Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
Panagia Ekatontapiliani

Product - Chemical Tankers: Νέα -Κινήσεις -Δελτία -Απορίες

Recommended Posts

Πριν ένα χρόνο ήταν στο μωλο της ΔΕΗ, το tanker Aiolos (IMO No: 9315769) της Capital Shipmanagement. Το πλοίο είναι κατασκευασμένο το 2007,από τη έχει μήκος 184,00 μέτρα και πλάτος 27,00 μέτρα. Το πλοίο αγοράστηκε το 2017 από τη Capital Shipmanagement και προηγούμενο του όνομα ήταν British Emissary

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύντομη ματιά σε ένα πλοίο μεταφοράς χημικών με όνομα που θυμίζει τη γνωστή κολώνια της Davidoff. Πρόκειται για το Coolwater με ΙΜΟ 9377949, με όνομα που παραπέμπει προφανώς στους Ολλανδούς πλοιοκτήτες του. Είναι χτισμένο στην Τουρκία στο Eregli Gemi Insa(0363) και μια μηχανή Wartsila των 4,759 ίππων που του δίνει ταχύτητα 15 κόμβων. Εδώ το βλέπουμε να ξεφορτώνει σε κάποιο terminal του μεγάλου λιμανιού της Ολλανδίας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερυθρόλευκο το Finnstraum, σαν τη φανέλα του Θρύλου. Το βλέπουμε να αναχωρεί από το Rotterdam στα 19 του χρόνια, χτισμένο το 1999  στο ναυπηγείο Aukra Industrier AS με ΙΜΟ 9172222 και αριθμό γιάρδας 100. Χαρακτηριστικό το ότι εδώ και 19 χρόνια παραμένει στον ίδιο Νορβηγό πλοιοκτήτη, την Utkilen AS και έχει πάντα το ίδιο όνομα. Έχει μια μηχανή Wartsila, είναι παγοπόρο και έχει υπηρεσιακή ταχύτητα 14.5 κόμβων με κατανάλωση 21 τόνους το 24ωρο. Οι δεξαμενές του ανέρχονται στα 17,169 κυβικά μέτρα.   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια ακόμη παρουσία χημικού τάνκερ στο Ρόττερνταμ, πρόκειται για το 7-χρονο Pacific Endeavor(IMO9490325) που εδώ λιάζει την κορμάρα του στο πρωινό φώς. Πλοιοκτήτης του η μεγάλη ιαπωνική εταιρεία Nissen Kaiun η οποία το αγόρασε το 2012 από την εταιρεία Ινδονησιακών συμφερόντων η οποία το είχε χτίσει στο ιαπωνικό ναυπηγείο Shin Kurushima με αριθμό γιάρδας 5715 εν έτη 2011. Τα 18 τάνκια του έχουν συνολική χωρητικότητα 27,591 κυβικών μέτρων και η 2 μηχανή της Makita Corp σε σχεδιάση MAN B&W του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15.7 κόμβων με κατανάλωση 29 τόνους καυσίμου το 24ωρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δανέζικο χημικό δεξαμενόπλοιο το Pacific(IMO9308900) που εδώ βλέπουμε να περνά μπροστά από το φακό μας στο Rotterdam. Είναι χτισμένο το 2008 στο ναυπηγείο Volgogradskiy(331) για λογαριασμό της Δανέζικης Alba Tankers. Περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά εδώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τη Δανία στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για να γνωρίσουμε το τοπικής πλοιοκτησίας και χρονοναυλώσεως Shell, χημικό δεξαμενόπλοιο με το όνομα Silver Heba(IMO 9718870). Πλοιοκτήτες του η Tristar Transport, το παρέλαβαν πρίν 2.5 χρόνια από τη Hyundai Mipo(2438) και διαθέτει χωρητικότητα 52,000 κυβικά μέτρα σε 12 δεξαμενές φορτίου αλλά και μία κύρια μηχανή Hyundai. Εμείς το βλέπουμε μόλις να έχει αφήσει πίσω του τα locks του Ijmuiden και να προχωρά πρός το Amsterdam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα χημικό δεξαμενόπλοιο με Νορβηγική σημαία που βλέπουμε εδώ στο Ijmuiden. Πρόκειται για το Sten Aurora(IMO 9318565) που από το 2007 που χτίστηκε αποτελεί μέρος του στόλου της εταιρείας Stenersen. 12 τάνκια για 9 διαφορετικά grades και συνολική χωρητικότητα 18,492 κυβικά μέτρα. Χτισμένο στην Κίνα(Quixin Shipyard, no H2363) με μία μηχανή Wartsila.