Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
Nick the Greek

Anglia Seaways (IMO 9186649)

Recommended Posts

Το όμορφο, 18-χρονο roro της DFDS το έχουμε δεί με το προηγούμενό του όνομα, Maersk Anglia στο Ρόττερνταμ. Το έχουμε δει και στο Belfast κατά τη διάρκεια της αλλαγής σινιάλων από Norfolk Line σε DFDS. Σήμερα θα το δούμε και με φούλ DFDS σινιάλα(τα παλιά) -και με ωραίο ήλιο- κατά την αναχώρησή του από το Rotterdam για το Immingham. Αναρωτιέμαι για ποιό λόγο δεν έχουν αλλάξει ακόμα τα σινιάλα, αλλά όπως και να έχει το προτιμώ έτσι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έγραψε καραβολατρης στην page που διατηρεί στο facebook οτι η Blue Star προχωρησε στην αγορά του Anglia Seaways , ισχύει κατι τέτοιο ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κάπου η σχετική επιβεβαίωση αναρτημένη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως η DFDS ηθελε να το διώξει από χρόνια, μαζί με το Flandria Seaways.... Οπότε δε θα αποτελέσει έκπληξη να το πουλήσει όντως, τώρα για την Αttica πρωτη φορά εδώ το βλέπω......

Επίσης ανοίγουν και νέα γραμμή από το Zeebrugge για το Goteborg, περα από αυτή που ήδη υπάρχει στη Γάνδη και συνδέει τα 2 εργοστάσια της Volvo.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, gtogias said:

Υπάρχει κάπου η σχετική επιβεβαίωση αναρτημένη?

Επιβεβαίωση ναι. Αναρτημένη όχι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/2/2019 at 4:38 PM, enas chiotis said:

Γιατί δεν αγοράζουν/ ναυλώνουν ένα roro να κάνει τη σκούπα στα Δωδεκάνησα, μόνο έχουν κάθε τόσο έκτακτο με ferry; Τόσο τραυματική ήταν η εμπειρία του med star; 

Ο Enas Chiots σωστά έλεγε ότι πρέπει η εταιρεία να αγόραζε ή να ναύλωνε ένα Ro-Ro για να λασκάρει λίγο τα υπόλοιπα πλοία του ομίλου Attica στις γραμμές που έχουν πρόβλημα. Με αυτή τη λογική προχώρησε στην αγορά του Anglia Seaways που θα πρέπει να το αναμένουμε να είναι έτοιμο για δρομολόγηση στο πρώτο 10ημερο του Ιουλίου.

On 4/2/2019 at 9:57 PM, margaritis24 said:

Τοσα πλοια εχει ο ομιλος θα φερουν αλλο,αφου βγαινουν τα δρομολογια με τα εξπρες!

Να προβλέψω ότι το πλοίο θα δρομολογηθεί δυο φορές την εβδομάδα προς Σαντορίνη Κω Ρόδο (Δευτέρα & Παρασκευή) και τη Τετάρτη να κάνει ένα δρομολόγιο Πάρο Νάξο Ικαρία Σάμο, έτσι ώστε να μην γίνονται έκτακτα δρομολόγια των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων που έχουν μεγαλύτερα έξοδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουμε ακουσει κανένα πιθανό όνομα ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και θέτω το ερώτημα για όποιον γνωρίζει, γιατί η εταιρεία να προκρίνει το agglia και να μην αγοράσει κάποιο ρο_ρο ή pax σε ρόλο ρο απο την Ιαπωνία, που αποδεδειγμένα ειναι πιο οικονομικά. Φαντάζομαι ότι αφού μεταφέρουν μονο φορτία κι οι ανάγκες προσαρμογής την ενδιαίτησης θα ηταν μηδενικές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζουμε εαν το βαπόρι είναι εφοδιασμένο με scrubbers?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νούκου, δεν έχει scrubbers το πλοίο. Ήταν μικρό για τις ανάγκες και τελικά πιστεύω πως πρέπει να ήταν καιρό στον τάκο για πώληση, ίσως γι αυτό ποτέ δεν μπήκαν και στον κόπο να φορέσει τα καινούρια χρώματα της DFDS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...