Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τί γίνεται με την εταιρεία? Υπάρχει μέλλον ή το ατύχημα του Μυρτιδιώτισσα ήταν το τελειωτικό χτύπημα?

Προσωπικά, πάντως, η σιωπή που επικρατεί μάλλον για το δεύτερο ενδεχόμενο με προδιαθέτει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν έχει εκδημήσει οριστικώς η ΑΝΕΝ Νηρεύ μου, ποιός το επισκευάζει το καράβι και για λογαριασμό ποίου? Μήπως η ΑΝΕΝ ανέστη εκ Τάφου, μόλις αντελήφθη το ανέσπερο φώς των αυξανομένων επιδοτήσεων στις άγονες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν και τα λεφτά της ασφάλειας που θα πρέπει να αξιοποιηθούν.

Το ερώτημα μου αφορά την μετά την "αξιοποίηση" (επισκευή) εποχή.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
για τη μεγάλη γραμμή δήλωσε συμμετοχή το Κορνάρος και για τη μικρή το Πορφυρούσα.

Ε, αφού δεν συμμετείχε και στον διαγωνισμό για την περιοχή της...να είμαστε καλά να τη θυμόμαστε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΑΝΕΝ=ΑΝΕΚ. ΑΝ λεω ΑΝ το Μυτιληνη την κανει τελικα για Ροδο και η ΑΝΕΚ ανεβει με 2 βαπορια στο βορειο αιγαιο τοτε το Μυρτιδιωτισσα δεν ειναι ο τελειος αντικαταστατης για τη γραμμη του Π. Χοζοβιωτισσα?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ε, αφού δεν συμμετείχε και στον διαγωνισμό για την περιοχή της...να είμαστε καλά να τη θυμόμαστε.
Ε, μιας και το είπαμε...ας το τηρήσουμε...μέρες που είναι.:rolleyes:

Και ας δούμε πριν από 2 χρόνια τι πρότεινε η ΑΝΕΝ στους Κισσαμίτες για το διήμερο του Αγίου Πνεύματος...άνευ εκλογών ήταν τότε...

post-31-12832698133_thumb.jpg

Edited by ΝΗΡΕΑΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαγή ιδιοκτησίας για την ΑΝΕΝ, Η ΑΝΕΚ αποχώρησε από την εταιρεία μεταβιβάζοντας το ποσοστό της στον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Σαραβελάκη, έναντι μικρού τιμήματος, εν μέσω αντιδράσεων από τους υπολοίπους μετόχους. Εντός των ημερών θα συνεδριάσει το ΔΣ για να ενημερωθεί για όλα τα ζητήματα. Κατά την προσωπική μου γνώμη μάλλον οδεύει προς το τέλος της η εταιρεία και η ΑΝΕΚ δεν θα ήθελε να συνδεθεί με αυτό το τέλος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aυτο το εχουν αρχισει απο το καλοκαιρι αλλα ειναι τοσοι πολλοι που ειναι δεν νομιζω να τελειωσει γρηγορα ετσι που τα καταφεραν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΑΝΕΝ ζει και βασιλεύει. Σε επικοινωνία που είχα με τα γραφεία (στα οποία σήκωσαν προς έκπληξή μου το τηλέφωνο), με ενημέρωσαν ότι η εταιρεία υπάρχει κανονικά, δεν έχει κάνει καμία διαδικασία εκκαθάρισης ή πτώχευσης ή οτιδήποτε άλλο και ότι απλώς το πλοίο της έχει ναυλωθεί στη ΝΕΛ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλέξανδρε, υποθέτω πως δεν τους πήρες τηλέφωνο όπως παίρνουν οι μανάδες μας κάτι θείες που τις έχει ξεχάσει ο Χάρος για να δούνε αν ζούν ακόμα:D. Δηλαδή έχουν έσοδα από αυτήν την υπόθεση σε μορφή ημερήσιου ναύλου, ή το πλοίο ναυλώθηκε στη ΝΕΛ σε στύλ "χαμένοι για χαμένοι είμαστε, πάρτε το και δώστε μας ό,τι περισσεύει από τα κέρδη?"

