Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με τα Χανιώτικα Νέα (24/10/2005) η ΑΝΕΝ σκοπεύει να αντικαταστήσει το «Μυρτιδιώτισσα» (30 ετών) με ένα νεώτερο πλοίο, ενόψει του νέου νόμου για τις 5ετείς επιδοτούμενες γραμμές.

Ήδη έχουν προεπιλεγεί 3 υποψήφια πλοία και απομένει η τελική επιλογή.

Πάντως για φέτος θα παραμείνει το πλοίο το οποίο ήδη έχει πάρει τις επιδοτούμενες γραμμές για το 2005-2006

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση προς τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κεφαλογιάννη με θέμα την καθυστέρηση υπογραφής σύμβασης για άγονες γραμμές, με την Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Νότου, κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής του Συνασπισμού Γιάννης Δραγασάκης.

Όπως αναφέρει ο κ. Δραγασάκης στον διαγωνισμό που διενεργήθηκε τον Ιούνιο η ΑΝΕΝ ανακηρύχθηκε μειοδότρια εταιρεία και κατοχυρώθηκε υπέρ αυτής ο διαγωνισμός.

Επειδή μέχρι σήμερα δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση υλοποίησης της σχετικής απόφασης και η προηγούμενη σύμβαση λήγει στις 31 Οκτωβρίου, ερωτάται ο υπουργός πού οφείλεται η καθυστέρηση στην υπογραφή της εν λόγω σύμβασης και πότε θα υπογραφεί

Από την ΕΡΤ (27/10/2005)

Δηλαδή όλες οι άλλες συμβάσεις έχουν υπογραφεί και μένει μόνο της ΑΝΕΝ?

Link to comment
Share on other sites

Λίγα λόγια για την εξέλιξη αυτής της (παράξενης για εμένα) υπόθεσης.

(με πληροφορίες από τα Χανιώτικα Νέα και την ΕΡΤ)

Στις 31 Οκτωβρίου η ΑΝΕΝ ανακοίνωσε ότι θα δέσει το πλοίο από 1η Νοεμβρίου και μέχρι να υπογραφεί η σύμβαση, από την οποία έλειπε μόνο η υπογραφή του Υπουργού!

Παράλληλα η ΑΝΕΝ συγκάλεσε έκτακτο ΔΣ την Τρίτη (1/11) για να συζητήσουν τι θα γίνει εάν δεν υπογραφεί τελικά η σύμβαση.

Κατόπιν οι εκπρόσωποι της εταιρείας μαζί με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης (από τις περιοχές που εξυπηρετεί η ΑΝΕΝ) πήγαν στο ΥΕΝ.

Τελικά μετά από διαβουλεύσεις υπογράφηκε η σύμβαση, αλλά μόνο για 6 μήνες και με προοπτική να παραταθεί για άλλους 6 μήνες.

Κατά την ΕΡΤ δόθηκε εξάμηνη παράταση στην υπάρχουσα σύμβαση.

Το ΥΕΝ προτίθεται να προκηρύξει νέο διαγωνισμό γι’ αυτές τις γραμμές με διαφοροποιημένα δρομολόγια, ενώ από την πλευρά της ΑΝΕΝ εκφράζονται ανησυχίες κατά πόσο αυτή η αβεβαιότητα θα επηρεάσει την απόφασή της για αντικατάσταση του Μυρτιδιώτισσα.

Τελικά το πλοίο συνεχίζει κανονικά τα δρομολόγια του (τουλάχιστον για το επόμενο εξάμηνο).

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει, απ’ όποια πλευρά και να το δω το ζήτημα!

Κάποια φωτιά πρέπει να υπάρχει, αλλά βλέπουμε μόνο τον καπνό της.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το Κερδος ο Νομαρχης Πειραια αντεδρασε εντονα με επιστολη του στο ΥΕΝ για την καθυστερημενη και μονο για εξι μηνες ανανεωση της συμβασης. Αναφερεται στις συνεπειες μιας διακοπης για τα Νησια της Ν Πειραιως και τα χωρια της Α. Πελοποννησου.

