Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με πληροφορίες, στη γενική συνέλευση που θα γίνει αρχές Σεμπτεμβρίου (η προγραμματισμένη της 26ης Αυγούστου ακυρώθηκε λόγω των πυρκαγιών), το Δ.Σ, θα προτείνει την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 500.000 ευρώ. Τα χρήματα αυτά απαιτούνται για τη κάλυψη τρέχοντων εξόδων αλλά και για τις εργασίες προσαρμογής του πλοίου το οποίο ολοκληρώνει το όριο ηλικίας του τον Οκτώβριο και απαιτούνται οι αλλαγές για να συνεχίσει να ταξιδεύει. Αν και η προθεσμία για τις αλλαγές ήταν μέχρι τον Οκτώβριο, η εταιρεία πήρε παράταση μέχρι το τέλος του χρόνου. ΣΧΟΛΙΟ : Χάθηκε να ζητούσαν καμία 3αρα εκ ευρώ μπας και γίνει καμία προσπάθεια να αγοραστεί νέο πλοίο? Με 500.000 τι να πρωτοκαλύψουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΑΝΕΝ: Εκλογές για το νέο Δ.Σ.

Πηγη: www.marinews.gr

Διεξήχθει την 30η Σεπτεμβρίου του 2007 στα Χανιά η Επαναληπτική Έκτακτη Γενική Συνέλευση της εταιρείας.

Τα θέματα τα οποία ετέθησαν σε ψηφοφορία αφορούσαν

1. Την τροποποίηση του Άρθρου 2 του καταστατικού ως προς τον σκοπό της εταιρείας ΝΑΙ 70,92%

2. Την μείωση του Μ.Κ. με μείωση της ονομαστικής Αξίας της μετοχής ΝΑΙ 95,60%

3. Τροποποίηση Άρθρου 18 του καταστατικού ως προς το τόπο συνεδριάσεων

του Δ.Σ. ΝΑΙ 93,13%

Επίσης μετά από τις αρχαιρεσίες που διεξήχθησαν για την εκλογή νέου Δ.Σ έλαβον:

Υ Π Ο Ψ Η Φ Ι Ο Ι ΨΗΦΟΙ ΠΟΣΟΣΤΟ

1 ΤΖΑΝΝΕΣ Νικόλαος του Ιωάννου 712.903 98,59%

2 ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ Ειρηναίος του Γεωργίου 711.943 98,46%

3 ΚΩΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Θεοφάνης του Κων/νου 710.939 98,32%

4 ΣΑΡΑΒΕΛΑΚΗΣ Κυριάκος του Σταύρου 693.333 95,88%

5 ΜΠΟΛΟΥΔΑΚΗΣ Αναστάσιος του Νικολάου 687.259 95,04%

6 ΜΙΧΑΗΛΑΚΗΣ Μάρκος του Κυριάκου 684.717 94,69%

7 ΑΓΑΠΗΤΟΣ Κωσταντίνος του Ιωάννου 673.333 93,12%

8 ΚΛΩΝΙΖΑΚΗΣ Ιωάννης του Μάρκου 664.897 91,95%

9 ΤΡΟΥΛΑΚΗΣ Ιωάννης του Κυριάκου 662.067 91,56%

10 ΚΟΚΟΛΑΚΗΣ Στέφανος του Βασιλείου 656.341 90,77%

11 ΓΙΑΝΑΚΟΥΛΑΣ Γρηγόρης του Παντελή 623.183 86,18%

12 ΚΑΜΑΡΙΝΟΣ Γεώργιος του Παναγιώτη 220.408 30,48%

13 ΤΡΙΑΝΤΟΣ Νικόλαος του Κων/νου 218.808 30,26%

14 ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Παναγιώτης 217.608 30,09%

15 ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ Αντώνιος του Εμμανουήλ 93.010 12,86%

16 ΤΣΙΚΑΛΑΚΗΣ Νικόλαος του Τηλέμαχου 60.524 8,37%

17 ΠΟΥΛΑΚΟΣ Γεώργιος του Ιωάννη 49.740 6,88%

Οι έντεκα πρώτοι αποτελούν τα νέα μέλη του Δ.Σ. της ΑΝΕΝ LINES. Εντός των επομένων ημερών το Δ.Σ. θα συνεδριάσει και θα συγκληθεί σε σώμα.

