Jump to content
Shipfriends

Europa Palace (ΙΜΟ 9198939)


Recommended Posts

14 hours ago, proud_ionian said:

το europa palace εκτος δρομολογιων απο χτες και για μια εβδομαδα.

γνωριζουμε το λογο;

σιγουρα δεν ειναι η κινηση, γιατι πηγαινοερχονται με γεματο γκαραζ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και ομως λογω της εποχικοτητας εχει σταματησει οπως λενε.Τις μερες που δεν ειναι το Ζευς τα φορτηγα για Πατρα μπαινουν με εκπτωτικα στα πλοια της Ηγουμενιτσας.

Τωρα εχει και 2 χρονια να κανει ακινησια,ως προς αυτο δεν ξερω τι μπορει να κανουν τωρα που ειναι σταματημενο.

Link to comment
Share on other sites

Αλλες εποχες τοτε με δρομολογια υπολογισμενα να βγαινουν σε 20 ωρες με την Ηγουμενιτσα μεσα κ με το πλοιο νιατο ακομα.

Ας το δουμε και μεσα απο ακομα ενα βιντεο τουριστων που ανεβηκε αυτες τις μερες στο youtube.

 

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Τα τωρινα οχι. Μεχρι 28,5 εχω δει το νυν Κνωσος αλλα ασχετο με τη γραμμη της Αγκωνας και αυτα που συζηταμε.

Βεβαια κ εκει να (ξανα)πηγαιναν τα 23-23,5 του νυν Europa Palace τα χουν για πλακα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
5 hours ago, proud_ionian said:

Σήμερα το τ.suoerfast VI προβλέπεται να φτάσει ancona μετά την αρχική ώρα αναχώρησης. Ανεβαίνει από Πάτρα με max 20 κόμβους.

Οπως και συνεβη καθως εφτασε στις 18:00 Ιταλιας και δεν εχει φυγει ακομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 3/14/2022 at 12:05 AM, proud_ionian said:

(θα επανελθω ανα πλοιο)...(stay tuned:P)

υποσχεθηκα να επανελθω και επανερχομαι:P

σκαρτα 11 χρονια μετα το προηγουμενο ταξιδι, ξαναταξιδεψα με το πλοιο, το οποιο εκτοτε εχει αλλαξει δυο φορες πλοιοκτησια, τρεις φορες ονομα και απο μονιμος θαμωνας της αδριτικης πηγε καραϊβικη, γυρισε στη δυτικη ιταλια και τη σαρδηνια, για να επιστρεψει εκει που καποτε ηταν το σπιτι του.

απο την πρωτη στιγμη που (ξανα)μπαινεις το πλοιο, καταλαβαινεις οτι εχει περασει καλυτερες μερες. στους συνταξιδιωτες μου ελεγα οτι ειναι σαν την Αβανα, ομορφη πολη με ομορφα παλια κτιρια που αντανακλουν το παρελθον, αλλα πλεον ειναι παρηκμασμενα και ασυντηρητα.

στους εξωτερικους χωρους αμεσως καταλαβαινεις οτι γινονται μονο τα απαραιτητα. πρεπει να ξεχαρβαλωθει τελειως κατι, για να φτιαχτει μονο αν ειναι απολυτως απαραιτητο. στο ανω γκαραζ πρεπει να εχει να πεσει μπογια απο εποχης περικλεους. στα ανοιχτα deck εχει μπει ενας αυτοκολλητος ταπητας, που στις φωτο δειχνει σαν ξυλο, ο οποιος συγκαλυπτει τις φθορες του χρονου, οι οποιες απο κατω "δουλευουν". λες ρε π@@στ# μου:P δεν κοιτω αλλο κατω, θα κοιταω ψηλα. κοιτας και τι να δεις; το πρυμνιο εξωτερικο μπαρ κλειστο και ξεχαρβαλωμενο, το bar της πισινας; τα ιδια, ο χωρος με τους ανεμοθωρακες; δραμα.  απογοητευεσαι, λες θα κοιταξω ακομη πιο ψηλα, κοιτας και βλεπεις το ονομα και σκεφτεσαι κριμα και για το superfast VI και για το europa palace το ορθοδοξο. κοιτας τον ουρανο και βλεπεις τα φτερα της τσιμινιερας, εκει που καποτε αναβοσβηναν τα flashing lights, το δεξιο να εχει φυγει. κοιτας πιο καλα και βλεπεις οτι ειναι πιασμενο σε κατι ρελια στη μεσα μερια του φτερου. μετα απο τοση απογοητευση, θες να κατσεις να χαζεψεις τη θαλασσα. Ψαχνεις να βρεις καρεκλα. καρεκλες υπαρχουν, διαφορων ειδων και χρωματων. καθαρες καρεκλες δεν υπαρχουν. :P