Η ΑΝΕΝ τι λεει; Η μητερα ΑΝΕΚ;

By the way, που ελεγε ο Κουλουρης, ποιοι ΟΤΑ εχουν συμμετοχη στην ΑΝΕΝ;

Link to comment
Share on other sites

Κατ’ αρχήν να πω - και να λύσω και κάποιες απορίες του μικρού proud- ότι η ΑΝΕΝ δεν θεωρείται θυγατρική εταιρεία της ΑΝΕΚ, αλλά ότι η ΑΝΕΚ έχει συμμετοχή στην ΑΝΕΝ (όπως συμμετείχε και στην ΝΕΛ).

Αυτά σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του Α΄εξαμήνου 2005, όπου η ΑΝΕΝ και η ΝΕΛ θεωρούνται «συμμετοχές σε συγγενείς εταιρείες». Ενώ ΛΑΝΕ και ΔΑΝΕ θεωρούνται θυγατρικές.

Όπου επίσης αναφέρεται ότι η ΑΝΕΚ συμμετέχει με 19,36% στην ΑΝΕΝ, ενώ στο site της ΑΝΕΚ αναφέρεται ότι κατέχει 335.837 μετοχές σε σύνολο 1.734.385 μετοχών της ΑΝΕΝ (19,36%).

Ενώ σύμφωνα με το site της ΑΝΕΝ:

Την 23/10/1998 υπεγράφη το καταστατικό της νέας ναυτιλιακής εταιρίας με την επωνυμία ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΊΑ ΝΟΤΟΥ και με το διακριτικό τίτλο ANEN LINES.

Σήμερα οι κύριοι μέτοχοι είναι:

• Ανώνυμος Ναυτιλιακή Εταιρία Κρήτης με 335.837 μετοχές

• Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας με 64.000 μετοχές

• Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων με 1.600 μετοχές

• Δήμος Καλαμάτας με 45.000 μετοχές

• Δήμος Κισάμου με 20.000 μετοχές

• Δήμος Κυθήρων με 1.910 μετοχές

• Εγνατία Τράπεζα με 42.000 μετοχές

Αφού αυτοί είναι οι κύριοι μέτοχοι, σημαίνει ότι υπάρχει και άλλες 1.200.000 περίπου μετοχές σε άλλα χέρια.

Προφανώς ιδιωτών, γιατί εάν επρόκειτο για ΟΤΑ θα αναφέρονταν ονομαστικά.

Και τώρα θα πω κάποιες σκέψεις μου σχετικά με την υπόθεση της ΑΝΕΝ και όχι μόνον.

1) Η ΑΝΕΝ είναι «θυγατρική» της ΑΝΕΚ.

2) Η ΑΝΕΚ ελέγχεται από την οικογένεια Βαρδινογιάννη.

3) Ο κ. Κεφαλογιάννης διατηρεί άριστες σχέσεις με την οικογένεια Βαρδινογιάννη. Και μάλιστα γι’ αυτές τις άριστες σχέσεις του δέχεται συνεχώς επιθέσεις από άλλους, οι οποίοι δεν έχουν και τας καλυτέρας των σχέσεων με τους Βαρδινογιάννηδες.

4) Ο κ. Κεφαλογιάννης δημιουργεί προσκόμματα και δεν υπογράφει την σύμβαση για την επιδότηση του Μυρτιδιώτισσα της ΑΝΕΝ.

5) Η ΑΝΕΝ αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο (εάν δεν υπογραφεί η σύμβαση) να δέσει το πλοίο και να απολύσει το πλήρωμα.

6) Ο Νομός Χανίων παρόλο που έχει 4 βουλευτές, δεν βρίσκεται ούτε ένας να φέρει το θέμα στη Βουλή. Αντιθέτως το φέρνει ο Δραγασάκης του ΣΥΝ (βουλευτής Β΄Αθηνών), ο οποίος είναι μεν Κρητικός στην καταγωγή, αλλά δεν είναι βουλευτής Χανίων.

Οι βουλευτές Χανίων, ή έστω του Ρεθύμνου, δεν νοιάζονται για την ΑΝΕΝ την «θυγατρική» της ΑΝΕΚ? Σα παράξενο μου φαίνεται!

7) Ο κ. Κεφαλογιάννης εντέλει υπογράφει μισή τη σύμβαση (για 6 μήνες) και λέει ότι θα ξανακάνει τον διαγωνισμό. Και όλα αυτά κάτω από την πίεση των τοπικών αρχόντων της Μεσσηνίας και των Κυθήρων!

8) Και να πείς ότι υπάρχουν ανταγωνιστές σε αυτές τις γραμμές? Ένα πλοίο είναι όλο κι όλο!

