Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Πιστεύω πως πίσω απ'αυτές τις αγορές υπάρχει κάτι από τη ΝΕΛ... Είναι δυνατόν τώρα ξαφνικά η ΑΝΕΝ να άρχισε να αγοράζει σωρηδόν πλοία της ΝΕΛ...?? Και με τι κεφάλαιο...?? Αν δούμε και τρίτη αγορά πλοίου της, στάνταρ κάτι γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ όντας Καλαματιανός και μικρομέτοχος της Α.Ν.Ε.Ν. ότι η εταιρία αδυνατή να κάνει τέτοιες αγορές!!

Με μετόχους: (απλούς πολίτες ) το Δήμο Καλαμάτας - Δήμο Κισάμου - Νομαρχία Μεσσηνίας και Α.Ν.Ε.Κ. ποιός σπρώχνει

χρήμα σε παροπλισμένα πλοία που είναι εγκαταλελημένα για πολλά χρόνια!!! και φυσικά έχουν πολλά χρέη .

Υ.Γ. [ Η απάντηση νομίζω κρύβεται στη συνεργασία του Μυρτιδιώτισσα - Mario]

Link to comment
Share on other sites

η ΑΝΕΚ εχει αποχωρησει. το εχουμε αναφερει παλιοτερα και εδω και στο τοπικ της ΑΝΕΚ.

απο αυτα που γραψαμε πριν λιγες μερες, εικαζουμε οτι υπαρχει καποια εμπλοκη στην ΑΝΕΝ, ατομων απο τις τελευταιες διοικησεις της ΝΕΛ.

τα υπολοιπα στη... μεγαλη οθονη :P 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στην τότε προσπάθεια της Α.Ν.Ε.Ν. πάντως εμφανίστηκε ο Σαραβελάκης σαν τον ενδιάμεσο  της Α.Ν.Ε.Κ.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Όχι, ο Κυριάκος Σαραβελάκης ήταν ο άνθρωπος που μιλούσε με την Α.Ν.Ε.Κ. σαν μαμά εταιρία για τα προβλήματα της Α.Ν.Ε.Ν.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2019 at 9:54 PM, proud_ionian said:

περα απο την πλακα, τι εταιρια κελυφος ειναι και αυτη. σαν την κατσαριδα επιβιωνει

 

On 11/6/2019 at 4:35 PM, proud_ionian said:

συνδυαζοντας τα δυο τελευταια ποστ ( @MILTIADIS & @Panagia Ekatontapiliani), καταληγω οτι μαλλον το περιβαλλον των τελευταιων διοικησεων της ΝΕΛ προσπαθει να "ξεπλυνει" καποια απο τα ιδιοκτητα πλοια.

οπως εξελισσεται η ιστορια, ειμαι ολο και πιο βεβαιος οτι παμε για καποιου ειδους "ξεπλυμα" των πλοιων της ΝΕΛ, ωστε να μεινουν μονο με τις οφειλες προς ΝΑΤ.

μετα ισως δουμε να γινεται κανενας "στοχευμενος" διακανονισμος (δωστε cashερι τα αρχικως οφειλομενα ολων των πλοιων, διαγραφουμε προστιμα και προσαυξησεις) και μετα οτι ειναι να παει για scrap παει, οτι μαζευεται (οι δυο αιολοι λογικα) θα γινουν... αίολος jet :P 

για να λειτουργησει αυτο, υποθετω οτι εχει υπαρξε παρασκηνιακα... τριμερης συνεννοηση (τελευταια διοικηση ΝΕΛ, Seajets, Δημοσιο)

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύεις οτι θα δούμε κ στα υπόλοιπα πλοία να προχωρούν οι πληστειριασμοί κ να καταλήγουν  είτε για σκραπ, είτε για δρομολόγηση !!! (Π.χ. 3 Κεντερηδες)

Link to comment
Share on other sites

Τα πεπραγμένα της ΑΝΕΝ έφτασαν μέχρι και στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, που βασικά κάνει ένα ποτ-πουρί όσων έχουμε γράψει και εδώ μέσα. Βέβαια εκείνοι σαν δημοσιογράφοι δοκίμασαν να επικοινωνήσουν με την ΑΝΕΝ, με τον Σαραβελάκη να μην βγαίνει στο τηλέφωνο όπως γράφουν στο άρθρο τους. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δλδ με όσα ακούμε και βλέπουμε να τρέμουν οι άλλες εταιρείες με τόσα πλοία που μάζεψε η ΑΝΕΝ

Ανακεφαλαίωση:

1)Αλεξάνδρα Λ (Μυρτιδιώτισσα)

2)Θεόφιλος

3)Μυτιλήνη

4)Αίολος Κεντέρης Ι

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Δυστυχώς οι μικρομέτοχοι εδω στη Μεσσηνία έβαλαν τα χρήματα τους όπως και η τότε αυτοδιοίκηση (Νομαρχία & Δήμοι) και κανένας δεν ξέρει τι γίνεται στην εταιρία!!!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω αυτό το δημοσίευμα του Ιουλίου μας δίνει μια συνολική εικόνα που βρίσκεται η εταιρεία.

Της χρωστά μάλλον όποια εταιρεία μιλάει Ελληνικά. Από την ANEK-hellenic, φυσικά τη ΝΕΛ, Λυκούδης και seajets (Τζαμπο τζετ). Το καλό είναι ότι έχει εξυγιανθεί πια και είναι έτοιμη να ξανανθίσει.

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να της χρωστάει οποια μιλάει Ελληνικά,αλλα και τα πλοία που έχει πλέον (Αιολος Κεντερης Ι,Θεοφιλος & Μυτιληνη),χρωστάνε σε οποιον μιλάει....Οπότε δε νομίζω να συμψηφιστούν 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Και 2 βίντεο από το TTV των Κυθήρων με περιεχόμενο σχετικό με την ΑΝΕΝ:

 

Πρώτα πάμε στο 1999 όπου η κουβέντα γίνεται για τον εντοπισμό του κατάλληλου πρός αγορά πλοίου. Για την ιστορία κοίταξαν το Ferry Yoshino(IMO 9032719), δεν μπορώ να καταλάβω ποιό ήταν το δεύτερο. Cult στιγμή η τοποθεσία της συνέντευξης, ο καναπές του σπιτιού του συνεντευξιαζόμενου με καρεδάκι επάνω από τα μαξιλάρια. Μόνο γλυκό νερατζάκι δε βγήκε να κεράσει η σύζυγος :D.

 

Και μετά στο 2001 όπου το Μυρτιδιώτισσα έχει αγοραστεί και γίνεται ενημέρωση, εστιάζοντας στην πιθανή αγορά δευτέρου πλοίου.

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Αυτοί ακόμα δε πήραν το 1ο πλοίο,ακόμα δε το δούλεψαν μελετούσαν πως θα έπερναν και το 2ο. Να κουβαλάνε τι στα Κύθηρα;μύγες;Και μετά απορεί κανείς πως φτάσαμε σε τέτοιο σημείο.Η ακτοπλοΐα μια μικρογραφία της κοινωνίας μας.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...