αφου τελειωσει το χαζι, λες ωρα να ξαναμπω μεσα. για να μπεις μεσα, πρεπει να βρεις πορτα που να λειτουργει, γιατι δεν λειτουργουν ολες, αλλες ειναι μαγκωμενες, αλλες δεν εχουν χερουλια κλπ. αφου καταφερνεις να μπεις, θες να κοψεις λιγο τη λιγουρα, μεχρι να ανοιξουν τα εστιατορια. πας στο μπαρ, το κεντρικο μπαρ, το μοναδικο μπαρ που ειναι ανοιχτο και συνειδητοποιεις οτι δεν εχει και πολλα πραγματα για να φας παρα μονο καποια ξεχασμενα σαντουιτς. τουλαχιστον εχει μπυρες, ολως παραδοξως ελληνικες, οχι ιταλικες.

τοση ωρα κ@λ@βαρεμα ομως κουραστηκες και θες να ξαποστασεις λιγο, μεχρι να ανοιξουν τα εστιατορια. ωρα να γυρισεις στην καμπινα. τετρακλινη, που την εχουμε "αγορασει" ως τρικλινη. κλασσικη στεναχωρη fast καμπινα (δεν φταιει ο grimaldi εδω), που σε κανει να σκεφτεις πως θα μπορουσαν να συνυπαρξουν 4 αγνωστοι σε μια τοσο στεναχωρη καμπινα; εδω τρεις φιλοι ημασταν μαζι και για να κινηθει ο ενας οι αλλοι δυο εμεναν στα κρεββατια. η καμπινα ειχε εμφανεις φθορες. π.χ. η βρυση του νιπτηρα ηταν σε... διασταση απο τον νιπτηρα, το "ραφακι" της ντουσιερας ελλειπε, το ενα κατω κρεββατι ειχε πιτσικαρει, πιθανοτατα διοτι καποιος "βαρυς" πατησε με δυναμη για να ανεβει. αργοτερα καταλαβαμε οτι αυτη ηταν απο τις καλες. σε ολες τις καμπινες, σεντονια κλπ ηταν minoan

γενικοτερα το πλοιο εσωτερικα σε αυτο το ταξιδι δεν θυμιζε κατι απο την παλια του εποχη. ολοι οι επιβαινοντες (οδηγοι φορτηγων και καμια 20ρια ηρωες), ηταν συγκεντρωμενοι στο κεντρικο σαλονι, οταν δεν ηταν στις καμπινες ή τα αεροπορικα. το κεντρικο σαλονι μεγαλωσε επι bimini και πηρε μεσα τον χωρο του καζινο. ομως και στο σαλονι αυτο και στον "διαδρομο" που οδηγει εκει απο το a la cart, εχει μπει μια σκουροχρωμη ταπετσαρια που το κανει πολυ βαρυ, ενω στα καθισματα εχει μπει μια κρεμ δερματινη. καπου εκει βοσκει και η αρπαγη της ευρωπης που ηταν στο cruise europa. το πρυμνιο διωροφο σαλονι, αλλοτε καμαρι του πλοιου ηταν κλειστο. ο κατω οροφος και το μπαρ δεν ηταν προσβασιμα, ενω ο πανω οροφος ειχε μετατραπει σε καζινο. στο μισο χωρο ειχαν παρατησει κουλοχερηδες με εναν ταλαιπωρο του πληρωματος σε χρεη τσεκαδορου και ο αλλος μισος ηταν αδειος. εκτος χρησης ηταν επισης τα σαλονακια απεναντι απο τη reception και το κομματι του a la cart προς τα παραθυρα...  σε σχεση με την εποχη fast το a la carte και το self service, απλα αλλαξαν ονομα και οι παραστασεις στους τοιχους, που πλεον εχουν θεματολογια καραϊβικης. α, εχουν ξηλωθει και τα dormitories. περα απο αυτα, υπαρχει μια γενικοτερη ακαταστασια. διαφορα αχρηστα πραγματα σε σημεια που δεν θα επρεπε να ειναι (πχ ενα ψυγειο εκτος ρευματος, που ειχε ενα σημειωμα στα ελληνικα "μονο βιτρινα")