Από ότι άκουσα ο Κώστας Αγαπητός θα αναλάβει διευθύνων σύμβουλος στην ΑΝΕΝ;)

Link to comment
Share on other sites

Από ότι άκουσα ο Κώστας Αγαπητός θα αναλάβει διευθύνων σύμβουλος στην ΑΝΕΝ:D
Διευθύνων Σύμβουλος ανέλαβε ο δικηγόρος κ. Κυριάκος Σαραβελάκης. Ο Κ. Αγαπητός παραμένει απλό μέλος του ΔΣ...προς το παρόν.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Σε επίσχεση εργασίας προχώρησε το πλήρωμα του Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ την Δευτέρα 05/11/07. Το πλοίο ακινητοποιήθηκε στο Πειραιά και δεν αναχώρησε για τα Κύθηρα όπως ήταν προγραμματισμένο. Τα περισσότερα μέλη του πληρώματος (εκτός από τα υψηλόβαθμα) δεν έχουν ακόμη πληρωθεί για Σεμπτέμβριο και Οκτώβριο. Αν και ενημερώθηκαν ότι θα πήγαινε στο πλοίο εκπρόσωπος της εταιρείας για να συζητήσει το θέμα μέχρι τις 10:00 μ.μ, κανείς δεν εμφανίστηκε. Πολλοί μιλούν για τέλος εποχής!!!

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πληροφορήθηκα ότι οι επιταγές της ΑΝΕΝ προς τον ΜΑΜΙΔΑΚΗ που τη προμηθεύει με καύσιμα, διαμαρτυρήθηκαν. Παράλληλα σήμερα ήρθε και η διαβεβαίωση από το ΥΕΝ ότι έχει καταβάλει στην ΑΝΕΝ τις επιδοτήσεις μέχρι και την 31η Οκτωβρίου προς απάντηση στις φήμες που διαδίδονταν εχθές ότι το ΥΕΝ χρωστούσε τις επιδοτήσεις.

Ερώτημα λοιπόν: Εάν μετά από θερινή περίοδο όπου κατά κοινή ομολογία το πλοίο δούλεψε πολύ καλά και με τις επιδοτήσεις πληρωμένες, η εταιρεία δεν έχει λεφτά να πληρώσει τους εργαζομένους, δεν έχει λεφτά να πληρώσει τα καύσιμα και φυσικά δεν έχει λεφτά να πληρώσει την μετασκευή του πλοίου, η ζωή του οποίου λήγει την 31η Δεκεμβρίου με παράταση του ΥΕΝ. Έμενα κάτι μου βρωμάει εδώ. Μήπως βρωμάει και σε εσάς? Μήπως πρέπει να ψάξουμε στις μπαχάμες για κανένα μέλος της διοίκησης??? Ντροπή και αίσχος.

Link to comment
Share on other sites

Πολλοί μιλούν για τέλος εποχής!!!
Αγαπητέ μου, τέλος εποχής δεν σημαίνει απαραίτητα και τέλος της εταιρείας. Και όταν τα πράγματα γίνονται πολύ σκούρα...τότε είναι πιό εύκολη η έλευση ενός "σωτήρα". Δεν ξέρω βέβαια κάτι...απλώς υποθέτω...μπορεί να είναι και τέλος της εταιρείας.:rolleyes:

ΥΓ. Κάπου είχα διαβάσει παλιότερα ότι η εναρμόνισή με την Στοκχόλμη και η συνέχιση της ζωής του...κοστίζει γύρω στις 300.000 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου, τέλος εποχής δεν σημαίνει απαραίτητα και τέλος της εταιρείας. Και όταν τα πράγματα γίνονται πολύ σκούρα...τότε είναι πιό εύκολη η έλευση ενός "σωτήρα". Δεν ξέρω βέβαια κάτι...απλώς υποθέτω...μπορεί να είναι και τέλος της εταιρείας.:rolleyes:

ΥΓ. Κάπου είχα διαβάσει παλιότερα ότι η εναρμόνισή με την Στοκχόλμη και η συνέχιση της ζωής του...κοστίζει γύρω στις 300.000 ευρώ.