9) Και η ΑΝΕΚ απούσα, δημοσίως τουλάχιστον. Επιφυλάσσομαι να έκανε κάποιο διάβημα και να μην το είδα.

Εγώ προσωπικά σε ένα συμπέρασμα μπορώ να καταλήξω:

ότι η ΑΝΕΚ δεν ενδιαφέρεται, πλέον, για την ΑΝΕΝ. Και ίσως να θέλει να απεμπλακεί από την εταιρεία.

Ίσως να είναι και γενικότερη πολιτική της νέας διοίκησης η απεμπλοκή από όλες τις θυγατρικές και τις συμμετοχές. Ήδη, τελείωσαν με την ΔΑΝΕ και την ΝΕΛ. Έστω και με κάποια ζημιά.

Απομένουν η ΑΝΕΝ και η ΛΑΝΕ. Με 3 πλοία ηλικίας 30 ετών. που πλέον ( με τον νέο νόμο για 5ετείς συμβάσεις) ούτε επιδοτούμενες γραμμές δεν θα μπορούν να πάρουν.

Αξίζει λοιπόν για την ΑΝΕΚ να μπεί σε διαδικασίες αντικατάστασης των πλοίων των θυγατρικών της?

Γιατί κακά τα ψέματα αυτή θα αναλάβει το βάρος της αντικατάστασης.

Κατά την γνώμη μου όχι. Και θα μου πείτε: καλά δεν την ενδιαφέρουν οι επιδοτούμενες γραμμές?

Πιθανώς όχι, αλλά και εάν την ενδιαφέρουν δεν είναι καλύτερα για την ΑΝΕΚ να τις πάρει με δικά της πλοία και όχι μέσω των θυγατρικών της?

Ούτως ή άλλως τα πλοία των θυγατρικών τα έφαγαν τα ψωμιά τους.

Χώρια το μεγάλο διαχειριστικό κόστος μιάς εταιρείας με 1 ή 2 πλοία. Και ειδικά όπου "λαλούν πολλοί κοκόροι"!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανακοίνωση της Νομαρχίας Πειραιά για το θέμα της ΑΝΕΝ

16.11.2005 Ανακοίνωση διαμαρτυρίας από Νομάρχες και Δημάρχους προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας

Τον κώδωνα του κινδύνου της οριστικής διακοπής της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Δυτικής Κρήτης (λιμάνι Κισάμου) με τη Νότια Πελοπόννησο (Καλαμάτα - Γύθειο), τα Κύθηρα & Αντικύθηρα με τον Πειραιά κρούουν οι Νομάρχες και οι Δήμαρχοι των περιοχών, ζητώντας την οριστική επίλυση του προβλήματος.

Αιτία είναι η απόφαση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας που με τρόπο αντιδεοντολογικό και χωρίς καμία ενημέρωση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών προχωρά στον περιορισμό της σύμβασης με την ακτοπλοϊκή εταιρεία ΑΝΕΝ, της μοναδικής εταιρείας που εξυπηρετεί δρομολογιακά τις παραπάνω περιοχές, σε εξάμηνη αντί μονοετούς διάρκειας όπως προβλέπει ο νόμος και ο διαγωνισμός που προηγήθηκε, οδηγώντας την σε αδιέξοδο και θέτοντας σε άμεσο κίνδυνο το μέλλον των περιοχών που εξυπηρετεί.

Κατ’ ουσίαν πρόκειται για αθέτηση των νομικών δεσμεύσεων εκ μέρους του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας με την οποία υπονομεύεται η αξιοπιστία των θεσμών και τίθενται σε συνθήκες περιορισμένης εξυπηρέτησης ολόκληρες περιοχές. Η απόφαση του ΥΕΝ στερεί από τους κατοίκους των περιοχών το αναφαίρετο δικαίωμα να έχουν τακτικά και ποιοτικά δρομολόγια, ενώ ειδικότερα οι κάτοικοι των Κυθήρων και των Αντικυθήρων απειλούνται να καταδικαστούν σε πλήρη απομόνωση.