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ρώτησα τόσες λεπτομέρειες. Εμένα με ενδιέφερε κυρίως να μάθω αν η εταιρεία υπάρχει. Γιατί στα Κύθηρα όλοι πιστεύαμε ότι έκλεισε. Και απ' όσο γνωρίζω ούτε ο Δήμος Κυθήρων έχει εκπρόσωπο στο Δ.Σ της ΑΝΕΝ όπως προβλέπει το καταστατικό της. Λεπτομέρειες για το πως το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ κατέληξε με τα σινιάλα της ΝΕΛ (χωρίς φυσικά να με στεναχωρεί) και υπό ποιες προϋποθέσεις φιλοδοξώ να μάθω τον επόμενο καιρό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως στις αγγελίες του γραφείου ευρέσεως ναυτικής εργασίας η εταιρεία εμφανίζεται ως ενεργή. Αγγελία της 15ης/04/2011 και το θέμα είναι αφού το πλοίο το διαχειρίζεται η ΝΕΛ γιατί ψάχνει πλήρωμα γι'αυτό η ΑΝΕΝ.

ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Β

ΑΝΩΝΥΝΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΤΟΥ

ΑΝΩΝΥΝΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 116 ΠΕΙΡΑΙΑΣ 2104120480

ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ

1975

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως θέλουν να έχουν 1-2 ανθρώπους δικούς τους?Κάτι τέτοιο είχε ζητήσει κι ο Περογιαννάκης για το ΑΚΟΥΑ ΤΖΟΥΕΛ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nα εκπληρώσει η ανώνυμη ναυτιλιακή εταιρεία νότου (ανεν) τους καταστατικούς σκοπούς για τους οποίους δημιουργήθηκε και να καλύψει τη γραμμή κίσαμος - αντικύθηρα - κύθηρα – πελοπόννησος ζήτησε ο εκπρόσωπος του δήμου κίσσαμου.

πηγη: κυθηραικα νεα

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειπαμε και παραπισω, οτι καποιοι το λιγουρευονται και στην αγονη πελοποννησου. τωρα το αν, πως και ποτε, God knows ;)

Oπως απο καιρο ξερουμε οι πρωτοι που το πεθυμησαν ηταν οι μετοχοι της ΑΝΕΝ και ο νυν δημαρχος Κισαμου.Βεβαια ακομα και σημερα 3 μηνες μετα απαντηση απο την διοικηση της εταιρειας δεν εχουν λαβει για το τι μελλει γενεσθαι με το πλοιο,την εταιρεια και τις μετοχες τους.Ισως ξεχνανε οτι ΑΝΕΚ-ΛΑΝΕ-ΑΝΕΝ ειναι κατι σαν το Πατηρ-Υιος-Αγιο πνευμα..Αγια και ομοουσιος τριας! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε ρε χαρούλες που θα κάνουν στο Τσιρίγο αν και όποτε ξανακατέβει ο νερο-βάπορας εκεί...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ισως ξεχνανε οτι ΑΝΕΚ-ΛΑΝΕ-ΑΝΕΝ ειναι κατι σαν το Πατηρ-Υιος-Αγιο πνευμα..Αγια και ομοουσιος τριας! :P

Μα δεν έχει αποχωρήσει η ΑΝΕΚ από την εταιρεία εδώ και χρόνια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φρεσκα νεα για ενα παλιο πτωμα.. :D

Κούρεμα 80% στα χρέη της ΑΝΕΝ - Βασικός μέτοχος η ΝΕΛ

Συμφωνία εξυγίανσης με την πλειοψηφία των πιστωτών, των τραπεζών και των μετόχων της εταιρείας, υπέγραψε στις 5 Σεπτεμβρίου, το Δ.Σ. της ΑΝΕΝ. Με βάση αυτή τη συμφωνία διαγράφεται το 80% των χρεών και μετοχοποιείται το υπόλοιπο 20%.

Ενημέρωση για τη συμφωνία και την υποβολή της για δικαστική επικύρωση, πρόκειται να γίνει στη γενική συνέλευση της εταιρείας που έχει προγραμματιστεί για αύριο στα Χανιά, αλλά το πιθανότερο λόγω απαρτίας, θα συγκληθεί ή στις 20 Οκτωβρίου ή στις 3 Νοεμβρίου.

