Jump to content
Shipfriends

Blue Carrier 1 (IMO 9186649)


Recommended Posts

Το όμορφο, 18-χρονο roro της DFDS το έχουμε δεί με το προηγούμενό του όνομα, Maersk Anglia στο Ρόττερνταμ. Το έχουμε δει και στο Belfast κατά τη διάρκεια της αλλαγής σινιάλων από Norfolk Line σε DFDS. Σήμερα θα το δούμε και με φούλ DFDS σινιάλα(τα παλιά) -και με ωραίο ήλιο- κατά την αναχώρησή του από το Rotterdam για το Immingham. Αναρωτιέμαι για ποιό λόγο δεν έχουν αλλάξει ακόμα τα σινιάλα, αλλά όπως και να έχει το προτιμώ έτσι.

______________________________________

(2000, ex- Maersk Anglia, Anglia Seaways)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Έγραψε καραβολατρης στην page που διατηρεί στο facebook οτι η Blue Star προχωρησε στην αγορά του Anglia Seaways , ισχύει κατι τέτοιο ;

Link to comment
Share on other sites

Παντως η DFDS ηθελε να το διώξει από χρόνια, μαζί με το Flandria Seaways.... Οπότε δε θα αποτελέσει έκπληξη να το πουλήσει όντως, τώρα για την Αttica πρωτη φορά εδώ το βλέπω......

Επίσης ανοίγουν και νέα γραμμή από το Zeebrugge για το Goteborg, περα από αυτή που ήδη υπάρχει στη Γάνδη και συνδέει τα 2 εργοστάσια της Volvo.....

Link to comment
Share on other sites

On 4/2/2019 at 4:38 PM, enas chiotis said:

Γιατί δεν αγοράζουν/ ναυλώνουν ένα roro να κάνει τη σκούπα στα Δωδεκάνησα, μόνο έχουν κάθε τόσο έκτακτο με ferry; Τόσο τραυματική ήταν η εμπειρία του med star; 

Ο Enas Chiots σωστά έλεγε ότι πρέπει η εταιρεία να αγόραζε ή να ναύλωνε ένα Ro-Ro για να λασκάρει λίγο τα υπόλοιπα πλοία του ομίλου Attica στις γραμμές που έχουν πρόβλημα. Με αυτή τη λογική προχώρησε στην αγορά του Anglia Seaways που θα πρέπει να το αναμένουμε να είναι έτοιμο για δρομολόγηση στο πρώτο 10ημερο του Ιουλίου.

On 4/2/2019 at 9:57 PM, margaritis24 said:

Τοσα πλοια εχει ο ομιλος θα φερουν αλλο,αφου βγαινουν τα δρομολογια με τα εξπρες!

Να προβλέψω ότι το πλοίο θα δρομολογηθεί δυο φορές την εβδομάδα προς Σαντορίνη Κω Ρόδο (Δευτέρα & Παρασκευή) και τη Τετάρτη να κάνει ένα δρομολόγιο Πάρο Νάξο Ικαρία Σάμο, έτσι ώστε να μην γίνονται έκτακτα δρομολόγια των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων που έχουν μεγαλύτερα έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Και θέτω το ερώτημα για όποιον γνωρίζει, γιατί η εταιρεία να προκρίνει το agglia και να μην αγοράσει κάποιο ρο_ρο ή pax σε ρόλο ρο απο την Ιαπωνία, που αποδεδειγμένα ειναι πιο οικονομικά. Φαντάζομαι ότι αφού μεταφέρουν μονο φορτία κι οι ανάγκες προσαρμογής την ενδιαίτησης θα ηταν μηδενικές.

Link to comment
Share on other sites

Νούκου, δεν έχει scrubbers το πλοίο. Ήταν μικρό για τις ανάγκες και τελικά πιστεύω πως πρέπει να ήταν καιρό στον τάκο για πώληση, ίσως γι αυτό ποτέ δεν μπήκαν και στον κόπο να φορέσει τα καινούρια χρώματα της DFDS.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 5/15/2019 at 9:56 AM, Petros P said:

Εχουμε ακουσει κανένα πιθανό όνομα ;

Ρωτώ το ίδιο και αναρωτιέμαι ποτε θα έρθει,δηλαδή αν ισχύουν τα μέχρι αρχη Ιουλίου ,γιατι ναι μεν βλεπουμε πως κανουν αλλαγές πλοιων για μεγαλυτερο γκαράζ (ροδος-διαγορας) ,αλλα απο την άλλη μου μεταφέρθηκε κάτι για παράδοση το φθινόπωρο. Βέβαια πάνε και 10 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Διευκρίνιση η τράμπα του Διαγόρας με το Νήσος Ρόδος δεν έγινε για το μεγαλύτερο γκαράζ του Νήσος Ρόδος, άλλα λόγω προβλήματος του Διαγόρας. Ο σχεδιασμός της Attica λέει ότι θα παραληφτεί τον Ιούλιο για να μπει μέσα στο καλοκαίρι στα δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...