dae Sun Shipbuilding της Κορέας(508) το 2013. Πάντα με το ίδιο όνομα/πλοιοκτησία ως τώρα, είχε ξεκινήσει από τη Lavera της νότιας Γαλλίας με προορισμό το Rotterdam. Δίπλα του το εφοσιαστικό της Aegean με το πανέμορφο όνομα Μύκονος(ΙΜΟ 9371309).

 

Πάμε και στο dry bulk κομμάτι του αφιερώματος, εδώ έχουμε το DK Initio(IMO 9528160) που ανήκει σε Κορεάτικη πλοιοκτησία. Είναι του 2010 από το παγκοσμίου φήμης ναυπηγείο SPP της Κορέας(S 5082) και έχει Κορεάτικη μηχανή Doosan. Χωρίς αλλαγή ονόματος μέχρι σήμερα, ήταν καθ' οδόν από το Nemrut Bay της Τουρκίας για το Conakry τση Γουινέας.

 

Συνέχεια με ένα 55άρι που είναι το Navios Kypros(IMO 9254721), το οποίο ανήκει στη Navios Maritime Holdings. Είναι κατασκευής 2003 στο Sanoyas(1203) της Ιαπωνίας, ναυπηγείο που αν δεν με απατά η μνήμη μου έχει χτίσει και το Διονύσιος Σολωμός. Μηχανή Kawasaki και μοναδικό προηγούμενό του όνομα, κατά την καθέλκυση, το Νήσος Κύπρος. To πλοίο είχε φορτώσει στάρι Upriver Argentina, ξεφόρτωσε στο Djen-Djen και τη Bejaia της Αλγερίας και μετά κατευθύνθηκε πρός το Abidjan της Νιγηρίας, ίσως έχοντας φορτώσει ζάχαρη από την Bejaia. Δίπλα του το εφοδιαστικό Monte Anaga(IMO 9551399).

 

Το panamax με τα δόντια του καρχαρία για τατουάζ που βλέπετε στις οθόνες σας, είναι το Nordic Oshima(IMO 9687227). Φαντάζομαι το έκαναν έτσι γιατί καταβροχθίζει τον πάγο μια και πρόκειται για ειδική παραγγελία ice class που την διαχειρίζεται η Nordic Bulkcarriers, φαίνεται όμως πως τελικός πλοιοκτήτης είναι η Pangaea. Χτισμένο το 2014 στο Oshima Shipbuilding(10758) της Ιαπωνίας, με μηχανή Kawasaki που με 16,315 ίππους και 33 τόνους καύσιμο την ημέρα, προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 14 κόμβων. Στο συγκεκριμένο ταξίδι το πλοίο είχε ξεφορτώσει coking coal στις εγκαταστάσεις της Ilva(τώρα υπό την ιδιοκτησία της ArcelorMittal) στο Taranto, προερχόμενο από το Hay Point της ανατολικής Αυστραλίας. Ακολούθως έπλευσε για το Port Cartier του Καναδά. Δίπλα του το εφοδιαστικό με το πρωτότυπο όνομα Panama 100(IMO 9536480).

 

Τελειώνουμε με τη big mama της παρέας, το ναυλωμένο cape της ΝΥΚ με το πολύ γιαπωνέζικο όνομα Shiosai(IMO 9468188) και τελική πλοιοκτήτρια εταιρεία την Kitaura Kaiun. Είναι 176άρι design του Namura Shipbuilding(296) και είναι χτισμένο το 2009 φέροντας μηχανή Mitsui. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και πλοιοκτήτη ενώ στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είχε ξεφορτώσει στο Fos-sur-Mer από το Port Cartier του Καναδά και επέστρεφε εκεί για καινούρια φόρτωση. 

 

Το ξέρω πως σας κούρασα, ελπίζω οι ενδιαφερόμενοι να την βρήκαν :).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Άλλο ένα εφοδιαστικό του κόλπου του Γιβραλτάρ, είναι το Bahia Uno(IMO 9312274) που εδώ βλέπουμε να περνάει τα φανάρια του Algeciras. Είναι χτισμένο το 2004 στα ναυπηγεία Murueta(248) ενώ πλοιοκτήτης του είναι επίσης η Murueta, μάλλον έτσι λέγεται ο Ισπανός Σπανόπουλος :D. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα στην εργασιακή του ζωή, η φωτογραφία πάει πίσω στο 2016.

Link to comment
Share on other sites

Σφηκοφωλιά από κοντεινεράδικα το Algeciras και πιο συγκεκριμένα το terminal της AP Moller Maersk στο οποίο βλέπουμε δεμένο το Calais Trader (IMO 9226413). Χτισμένο το 2001 στη Γερμανία, στο Kvaerner Warnow Werft(22) με μηχανή Manises Diesel Engine Co από την Ισπανία που για να πιάσει 21 κόμβους υπηρεσιακή, καταναλώνει 74 τόννους το 24ωρο. Καθελκύστηκε σαν Sea Tiger, έγινε NYK Espirito το 2004, Ulf Ritscher το 2009 και Calais Trader το 2015. Οι παρατηρητικοί θα έχετε δεί το σινιάλο του Λασκαρίδη στο φουγάρο, από την ίδια εταιρεία έχουμε δεί και το Georgia Trader στο Rotterdam αλλά και το New Jersey Trader στο Livorno

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Άλλο ένα μικρό εφοδιαστικό της περιοχής -αν και το μικρό είναι σχετικό βέβαια- είναι το 7,000dwt Gibunker 100(IMO 9342633) που βλέπουμε στις οθόνες μας στον κόλπο του Algeciras. Δείχνει ίσως παλιότερο αλλά είναι χτισμένο το 2007 στα Dubai Drydocks (44) των ΗΑΕ με μηχανή Yanmar. Παντοτινός του πλοιοκτήτης η γνωστή -σε όσους βάζουν καύσιμα στο Γιβραλτάρ- Gibunco, είτε με το αρχικό του όνομα Waseela 3, είτε με το τωρινό του όνομα που έχει από το 2007. 