Η διοίκηση έχει υποβάλλει επιχειρηματικό σχέδιο και έκθεση βιωσιμότηταςπου έχουν συνταχθεί από τους ορκωτούς ελεγκτές.

Το πιο σημαντικό, όπως τονίστηκε από πηγή της διοίκησης, είναι το γεγονός ότι η ΑΝΕΝ δεν έχει ούτε 1 ευρώ φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα. Δε χρωστάει, δηλαδή σε Εφορεία, ΝΑΤ και ΙΚΑ.

Εκείνο που εξετάζεται και προγραμματίζεται, είναι να παραταθεί η συμφωνία με τη ΝΕΛ για άλλα 3 χρόνια και να γίνει ο βασικός μέτοχος της ΑΝΕΝ.

Η "Μυρτιδιώτισσα" που έχει μετονομαστεί σε "Αqua Maria" από τη ΝΕΛ, έκανε δρομολόγια στη γραμμή Λαύριο - Ψαρά - Χίο και τώρα θα κάνει στη γραμμή Λαύριο - Αι Στράτης - Λήμνος - Καβάλα. Η ΝΕΛ έχει ναλώσει το πλοίο της ΑΝΕΝ και πληρώνει το ναύλο. Η συμφωνία είναι μέχρι το 2014 και αν παραταθεί για άλλα 3 χρόνια, μέχρι το 2017, θα μεταβιβαστεί στη ΝΕΛ το πλειοψηφικό πακέτο της ΑΝΕΝ, που κατείχε η ΑΝΕΚ.

«Η Συμφωνία Εξυγίανσης σώζει την ΑΝΕΝ και αν η ΝΕΛ είναι συνεπής στην υποχρέωσή της απέναντι στην εταιρεία και πάρει και δεχθεί την παράταση, θα είναι η ιδανική λύση και προοπτική», σχολίασε στέλεχος της ΑΝΕΝ. Και υπογράμμισε ότι φέτος η ΑΝΕΝ είχε κερδοφορία, αλλά σέρνει τις ζημιές των παλιών χρόνων.

eleftheriaonline.gr

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η συγκεκριμενη εταιρεια θα αποτελεσει τα επομενα χρονια λαμπρο δειγμα μελετης σε νομικα και οικονομικα πανεπιστημια σε θεματα καταστρατηγησης καταστατικου επιχειρησεων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανακοινωση της εταιρειας για το σχεδιο εξυγιανσης της.

«Πράσινο φως» στο σχέδιο εξυγίανσης της ΑΝΕΝ
 
Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Νότου (ΑΝΕΝ), είναι η πρώτη Ακτοπλοϊκή εταιρεία, της οποίας επικυρώθηκε η Συμφωνία και το Σχέδιο Εξυγίανσης. Η Συμφωνία υπεγράφη στις 05/09/2012, και επικυρώθηκε στις 27/12/2012, από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Χανίων, το οποίο έκανε δεκτή την αρχική αίτηση, περί Συνδιαλλαγής του άρθρου 99, η οποία μετατράπηκε εν συνεχεία σε αίτηση Εξυγίανσης της εταιρείας. Με αυτή, ρυθμίζεται το σύνολο των οφειλών της ας προς τους πιστωτές της, ανά κατηγορία οφειλής. Βασικός όρος της Συμφωνίας, είναι η οριστική διαγραφή του 80% του κεφαλαίου κάθε απαίτησης και η απόδοση του υπολοίπου 20% ατόκως και τμηματικά σε 36 δόσεις, καταβλητέας της πρώτης, εντός 3μήνου από την έκδοση της επικυρωτικής απόφασης. Ειδικώς για τις επίδικες απαιτήσεις, η πρώτη καταβολή συμφωνήθηκε να γίνει εντός 3μήνου από την επιδίκασή τους. O ανωτέρω περιορισμός, θα ισχύει και για κάθε είδους μελλοντική υποχρέωση, που θα προκύψει από την εκμετάλλευση του πλοίου για όλη τη διάρκεια ισχύος της Συμφωνίας (36 μήνες), περίοδο κατά την οποία, αναστέλλεται και η λήψη κάθε μέτρου ατομικής ή συλλογικής αναγκαστικής εκτέλεσης κατά της εταιρείας. Προβλέφθηκε επίσης το δικαίωμα, να προβούν οι ενέγγυοι πιστωτές σε επιλογή, για τη μετοχοποίηση του συνόλου της απαίτησής τους, με την έκδοση ίσης αξίας μετοχών, σύμφωνα με τους επιμέρους όρους της Συμφωνίας. Για τον λόγο αυτό, αποφασίσθηκε και υλοποιήθηκε η αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου για το ποσό των 497.431,45 ευρώ, με την έκδοση 742.435 νέων κοινών μετοχών, αξίας 0,67 ευρώ εκάστη. Στις 11 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε ο αποδεξαμενισμός του «Ε/Γ-Ο/Γ Άκουα Μαρία». Το πλοίο μετακινήθηκε στην επισκευαστική ζώνη Πειραιά, ώστε να ολοκληρωθούν εκεί, οι εργασίες της ετήσιας προγραμματισμένης ακινησίας του. Σημειώνεται ότι η ΑΝΕΝ είναι πολυμετοχική εταιρεία -λαϊκής βάσης- και αριθμεί 3.500 μικρομετόχους. Στο μετοχικό της κεφάλαιο συμμετέχουν 22 Δήμοι, Δημοτικές Επιχειρήσεις του Δήμου Καλαμάτας, οι Περιφέρειες Πελοποννήσου και Κρήτης, τα Εμπορικά Επιμελητήρια και Κοινωφελή Ιδρύματα των παραπάνω περιοχών. Είναι πλοιοκτήτρια του «Ε/Γ- Ο/Γ Άκουα Μαρία», το οποίο έχει ναυλώσει από τον Ιούλιο του 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

