Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 1/18/2010 at 10:16 PM, enas chiotis said:

Ήδη κατι ψίθυροι-παράπονα ακούγονται από τα Διαπόντια νησιά που δεν έχουν πλοίο, τη Λήμνο, την 3η γραμμή των Κυκλάδων κλπ.

On 1/5/2013 at 2:18 PM, Ariadne said:

Να προσθέσω και το Πήγασος από Άγιο Στέφανο για Διαπόντια Νησιά. Αν και σταματάει για συντήρηση τις επόμενες μέρες και για διάστημα περίπου 20 ημερών.

On 7/23/2005 at 12:43 PM, Angelos said:

4. Κέρκυρα - Διαπόντια Νησιά (Ερεικούσα - Μαθράκι- Οθωνοί) και επιστροφή με την εκτέλεση τριών δρομολογίων την εβδομάδα. Επίσης ένα επιπλέον δρομολόγιο την εβδομάδα κατά τη χρονική περίοδο από 12/06/06 έως 10/09/06, στην εταιρεία «Κατέχης Σπυρίδων ΝΕ» με το Ε/Γ-Ο/Γ «Αλέξανδρος Κ. ΙΙ»

On 7/5/2018 at 8:36 AM, Panagia Ekatontapiliani said:
On 7/10/2018 at 11:45 AM, Kerkyra Express said:

Μήπως έχεις κάποια πληροφορία αν πρόκειται αυτό ή κάποιο άλλο να μπει προς Διαποντια γιατί κάτι τέτοιο έχει πάρει το αυτί μου εκτός και είναι ράδιο αρβύλα. 

εχουμε κατι νεοτερο για την προσωρινη καλυψη της γραμμης;

ηδη εχουν γεμισει τα ηλεκτρονικα μεσα ενημερωσης με πολλες διαμαρτυριες των νησιωτων

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αποκλεισμένα τα Διαπόντια νησιά λόγω μηχανικής βλάβης του πλοίου "Αλέξανδρος Κ ΙΙ"

Quote

Αποκλεισμένοι με τα οχήματά τους βρίσκονται από το Σάββατο στα Διαπόντια νησιά Μαυράκι, Ερείκουσα και Οθωνοί εκατοντάδες τουρίστες και επαγγελματίες που δεν μπόρεσαν να επιστρέψουν στην Κέρκυρα, λόγω σοβαρής μηχανικής βλάβης του πλοίου «Αλέξανδρος Κ ΙΙ». Η κατάσταση βρίσκεται στο «κόκκινο» καθώς δεν μπορεί να γίνει και ανεφοδιασμός των συγκεκριμένων νησιών με προϊόντα.
Ο μοναδικός -πλέον- τρόπος μετάβασης στα Διαπόντια νησιά και επιστροφής από αυτά είναι ένα μικρό πλοιάριο που μπορεί να εξυπηρετήσει ελάχιστα άτομα. Τουρίστες που νοίκιασαν οχήματα προκειμένου να μεταβούν και να γνωρίσουν τα «διαμάντια» του Ιονίου κινδυνεύουν να χάσουν τις προκαθορισμένες πτήσεις τους, οι επαγγελματίες βρίσκονται σε κατάσταση ομηρίας και χάνουν καθημερινά χιλιάδες ευρώ και οι κάτοικοι μετρούν τα τρόφιμα που τους έμειναν στο ντουλάπι. «Η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή, ζητάμε άμεσα τη συνδρομή του υπουργείου Ναυτιλίας για να υπάρξει λύση», δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η αντιδήμαρχος Κέρκυρας Νόνη Μάστορα. Την ίδια ώρα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που περιμένουν από το Σάββατο στο λιμάνι της Κέρκυρας προκειμένου να μεταβούν στα Διαπόντια νησιά: οδηγοί φορτηγών που ανεφοδιάζουν τα νησιά και βλέπουν τα προϊόντα που μεταφέρουν να έχουν υποστεί ήδη μεγάλες ζημιές, Έλληνες της Ομογένειας που μπορούν να έρχονται μόνο μία φορά στο νησί ετησίως και θέλουν να επισκεφθούν τα σπίτια τους.
Και οι τρεις αντιδήμαρχοι της Κέρκυρας προσπαθούν να βρουν μία λύση με το δήμο αλλά η κάθε ώρα που περνά γίνεται όλο και πιο δύσκολη, καθώς το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί λαμβάνει πλέον τεράστιες διαστάσεις, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Μάστορα.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Επειδή το Αλέξανδρος Κ ΙΙ θα μείνει εκτός δρομολογίων μέχρι τις 25/07/18, το ΥΕΝ κάνει πρόσκληση για σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ - (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ - ΜΑΘΡΑΚΙ - ΟΘΩΝΟΙ) και επιστροφή με ημερομηνία λήξης κατάθεσης προσφορών την Παρασκευή 13/07/18. 