Δυστυχώς φίλε μου, το λέω με μεγάλη λύπη γιατί και μετόχος στην εταιρεία είμαι και δουλεύω και κατάγομαι από τα Κύθηρα αλλά μέχρι στιγμής τέλος εποχής μυρίζει. Τώρα εάν γίνει κανένα θαύμα και εμφανιστεί σωτήρας δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι η εταιρεία δηλώνει ότι τα ταμεία είναι άδεια, 3,5 εκ ευρώ χρέη (τουλάχιστον τόσα εμφανίζει στον ισολογισμό της), με απλήρωτο πλήρωμα, απλήρωτα καύσιμα και 300.000 ευρώ (γιατί τόσα έχω μάθει και εγω) για την προσαρμογή του πλοίου στη συνθήκη της Στοκχόλμης νομίζω ότι αρκούν για ένα τέλος εποχής. Το τραγικό είναι ότι κάποιοι στενόμυαλοι επέτρεψαν να πουληθεί το ΑΝΔΡΕΑΣ 2 και δεν το υποστήριξαν για να υποστηρίξουν το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ. Και το αποτέλεσμα τώρα για τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα είναι κάτι παραπάνω από τραγικό! Αν σκεφτείς ότι οι περισσότεροι που ήταν να ταξιδέψουν εχθές, σήμερα είναι στη Νεάπολη και περνάνε με ψαρόβαρκες απέναντι. Δεν ξέρω λοιπόν τίποτα για σωτήρες. Αυτό που ξέρω είναι ότι εάν η ΑΝΕΝ, όντως κλείσει τα δύο νησιά μας θα περάσουν μαύρο χειμώνα και έπονται τα χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Μεταξύ αστείου και σοβαρού για την πώληση του ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ είχα πει αυτά. Τότε δεν είχα ιδέα για την κατάσταση της ΑΝΕΝ αλλά με αυτά που γράφει ο φίλος Αλέξανδρος Σ. παραπάνω πολύ φοβάμαι ότι δεν απέχουν πλέον και πολύ από την πραγματικότητα.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

γι'αυτο η ανεκ εσπευσε να βγαλει εξω την ουρα της , πουλώντας το ποσοστο

της , τα ιδια με τη δανε θα εχουμε ...,σιγα μην κατσει η ανεκ να βοηθήσει :D , αισχος , η ιστορια ειναι οτι το καραβακι εκτελει κοινωνικο εργο,και η εταιρια πασχιζει εδω και καιρο για να επιβιωσει , αλλα καπιοι απο μεσα εφαγαν οτι εφαγαν και τωρα εγιναν καπνος...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Είμαι περίεργος για το χαμηλό κόστος που λες Νηρέα. Που μπορεί να το είδες αυτό το ποσο? Εφημερίδα, περιοδικό ή κάτι άλλο?
Άγγελε το είχα δει σε κάποια τοπική εφημερίδα της Καλαμάτας πριν κανένα μήνα, σε δημοσίευμα σχετικό με την τελευταία ΓΣ της ΑΝΕΝ.

Τώρα εάν είναι λίγα ή πολλά...δεν μπορώ να το ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Τα νέα πέφτουν βροχή και αποδεικνύουν ότι όλοι εμείς που εξαρτιώμαστε από το πλοίο αυτό κοιμόμασταν τον ύπνο του δικαίου τόσο καίρό. Κανείς μας δεν αναρωτήθηκε γιατί ο Αγαπητός εκλέχθηκε και μάλιστα με τόσους ψήφους στο Δ.Σ, χωρίς να έχει αγοράσει μέχρι σήμερα το 19.3% από την ΑΝΕΚ. Κανείς μας δεν κατάλαβε γιατί στη τελευταία γενική συνέλευση πέρασε η μείωση της αξίας της μετοχής από 3 ευρώ στα 0,69 λεπτά. Κανείς μας δεν αναρωτήθηκε γιατί, η εταιρεία δεν έχει λεφτά στα ταμεία της μετά από θερινή σεζόν και με τις επιδοτήσεις εξοφλημένες (και παράλληλα προσωπικό και καύσιμα απλήρωτα). Η γνωστοποίηση ότι η ΑΝΕΝ εξασφάλισε επιδότηση ύψους 2,7 εκ ευρώ ετησίως για 3 χρόνια για τις γραμμές Πειραιά/Γύθειο/Νεάπολη - Αντικύθηρα - Κρήτη (ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΚΑΛΑΜΑΤΑ), ήρθε για να μας ξυπνήσει από τον ύπνο μας και να μας δείξει με το χειρότερο τρόπο ότι εδώ κάτι παίζεται. Και επειδή δεν έχω ακόμη στοιχεία για να κατηγορήσω κανέναν, θα σας πω ένα απλό όνειρο που είδα λίγο πριν ξυπνήσω. Είδα λέει ότι η ΑΝΕΝ κήρυξε πτώχευση, στήθηκε ο πλειστηριασμός και κάποιος εξαγόρασε το πλοίο για ένα κομμάτι ψωμί. Και επειδή κανείς άλλος δεν ενδιαφερόταν για τα Κύθηρα και επειδή η πολυήμερη διακοπή των δρομολογίων είχε οδηγήσει το νησί σε απόγνωση, ήρθε σε συμφωνία με το ΥΕΝ να του παραχωρήσει τα 2.7 εκ ευρώ που έτσι και αλλιώς θα τα έδινε για να επιστρέψει το πλοίο στη γραμμή. Κάτι βαρύ φαίνεται θα έφαγα και βλέπω τέτοια όνειρα. Αλήθεια κάτι τέτοιο εννοούσες πριν φίλε μου Νηρέα όταν μιλούσες για σωτήρες?