στο ξενοδοχειακο το προσωπικο ειναι ελληνες. ειναι σβελτοι, αλλα ειναι πολυ λιγοι. οι ιδιοι ανθρωποι ειναι στο μπαρ, στο self service, στο a la carte, ετοιμαζουν τις καμπινες κλπ κλπ. ακομη και με αυτην την λιγη κινηση σε επιβατες ηταν εμφανες οτι δνε προλαβαινουν. να αναφερω ενδεικτικα οτι το check out απο τις καμπινες εγινε δυο ωρες πριν την αφιξη στην ancona. τοτε ανοιγε και το self service σαν σαλονι, για να μπορει να κατσει ο κοσμος. λογικο ειναι με αυτες τις συνθηκες, η καθαριοτητα να ειναι λιγο πανω απο το μετριο. οτι βλεπει η πεθερα.

αν κατι μας σοκαρε στο ταξιδι, ειναι οτι υπηρχε on board συνεργειο αλουμιναδων, που εκανε κανονικα εργασιες. τρυπανια, τροχοι, μπουκαλες για κολλησεις, δουλευαν κανονικα σε πορτες κλπ, προσπαθωντας να συμμαζεψουν τα ασυμμαζευτα. οσο πλησιαζε το πλοιο στην ancona, τοσο πιο ανετα ενιωθαν να εργαστουν λες και ηταν σε καποιο βιομηχανικο χωρο. ολα αυτα ουτε τρεις εβδομαδες απο τη φωτια στο euroferry olympia. πειτε τωρα οτι σε ρωταει καποιος με ποιον να παει ιταλια. ακομη και αν καταπινες ολα τα υπολοιπα και ελεγες, οκ €208 το ατομο ειναι το πηγαινελα στην τρικλινη, δε γ@μι#τ## κανεις μπανιο στο ξενοδοχειο οταν φτασεις, οταν βλεπεις συνεργεια να κανουν επικινδυνες εργασιες εν πλω, δεν τολμας να το συστησεις ουτε σε εχθρο.

ατραξιον της βραδιας ηταν ενας ανατολικοευρωπαιος οδηγος. η ολη εμφανιση και το παρουσιαστικο του θυμιζαν τον "ξεβιδωμενο" του καραγκιοζη. προσπαθουσαμε να καταλαβουμε αν ειναι ετσι απο καταναλωση αλκοολ, απο εισπνοη βοτανων ή ειχε μονιμη βλαβη. για πολυ ωρα περπαταγε ορθιος στο κεντρικο σαλονι μεταξυ του μπαρ και της εξοδου προς το πλαινο deck. στο τελος κουραστηκε, εκατσε, αναψε τσιγαρο:blink: και θα συνεχιζε να το καπνιζει, αν δεν του εβαζε χερι, με την καλη εννοια:P, ενας συμπατριωτης του.

απο ολο το ταξιδι το μοναδικο που  μας εξεπληξε θετικα, χωρις επιφυλαξεις και αστερισκους, ηταν το φαγητο στο a la carte. ολο το service και η ποιοτητα φαγητου θυμησε παλιες εποχες superfast και μινωικων (θα επανελθω).

τελευταιο αφησα ενα σχολιο για την εποχη bimini. ακουγαμε τοτε για παρεμβασεις που στοιχισαν εκατομμυρια και διαφορες αλλες παπατζες. οπως ανεφερα και παραπανω οι παρεμβασεις της bimini/genting ηταν ο αυτοκολλητος ταπητας στα decks, οι παρεμβασεις στο κεντρικο σαλονι, ο εξωτερικος παιδοτοπος με τις πολυχρωμες καρεκλες, τα ηχεια και η οθονη προβολης στην πισινα και η μετονομασιες των εστιατοριων.