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παράταση στην πρόσκληση ενδιαφέροντος για Σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ - (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ - ΜΑΘΡΑΚΙ - ΟΘΩΝΟΙ) και επιστροφή μέχρι τις 16/07/18 στις 12:00 και τα δικαιολογητικά μέχρι τις 18/07/18 στις 12:00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ότι φαίνεται δεν υπήρξε ουδείς ενδιαφερόμενος και πλέον το ΥΕΝ καλεί για νέα σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ - ΜΑΘΡΑΚΙ - ΟΘΩΝΟΙ) και επιστροφή μέχρι τις 31/07/18 με τίμημα 4300€ ανά δρομολόγιο, με προθεσμία υποβολής σήμερα μέχρι τις 15:30. Αλλά με μια αλλαγή ότι εάν δεν υπάρξει Ε/Γ-Ο/Γ με τα χαρακτηριστικά της σύμβασης, μπορεί να δηλωθεί ένα Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου (το Ζευς ακούει) ή ένα Ε/Γ (2150€) και ένα Φ/Γ-Ο/Γ (2150€).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τοσες μερες δηλαδη δεν εχει παει πλοιο στα νησια;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλαγα για οχηματαγωγο.

Σιγουρα θα εχουν ξεμεινει αυτοκινητα εκει τοσες μερες που δεν γινονται δρομολογια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο τέλος όπως πάει θα ξανά αρχίσει τα δρομολόγια ο Αλέξανδρος όσον αφορά το ότι έχουν αρχίσει να ξεμενουν τα νησιά από προμήθειες και το ότι έχουν αποκλειστεί οχήματα εκεί με τουρίστες προφανώς δεν ιδρώνει το αυτί του υπουργείου. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλα έχουν σημασία Κυκλάδες,Κρήτη ( 2 πλοία) + Σποράδες. Τα μικρά νησιά του Ιουνίου χέστηκαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα έδωσε μια λύση το Γρηγόρης Μ για τον ανεφοδιασμο των μικρών νησιών Μαθρακι, Οθωνοι και Ερεικουσα. Καθώς και το Κέρκυρα έκανε ένα δρομολόγιο για την Ερεικουσα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

επεστρεψε ο αλεξανδρος Κ ή συνεχιζονται τα guest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι ότι δεν υπάρχει αντικατάσταση του Αλέξανδρος Κ ΙΙ ακόμα στη γραμμή Κέρκυρα Διαποντια Νησιά (Ερείκουσα, Μαθράκι και Οθωνοί)!! Μιας και το Κράτος δεν αντικατέστησε ούτε προσωρινά με κάποιο άλλο. Το θέμα το έθεσε ο πρώην πρόεδρος της Ερεικουσας κ. Χρήστος Κατέχης για τους κανόνες που έχουν επιβάλλει στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας από τη δεκαετία του 90.

