Jump to content
Shipfriends

Άλλα πλοία : Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ.


Recommended Posts

Μεταφερόμαστε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά όπου και συναντούμε ένα μικρό πλοίο γενικού φορτίου που μετασκευάστηκε σε ζωάδικο. Στις οθόνες μας λοιπόν το πανάσχημο Sarah M (IMO 7808463). Κατασκευάστηκε το 1979 σαν το παλετοφόρο Nordkyn από το γνωστό μας Νορβηγέζικο ναυπηγείο Fosen(22) με μηχανή Wartsila και για τα επόμενα 25 χρόνια της ζωής του δούλεψε ως τέτοιο. Το 2013 μετονομάζεται σε Sarah και στην Τρίπολη του Λιβάνου μετασκευάστηκε σε αυτό που είδαμε στις οθόνες μας, παίρνοντας το όνομα Sarah M το 2019. Ο πλοιοκτήτης φέρεται να έχει έδρα το Λίβανο(Jounieh Bay Shipping) ενώ η διαχειριστική εταιρεία είναι στον Πειραιά(Fleetmed Management). Κάπου στην εικόνα μπαίνει και ο ναυλωτής DMS LInes με το άπαιχτό του website. Φέρει Παναμέζικη σημαία και το παρακολουθεί ο Πολωνέζικος νηογνώμονας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 10/17/2020 at 10:39 PM, Nick the Greek said:

Τελικά αυτό που φαίνεται πως δεν κατάφερα να αναγνωρίσω ήταν το Fjell (IMO 8766296). Έτος κατασκευής το 2001 στο Jinling(98-0710) και προηγούμενα ονόματα Boabarge 20(2001) και Fairmount Fjell(2005). Το βλέπουμε εδώ παρέα με κάμποσα άλλα πλοία, πρόκειται κατά σειρά από τα αριστερά πρός τα δεξιά για τα:

 

Για κάποιον λόγο το Fjell έχει ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα της ντάνας και είναι αγκυροβολημένο μόνο του. Από πρύμα βλέπουμε καλύτερα και το configuration του.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο το Sampatiki είναι δίπλα του , μόνο στη ντανα δεν μένει πλοίο , παρά μόνο εάν έχει μπρος πίσω άγκυρα και αυτό αν είναι να φύγει γρήγορα και αυτό 

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζεις κανείς κάτι για τα 2 παγοθραυστικά που παραλίγο να δούμε στη χώρα μας;

Μιλώ για τα Hanse και Stephan Jantzen.

Το πρώτο αγοράστηκε για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο. Μετονομάστηκε σε Ασκληπιός και βούλιαξε το 1998 κατά το ταξίδι παράδοσης έξω από τη Τυνησία.

Το δεύτερο αγοράστηκε το 2005 από την ελληνική Beta Mar Limited και πουλήθηκε το 2006 στον Δ. Ζαφειρόπουλο. Και αυτός με τη σειρά του το μεταπούλησε σε μια αμερικάνικη εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/21/2021 at 9:11 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το πλωτό ξενοδοχείο Evangeliya (ΙΜΟ Νο: 5142750) βρίσκεται δεμένο στο Λαύριο από τις 23 Σεπτεμβρίου 2020. 

Το Evangeliya έφυγε από το λιμάνι του Λαυρίου, ρυμουλκούμενο από το Χρήστος XIV, και οδηγήθηκε στον Αλιάγα μετά από 2 χρόνια παραμονής στο Λαύριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η λάντζα Αγ. Νικόλαος ΙΙ με νηολόγιο Θεσσαλονίκης 468 είναι δεμένη μπροστά από το ναυπηγείο του Παναγιωτάκη εδώ και τουλάχιστον 1,5 χρόνο και πρέπει να είναι απόκτημα της εάν κρίνω από την αλλαγή στο χρώμα της υπερκατασκευής.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 4/28/2022 at 10:50 PM, ships_info_kavall said:

Τέλος...είχαμε την τύχη να μας επισκεφτεί το Ιταλικο καλωδιακο πλοιο TELIRI

Ας το δουμε απο πλωρη και απο πρυμη.

Το συγκεκριμενπο κυκλοφορει απο τον Γεναρη στο Καρπαθιο πελαγος

Για οσους θελουν

Οριστε μερικες πληροφοριες για το TELIRI

 

112x19Μ.

7 μετρα βυθισμα

Ιταλικη σημαια και port of registry CATANIA

Ναυπηγηθηκε το 1996 στο ναυπηγειο AZIMUT BENETTI στο Λιβορνο Ιταλιας

Εταιρεια: ELETTRA TLC S.P.A.

