Jump to content
Shipfriends

Europa Palace (ΙΜΟ 9198939)


Recommended Posts


Superfast VI Main Particulars / Superfast VI Βασικά Χαρακτηριστικά :


Name / Όνομα: Superfast VI
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος):
IMO Number: 9198939
LOA / Μέγιστο Μήκος: 203,90 m
Breadth / Πλάτος: 25,00 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 32728 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2001
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: HDW, Germany
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Wartsila Sulzer 42240KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 27,5 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

 

____________________________

(2001, ex- Superfast VI, Bimini Superfast, Cruise Olbia)

 

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

διανυκτερευση ειχε αποψε το SFVI. ηρθε κατα τις 17.30 με 2 ωρες καθυστερηση και εδεσε στο 14 γωνια. κατα τις 18.40, γυρισε με την πλωρη προς τη ραμπα. sτις 23.30 που το ξαναειδα παρεμενε ετσι με κλειστο το clam shell.

post-13-128326955629_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

το express (τροπος του λεγειν) της ancona ωρα αφιξης στην πατρα δινει 17.00 πλεον. Ηταν αρχικα 15.00 εγινε 15.30 και τωρα 17.00. πριν τις 17.30 δεν φτανει βεβαια.

τι φταιει; εχει γινει τοσο μεγαλη μειωση της ταχυτητας (μιλαμε οτι πρεπει να το πηγαινουν κατω απο 25) λογω πετρελαιου ή ποναει καπου;

υπενθυμιζω οτι και περσυ τετοια εποχη το VI εκανε το express μονο του πριν την ετησια και ειχε παρομοιες καθυστερησεις.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι για την ιστορία όλα τα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ που πάνε Σύρο πάνε με την ελάχιστη απαιτούμενη σύνθεση για ταξίδι κενό επιβατών(οι υπόλοιποι βγαίνουν σε άδεια και μερικοί από αυτούς που το ακολουθούν στην Σύρο βγαινουν από εκεί σε άδεια), πάνε με δύο μηχανές αντί για τις 4 με ταχύτητα περίπου 18 μιλίων ενώ η απόσταση Πάτρα Σύρος είναι ακριβώς ίση με αυτή Πάτρα Μπάρι (350 μίλια αν θυμάμαι καλά.).

Αυτά έτσι για το διαδικαστικό της υπόθεσης. :o

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

ειναι στην πατρα απο τη δευτερα. δευτερα ειχε την προγραμματισμενη ανα 15μερο διανυκτερευση, ενω τριτη δεν ειχαμε βραδυνη κοκκινη αναχωρηση.

αν ξερει καποιος λεπτομερειες (ρεπο ή αβαρια) μας διαφωτιζει.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 8 months later...
  • 3 months later...

Φωτογραφία κατά την είσοδο του πλοίου στο λιμάνι της Ancona στις 04/09/07 έπειτα από τρίωρη καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών...τα σχόλια είναι περιτά !

post-425-128326970993_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

καπετάνιος ξέρουμε ποιος ηταν να αποδωθούν τα του καίσαρος?

Πάντως η αγκωνα για να μην λέμε μόνο τα δικά μας απο τοτε που εκαναν το μπαστουνι εξω ναι μεν εκοψε την ρεστια να μπαινει μεσα αλλα εκλεισε το λιμάνι και την μπουκα με αποτέλεσμα τα βαπορια να βαζουν ολο το τιμονι και τα προπελακια αν εχει αερα για να βγουν.

Εχω πέσει κι εγώ σε αναλογη περίπτωση ,με γραιγο η ρεστιά ήταν μεγάλη στην μπούκα κανένα βαπόρι δεν μπορούσε να μπει και πήγαμε με το 12 απέναντι στο σπλιτ και περιμέναμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

αφιξη απο βορεια λιγο μετα τις 12 και αριστερη στροφη μεσα στο λιμανι για το 14. ποιο ειναι το παραξενο; το παραξενο ειναι οτι δεν ειχε μονο στο 16 βαπορι (ionian sky), αλλα και στο 15 πρυμνιοδετημενο το ionian queen. το sfVI γυρισε αναμεσα στο 13 και το queen σαν με διαβητη.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μετα το αδερφακι του ηρθε και η σειρα του:) 17/10/2008,ταξιδι Ancona-Hγουμενιτσα,εισητηριο deck = 65 euro....B)(καποτες εκανε 52 το ατιμο..).Λιγοι επιβατες,αρκετα φορτηγα(σχεδον γεματο πανω&κατω γκαραζ)ηρεμο και πολυ ανετο ταξιδι σε γενικες γραμμες.Εσωτερικα τωρα,δινει μια αισθηση καπως πιο περιορισμενου χωρου σε σχεση με τα XI,XII κι αυτο μαλλον οφειλεται στο οτι το κεντρικο σαλονι(που δεν βλεπεις πλωρη οπως στα αλλα κοκκινα)βρισκεται αναμεσα στα 2 deck που φιλοξενουν τις rescue boats.Αντιθετα αρκετα ευρυχωρο και ομορφο το σαλονι στην πρυμη που το βραδυ γινεται disco.Τα εξωτερικα καταστρωματα μεγαλυτερα σε εκταση(σε σχεση παντα με τα αλλα fast)και πραγματικα ελαμπαν απο καθαριοτητα.Καποιες εσωτερικες φωτο μπορειτε να δειτε εδω.Για ετησια στην Συρο,μαλλον παει τελη του μηνα με αρχες του επομενου.

Link to comment
Share on other sites

Όντως έτσι είναι φίλε NHSOS XIOS έχει λίγο πιο περιορισμένους χώρους σε σχέση με 11-12. Πλώρα από το κατάστημα αφορολογήτων ειδών έχει καμπίνες ενώ σε 11-12 είναι όλο κοινόχρηστοι χώροι.

Έχει μεν περισσότερα κρεβάτια αλλά χάνει το ωραίο πλωριό σαλόνι των 11-12

Πάντως είναι πανέμορφο βαπόρι κι αυτό ειδικά ταα πρυμνιά σαλόνια όλων των superfast είναι απίστευτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ποτε με το καλο προβλεπεται να ξεκινησει;

υποτιθεται οτι θα ειχε ερθει πριν την πρωτοχρονια, αλλα ηδη εφυγε η μια εβδομαδα του γεναρη και τπτ.

δεν πρεπει να πολυβιαζονται στην attica παντως. οπως παει, το sfV θε τελειωσει μεσα φεβρουαριου, το horizon μεσα μαρτιου και μολις τελειωσουν ολα... ξερετε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Το πλοίο έχει ξεκινήσει το ταξίδι του από την Πάτρα για την Σύρο, για την ετήσια συντήρηση και δεξαμενισμό του,

....Aς μην ξεχνάμε όμως ότι και τα (μεγάλα) SUPERFAST της Αδριατικής θα χρειαστούν κάποια στιγμή αντικαταστάτη για την δική τους ετήσια συντήρηση.

...και από ότι φαίνεται έπεσε μέσα στις προβλέψεις του ο Εarl Granville. ;)

Μπορεί και να μην χρειαστούν. Το πιθανότερο βλέπω να κόβεται για κανα δίμηνο το βραδυνο δρομολόγιο της Αγκώνας.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...