22 δημοι, μικρομετοχοι, επιμελητηρια, περιφερειες, ιδρυματα που εβαλαν τα λεφτα για να δουν πλοιο να κανει πελοποννησο, κυθηρα κρητη και τελικα εχασαν το μεγαλυτερο μερος των χρηματων τους (αληθεια ποσα λεφτα εβαλαν και τι αξιζουν τωρα) και βεβαια το πλοιο τους δουλευει για τη νελ.

τυχεροι και οσοι ειχαν λαμβανειν απο την ανεν 80% καπελο

 

miltiadis η ανακοινωση ειναι σε radio edit.

σε club remix (με ολες τις παραγραφους) υπαρχει στο lesvos news και στους ακτοπλοους.

 

το ζουμι ειναι εδω

 

 

Είναι πλοιοκτήτρια του «Ε/Γ- Ο/Γ ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ», το οποίο έχει ναυλώσει
από τον Ιούλιο του 2010, σε γνωστή ακτοπλοϊκή εταιρεία. Το πλοίο εκτελεί δημόσια υπηρεσία,
εξυπηρετώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις άγονες γραμμές του Βορειοανατολικού Αιγαίου,
από τον Φεβρουάριο του 2011, μέχρι σήμερα.

 

 

απο το μισθωμα της δημοσιας υπερεσιας πρεπει να πλερωνουν τα οφειλομενα απο το... PSI της ΑΝΕΝ

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο τη σμυρνη... στο μυρτωο.

 

η ρεπουση (η γνωστη), στον ελευθερο χρονο της ειναι βουλευτης Α'πειραιως και νησων (η χαρη της α' πειραιως φτανει μεχρι τον τσιριγο).

 

κατεθεσε λοιπον αναφορα στους αρμοδιους υπουργους οπου τους κοινοποιει επιστολη πολιτων που ζητουν να μαθουν πολλα και διαφορα για την τυχη του πλοιου, αλλαι και ποιος διοικει την εταιρεια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλα η ΑΝΕΚ κυρια Ρεπουση μου εκρινε οτι θα παιρνει πιο πολυ ρευστο απο την αγονη αν βαλει πλοιο της Λανε(στην οποια κατεχει μεγαλυτερο ποσοστο)απ οτι αν αφηνε το πλοιο της Ανεν στο οποιο ειχε μονο το 19%.Απλα μαθηματικα για business με το γαντι.Ποιος τους χ*ζει και τους μικρομετοχους και τους κατοικους και τα επιμελητηρια στην τελικη.. <_< 

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...