Petros P Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 Ξέρουμε ποιος το πήρε ; Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Author Share Posted December 7, 2019 Το Fantasia (IMO No: 9378371) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Shinasb Yard στο Tongyoung της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W - 6S 50 MC-C (12.900 BHP). Το πλοίο έχει μήκος 182.99 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην MORFINI SPA με έδρα του Μπάρι της Ιταλίας και διαχειρίστρια εταιρεία MILLENIA MARITIME INC με έδρα τη Γλυφάδα Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted January 17, 2020 Author Share Posted January 17, 2020 Το Team Sapphire (IMO No: 9312406) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Shitanoe Shipbuilding Co., Ltd. στο Usuki της Ιαπωνίας με το όνομα Southern Zebra. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hitachi/MAN 6L35MC-MK6 (3.900 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 115.50 μέτρα και πλάτος 18.70 μέτρα και ανήκει στην TEAM TANKERS REGIONAL LTD με έδρα τη Δανία. Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2020 Author Share Posted January 26, 2020 Το Anwaar Libya (IMO No: 9275256) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Dalian στη Κίνα με το όνομα Maersk Rye. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή B&W 5S70MCE (9.700 KW). Το πλοίο έχει μήκος 171 μέτρα και πλάτος 27 μέτρα και ανήκει στην LIBYAN SEA CARRIER LTD με έδρα τη Λιβύη. Link to post Share on other sites
Ssiap21 Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 Πάμε στο λιμάνι του Λίβερπουλ να δούμε το MV TIGRIS (IMO no 9443841) σε μια σημερινή φωτογραφία. Το πλοίο είναι ναυπηγημένο το 2004 με το ίδιο όνομα και ανήκει στην Tigris Trading SA (care of BENETECH SHIPPING SA) με έδρα τη Βούλα. Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2020 Author Share Posted February 2, 2020 Το Minerva Pacifica (ΙΜΟ Νο: 9325831) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Dockyard Co.Ltd στο Imabari της Ιαπωνίας με το όνομα Challenge Plus (Yard No: 5373). Το πλοίο έχει μήκος 179.88 μέτρα και πλάτος 32.22 μέτρα και ανήκει στην MINERVA MARINE INC του κ. Ανδρέα Μαρτίνου. Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted February 9, 2020 Author Share Posted February 9, 2020 (edited) Το Professor Aziz Aliyev (IMO No: 9823821) είναι ναυπηγημένο το 2017, έχει μήκος 140.85 μέτρα και πλάτος 16.86 μέτρα και ανήκει στην Caspian Marine Services Ltd. έδρα το Αζερμπαϊτζάν. Edited February 10, 2020 by Panagia Ekatontapiliani Link to post Share on other sites
Nick the Greek Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 On 3/14/2019 at 1:43 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το handymax Style (ΙMO No 9380570) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co., Ltd στο Ulsan της Νοτιας Κορεας με το όνομα Cargo (Yard No: 2030). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή HYUNDAI MAN B/W 6S60MC-C Mk 7 (12712 BHP), που του δίνει ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 182.55 μέτρα και πλάτος 27.45 μέτρα και ανήκει στην Scorpio Commercial Management με έδρα το Μονακό. Έξι χρόνια πρίν την παραπάνω φωτογραφία του πλοίου, το 2013 δηλαδή, βλέπουμε το πλοίο στο Rotterdam με το προηγούμενό του όνομα, Cargo. Πλοιοκτήτης τότε η τουρκική Geden. Link to post Share on other sites
Nereus Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Μια επισήμανση. Δεν υπάρχει handymax στα τάνκερς είναι η handysize η MR Link to post Share on other sites