Για το ίδιο θέμα πραγματοποιήθηκε στις 15 Νοεμβρίου σύσκεψη όπου αποφασίστηκε την Τρίτη 22 Νοεμβρίου, οι εμπλεκόμενοι φορείς να επισκεφτούν το ΥΕΝ και να ζητήσουν επιτακτικά συνάντηση με τον Υπουργό ώστε να εκθέσουν τον πρόβλημα, διεκδικώντας παράλληλα οριστική λύση.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν οι Νομάρχες, Μεσσηνίας Δημήτριος Δράκος, Χανίων Γιώργος Κατσανεβάκης, Πειραιά Γιάννης Μίχας, οι Δήμαρχοι Καλαμάτας Γιώργος Κουτσούλης και Κισάμου Ανδρέας Βαρουχάκης, η Έπαρχος Κυθήρων Χριστίνα Φατσέα καθώς και o πρόεδρος της Κοινότητας Αντικυθήρων Ανδρέας Χαρχαλάκης, ενώ από την πλευρά της ΑΝΕΝ ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Μάρκος Μιχαηλάκης και ο διευθύνων σύμβουλος Κυριάκος Σαραβελάκης.

Την ανακοίνωση υπογράφουν όλοι οι ανωτέρω.

Επίσης, σύμφωνα με τα Χανιώτικα Νέα αυτή η κατάσταση οδηγεί σε αφανισμό την ΑΝΕΝ, ενώ κύκλοι της εταιρείας εκφράζουν την άποψη ότι πίσω από αυτή την κατάσταση βρίσκονται «εφοπλιστικοί κύκλοι», οι οποίοι ενδιαφέρονται να πάρουν την 6ετή σύμβαση για την γραμμή.

Σα να επιβεβαιώνομαι σε αυτά που γράφω παραπάνω. Ίδωμεν!

Σημειώση: ο Νομάρχης Χανίων κ. Γιώργος Κατσανεβάκης είναι Αντιπρόεδρος της ΑΝΕΚ και μάλιστα προεδρεύων του ΔΣ στη θέση του παραιτηθέντος Ειρηναίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φίλε Νηρέα, η ΑΝΕΝ είναι θυγατρική της ΑΝΕΚ. Η ΑΝΕΚ τη διαχειρίζεται. Από τα πρακτορεία της ΑΝΕΚ κόβονται εισιτήρια, η ΑΝΕΚ, κανονίζει ανεφοδιασμούς, επισκευές, συντηρήσεις κλπ. Επίσης, από το μετοχικό κεφάλαιο της ΑΝΕΝ που όπως είπες σήμερα ανέρχεται σε 1.734.385 μετοχές, τα μεγάλα πακέτα, διατηρούν οι ΟΤΑ και η ΑΝΕΚ ενώ το υπόλοιπο ανήκει σε ιδιώτες, σε μικρά μέρη, καθώς υπήρχε κανονισμός στην αρχική συγκέντρωση ότι κανένα φυσικό πρόσωπο δεν μπορεί να αποκτήσει πάνω από 3.000 μετοχές. Οσο γι' αυτό που γράφεις για ΑΝΕΚ και διάλυση της ΑΝΕΝ, συμφωνώ απόλυτα, ότι εκεί, οδηγεί η μητριά ΑΝΕΚ την ΑΝΕΝ γιατί έτσι τη συμφέρει. Εκτός και αν βρει κανένα να τη πουλήσει, οπότε θα γλυτώσει από το βάρος. Πάντως οι Καλαματιανοί που έχουν τις περισσότερες μετοχές, δεν νομίζω ότι θα αφήσουν την ΑΝΕΚ, να διαλύσει την ΑΝΕΝ. Θα δούμε!

Link to comment
Share on other sites

Όταν ξεκίνησε η σύσταση της ΑΝΕΝ ο Δήμος Καλαμάτας και γενικότερα φορείς της πόλης αγόρασαν αρκετά μεγάλο μέρος μετοχών της εταιρίας και μάλιστα τους έλεγαν πως το πλοίο θα διανυκτερεύει 2-3 νύχτες στην Καλαμάτα. Τα εγκαίνια του πλοίου (όπου και το επισκέφθηκα για πρώτη φορά) έγιναν στην Καλαμάτα. Ενθουσιασμένοι οι παράγοντες της πόλης πίστεψαν στην εταιρία και μάλιστα άφησαν να εννοηθεί ότι γίνονταν κινήσεις για εύρεση και δεύτερου πλοίου που θα πήγαινε αποκλειστικά Γύθειο - Κύθηρα ώστε το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ να κινείται μεταξύ Πειραιά/Καλαμάτας - Κυθήρων και Κρήτης. Μετά όμως από δύο χρόνια και βλέποντας πως όχι μόνο δεν υλοποιούνται αυτά που λέγχθηκαν αλλά ότι υπήρξε και περίοδος που το πλοίο δεν έπιανε καν Καλαμάτα ή έμενε εκεί μόνο για μία ώρα, άρχισαν να δυσανασχετούν οι πάντες και μάλιστα προσπάθησαν να πάρουν και πίσω τα κεφάλαιά τους. Κάτι που φυσικά ποτέ δεν έγινε.

