Jump to content
Shipfriends

Reefers: Νέα - Κινήσεις - Δελτία - Απορίες


Recommended Posts

Ένα 26άχρονο ψυγείο βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ijmuiden της Ολλανδίας, πρόκειται για το όμορφο Pacific Mermaid(Η Γοργόνα του Ειρηνικού).

 

Είναι χτισμένο το 1992 στο Iwagi Zosen(τώρα πια κομμάτι του Imabari) της Ιαπωνίας με αριθμό γιάρδας 145 και αριθμό ΙΜΟ 9045924. Έχει μια μηχανή Hitachi Zosen των 12,459 ίππων που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων με 123 στροφές και κατανάλωση 37 τόνων το 24ωρο. Παραδόξως δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα στη ζωή του και έχοντας περάσει και από Ιαπωνική αλλά και ελληνική πλοιοκτησία, τώρα έχει Γερμανούς πλοιοκτήτες(Triton) και Ολλανδούς ναυλωτές(Seatrade).

 

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι 26-χρονο ψυγείο, και πάλι Ιαπωνικής κατασκευής, την φορά αυτή στο Kanahasi-Toyohashi με αριθμό 3265. Πρόκειται για το όμορφο Runaway Bay που εδώ παρατηρούμε να προχωρά πρός την έξοδο του Ijmuiden της Ολλανδίας. Έχει ΙΜΟ 9019640 και είναι χτισμένο το 1992, φοράει μία μηχανή Mitsubishi των 9,600 ίππων στις 133 στροφές που προσδίδει ταχύτητα 17.4 κόμβων με κατανάλωση 23 τόνους το 24ωρο. Πλοιοκτήτης η Ολλανδέζικη Seatrade από το 2005 οπότε και το πλοίο αγοράστηκε και πήρε το σημερινό του όνομα.

 

Χτίστηκε το 1992 με το όνομα Hudson Rex για τη γιαπωνέζικη Kumazawa Kaiun ενώ αργότερα πέρασε και από τη United Reefers με τα ονόματα Diamond Reefer και Sun Maria. Σιγά-σιγά πάει πρός την έξοδο για να ξεκινήσει ένα ταξίδι με προορισμό τελικά την Tema της Ghana όπου και φτάνει αύριο Παρασκευή.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί φέρει τη σημαία της χώρας του ξανθού γένους που θα πάρει την Πόλη και θα μας την φέρει τυλιγμένη σε συσκευασία δώρου γιατί είμαστε ομόδοξοι :D.  Αξιοσημείωτο πως έχει νηολόγιο Kaliningrad(για τους νοσταλγούς της Πρωσίας Konigsburg), του λιμανιού δηλαδή του Ρωσικού θύλακα της Βαλτικής.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Κρύα η ημέρα, κρύο και στα αμπάρια του Polarlight (IMO 9189873). Κι αυτό γιατί πρόκειται για πλοίο-ψυγείο που βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από το Rotterdam, πίσω στο 2017. Κατασκευής 1998 στο ναυπηγείο Shikoku(889) της Ιαπωνίας με το όνομα Polarlicht. Μηχανή Mitsui που για να δώσει υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων, καταναλώνει 44 τόνους καύσιμο το 24ωρο. Το πλοίο - του οποίου την πρυμνιά όψη βλέπουμε εδώ - κυκλοφορεί ακόμη με το όνομα Frio Ionian και είναι υπό ελληνική ναύλωση, αν όχι και πλοιοκτησία.  