Nick the Greek Posted August 8, 2020 Share Posted August 8, 2020 Ενα product tanker πλοιοκτησίας Καρνέζη που συχνάζει στον Κόλπο της Ελευσίνας τώρα τελευταία, είναι το Elka Bene(IMO 9234496) το οποίο και βλέπουμε να εξέρχεται από το στενό Ψυττάλειας - Δραπετσώνας. Κατασκευής 2002 στο Split της Κροατίας(429) με μηχανή Κορεάτικο ανταλλακτικό, Hyundai. Χτίστηκε σαν Asirat, ένα χρόνο μετά έγινε Bene και το σημερινό του όνομα το έχει πάρει ήδη από το 2004. Link to post Share on other sites
Nereus Posted August 8, 2020 Share Posted August 8, 2020 (edited) Ίσως χτύπησε ο δαίμων του τυπογραφείου..ισως επηρεάστηκες από τις παλιές ελληνικές ταινίες.. Το όνομα του καραβοκυρη είναι Καρνεσης όχι Καρνεζης😁 Edited August 8, 2020 by proud_ionian quote αντί reply Link to post Share on other sites
Nick the Greek Posted August 9, 2020 Share Posted August 9, 2020 Κανένα από τα δύο, ξέρω πως είναι με Σ αλλά επεκράτησε στο μυαλό μου ο γνωστός τερματοφύλακας Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2020 Author Share Posted September 23, 2020 Το Lady Leila (IMO No: 9683740) είναι ναυπηγημένο το 2014 στο ναυπηγείο Krasnoye Sormovo στο Nizhniy Novogorod της Ρωσίας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Cummins KTA50-M2 (980 KW). Το πλοίο έχει μήκος 140,85 μέτρα και πλάτος 16,86 μέτρα και ανήκει στην εταιρεία Taganrog Tanker Fleet με έδρα τη Ρωσία Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2020 Author Share Posted October 5, 2020 Το Maersk Peary (IMO No: 9278492) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο STX Offshore & Shipbuilding στο Jinhae Gu της Νότιας Κορέας με το όνομα Jutul. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai MAN B&W 7S50MC-C (11.060 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,8 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 180.00 μέτρα και πλάτος 32.03 μέτρα και ανήκει στην Maersk Line Ltd και δουλεύει για λογαριασμό του Αμερικανικού Στρατού. Link to post Share on other sites
Nick the Greek Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 Είναι 18 ετών, κατασκευασμένο το 2003 στο Hyundai Mipo(0029) με μηχανή επίσης Hyundai και ανήκει πάντα με αυτό το όνομα στη Thenamaris της οικογένειας Μαρτίνου. Εμείς το βλέπουμε δεμένο κεφάλι Βενιζέλου στις εγκαταστάσεις της Coral, είναι φυσικά το MR2 με το όνομα Seamerit. Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2020 Author Share Posted November 13, 2020 On 8/8/2020 at 8:11 PM, Nick the Greek said: Ενα product tanker πλοιοκτησίας Καρνέζη που συχνάζει στον Κόλπο της Ελευσίνας τώρα τελευταία, είναι το Elka Bene(IMO 9234496) το οποίο και βλέπουμε να εξέρχεται από το στενό Ψυττάλειας - Δραπετσώνας. Κατασκευής 2002 στο Split της Κροατίας(429) με μηχανή Κορεάτικο ανταλλακτικό, Hyundai. Χτίστηκε σαν Asirat, ένα χρόνο μετά έγινε Bene και το σημερινό του όνομα το έχει πάρει ήδη από το 2004. Να προσθέσουμε στα στοιχεία του Elka Bene ότι η κύρια μηχανή είναι MAN B&W 6S60MC (11.000 KW), που του δίνουν ταχύτητα 16 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 189.90 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην EUROPEAN PRODUCT CARRIERS Ltd Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2020 Author Share Posted November 18, 2020 Το Serena M (IMO No: 9444508) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο SLS Shipbuilding Co της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S60MC (8960 KW), έχει μήκος 175.97 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στη Medcare Shipping S.A με έδρα τη Γλυφάδα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Kalypso και Rhino. Link to post Share on other sites
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2020 Author Share Posted November 19, 2020 Το SW Julia I (IMO No: 9260263) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC (8580 KW), έχει μήκος 176.00 μέτρα και πλάτος 31.00 μέτρα και ανήκει στη Sea World Management S.A.M. με έδρα το Μονακό. Προηγούμενο του όνομα είναι Cape Bille Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now