Υ.Γ.:Όλα τα παραπάνω τα έχω μάθει από πολύ κοντινούς συγγενείς που μένουν Καλαμάτα.

ΑΥΤΑ!!

Link to comment
Share on other sites

Την περασμένη Πέμπτη έγινε τελικά η συνάντηση του Υπ.ΕΝ με την διοίκηση της ΑΝΕΝ και τους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, (Χανιώτικα Νέα)

Ο κ. Κεφαλογιάννης επέμεινε στην απόφασή του, να μην υπογράψει την σύμβαση για ένα χρόνο, αλλά έδωσε μία άλλη διάσταση στην υπόθεση.

Ζήτησε από την ΑΝΕΝ, μέσα στο επόμενο εξάμηνο, να συνταχθεί μελέτη βιωσιμότητας της εταιρείας.

Εάν η μελέτη δείξει ότι η εταιρεία είναι βιώσιμη, υποσχέθηκε να υπογράψει με την ΑΝΕΝ την 6ετή σύμβαση για την γραμμή.

Με την προϋπόθεση ότι η ΑΝΕΝ θα αντικαταστήσει το Μυρτιδιώτισσα.

Στην περίπτωση αυτή, υποσχέθηκε ότι το ΥΕΝ θα βοηθήσει ώστε η ΑΝΕΝ να δανειοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων με ευνοϊκούς όρους (άτοκα για 6 χρόνια, 3,3% επιτόκιο και 20 ετή διάρκεια).

Όλα αυτά, βεβαίως, εάν η μελέτη δείξει ότι η εταιρεία είναι βιώσιμη.

Οπότε, στο επόμενο εξάμηνο ή η ΑΝΕΝ είναι βιώσιμη και προχωράει σε αντικατάσταση του Μυρτιδιώτισσα ή

…νάμαστε καλά να την θυμόμαστε και αυτήν!

Η αίσθησή μου, πάντως, είναι πως:…ζωή σε λόγου μας!

Αυτά είναι δύσκολα πράγματα για πολυμετοχικές εταιρείες και μάλιστα Λαϊκής Βάσης.