Κάποια δρομολόγια έκανε το Γρήγορης Μ για τη μεταφορά τροφοδοσίας στην Ερείκουσα, οπού μετέφερε ταυτόχρονα και τα σκουπίδια των νησιών!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση προς τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Κουβέλη με θέμα: «Τα Διαπόντια Νησιά παραμένουν επί 3μηνο χωρίς θαλάσσια συγκοινωνία», κατατέθηκε σήμερα στην Βουλή από τον Τομεάρχη Ναυτιλίας της ΝΔ, Βουλευτή Λασιθίου Γιάννη Πλακιωτάκη, μετά από συνεργασία με τον πρ. Βουλευτή Κερκύρας της ΝΔ Στέφανο Γκίκα.

Quote

Τα Διαπόντια Νησιά παραμένουν επί 3μηνο χωρίς θαλάσσια συγκοινωνία
Όπως ίσως γνωρίζετε εδώ και τρείς περίπου μήνες – εν μέσω της θερινής τουριστικής περιόδου – η άγονη γραμμή Κέρκυρας-Διαποντίων Νήσων, ουσιαστικά έχει διακοπεί, αφού τόσο το βασικό πλοίο που εξυπηρετεί την γραμμή, ο «Αλέξανδρος ΚΙΙ», υπέστη σοβαρή μηχανική βλάβη και ακόμη δεν έχει επισκευαστεί, αλλά και το έτερο μικρότερο πλοίο, ο «Πήγασος», που εκκινεί από το λιμάνι του Αγίου Στεφάνου της Β. Κέρκυρας σταμάτησε, λόγω προσχώσεως του λιμένος και μη εγκαίρου εκκαθαρίσεως – διανοίξεως του.
Περιττεύει να αναφερθεί η μεγάλη ταλαιπωρία των κατοίκων και των επισκεπτών των Διαποντίων Νήσων όλο αυτό το διάστημα (ιδίως του Μαθρακίου και των Οθωνών, αφού το νέο λιμάνι της Ερρείκουσας δίνει περισσότερες δυνατότητες) και η αρνητική επίπτωση στον τουρισμό.
Επειδή, εν όψει του επικείμενου Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), περιήλθε η πληροφορία στους «αποκλεισμένους» κατοίκους των Διαποντίων Νήσων ότι το Υπουργείο προσανατολίζεται να ναυλώσει συγκεκριμένο σκάφος με προδιαγραφές πολύ κατώτερες των απαιτουμένων (ηλικίας 30 ετών, χωρίς καταπέλτη και μελλοντικό – μετά από επισκευή – χώρο γκαράζ μόλις 50 τ.μ. δηλαδή μεταφορικής ικανότητος μόλις 4 αυτοκινήτων!),
Επειδή έχει εγκριθεί αύξηση του κονδυλίου για την συγκεκριμένη επιδοτούμενη γραμμή,
Επειδή οι κάτοικοι των Διαποντίων Νήσων δηλώνουν αντίθετοι με μια τέτοια προοπτική και ενέργεια, που υποβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες θαλάσσιας συγκοινωνίας Κέρκυρας – Διαποντίων Νήσων, αφού φαίνεται ότι το «Αλέξανδρος ΚΙΙ» που εδώ και 25 συναπτά έτη πραγματοποιούσε το εν λόγω δρομολόγιο (και διέθετε γκαράζ 100 τ.μ.) πρόκειται να αντικατασταθεί με ένα σαφώς υποδεέστερο πλοίο, αντί με ένα πιο σύγχρονο…,
Επειδή εκτιμάται ότι η οποιαδήποτε υποβάθμιση, πέραν του ότι είναι απαράδεκτη, θα έχει πολύ αρνητικές επιπτώσεις στην ομαλή ζωή των κατοίκων αλλά και της τουριστικής κίνησης, από και προς τα Διαπόντια Νησιά. (Να σημειωθεί ότι το δημογραφικό πρόβλημα, η μετανάστευση και οι συνεχείς υποβαθμίσεις βασικών υποδομών – λιμενικών, οδικού δικτύου, ύδρευσης, δικτύων ηλεκτροδότησης, κλπ, – έχουν ήδη συμβάλει στην ουσιαστική αποψίλωση του πληθυσμού, σε σημείο επικίνδυνο και με ευνόητες εθνικές προεκτάσεις….),
Επειδή η λογική, αλλά και εθνικοί λόγοι, υπαγορεύουν να αναβαθμίζονται και όχι να υποβαθμίζονται οι θαλάσσιες συγκοινωνίες σε μία τόσο εθνικά ευαίσθητη περιοχή – όπως το σύμπλεγμα των Διαποντίων Νήσων, που είναι το δυτικότερο σημείο της Ελληνικής επικράτειας, στο οποίο μάλιστα βρίσκονται και δύο οικόπεδα της ΑΟΖ με πιθανά σημαντικότατα κοιτάσματα υδρογονανθράκων,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ:
1. Αληθεύουν οι πληροφορίες για επικείμενη ναύλωση κατώτερης κατηγορίας και υποδεεστέρων δυνατοτήτων πλοίου για την επιδοτούμενη γραμμή Κέρκυρας – Διαποντίων Νήσων?
2. Γιατί επί τόσους μήνες δεν προχώρησαν οι ενέργειες ευρέσεως καταλλήλου πλοίου, με αποτέλεσμα την μεγάλη ταλαιπωρία κατοίκων και επισκεπτών των Διαποντίων Νήσων?
3. Γιατί επί τόσους μήνες δεν προχώρησε η διάνοιξη από τις προσχώσεις του λιμένος Αγ. Στεφάνου, που είναι ο λιμένας της Β. Κέρκυρας που εξυπηρετεί τα Διαπόντια Νησιά, με αποτέλεσμα – εκτός της ταλαιπωρίας – την δυσφήμηση της χώρας μας από τους ξένους επισκέπτες, που υποχρεώνονται να βιώσουν στις διακοπές τους τριτοκοσμικές συνθήκες?
4. Έχει συνειδητοποιήσει το Υπουργείο ότι με την πολιτική που ακολουθεί στο συγκεκριμένο ζήτημα, ευνοείται η πληθυσμιακή συρρίκνωση των Διαποντίων Νήσων και ότι οι λιγοστοί κάτοικοι αισθάνονται και είναι «αφημένοι στην τύχη τους»?

Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Nick the Greek said:

Να και το αποτέλεσμα, σε φωτό του περασμένου μήνα. Κουφετάκι βγήκε το πλοιάριο, για να δούμε τι μέλλει γενέσθαι.

Το προφιλ του πλοίου σα να ταιριάζει με αυτό που αναφέρει παραπάνω ο βουλευτης στην ερώτηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματι εχει πολλες πιθανοτητες να μιλαμε για το ΙΛΙΟΝ

Τα αυτοκινητα πως εξυπηρετουνται τοσο καιρο;Θεωρητικα αν εξαιρεσουμε καποια δρομολογια του ΓΡΗΓΟΡΗΣ Μ για την τροφοδοσια και τα σκουπιδια ,απο οσο ξερω δεν εχει παει καποιο αλλο οχηματαγωγο.Δεν υπαρχει κινηση αυτοκινητων ,εστω και μικρη, στη γραμμη;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είχε κάνει ένα δρομολόγιο η παντόφλα Κέρκυρα και πρόσφατα έκανε και ένα δρομολόγιο η παντόφλα Ζευς. 

Να αναφέρουμε ότι το Υπουργείο κήρυξε έκπτωτη την εταιρεία με ΣΤΑΡ ΤΡΑΒΕΛ ΝΑΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με την υπ’ αριθμ.2252.1.3.32/16741/2018/02-03-2018 σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ - ΜΑΘΡΑΚΙ - ΟΘΩΝΟΙ) και επιστροφή, κατάπτωση εγγυητικών επιστολών συμμετοχής και καλής εκτέλεσης

Τέλος το υπουργείο κάνει νέα πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ - ΜΑΘΡΑΚΙ - ΟΘΩΝΟΙ) και επιστροφή με τη κατάθεση των προσφορών στις 8 Οκτωβρίου και τα δικαιολογητικά μέχρι τις 15 Οκτωβρίου.