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς. φίλε μου, μην είσαι τόσο απαισιόδοξος. Όπως γράφει η σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ο κος Σαραβελάκης είπε ότι θα λυθεί γρήγορα. Το κακό είναι ότι η επίσχεση εργασίας γίνεται για μόλις 75.000 ευρώ. Εάν δεν υπάρχουν οι 75...που θα βρεθούν οι 300 και βάλε που χρειάζονται άμεσα?

Τώρα όσον αφορά το "όνειρό σου"...δεν νομίζω ότι στέκει λογικά. Εάν αρχίσουν πτωχεύσεις, πλειστηριασμοί κλπ. το πλοίο μάλλον δεν θα ξαναταξιδέψει. Είναι διαδικασίες που παίρνουν καιρό και δεν τελειώνουν σε ένα μήνα και δύο. Εξάλλου, όταν ένα πλοίο βγεί σε πλειστηριασμό κανένας δεν είναι σίγουρος ότι δεν θα το πάρει κάποιος άλλος.

Τέλος, όταν μιλούσα για "σωτήρες" σίγουρα δεν εννοούσα κάτι σαν το παραπάνω "όνειρο"...ούτε έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου. Αλλά, σίγουρα δεν μου διέφυγε της προσοχής μου (και αναρωτήθηκα γιατί) ότι ο Κ. Αγαπητός εκλέχθηκε μέλος του ΔΣ και άλλαξε και το άρθρο 2 του καταστατικού. Πάντως, για να εκπληρωθεί το "όνειρό σου", δεν χρειαζόταν ούτε το ένα ούτε και το άλλο. Το αντίθετο μάλιστα, θα έλεγα.

Από εκεί και πέρα δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται...ούτε καν να υποψιασθώ.

Link to comment
Share on other sites

Βρε μπας και έχει δίκιο ο φίλος Αλέξανδρος και είναι πολύ σκούρα τα πράγματα? Κλείνει βδομάδα και ακόμα να βρεθεί λύση.

Αντιθέτως, τα νησιά άρχισαν να έχουν πρόβλημα εφοδιασμού.

Χωρίς είδη πρώτης ανάγκης

12/11/2007

Χωρίς ψωμί, φάρμακα και άλλα είδη πρώτης ανάγκης βρίσκονται τη Δευτέρα τα Αντικύθηρα, καθώς εδώ και μία εβδομάδα διεκόπη το επιδοτούμενο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο της ΑΝΕΝ με το πλοίο "Μυρτιδιώτισσα".

Το υπουργείο Ναυτιλίας προσανατολίζεται στην αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης με στρατιωτικό ελικόπτερο.

Ωστόσο, οι κάτοικοι ζητούν την άμεση δρομολόγηση πλοίου καθώς έχουν αποκοπεί από τον Πειραιά αλλά και την Πελοπόννησο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, η πλοιοκτήτρια εταιρία καθυστερεί τη καταβολή δεδουλευμένων στο πλήρωμα του πλοίου " Μυρτιδιώτισσα" και παράλληλα διεκδικεί αύξηση της επιδότησης κατά ένα εκατομμύριο ευρώ

http://www.skai.gr/master_story.php?id=65468

Προσωρινή λύση στα Κύθηρα

12/11/2007

Ιατροφαρμακευτικό υλικό και τρόφιμα μετέφερε στα Κύθηρα και στα Αντικύθηρα στρατιωτικό ελικόπτερο με εντολή του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Γ. Βουλγαράκη.