Αν βάλλεις, δε, και την εμπλοκή των ΟΤΑ, σε συνδυασμό με τις επερχόμενες Δημοτικές και Νομαρχιακές εκλογές,…άστα να πάνε!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ φίλε George, δεν σου κρύβω, ότι κατάγομαι από έναν προορισμό της ΑΝΕΝ αλλά όχι τη Καλαμάτα. Καταλαβαίνω τη δυσαρέσκεια των Καλαματιανών, για το ότι η ΑΝΕΝ, δεν προσεγγίζει τη Καλαμάτα συχνά και ότι δεν διανυχτερεύει εκεί, αλλά πρέπει να πούμε ένα πράγμα. Τα δύο πρώτα χρόνια (πριν εκδοθούν επιδοτήσεις για τις άγονες), η ΑΝΕΝ, εξυπηρετούσε χειμώνα - καλοκαίρι δύο φορές τη Καλαμάτα με τη Κρήτη μεταφέροντας κατά μέσω όρο (από τα επίσημα στοιχεία λιμενικής αρχής) 2,3 ΙΧ, 0,8 φορτηγά και 4,3 επιβάτες ανά δρομολόγιο. Το καταλαβαίνεται; Μετά από αυτό, ήταν αναμενόμενο το 2001 η ΑΝΕΝ, να κλείσει με έλλειμα πάνω από 2 εκ ευρώ και να αναγκαστεί να ακινητοποιήσει το πλοίο για 5 μήνες μέχρι που δύο Καλαματιανοί, έδωσαν 200 εκ δραχμές (τουλάχιστον έτσι μάθαμε) και ξεκίνησε ξανά, αφού ο Ανωμερίτης υποσχέθηκε ότι θα προκηρύξει επιδοτήσεις για τα Αντικύθηρα. Έτσι σώθηκε η ΑΝΕΝ τότε. Κατ' όπιν αυτού, η τότε διοίκηση, αποφάσισε ότι πρέπει να διακοπεί το ένα δρομολόγιο της Καλαμάτας διότι στην αντίθετη περίπτωση, εφ' όσον η Καλαμάτα δεν θα επιδοτήτω (και επόμενο ήταν αφού δεν εξυπηρετεί κοινωνικό αλλά εμπορικό σκοπό), τα δύο δρομολόγια, θα αποτελούσαν καταστροφή για την ΑΝΕΝ. Τώρα, τίθεται το εξής ερώτημα: Εγώ συμφωνώ ότι είναι άδικο για τη Καλαμάτα να έχει βάλει τόσα λεφτά και να μη βλέπει το πλοίο στο λιμάνι της. Όμως το ζητούμενο για τους μετόχους μίας εταιρείας αυτό είναι; Τι προτιμούν, να βλέπουν συχνά το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ στη Καλαμάτα και να χρεωκοπήσει η εταιρεία, ή να το βλέπουν σπάνια εώς ποτέ και να έχουν οικονομικό όφελως από τη λειτουργία της ΑΝΕΝ. Γιατί, πραγματικά, ακόμη και η γραμμή Κίσαμος-Κύθηρα, παρουσιάζει αισθητή βελτίωση. Η γραμμή της Καλαμάτας παραμένει παγωμένη. Έτσι κι αλλιώς τους εμπορικούς σκοπούς στους οποίους στόχευαν με αυτή την εταιρεία, δεν δείχνουν να τους πετυχαίνουν. Τουλάχιστον, ας επωφεληθούν οι μέτοχοι με μία ποιο σωστή δρομολογιακή πολιτική, που θα αποφέρει περισσότερα κέρδη. Όσο ύπάρχει η επιδότηση της Καλαμάτας, κανείς δεν έχει αντίρρηση να πηγαίνει το πλοίο. Αλλά πολύ φοβάμαι, ότι με τις νέες συμβάσεις άγονων γραμμών, η Καλαμάτα δεν θα είναι μέσα.

Όσον αφορά το σχόλιο του φίλου Νηρέα, πρέπει να σου πω το εξής. Έχεις δίκιο ότι οι πολυμετοχικές εταιρείες και μάλιστα λαϊκής βάσης είναι δυσκολοκίνητες. Όμως, αυτή τη στιγμή, η ΑΝΕΝ, είναι η μοναδική εταιρεία στα Κύθηρα, τα Αντικύθηρα, τη Κίσαμο και το Γύθειο, που είναι πάντα εκεί. Ότι κι αν γίνει εκεί! Πήραμε παράδειγμα από τη GA FERIES πέρσι με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ. Ερχόταν κάθε Σάββατο από Πειραιά, έκανε και μία αρπαχτή στο Γύθειο και γύριζε πάλι πίσω. Πίστεψέ με, μπορεί κανείς να μη δίνει σημασία, αλλά εάν κινδυνέψει η ΑΝΕΝ, θα ξεσηκωθούν πολλοί!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...Επίσης ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρεται και στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των Κυθήρων και σημειώνει μεταξύ άλλων ότι έχει ήδη υπογραφεί σύμβαση μεταξύ του ΥΕΝ και της ΑΝΕΝ η οποία καθορίσθηκε μέχρι 30/4/2006. Στη σύσκεψη εξετάσθηκε η εξεύρεση τρόπου για τη χρηματοδότηση αγοράς νεώτερου πλοίου από την ΑΝΕΝ. Η σύσκεψη θα επαναληφθεί εντός του Δεκεμβρίου.

Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κυθήρων ότι ο δήμαρχος του νησιού κ. Αρτ. Καλλίγερος, σε επιστολή του προς τον ΥΕΝ διαμαρτύρεται γιατί έγινε δεκτό στο διαγωνισμό της 30/11/2005 το πλοίο «Μυρτιδιώτισσα» της ΑΝΕΝ, το οποίο όπως υποστηρίζει δεν μπορεί να υλοποιήσει τις απαιτήσεις του νησιού και ζητεί μία λύση που θα περιλαμβάνει τη δρομολόγηση ενός τοπικού πλοίου όπως συμβαίνει σήμερα και μέχρι τέλους του χρόνου με το «Ανδρέας ΙΙ», το οποίο στη συνέχεια θα διακόψει το δρομολόγιό του. Οπως ανακοίνωσε η πλοιοκτήτρια εταιρεία θα αποσύρει το πλοίο λόγω του χαμηλού μισθώματος που προέβλεπε ο παραπάνω διαγωνισμός.