 

Quote

Τα ελάχιστα απαιτούμενα χαρακτηριστικά του προσφερόμενου Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου

ι)μεταφορική ικανότητα πλοίου τουλάχιστον πενήντα (50) επιβατών χειμώνα και θέρος

ιι)Να έχει ωφέλιμη επιφάνεια χώρου οχημάτων τουλάχιστον 150 τ.μ.,

Σε περίπτωση μη υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος γίνεται δεκτό πλοίο που πληροί κατ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

ι)Να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον πενήντα (50) επιβατών χειμώνα και θέρος.

ιι)Να έχει ωφέλιμη επιφάνεια χώρου οχημάτων τουλάχιστον 100 τ.μ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λύση στο πρόβλημα συγκοινωνίας των Διαπόντιων νησιών ανακοίνωσε ο ΥΝΑΝΠ Φώτης Κουβέλης

Quote

Τη δρομολόγηση πλοίου που θα συνδέει την Ερείκουσσα, τους Οθωνούς και το Μαθράκι με την Κέρκυρα στις πρώτες ημέρες του 2019, εξήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Φώτης Κουβέλης, κατά την επίσκεψή του σήμερα στα Διαπόντια νησιά του Ιονίου. Η δρομολόγηση νέου πλοίου προέκυψε μετά τη βλάβη στο πλοίο που εκτελούσε το εν λόγω δρομολόγιο και επειδή ο πλοιοκτήτης του ούτε επισκεύασε τη ζημιά ούτε αντικατέστησε το πλοίο με άλλο, όπως προβλεπόταν από την σύμβαση.

Όπως ανέφερε ο υπουργός το πλοίο θα πρέπει να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 50 επιβατών το χειμώνα και ωφέλιμη επιφάνεια χώρου οχημάτων τουλάχιστον 150 τμ., με βάση το διαγωνισμό η διακήρυξη του οποίου θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες. Θα πρόκειται για επιδοτούμενη γραμμή, με ύψος επιδότησης 5100 ευρώ, ανά δρομολόγιο. Σε περίπτωση μη υποβολής προσφορών η απόρριψής τους, θα γίνουν δεκτά πλοία που πληρούν κατ ελάχιστον μεταφορική ικανότητα ,τουλάχιστον 50 επιβατών το χειμώνα και ωφέλιμη επιφάνεια χώρου οχημάτων τουλάχιστον 70 τμ. Σε αυτή την περίπτωση το μίσθωμα θα είναι 4.300 ευρώ, ανά δρομολόγιο. Η σύμβαση ανάθεσης της δημόσιας υπηρεσίας θα είναι διάρκειας τριών μηνών και στη συνέχεια θα προκηρυχτεί νέος διαγωνισμός προκειμένου να δοθεί μόνιμη και οριστική λύση.

Ο υπουργός Ναυτιλίας τόνισε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η ανάπτυξη όλων των νησιών του Ιονίου και φυσικά και των Διαπόντιων νήσων. Ο κ. Κουβέλης ανακοίνωσε την εξίσωση των νησιών του Ιονίου με τα νησιά του Αιγαίου αναφορικά με τα κίνητρα για τις επενδύσεις. Τόνισε παράλληλα ότι ως το καλοκαίρι του 2019 θα υπάρξει λιμενικό φυλάκιο στην Ερείκουσσα, ενώ το Λιμενικό Σώμα στο πλαίσιο των καθηκόντων του θα αντιμετωπίζει άμεσα όλα τα προβλήματα στην περιοχή, την ώρα που προκύπτουν. Ο κ. Κουβέλης τόνισε ότι το Λιμεναρχείο Κέρκυρας είναι στελεχωμένο με περισσότερα άτομα από όσα προβλέπονται στο οργανόγραμμα, ακριβώς επειδή πρέπει να αντιμετωπίζονται θέματα ασφάλειας, ασφάλειας ναυσιπλοΐας, προστασίας του περιβάλλοντος, και θέματα γενικότερης στήριξης αυτών των περιοχών, οι οποίες ξεχωρίζουν και για την γεωπολιτική τους θέση, στοιχείο που λαμβάνεται υπόψη, για τη στήριξη των συγκεκριμένων νησιών.