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα χημικό τάνκερ, αυτήν τη φορά με Σουηδό πλοιοκτήτη, είναι η εταιρεία Thunbolagen / Erik Thun AB. Το πλοίο είναι το Thun Gemini(IMO 9263590) που το βλέπετε δεμένο στο Rotterdam. Είναι χτισμένο το 2003 στο ναυπηγείο Ferus Smit(αριθμός γιάρδας 340) και έχει 9 δεξαμενές φορτίου με ένα dwt περίπου 7.5 χιλιάδων τόννων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είδαμε Ολλανδούς, Ιάπωνες, Σκανδιναβούς πλοιοκτήτες χημικών δεξαμενόπλοιων, πάμε τώρα και στους Ελβετοί. Το μικρό Troy(ΙΜΟ 9327205) που εδώ βλέπουμε στο Rotterdam των 3,577 τόνων dwt είναι πλοιοκτησίας της Ελβετικής Suisse-Outremmer με έδρα τη Ζυρίχη και το διαχειρίζεται η επίσης Ελβετική ABC Maritime με έδρα τη Nyon. Το πλοίο έχει χτιστεί το 2005 στην Τουρκία και φέρει το ίδιο όνομα καθ' ολη τη διάρκεια της ζωής του ως τώρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το T Caroline (IMO No: 9418810) είχε ξεκινήσει τη Παρασκευή από την Aliaga και παρουσίασε εισροή υδάτων στο μηχάνοστασιο του με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στο αγκυροβόλιο του Κουσαντασι. Αφού μεταφέρθηκαν έξτρα αντλίες με ρυμουλκα στο πλοίο φαίνεται ότι πλέον ελέγχεται η εισροή υδάτων. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τη βοήθεια του Αλλάχ του ελεήμονα, βγήκε φωτογραφία στο Πέραμα το Anwaar Al Khalij(IMO 9313424)κατά τη διάρκεια επισκευών του. Είναι χτισμένο το 2005 στα STX Jinhae(2001) σαν Stella Azzurra για την ιταλική Motia. Από το 2009 όμως είναι κομμάτι του στόλου της κρατικής εταιρείας της Λιβύης και πήρε το παρόν του όνομα, μεγάλο να είναι το όνομα του Μωαμάρ Καντάφι εις τους αιώνας. Μηχανή STX με άδεια από την B&W που παράγει 10,686 ίππους για ταχύτητα 14.6 κόμβους με κατανάλωση 33.5 τόνους το 24ωρο. Χωρητικότητα 31,475 κυβικά μέτρα σε 14 τάνκια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sea Horizon(ΙΜΟ 9258026) λέγεται το product carrier που βλέπετε στην οθόνη σας πλαγιοδετημένο στη Σύρο. Είναι χτισμένο το 2003 στο Onomichi Dockyard της Ιαπωνίας(493), παραγγελιά της γνωστής ιαπωνέζικης εταιρείας Nisshin με όνομα Eland. Το 2011 έγινε Eskden και από το 2013 οπότε και αγοράστηκε από την Sea World, πήρε το σημερινό του όνομα. Χωρητικότητα 50,332 κυβικά μέτρα σε 14 τάνκια, και μηχανή Mitsui.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν δυο χρόνια ήταν στο μωλο της ΔΕΗ, το chemical tanker Alkimos (IMO No: 9430739) της Capital Shipmanagement. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2015, στο ναυπηγείο Fujian Shenglong στη Κίνα (Yard No: SL706), έχει μήκος 146,00 μέτρα, πλάτος 22,00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή YMD MAN B&W 6S35MC (4440 KW).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το handymax Style (ΙMO No 9380570) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co., Ltd στο Ulsan της Νοτιας Κορεας με το όνομα Cargo (Yard No: 2030). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή HYUNDAI MAN B/W 6S60MC-C Mk 7 (12712 BHP), που του δίνει ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 182.55 μέτρα και πλάτος 27.45 μέτρα και ανήκει στην Scorpio Commercial Management με έδρα το Μονακό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Sunbeam (ΙMO No 9340386) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Sekwang Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας με το όνομα Motivator (Yard No: 1144). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή STX Engine Co (4440 KW). Το πλοίο έχει μήκος 128.60 μέτρα και πλάτος 20.40 μέτρα και ανήκει στην Evalend Shipping Tankers του Κρίτων Λεντούδη με έδρα το Πειραιά. Το πλοίο άλλαξε το όνομα του το 2019 και βρίσκεται στο Ν.Μ. Δραπετσώνας για εργασίες συντήρησης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...