αρχιζει να διαμορφωνεται το κλιμα εναντιον της αειμνηστου ΑΝΕΝ. μετα τις επιστολες Δημαρχων κλπ υπερ, εχουμε επιστολες κατα.

Link to comment
Share on other sites

No dear, που να ξερω; ειδα την ειδηση στη Ν στις 7/12. εψαξα σε ΥΕΝ και κανα δυο site να δω μηπως βρω περισσοτερα, αλλα δεν το ειχε, γι'αυτο και εβαλα σκετη "Ν".

λογικα 1-6 Δεκεμβριου. 30/11 ο διαφωνισμος, 7/12 η ειδηση αρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν επρεπε να ειναι βιωσιμη και αντι να περιμενει ποτε θα ξαναπαρει την επιδοτηση η ΑΝΕΝ, να ξεκινουσε μια νεα γραμμη οπως Ηρακλειο -Κυθηρα - Καλαματα. Πιστευω οτι με μια τετοια κινηση μπορει να εχει οφελη.

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΝ πήρε και την άγονη Νεάπολη-Κύθηρα-Αντικύθηρα. Αναρωτιέμαι, πως θα προλαβαίνει να εξυπηρετεί 1 Πειραιά-Αντικύθηρα, 1 Καλαμάτα-Κύθηρα-Κίσαμος, 2 Γύθειο-Κύθηρα, 2 Γύθειο-Κύθηρα-Αντικύθηρα, 1 Νεάπολη-Αντικύθηρα και 6 Νεάπολη-Κύθηρα το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ των 15 κόμβων; Όσο αφορά τη Καλαμάτα δε, η ΑΝΕΝ θα γίνει βιώσιμη μόνο αν δεν τη προσεγγίζει; Πόσα χρόνια ακόμη, θα περιμένουν εκείνη τη πολυπόθητη κίνηση των ξένων και των φορτηγών μεταξύ Καλαμάτας και Κρήτης; Από το 87 τη παλεύουν. Χρεωκόπησαν 2 εταιρείες και ναυάγησε ένα πλοίο παλεύοντας στη γραμμή αυτή. Δεν φθάνουν???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πάνω που ακούστηκε για αγορά ή συνεργασία της ΑΝΕΝ με τη NOVA για τα τοπικά δρομολόγια των Κυθήρων, το ΑΘΗΝΑ πωλείται. Τι θα γίνει τώρα; Η ΑΝΕΝ θα εξυπηρετεί 11 δρομολόγια εβδομαδιαίως με το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
Επιτελούς η εταιρεία έβαλε ένα κιόσκι στην Ακτή Κονδύλη, δίπλα από της ΛΑΝΕ. Τόσο καιρό οι επιβάτες τρέχανε στο κιόσκια της ΑΝΕΚ στη πύλη Ε3.