Ο Φώτης Κουβέλης αναφέρθηκε στην επικείμενη νομοθετική ρύθμιση με την οποία επεκτείνονται οι αρμοδιότητες της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και στα νησιά του Ιονίου, κάτι που σημαίνει ότι θα ισχύουν και για τα νησιά του Ιονίου οι ευνοϊκές ρυθμίσεις που ισχύουν για τα νησιά του Αιγαίου. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δυνατότητα να εγκαθίστανται και στα Διαπόντια νησιά  μονάδες αφαλάτωσης. Ο υπουργός αναφέρθηκε ακόμα στις αναπτυξιακές δυνατότητες από την εφαρμογή του Μεταφορικού Ισοδύναμου, το οποίο ισχύει για τα Διαπόντια νησιά και υπογράμμισε ακόμα ότι η επίσκεψή του σε αυτά καταγράφει το ενδιαφέρον της κυβέρνησης για τους κατοίκους τους και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Τον υπουργό στην περιοδεία του συνοδεύουν οι βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ Φωτεινή Βάκη και Κώστας Παυλίδης, η Αντιπεριφερειάρχης Νικολέτα Πανδή, ο Δήμαρχος Κέρκυρας, Κώστας Νικολούζος, η Αντιδήμαρχος Κέρκυρας και Διαποντίων νήσων, Νόνη Μάστορα , ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναύαρχος ΛΣ, Σταμάτης Ράπτης και ο Λιμενάρχης Κέρκυρας, Πλοίαρχος ΛΣ Θεοφάνης Κούρκουλος, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του, πριν από τρεις ημέρες. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλος ένας διαγωνισμός που είχε καταληκτική ημερομηνία 08/10 για τα Διαπόντια νησιά κηρύχθηκε άγονος. Έτσι το ΥΕΝ κάνει νέα πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΚΕΡΚΥΡΑ - ΔΙΑΠΟΝΤΙΑ ΝΗΣΙΑ (ΕΡΕΙΚΟΥΣΑ - ΜΑΘΡΑΚΙ – ΟΘΩΝΟΙ (λιμένας Αυλακίου)) και επιστροφή με δήλωση ενδιαφέροντος μέχρι τις 30 Οκτωβρίου.

Quote

α)Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί ως δρομολογιακό το αναφερόμενο δρομολόγιο, έναντι πέντε χιλιάδων εκατό (€ 5.100,00) ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, και διαθέτει: ι)μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον πενήντα (50) επιβατών το χειμώνα, και ιι)ωφέλιμη επιφάνεια χώρου οχημάτων τουλάχιστον 150 τ.μ..

β)Σε περίπτωση μη υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος ή απόρριψης αυτής, γίνεται δεκτό Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο οποίο δύναται να εκτελεί ως δρομολογιακό το αναφερόμενο δρομολόγιο, έναντι τεσσάρων χιλιάδων τριακοσίων (€ 4.300,00) ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, και διαθέτει: ι)μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον πενήντα (50) επιβατών το χειμώνα, και ιι)ωφέλιμη επιφάνεια χώρου οχημάτων τουλάχιστον 70 τ.μ..