Οι κάτοικοι των νησιών αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις σε είδη πρώτης ανάγκης, καθώς εδώ και μία εβδομάδα διεκόπη το επιδοτούμενο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο της ΑΝΕΝ με το πλοίο "Μυρτιδιώτισσα".

Την ίδια ώρα, οι λιμενικές αρχές στον Πειραιά συνέλαβαν τον εκπρόσωπο της ΑΝΕΝ μετά από καταγγελία ναυτικού για μη καταβολή δεδουλευμένων.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, η εταιρεία οφείλει σε εργαζόμενους τους μισθούς του Σεπτεμβρίου, του Οκτωβρίου και επιδόματα του 2007.

http://www.skai.gr/master_story.php?id=65504

Link to comment
Share on other sites

Λύθηκε (?) προσωρινά το πρόβλημα ... αλλά με την ευκαιρία ο Υπουργός είπε και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα και μάλιστα έδωσε και μιά άλλη διάσταση στο θέμα. Δεν πέσαμε βέβαια από τα σύννεφα, αλλά είναι άλλο να το λέει ο ίδιος ο Υπουργός.
Link to comment
Share on other sites

Ναι τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Μία εβδομάδα δεν έβρισκαν λεφτά και ξαφνικά βρήκαν. Και τέλος πάντων βρήκαν ένα μέρος των χρημάτων. Τι θα γίνει σε λίγες μέρες που υποσχέθηκαν να δώσουν και τα υπόλοιπα?

Θα δουλέψει το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ μέσα στο Δεκέμβριο και θα βγάλει λεφτά με ουρά? Το θέμα είναι γιατί είναι άδεια τα ταμεία της εταιρείας. Και σ' αυτό κανείς δεν έδωσε απάντηση ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Με τόσα χρήματα δεν θα μπορούσε να χτυπήσει τη γραμμή κάποιος άλλος ή είναι μοιρασμένες οι επιδοτήσεις από τώρα. (Δεν γνωρίζω τίποτα συγκεκριμένο - υπάρχει κινδυνος μηνύσεων:D)

Link to comment
Share on other sites

Πρίν που πέρασα μπροστά απο το πλοίο το γκαράζ του ήταν γεμάτο μέχρι τα μπούνια με νταλίκες μάλλον μαζέυτηκε πολύ πράμα για εκεί κάτω.
Αναχώρηση του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ με 90% γεμάτο γκαράζ (μάλιστα στο τέλος μπήκε κι ένα σκαπτικό μηχανημα) και αρκετό κόσμο για τα δεδομένα της γραμής και της εποχής.

Από ότι βλέπω ο δουλειές μετά την επίσχεση εργασίας του πληρώματος πάνε καλά, πέτυχε και το αίτημα της πολυπόθητης αύξησης της επιδοτήσεως οπότε το μέλλον φαντάζει πιο ευοίωνο.

Πάντως μου προκαλεί ιδίαιτερη εντύπωση διότι αν και γνωρίζω ότι η κίνηση της συγκεκριμένης γραμμής είναι περιορισμένη εν τούτοις από γκαράζ πάει καλά όσες φορές το έχω δει.

Βρε μπας και δεν έφταιγε μόνο το ισχυριζόμενο μικρό πόσο της επιδότησης ή η κατα γενική ομολογία μικρή επιβατική κίνηση αλλά και άλλα χρονίζοντα προβλήματα που ταλάνισαν παλαιότερα άλλες εταιρίες λαικής βάσης?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τελικώς, καταργήθηκε το δρομολόγιο Καλαμάτα-Καστέλι, καθώς δεν περιλαμβάνεται στα επιδοτούμενα. Η είδηση προκάλεσε άκρατο ενθουσιασμό:D στους Καλαματιανούς μετόχους, ενώ προχθές στο Νομαρχιακό Συμβούλιο "άναψαν τα αίματα" με αφορμή αυτό το ζήτημα.

Και δεν μπορείς να πεις ότι έχουν και άδικο, καθώς η Νομαρχία Μεσσηνίας και ο Δήμος Καλαμάτας είναι οι δεύτεροι μεγαλομέτοχοι μετά την ΑΝΕΚ...και παρ' όλα αυτά η Μυρτιδιώτισσα δεν πιάνει Καλαμάτα.

Βέβαια, υπάρχει και ο αντίλογος που λέει ότι προέχει η σωτηρία της εταιρείας και όχι η διατήρηση ενός ζημιογόνου δρομολογίου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...