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνωντας να βρώ τα στοιχεία του Silver Lake (IMO 9359648) που εδώ βλέπουμε να εξέρχεται από το Swinemunde, εξεπλάγην από το γεγονός πως το πλοίο κατατάσσεται ως ψυγείο. Ίνα καταρρεύση το ρηθέν του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα "πήρα ένα πλοίο άσπρο σαν ψυγείο". Ετούτο εδώ είναι μαύρο σαν καλλιακούδα. Είναι ναυλωμένο στη Nor Lines η οποία εκτελεί τακτικές γραμμές μεταξύ Σκανδιναβίας και Βαλτικής και στην πρύμη του κυματίζει η σημαία των Νήσων Φερόε. Είναι χτισμένο στο ναυπηγείο Khersonskiy της Ουκρανίας και φέρει μια μηχανή Caterpillar. Χτίστηκε με το όνομα Dalfoss το 2007 ενώ από το 2009 και μέχρι σήμερα λέγεται Silver Lake.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άλλο ένα ψυγειάκι στη gallerie του Shipfriends, πρόκειται για το Lady Rosemary (IMO 9355044) που το βλέπουμε κατά τη διάρκεια επισκευής του στη Genova. Οι πλοιοκτήτες του είναι Ιάπωνες και λέγονται Doun Kisen. Παρέλαβαν το 15,660 κυβικών μέτρων(συν 200 TEU) χωρητικότητας πλοίο το 2008 από τα ναυπηγεία Kitanihon(376) και του έβαλαν και Ιαπωνική μηχανή(Mitsubishi) που του δίνει υπηρεσιακή 19.6 κόμβων. Χωρίς καμία αλλαγή ονομασίας μέχρι σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 10/28/2019 at 12:04 AM, Nick the Greek said:

Κρύα η ημέρα, κρύο και στα αμπάρια του Polarlight (IMO 9189873). Κι αυτό γιατί πρόκειται για πλοίο-ψυγείο που βλέπουμε εδώ να αναχωρεί από το Rotterdam, πίσω στο 2017. Κατασκευής 1998 στο ναυπηγείο Shikoku(889) της Ιαπωνίας με το όνομα Polarlicht. Μηχανή Mitsui που για να δώσει υπηρεσιακή ταχύτητα 21 κόμβων, καταναλώνει 44 τόνους καύσιμο το 24ωρο. Το πλοίο - του οποίου την πρυμνιά όψη βλέπουμε εδώ - κυκλοφορεί ακόμη με το όνομα Frio Ionian και είναι υπό ελληνική ναύλωση, αν όχι και πλοιοκτησία.  

Ειναι πλεον σε Ελληνικη Πλοιοκτησια . 

IMG_5637-1024.jpg

Και εδω το (ex-) Sasanqua στο Pusan . Ειναι πλοιο σειρας Phoenix που χτιστηκαν τη περιοδο του 90 στην Ιαπωνια απο διαφορα ναυπηγεια. 

P1030018-1024.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν είναι απλά ψυγείο, είναι ψυγείο σπέκερε ντι σπέσιαλ, που λέγανε και τα Ημισκού. Η κατάταξή του είναι σαν Refrigerated Fruit Juice Carrier και ονομάζεται Orange Blossom 2 (IMO 9675406). Με άλλα λόγια, αντί να μεταφέρονται τα πορτοκάλια ώστε να επεξεργαστούν και να γίνουν χυμός στην Ευρώπη, είναι πιο οικονομικό ο χυμός να έχει παραχθεί ήδη στο Santos της Βραζιλίας και να μεταφέρεται έτοιμος στην Ευρώπη. Πως γίνεται η μεταφορά? Ο χυμός παγώνει και μεταφέρεται σε μορφή μεγάλων παγοποιημένων(δεν ξέρω κατά πόσον είναι δόκιμο αυτό σαν όρος) κομματιών που στη συνέχεια ξαναγίνονται χυμός και καταλήγουν στα super markets. Ή τουλάχιστον έτσι θυμάμαι να γίνεται το πράγμα σε μια ξενάγηση στο λιμάνι του Rotterdam που είχα την τύχη να λάβω πρίν αρκετά χρόνια.

 

Ναυπήγηση 2014 στη Hyundai Mipo(8134) με μία κύρια μηχανή MAN B&W και υπηρεσιακή ταχύτητα 15 κόμβων, το dwt είναι πάνω από 23 χιλιάδες τόνους. Πλοιοκτήτης του πλοίου μια Ελβετική εταιρεία που λέγεται Atlanship και έχει έδρα το Vevey, μια μικρή πόλη επάνω στη λίμνη Leman, πλησίον της Λωζάννης.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...