γ)Σε περίπτωση μη υποβολής αίτησης ενδιαφέροντος ή απόρριψης αυτών για αμφότερες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις, γίνονται δεκτά δύο (02) πλοία, δηλαδή ένα Ε/Γ πλοίο και ένα (01) Φ/Γ-Ο/Γ πλοίο, τα οποία δύνανται να εκτελούν ως δρομολογιακά τα αναφερόμενα δρομολόγια, έναντι πέντε χιλιάδων εκατό (€ 5.100,00) ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο, και διαθέτουν: ι)το Ε/Γ πλοίου μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον πενήντα (50) επιβατών το χειμώνα, και ιι)το Φ/Γ-Ο/Γ πλοίο ωφέλιμη επιφάνεια χώρου οχημάτων τουλάχιστον 150 τ.μ.

Μάλλον προσωρινή λύση στο πρόβλημα της σύνδεσης των νησιών θα δώσει το Azimut της Joy Cruises μέχρι να βρεθεί κάποιο άλλο πλοίο με γκαράζ για τη γραμμή!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλοίο στα Διαπόντια μεγαλύτερο καλύτερο και περισσότερα τ.μ για γκαράζ αλλιώς θα μας βρουν αντιμέτωπους.

Quote

Για την εξέλιξη της διαδικασίας να βρεθεί πλοίο στη γραμμή των Διαποντίων μίλησε στο ραδιόφωνο μας και στην εκπομπή ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ ο Αντιδήμαρχος Ερείκουσας κ. Γουλής. Συγκεκριμένα ανέφερε ότι ζήτησαν καλύτερο πλοίο περισσότερα τετραγωνικά για γκαράζ και ότι η θέση αυτή είναι κοινή με τους άλλους δυο Αντιδημάρχους των Οθωνών και του Μαθρακίου. Εάν αυτό δεν γίνει από το Υπουργείο θα βρεθούν αντιμέτωποι του. Επίσης ανέφερε ότι η προσωρινή λύση δεν είναι δική τους πρόταση (Πλοίο επιβατικό χωρίς δυνατότητα μεταφοράς ΙΧ και παράλληλα δυο φορές το μήνα παντόφλα για ΙΧ). Θυμίζουμε ότι από 05 Ιουλίου δεν έχει κανονική γραμμή στα Διαπόντια και μέχρι σήμερα δεν χει αντικατασταθεί το πλοίο Αλέξανδρος Κ ΙΙ που είχε τη γραμμή.

Ο κ. Ανδρεας Γουλής αναφέρθηκε και στην περίπτωση του πλοίου Γρηγόρης Π που ναυλώνει ο Δήμος και μεταφέρει τα σκουπίδια σε κοντεινερς ότι ενώ ανακοίνωσαν οι τρεις Αντιδήμαρχοι ότι οι εγκλωβισμένοι κάτοικοι και επισκέπτες μπορούν να μεταφέρουν τα ΙΧ τους δωρεάν η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν εξέδωσε ανακοίνωση ότι παύει αυτή τη δωρεάν μεταφορά και ότι στο τελευταίο δρομολόγιο ζήταγε χρήματα από τους κατοίκους για την μεταφορά των ΙΧ. Το αν αυτό έπρεπε να το κάνει η όχι να το εξετάσει το Λιμεναρχείο. Σημείωσε δε ότι έπρεπε να το είχε ανακοινώσει αν ήθελε ναύλα και να γίνει ευρέως γνωστό.

Ακουστε όλη τη τοποθέτηση του Αντιδημάρχου Ερείκουσας κ. Ανδρέα Γουλή στην εκπομπή ΑΜΑΖΟΝΙΟΣ και στο δημοσιογράφο Χρόνη Προσαλέντη για την γραμμή των Διαποντίων Νησων (Ερείκουσας-Μαθρακίου και Οθωνών).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Zanadu αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Κέρκυρα Διαπόντια νησιά μέσα στο πρώτο 20ημερο του Δεκεμβρίου με τρία δρομολόγια την εβδομάδα το χειμώνα και τέσσερα δρομολόγια το καλοκαίρι, με προοπτική να γίνουν έξι τα δρομολόγια το καλοκαίρι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×