.voyager Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 (edited) Από το Ferryvolution: Quote State-owned Polish shipping company PZM also known as Polsteam has released today information on a new Ropax class they project to build. PZM is the parent company of Unity Line. Unity Line operate a fleet of Ropax between Swinouscjie & Ystad in Sweden. The plan is to build 4 large ropax with capacity for 550 passengers and 3600 lane meters of car/freight. No firm order yet but this could happen as soon as in June or July. The new ferries are a work of NED design a local naval architecture firm which already released an interesting project for POLFERRIES last year . The new design is flexible as the length of 204 meters can later on be increased to 225. Environmental friendly, running on LNG and using a pack of batteries to provide electricty for onboard hotel use. These batteries can be loaded via 4 vertical axis windmills located near the funnel.They start working as from 20 km/h of wind. Operator: Unity Line Design: NED design Shipyard: TBD Where: Swinouscjie - Ystad Edited May 21, 2018 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Κάποιες έξτρα πληροφορίες σχετικά με αυτό το project μπορείτε να δείτε εδώ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Δεν ξέρω αν και κατά πόσον το μακέτο ανταποκρίνεται στην πραγματική εικόνα του πλοίο, αλλά δε βλέπω πως με την παρουσία αυτών των μηχανημάτων θα επιτρέπεται στους επιβάτες να κυκλοφορούν στα εξωτερικά ντέκ. Αν δε συμβαίνει αυτό, όλοι μαντρωμένοι μέσα. Τεχνολογικά πάντως είναι πολύ ενδιαφέρον. Μας λένε απο ποιά ταχύτητα ξεκινούν να περιστρέφονται οι "ανεμόμυλοι" αλλά δε μας λένε που σταματά η ασφαλής τους λειτουργία και τι -και αν- χρησιμοποιείται κάτι σαν φρένο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Εγω να ρωτησω κατι αλλο!ποσο μπορει να επιρεαζεται η συμπεριφορα του στη θαλασσα με αυτα τα 4 ιστια;;;την ιδια απορια εχω κ για το viking grace βεβαια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Εύλογη η απορία σου, είμαι περίεργος και από τι υλικό είναι κατασκευασμένα. Υποθέτω κάτι ελαφρύ κι ανθεκτικό όμως. Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο, είναι οι δηλώσεις του Πολωνού στελέχους της Polferries υποθέτω(γιατί αυτή τη σημαία βλέπουμε πίσω του στη συνέντευξη, κι όχι της Unity). Πρόκειται προφανώς για κοπτοραπτική μιας μεγαλύτερης κουβέντας γιατί ορισμένα πράγματα που λέει ειδικά στο τέλος(όπως το "δε θέλουμε να ενοχλούμε κανένα"), δεν έχουν νομίζω απαραίτητα σχέση με το συγκεκριμένο project. Το βίντεο είναι διαφημιστικό της μιας εταιρείας που εμπλέκεται στο τεχνικό κομμάτι, κι όχι παραγωγή των ναυτιλιακών εταιρειών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted July 12, 2019 Author Share Posted July 12, 2019 Αυτό το σκαρί του 1986 μ' αρέσει πολύ μετά τη μετασκευή της SeaWind. Mε παραπέτα στην πλώρη ως το ύψος κάτω από το 1ο deck του accommodation και καμπύλη υπερκατασκευή στην πρύμνη θα γινόταν τζιτζί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 26, 2021 Share Posted November 26, 2021 Νέα από την Shippax: Quote Polskie Promy, fully owned by Polska Zegluga Morska (PZM), have signed a contract with Remontowa Shipbuilding for three new hybrid ro-pax ferries, two of which will be built for their Unity Line subsidiary, and one likely for Polferries charter. The RMDC (Remontowa Marine Design & Consulting) designed ferries will have four LNG dual-fuel engines and a battery pack, making them capable of 19 knots. They will be 195.6m long and have a capacity for 4,100 lanemetres of freight and 400 passengers. The contract holds an option for a fourth unit. Η μαμά εταιρεία βασικά, η γνωστή PZM σε όσους ασχολούνται με την ποντοπόρο ναυτιλία, παρήγγειλε 3+1 πλοία για την Unity Lines με τα 2 να πηγαίνουν σίγουρα σε αυτήν και το τρίτο μάλλον σε ναύλωση στην Polferries. Ro-pax με έμφαση στο Ro, μόλις 400 επιβάτες. Το σημαντικό είναι πως τα πλοία θα είναι υβριδικά και θα έχουν τόσο μπαταρίες όσο και πρόωση LNG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 Το ένα roro της Unity Line το έχουμε δεί στο παρελθόν, είναι το Gryf. Σήμερα θα γνωρίσουμε και τον έτερο Καππαδόκη, είναι το Jan Sniadecki (IMO 8604711) που βλέπουμε εδώ δεμένο στο Ystad της Σουηδίας. Από εκεί εκτελεί δρομολόγια πρός το Swinemunde της Πολωνίας. Σουηδέζικη κατασκευή στο Gotaverken Arendal(952) του Goteborg πίσω στο 1988, πάντα με αυτό το όνομα. Οι 4 κύριες μηχανές του είναι Sulzer τύπου 6ZL40/48 και του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 16 κόμβων. Το μήκος του είναι 155 μέτρα, η χωρητικότητά του 102 νταλίκες ενώ έχει και 50 κρεβάτια. Τέσσερις μηχανές για 102 νταλίκες, αντι-οικονομικό μου ακούγεται. Εννοείται πως πάει με 13 και κάτι στα δρομολόγιά του. Και για όσους αναρωτώνται ποιός ήταν αυτός ο κύριος Sniadecki, πρόκειται για Πολωνό μαθηματικό, φιλόσοφο και αστρονόμο του 19ου αιώνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now