Mηχανη: Nohab 16V25 - 10128 kW

2 bow thruster - 8000 kW

3 γερανους

 

Και από τη Μύκονο πέρασε το Teliri για κάποιες ημέρες, μάλλον έφερνε ένα καλώδιο από την Τήνο που κατέληξε στα Χουλάκια. Εκεί το βλέπουμε και εμείς.

Link to comment
Share on other sites

Το Alcyone (ΙΜΟ Νο: 9452933) έχει ναυπηγηθεί το 2006 στην Ιταλία και ανήκει στη κατηγορία Deck Cargo Ship. Το πλοίο έχει μήκος 46,70 μέτρα, πλάτος 15,02 μέτρα και ανήκει στην ASSO Marine Shipping Co. Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές Guascor SF180 (1180 BHP). Προηγούμενα του ονόματα είναι C. 19F και Vincenzo Cosentino.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ιστιοφόρο που βλέπουμε στις οθόνες μας να πλέει πρός το κέντρο του Rotterdam είναι το Eendracht (IMO 8814275). Πρόκειται για εκπαιδευτικό πλοίο κάποιας σχετικής οργάνωσης που λέγεται STC. Το όνομά του σημαίνει Ομόνοια και είναι χτισμένο το 1989 στο Ολλανδέζικο ναυπηγείο Scheepswerf Jac. den Breejen & Zoon B.V. - Hardinxveld-G(2131), έχει και μια κύρια μηχανή Caterpillar όταν δε δουλεύει τα ίστιά του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Arctic (IMO No: 8521426) έχει ναυπηγηθεί το 1987 στο ναυπηγείο Kröger Werft στο Rendsburg της Γερμανίας (Yard No: 1521). Το πλοίο έχει μήκος 51,41 μέτρα, πλάτος 11,40 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή Siemens 1HS 5 633-5EM 922 (660 kW), που του δίνει ταχύτητα 11 κόμβων. Το πλοίο ανήκει από το 1995 στην Redwise Maritime Services BV με έδρα την Ολλανδία. Προηγούμενο του όνομα είναι Atair.

Link to comment
Share on other sites

Ο πλωτός γερανός Κομνηνός έχει νηολόγιο Πειραιά 102, έχει μήκος 45,00 μέτρα, πλάτος 20,00 μέτρα και έχει ένα γερανό LIMA 2400B με ανυψωτικής ικανότητας 110 τόνων. Το σκάφος ανήκει στην τεχνική εταιρεία Προσήνεμος ΕΠΕ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα θα δούμε το ίδιο πλοίο με 1.5 μήνα διαφορά. Ξεκινάμε από τα τέλη Ιουνίου στη Γένοβα όπου το πλοίο ερευνών Sanco Chaser (IMO 9250206) βρίσκεται δεμένο στην επισκευαστική βάση του λιμανιού της Λιγουρίας. Είναι κατασκευής του 2002 στη Ρουμανία, πιο συγκεκριμένα στο Societatea Comerciala Severnav S.A. - Drobeta-Turnu Severin με 2 μηχανές ABC που του δίνουν ταχύτητα 11 κόμβων. Αρχές Αυγούστου και το πλοίο παραμένει στην Γένοβα, φρεσκοβαμμένο όμως και με το όνομα Life Support. Προφανώς εδώ έχουμε να κάνουμε με μια μετασκευή που έχει σχέση με την προσφυγική κρίση της Μεσογείου. Δεν είναι μικρό πλοίο, ούτε σε κόστος αγοράς και σίγουρα όχι σε κόστος μετασκευής και εκμετάλλευσης. Ακόμη δεν έχουν περαστεί όλες οι μεταβολες, κατά τα φαινόμενα καποια Ιταλική ΜΚΟ που σχετίζεται με μια εταιρεία ονόματι Prua Rossa(= κόκκινη πλώρη) με έδρα το Μιλάνο είναι ο καινούριος πλοιοκτήτης. Καταλαβαίνει κανείς τι λεφτά διαχειρίζονται.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε θα δούμε και δεξαμενόπλοιο μεταφοράς κρασιού, ή αλλιώς wine tanker. Βρίσκεται στη Napoli και λέγεται Naxos (IMO 6909909), όνομα το οποίο δεν παραπέμπει φυσικά στο ελληνικό νησί, αλλά στο Giardini di Naxos της Σικελίας. Κατασκευή του 1969 στο Constructions Industriels & Navales de Bordeaux(270), στην κρασομάνα Bordeaux της Γαλλίας, με μία μηχανή Mak. Πρώτο του όνομα το Casimir le Quellec ενώ το 1981 μετονομάστηκε σε Ivory και το 1985 πήρτε το σημερινό του όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...