δεν τελειωσα, ακολουθει zeus palace :D 

YΓ: απο κινηση οπως προανεφερα, ηταν φουλ φορτηγα με τους οδηγους τους, καμια δεκαρια ΙΧ, ενα βανακι-αν ειδα καλα και καμια 25ρια ξεμπαρκοι, περιλαμβανομενων των επιβατων και οδηγων των ΙΧ. υπηρξαν και ηρωες που προσπαθησαν να τη βγαλουν 26 ωρες στις αεροπορικες

Link to comment
Share on other sites

On 3/20/2022 at 11:46 PM, proud_ionian said:

αν κατι μας σοκαρε στο ταξιδι, ειναι οτι υπηρχε on board συνεργειο αλουμιναδων, που εκανε κανονικα εργασιες. τρυπανια, τροχοι, μπουκαλες για κολλησεις, δουλευαν κανονικα σε πορτες κλπ, προσπαθωντας να συμμαζεψουν τα ασυμμαζευτα. οσο πλησιαζε το πλοιο στην ancona, τοσο πιο ανετα ενιωθαν να εργαστουν λες και ηταν σε καποιο βιομηχανικο χωρο. ολα αυτα ουτε τρεις εβδομαδες απο τη φωτια στο euroferry olympia.

 

Το συγκεκριμένο εμένα δε με σοκάρει σαν γεγονός να πω την αλήθεια. Είναι κάτι που συμβαίνει επάνω στα πλοία και για να ξεκινήσουν τέτοιες εργασίες έχουν σίγουρα πάρει τις σχετικές άδειες από κλάση και σημαία. Τα βλέπουμε και στη Βόρειο Ευρώπη αυτά, δεν είναι μεσογειακό προνόμιο. Αυτό που πραγματικά σε σοκάρει νομίζω είναι οι εργασίες αυτές σε σχέση με το περιβάλλον του πλοίου. Αν ανέβεις για παράδειγμα σε ένα πλοίο της Stena για παράδειγμα και δείς κάτι τέτοιο, κοιτάς γύρω σου και λες ΟΚ, σοβαροί φαίνονται ετούτοι εδώ, θα ξέρουν τι κάνουν. Όταν όμως κοιτάς γύρω σου και βλέπεις μια εικόνα πλημέλλειας κι εγκατάλειψης, αμφιβολίεεεεες το μυαλό σου βασανίζουνε πολλές:D.

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε δει και αλλα ωραια.Πλοια να ολοκληρωνουν εν πλω τις..μετασκευες τους π.χ θυμαμαι στο Σοφοκλης Βεν. να περνανε τις πορτες-κ οχι μονο-των καμπινων του πανω ντεκ στο 3ο του ταξιδι που ειχε τυχει και ταξιδευα τοτε.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ή εχει κολλησει το ais του ή εχει ξεμεινει καταμεσης της αδριατικης.

μαλλον κολλημενο ειναι και το βγαζει stoped απο την ωρα που εφυγε απο ανκονα. 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι συμβαίνει με το πλοίο είναι πάνω από μία ώρα ακίνητο και στην περιοχή εχει σπέυσει πλοίο και ελικόπτερο της Ιταλικής Ακτοφυλακής!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JohnR730 said:

Για Blackout διάβασα

 

2 minutes ago, Mike18 said:

Περί ζημιάς του πλοίου αναφέρουν σε ομάδα στο Facebook 

Αν και δεν γινομαστε σοφοτεροι απο κατι τετοια γενικα κ αοριστα, μαλλον τιποτα απο τα 2 δεν ισχυει μιας και το πλοιο εχει προχωρησει αρκετα.

Link to comment
Share on other sites

Κύριοι, η μόνη βλάβη που υπάρχει είναι στην μετάδοση της ταχύτητας του πλοίου από το δρομομετρο/gps στη συσκευή AIS. 

Τίποτα άλλο δεν συμβαίνει, μόλις το πάρουν χαμπάρι θα το φτιάξει ο ηλεκτρολόγος :D ας ελπίσουμε ότι κάποιο απο τα VTS του ADRIREP θα τους ενημερώσουν :)

Κοιμηθείτε ήσυχοι. 

ΥΓ πείτε το και στις χιλιάδες ομάδες που ήδη έστησαν SAR στην Αδριατική, ακόμα γελάω :D

ΥΓ2 αυτά γίνονται οταν παρέχονται πληροφορίες σε ανθρώπους που δεν ξέρουν πως να τις διαχειριστουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...