Jump to content
Shipfriends

Άλλα πλοία : Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ.


Recommended Posts

On 9/16/2018 at 2:32 PM, Nick the Greek said:

Όσοι κινείστε στα πέριξ του κόλπου της Ελευσίνος(που λένε κι οι μορφωμένοι), σίγουρα θα έχει πέσει το μάτι σας σε μια ντάνα με πλοία χρώματος πορτοκαλί. Πρόκειται για τη ντάνα της Ολλανδικής Dockwise(που έχει πια αγοραστεί από την επίσης Ολλανδική Boskalis) που αποτελείται από 5 πλοία μεταφοράς υπερμεγεθών και υπέρβαρων φορτίων

Fjord (IMO 8636740)

2001, Jinling Shipyard(98-0709) σαν Boabarge 19(2005), Fairmount Fjord(2007), σημαία Μάλτας

 

Transporter (IMO 8918930)

1992, Brodosplit Brodogradiliste(369) σαν Sunda(1999), Front Sunda(2007), Sealift Transporter(2007), σημαία Curacao

 

Swift (IMO 8113554)

1983, Samsung Shipbuilding(1021) σαν Dyvi Swift(1988), Swift H. L.(1989), Sea Swift(1996), σημαία Curacao

 

Teal (IMO8113566)

1984, Samsung Shipbuilding(1022) σαν Dyvi Teal(1988), Teal H. L.(1989), Sea Teal(1996), σημαία Curacao

 

Όπως βλέπετε τα 2 τελευταία είναι σφιχταγκαλιασμένα σε όλην τους τη ζωή, μεταφορικά και κυριολεκτικά.

 

Τελικά αυτό που φαίνεται πως δεν κατάφερα να αναγνωρίσω ήταν το Fjell (IMO 8766296). Έτος κατασκευής το 2001 στο Jinling(98-0710) και προηγούμενα ονόματα Boabarge 20(2001) και Fairmount Fjell(2005). Το βλέπουμε εδώ παρέα με κάμποσα άλλα πλοία, πρόκειται κατά σειρά από τα αριστερά πρός τα δεξιά για τα: 

 

New York Trader (IMO 9282170), κατασκευής 2004 στο Damen Hoogezand(9107) με μηχανή MAN B&W, μοναδικό προηγούμενο όνομα το Stadt Luneburg. Πλοιοκτησίας Λογοθέτη.

 

Sunbeam, πλοιοκτησίας Λεντούδη. Φωτογραφίες εδώ και οι λεπτομέρειές του εδώ.

 

Contship Joy, πλοιοκτησίας Πατέρα. Φωτογραφίες εδώ και οι λεπτομέρειές του εδώ.

 

 Contship Eco, πλοιοκτησίας Πατέρα. Φωτογραφίες εδώ και οι λεπτομέρειές του εδώ

 

Νομίζω τα υπόλοιπα πλοία που αναφέρω παραπάνω(εκτός ίσως του Fjord), έφυγαν για έναν άλλο, καλύτερο κόσμο, όπου το Ναιάς ΙΙ και το Παναγία Τήνου ταξιδεύουν πάντα για Σύρο - Τήνο - Μύκονο:D.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Παρατηρώ το Rolldock Sun ανεβαίνει Πειραιά με άφιξη 10 Δεκέμβρη. Τι θα μπορούσε να έχει τσιμπήσει και να φέρνει στα μέρη μας? Έχει περάσει απο Σιγκαπούρη ,Νίνγκμπο της αγαπητής στον Πειραιά Κίνας 😇 και αρχικά αρχικά...απο το Tauranga της Νέας Ζηλανδίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το DS-3 (ΙΜΟ Νο: 9443372) έχει ναυπηγηθεί το 2010 στο ναυπηγείο Samsung Shipbuilding & Heavy Industries στο Geoje της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 227 μέτρα, πλάτος 42 μέτρα και προηγούμενα του ονόματα είναι Deep Ocean Ascension και Ensco DS-3. Το πλοίο βρίσκεται αρκετό καιρό στη ράδα του Πειραιά και οι φήμες λένε ότι θα οδηγηθεί για κόψιμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Να δούμε μια πιλοτίνα του πλοηγικού σταθμού του Λαυρίου (Π.Υ. 53) και μια πιλοτίνα του πλοηγικού σταθμού του Πειραιά (Π.Υ. 54). Η Π.Υ. 53 έχει ναυπηγηθεί το 2002, έχει μήκος 13,80 μέτρα και πλάτος 4 μέτρα. Η Π.Υ. 54 έχει ναυπηγηθεί το 2002, έχει μήκος 13,80 μέτρα και πλάτος 4 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

Το Arctic Sunrise (IMO No: 7382902) έχει ναυπηγηθεί το 1975 στο ναυπηγείο Vaagen Verft στο Kyrksæterøra της Νορβηγίας (Yard No: 39). Το πλοίο έχει μήκος 49,50 μέτρα, πλάτος 11,55 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή MaK 9M452AK (1,619 kW), που του δίνει ταχύτητα 13 κόμβων. Το πλοίο ανήκει από το 1995 στην Greenpeace και προηγούμενο το όνομα είναι Polarbjørn.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τις τελευταιες 15-20 μερες εκανε drifting πολυ κοντα στη Λεσβο ,το ρυμουλκο ROTA ENDURANCE μαζι με το ρυμουλκουμενο του ,ενα πλωτο τρυπανι

Το πλοιο κινουνταν χοντρικα απο τα Βατερα μεχρι την εισοδο του κολπου της Γερας ,προκαλοντας φυσικα πολλα σχολια στους κατοικους.Σημερα το βλεπω και παει προς Αλιαγα ,λογικα για να παραδοσει το τρυπανι, οποτε μαλλον αυτος ηταν και ο λογος που βολταρε τοσε μερες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δεν είναι καινούργια παρουσία στο νησί, τα τελευταία 20 χρόνια είναι στο λιμάνι μας. Αρχικά υπό άλλον πλοιοκτήτη και στη συνέχεια πουλήθηκε στο Συμιακάκη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η λάντζα Ρούσσης ΙV (Νηολόγιο Πειραιώς 10973) ανήκει στην Roussis Service Boats και έχει ναυπηγηθεί το 2013, έχει μήκος 15,10 μέτρα, μπορεί να μεταφέρει 40 επιβάτες και έχει μέγιστη ταχύτητα 37 κόμβων. Αυτή τη περίοδο πραγματοποιεί εργασίες δεξαμενισμού στο ναυπηγείο του Τσαγγαρινου.

Link to comment
Share on other sites

Η λάντζα Ψαρομάτης Μ ΙΙ (Νηολόγιο Νεάπολης 12) που έχει ναυπηγηθεί το 2004, έχει μήκος 23,30 μέτρα, πλάτος 6,60 μέτρα και φοράει μια μηχανή GUASCOR (444BHP). Αυτή τη περίοδο πραγματοποιεί εργασίες δεξαμενισμού στο ναυπηγείο του Τσαγγαρινου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...