Ναι πράγματι, το είδα και εγώ. Καιρός ήταν, γιατί ο κόσμος τράβαγε μεγάλο πακέτο για να βγάλει εισιτήριο στο λιμάνι. Ξέρουμε και ποιος ανέλαβε τη λειτουργία του?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, πριν από λίγες μέρες, η ΑΝΕΚ προχώρησε στη πώληση της συμμετοχής της (περίπου 19%) σε ιδιοκτήτη μεταφορικής εταιρείας από τη Καλαμάτα. Λέτε τώρα το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ, να ταξιδεύει μόνο Καλαμάτα - Κρήτη?:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πριν από λίγο καιρό, ο εκπρόσωπος του Δήμου Κυθήρων στην ΑΝΕΝ, ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο, ότι συμφωνήθηκε η πώληση του 19% της ΑΝΕΝ από την ΑΝΕΚ, στο Φάνη Κωνσταντακόπουλο. Τώρα, διάβαζα, στον "Ε" του Ιουνίου, (ΝΩΕ ΕΞΠΡΕΣ), ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ξέρει κάποιος τι πραγματικά έχει συμβεί? Άλλαξε στρατηγικό μέτοχο η ΑΝΕΝ ή όχι? Γιατί πρέπει να σημειώσω ότι προχθές που ταξίδεψα από τα Κύθηρα στο Πειραιά με το πλοίο της, παρατήρησα πολλές αλλαγές προς στη θετική κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε στρατηγικό μέτοχο η ΑΝΕΝ ή όχι?
Προφανώς και δεν έχει αλλάξει, γιατί το πρώτο που είναι υποχρεωμένη να κάνει η ΑΝΕΚ...είναι να το ανακοινώσει στο ΧΑΑ. Και κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει. Το σίγουρο όμως είναι ότι όπου νάναι θα συμβεί. Δεν νομίζω ότι τα σχέδια των Βαρδινογιάννηδων και του Grimaldi να περιλαμβάνουν το Μυρτιδιώτισσα και την άγονη της Πελοπονήσσου...:D
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...στην ΑΝΕΝ, όπως τουλάχιστον γράφει η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ της Καλαμάτας. Η επιδότηση δεν επαρκεί, οι ζημιές συσσωρεύονται και γίνονται δυσβάστακτες. Την 1η Ιουλίου έχουν ΓΣ στον Κίσσαμο και με θέμα την μείωση του κεφαλαίου για να συμφηφισθούν οι ζημιές. Υπάρχουν και σκέψεις για εγκατάλειψη της γραμμής Πειραιά-Κύθηρα-Κρήτη και να κρατήσουν μόνο το Γύθειο-Κύθηρα (άρα πιθανόν να ήταν σωστή αυτή η υποψία μου) ...και μάλλον και την Καλαμάτα. Και, βεβαίως, εκκλήσεις σε τοπικούς παράγοντες για ανάληψη πρωτοβουλιών...ήτοι το χέρι στη τσέπη. Συμπέρασμα: έφθασε και η ώρα της αποχώρησης της ΑΝΕΚ...όπως τα έχει πει παραπάνω και ο Papadiamantis.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Όπως γράφουν τα σημερινά Χανιώτικα Νέα...είναι θέμα χρόνου τα όσα γράφουμε παραπάνω:

ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Σε κρίσιμη καμπή η ΑΝΕΝ

Σε κρίσιμη καμπή βρίσκεται η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Νότου, καθώς τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει παραμένουν.

Τα προβλήματα αυτά αναδείχτηκαν στη χθεσινή γενική συνέλευση της εταιρείας στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Κισάμου. Ωστόσο, η μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας που προβλεπόταν να ψηφιστεί από τη γενική συνέλευση δεν έγινε τελικά, αφού το θέμα αυτό αποφασίστηκε να συζητηθεί εκτενέστερα σε επόμενη γενική συνέλευση της εταιρείας. Πρόταση του Δ.Σ. ήταν να υπάρχει μια μείωση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας μέσω της μείωσης της ονομαστικής της μετοχής.

Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης επισημάνθηκε η ευθύνη του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας, εξαιτίας της μείωσης των χρημάτων που λαμβάνει για την πραγματοποίηση των δρομολογίων της άγονης γραμμής, ενώ εκφράστηκε και μια πικρία απέναντι στην ΑΝΕΚ και στην πρόθεση της τελευταίας να πουλήσει τις 335.837 μετοχές που διαθέτει στην ΑΝΕΝ.

Από πλευράς πάντως των μετόχων της εταιρείας από την Πελοπόννησο αλλά και τα Κύθηρα, εκφράστηκε για άλλη μια φορά η ανάγκη στήριξης της ΑΝΕΝ με κάθε τρόπο, καθώς προσφέρει πάρα πολλά με την εκτέλεση των δρομολογίων της προς Καλαμάτα, Κύθηρα, Αντικύθηρα, Νεάπολη, Γύθειο, Καστέλλι. Eπίσης υπογραμμίστηκε πως το πλοίο της εταιρείας “Μυρτιδιώτισσα” παραμένει αξιόπλοο και απόλυτα ασφαλές.

http://www.haniotika-nea.gr/index.php?art_id=5180

Link to comment
Share on other sites

"εξαιτίας της μείωσης των χρημάτων που λαμβάνει για την πραγματοποίηση των δρομολογίων"

Μέχρι πριν ελάχιστα χρόνια δεν έπαιρν τίποτα για τα αυτά δρομολόγια, τώρα τους φταίει το κράτος...

Ήρεμα βρε παιδιά...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...