Jump to content
Shipfriends

Akranes (IMO 9160774)


Recommended Posts

To Bore Bank (IMO No: 9160774) ανήκει στη Bore Line από το 2011 και είναι αδελφό πλοίο το Bore Bay. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 1998 στο ναυπηγείο Umoe Sterkoder A/S στο Kristiansund της Νορβηγίας με το όνομα Seranaden. Το 2007 μετονομάστηκε σε Auto Bank για λογαριασμό της UECC και στο τέλος του 2016 πήρε το όνομα Bore Bank. Το πλοίο έχει μήκος 138,50 μέτρα, πλάτος 23,10 μέτρα και κινείται με μια μηχανή Wartsila 16V46A, που του δίνουν maximum ταχύτητα 22 κόμβων. Από τις 28 Ιουλίου βρίσκεται για δεξαμενισμό στο ναυπηγείο Fayard στο Lindoe.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Τη Πέμπτη 17 Ιανουαρίου, το Bore Bank προσάραξε εισερχόμενο στο κανάλι του Gedser-Warnemunde με αποτέλεσμα να μπλοκάρει το κανάλι. Με τη βοήθεια τριών ρυμουλκων ξεκόλλησε και οδηγήθηκε στο Rostock, όπου μετά τους απαραίτητους ελέγχους συνέχισε το ταξίδι του για το Lubeck. Ενώ είχε ξανά προσάραξει στις 27 Νοεμβρίου έξω από το λιμάνι Mussalo στη Φιλανδία. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Για να είμαστε σωστοί δεν είναι το κανάλι Gedser - Warnemunde, προσάραξε στο στενό δίαυλο που οδηγεί στο Warnemunde / Rostock και τον οποίο χρησιμοποιούν όσα πλοία προέρχονται από τη Βαλτική. Τα πορθμεία από το Gedser ακολουθούν μόνο το τελευταίο τμήμα του. Επί της ουσίας πρόκειται για ένα σεπαρέσιο με όριο ταχύτητας τα 10 μίλια κατά τα τελευταία 30-45' λεπτά πλεύσης μέχρι τη μπούκα, με τα πλοία να κάνουν συνεχείς αλλαγές πορείας και στροφές. Δεν θέλει και πολύ δηλαδή. Περισσότερες λεπτομέρειες πρός το τέλος αυτού εδώ του trip report.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το πλοίο ξεπέρασε την παραπάνω περιπέτεια και τώρα έχει επανέλθει στην ενεργό δράση με δρομολόγια ανάμεσα σε Lubeck(Γερμανία), Kotka(Φινλανδία) και Rostock(Γερμανία).

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και λίγες ημέρες πρίν τα Χριστούγεννα, το πλοίο βρίσκεται στο Lindo Yard της Δανίας. Μόνο που δεν πρόκειται ποτέ να επανέλθει στα προηγούμενά του δρομολόγια για λογαριασμό της Transfennica. Ο λόγος είναι το ότι αγοράστηκε από την Smyril Line, μετονομάστηκε σε Akranes και όταν τελειώσει με τις εργασίες του πρόκειται να αναλάβει υπηρεσία για τη νέα του εταιρεία. Η πρόθεση των καινούριων του ιδιοκτητών είναι να ξεκινήσουν μια νέα σύνδεση ανάμεσα σε Torshavn(Νήσοι Φερόε), Thorlakshovn(Ισλανδία) και Hirtshals(βόρειο άκρο της Δανίας). Θα φάει καλά πλοίο και πλήρωμα, ειδικά από τη στιγμή που ο χρονικός ορίζοντας για την έναρξη είναι τα μέσα Ιανουαρίου του 2020.

 

Το πλοίο θα φέρει τη σημαία των Νήσων Φερόε και έχει χωρητικότητα περίπου 110 φορτηγών, πρόκειται για το 5ο πλοίο της εταιρείας. Είναι το νεότερο από μια σειρά τριών πλοίων που χτίστηκαν ανάμεσα σε 1996 και 1998 στα ναυπηγεία Umoe Stekroder του Kristiansand της Νορβηγίας, το συγκεκριμένο με αριθμό γιάρδας 185. Τα άλλα 2 είναι το Mykines(επίσης πλοιοκτησίας Smyril) και το μέχρι πρότινος ομόσταυλό του, Bore Bay. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ξεκίνησε δρομολόγια το Akranes στη γραμμή που είπαμε παραπάνω. Μάλιστα το βλέπω αυτήν τη στιγμή στο Marine Traffic να έχει μόλις αναχωρήσει από την Ισλανδία για το Torshavn των Νήσων Φερόε. Έτσι για να καταλάβουμε τι σημαίνει αυτό, ειδικά το χειμώνα, να πω πως κοιτώντας το δελτίο καιρού στη συγκεκριμένη περιοχή που βρίσκεται τώρα το πλοίο πνέουν άνεμοι ΝΔ 9 με 6-7 μέτρα κύμα και 3 μέτρα σουέλ. Μπρρρ...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 months later...

Μέχρι να μας αξιώσει ο μεγάλος κρουπιέρης του σύμπαντος να το δούμε και σαν Akranes, εμείς βλέπουμε το πλοίο με τα χρώματα της Bore Line, που ήταν και ο προηγούμενός του πλοιοκτήτης. Είναι Ιούνιος του 2019 στο Lubeck και το πλοίο είναι στη δούλεψη της Transfennica για τη γραμμή της ανάμεσα στο Lubeck και το Hanko. Όπως είπαμε και στο θέμα των φορτώσεων, μαζί με φορτηγά από τον καταπέλτη, μεταφέρει και κοντέινερ που φορτώνονται στο πάνω γκαράζ διαμέσου γερανογέφυρας. Προσέξτε επίσης την έξυπνη εγκατάσταση του scrubber του, έτσι ώστε να ελαττωθεί η απώλεια χώρου. Γενικά ακόμη και μετά το scrubber, είναι ένα κομψότατο ρορό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Πρώτον έστω και καθυστερημένα να επιβεβαιώσω πως το πλοίο έχει scrubber. Σε δεύτερη φάση να πούμε πως κάνει την ετήσιά του στο Lindoe της Δανίας, στην ίδια δεξαμενή με το Oslofjord.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επειδή πολλοί θα αγωνιούν, το πλοίο μετά το δεξαμενισμό του επέστρεψε στο Rotterdam απ' όπου ξεκίνησε τα συνήθη δρομολόγια για Νησιά Φερόε (Torshavn) και Ισλανδία (Thorlakshofn). 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κι όμως φίλε Διαγόρα, εμείς οι μουτζαχεντίν του πλοίου, κεράκι αναμμένο για πάρτη του. Τόσο που ένα από τα highlights του περσινού καραβολατρικού μου καλοκαιριού, ήταν και η φωτογράφισή του στο Rotterdam με τα σινιάλα της Smyril Line. Προερχόμενο καρφί από τα νησιά Φαρόες όπως και κάθε Σάββατο αν δεν με απατά η μνήμη μου. Αξίζει να δεί κανείς και το πως είναι βαμμένες οι καρότσες στο επάνω γκαράζ, έχουν επάνω το Norrona. Παρά το γεγονός πως έγινε μαύρο σαν καλιακούδα το πλοίο, διατηρεί μια κομψότητα. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...