Link to comment
Share on other sites

Algeciras λοιπον μεσα στο κατακαλόκαιρο με αρκετά πλοία να πηγαίνουν και να έρχονται μπροστά στα μάτια του Πειραιώτη που του έλειπε το Σεμπέκο ΙΙ και τα Ακταία

Γνωστοί και άγνωστοι φίλοι λοιπόν μπροστα στο φακό του μικρού Πετρή.

 

θα ακολουθήσει και το αντίστοιχο των containerships και των tankers ,οταν βρώ λιγο χρονο`.

Edited by Nick the Greek
links
Link to comment
Share on other sites

Από Hanjin στη gallerie του τιμίου ιστοτόπου τούτου, έχουμε to eat the chickens:D. Βοστώνη και Yantian στον Πειραιά, το Βερολίνο στις ΗΠΑ, Mumbai επίσης στον Πειραιά αλλά και Μόντρεαλ στο Λιβόρνο. Ε σήμερα πάμε να δούμε το Santos στο Algeciras κατά τη διάρκεια μιας αναχώρησής του πρίν από 3 χρόνια. Έκτοτε, αν και παραμένει στην πλοιοκτησία του Κούστα, έχει αλλάξει όνομα σε Express Brazil. Είναι χτισμένο το 2010 στη Hanjin(N220) με μηχανή Hyundai, τα 2 μοναδικά του ονόματα είναι αυτά που προανέφερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παραμένουμε στο αγκυροβόλιο του κόλπου του Algeciras για να δούμε το product tanker High Presence (IMO 9325324). Κατασκευή 2005 στο Iwagi Zosen(230) με μηχανή Hitachi Zosen. Το πλοίο άλλαξε για πρώτη φορά όνομα πέρυσι και τώρα έχει πάρει το ερεθιστικό:D όνομα High SD Yihe. Τώρα ανήκει στη Shandong Shipping, το φουγάρο που βλέπετε στη φωτογραφία είναι του προηγούμενου πλοιοκτήτη, δηλαδή της D' Amico.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα feeder των 2,450 TEU στις οθόνες μας απόψε από το Algeciras, είναι το JPO Aquarius (IMO 9220316). Έτος 2000, ναυπηγείο Aker MTW Werft(008) στο Wismar της πρώην ανατολικής Γερμανίας και μηχανή Hyndai. Στρατιώτης των μεγάλων γραμμών containers με προηγούμενα ονόματα JPO Aquarius(2001), CMA CGM Chili(2002), Libra Buenos Aires(2006), CMA CGM Bahia(2012) και έκτοτε πάλι JPO Aquarius για λογαριασμό της Oltmann Schiffahrts.

Link to comment
Share on other sites

Πάντα εντυπωσιακό το γαλάζιο της Maersk, ένα ακόμη πλοίο της λοιπόν με το όνομα Maersk Chicago (IMO 9332975). Χτισμένο το 2007 στη Hanjin(N 162) με όνομα Maersk Kuantan, με το σημερινό του όνομα να το έχει πάρει το 2013 οπότε και πέρασε στην πλοιοκτησία μια Αμερικανικής θυγατρικής της Maersk στη χώρα των ελευθέρων πολιτών. Μηχανή Doosan κατανάλωσης 200 τόνων για υπηρεσιακή 24 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως σας έχω τεφαρίκι πράμα απόψε, το VB Talisman (ΙΜΟ 9225172) είναι ένα πανέμορφο ρυμουλκό που κινείται στον Κόλπο του Algeciras. Έτος κατασκευής 2000 στο ιταλικό ναυπηγείο Rosetti (39) με 2 μηχανές Deutz. Ανήκει στην Grupo Boluda από το 2015 ενώ νωρίτερα βρισκόταν στην Ιταλία με τα ονόματα Luca και Luca Primo. Και η πρυμνιά όψη νομίζω είναι εξαιρετική για ρυμουλκό.

Link to comment
Share on other sites

Η τοποθεσία είναι η ράδα του Algeciras και το εικονιζόμενο πλοίο είναι το 7 χιλιάδων τόνων dwt, Marit (IMO 9364148). Είναι Ολλανδέζικης πλοιοκτησίας και χτισμένο το 2008 στα Zhejiang Hongjin(2005-2) της Κίνας. Μηχανή Caterpillar και τίποτε άλλο ενδιαφέρον για να γράψει κανείς επάνω στην carte-postale. Καλοκαίρι του 2016.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μένουμε στη ράδα του Algeciras και βλέπουμε ένα product tanker με όνομα Single (IMO 9377664). To Hyundai Mipo(2024) το ολοκλήρωσε το 2007, φορώντας του μηχανή επίσης Hyundai. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Rova. Πλοιοκτήτης είναι η τούρκικη Zenith, ενώ το commercial management το κάνει ένα pool της Scorpio.

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη Αλαφούζο, σ' ευχαριστούμε για όσα έχεις κάνει για την Πανάθα κι ελπίζουμε να παρεμείνεις στο τιμόνι μια 20ετία ακόμη, τουλάχιστον:D. Σαν ένα ελάχιστο δείγμα αναγνώρισης, να το πρώην τάνκερ σου με όνομα Thera (IMO 9215036) στη ράδα του Algeciras. Το έχτισες το 2001 στο NKK Tsu(207) και του έβαλες μηχανή Diesel United, το κράτησες μέχρι το 2017 οπότε και το πούλησες με τον καινούριο αγοραστή να δίνει το όνομα Chafa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...