Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Όχι και δεν χρειαζόταν. Ελέω έλλειψης ανταγωνισμού δεν χρειαζόταν να ανοίξει..! Αλοίμονο αν δεν χρειάζεται η Ρόδος, των 250 μιλίων απευθείας ή 300-320 μιλίων μέσω Πάτμου, ταχύτητα της τάξεως των 27 κόμβων ώστε να έρθει κοντύτερα στον Πειραιά. Με αυτά που δείχνει το βαπόρι στο πρώτο του δρομολόγιο εκεί, θα μπορούσε να πει κανείς πως μπορεί να κάνει την γραμμή-κορμός της Δωδεκανήσου σε ένα δωδεκάωρο. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

15 hours ago, proud_ionian said:

εδεσε με την πλωρη, για πρωτη φορα στο Rosslare, για να φορτωσει,

 

167595321_3028802570676712_3808898040661944105_n.thumb.jpg.39672b420f1708121720ce8b20e550cc.jpg

Επειδή δεν Τ έχω ξεκαθαρίσει. Οι νταλίκες που μπαίνουν από την πλώρη και τα ιχ, για πάνε στο πάνω ή στο κατω γκαράζ αντίστοιχα, πηγαίνουν μέχρι την πρύμνη και ανεβαίνουν- κατεβαίνουν αντιστοιχα; Ή απο την πλώρη υπαρχουν ράμπες που κατεβαίνουν και τις χρησιμοποιουν;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Strofalos said:

Όχι και δεν χρειαζόταν. Ελέω έλλειψης ανταγωνισμού δεν χρειαζόταν να ανοίξει..! Αλοίμονο αν δεν χρειάζεται η Ρόδος, των 250 μιλίων απευθείας ή 300-320 μιλίων μέσω Πάτμου, ταχύτητα της τάξεως των 27 κόμβων ώστε να έρθει κοντύτερα στον Πειραιά. Με αυτά που δείχνει το βαπόρι στο πρώτο του δρομολόγιο εκεί, θα μπορούσε να πει κανείς πως μπορεί να κάνει την γραμμή-κορμός της Δωδεκανήσου σε ένα δωδεκάωρο. 

Πρώτα πρώτα να πούμε πως όταν μπει σε ρυθμό το πλοίο, θα κάνει τα δρομολόγια του όπως ο προκάτοχός του με σχεδόν 20 μίλια. Τα 27 τα έπιασε για να μειώσει την καθυστέρηση του και να μπει στα ωράρια του.

Τα δρομολόγια του είναι υπολογισμένα στις 4 ώρες το κάθε σκέλος.

Γι αυτό το 4ωρο ταξίδι με επιστροφή,  2 άτομα με ΙΧ στην οικονομική κοστίζουν 550€ περίπου. 

Τιμή για ελληνικά δεδομένα υπερβολική. Με τις τιμές τους λοιπόν και ανάλογατην διανυόμενη απόσταση,  ένα ταξίδι στη Ρόδο, όπως λες, θα έπρεπε να κοστίζει σχεδόν το τριπλάσιο.

Αυτά για να ξέρουμε τι έχουμε (είχαμε) και τι απαιτήσεις θα μπορούσαμε να έχουμε ανάλογα τις τιμές που ζητάνε οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες.

 

 

Επειδή βλέπω ειδικά μετά το Μπρέξιτ να υπάρχει τεράστια ζήτηση στις γραμμές Ιρλανδίας - ηπειρωτικής Ευρώπης, μήπως η Attica έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να δραστηριοποιηθεί αυτόνομα στις γραμμές αυτές και να επιστρέψει στην κεντρική Ευρώπη; Ειδικά τα 2 ολλανδικά Μπλου Σταρ, αλλά και το ΣΦΧΙ πιθανώς να ήταν κατάλληλα για ενα τέτοιο εγχείρημα.

Λείπει το όραμα για κάτι τέτοιο, η διάθεση, η οργανωτική δυνατότητα υποστήριξης ή κάτι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Είναι τοσο απλό. Λείπουν τα φράγκα. 

Για να φύγει έστω κι ένα από τα πλοία που ανέφερες, πρέπει να υπάρχει αντικαταστάτης. Ευτυχώς υπήρχε το ΑΡΙΑΔΝΗ. Αν υποθέσουμε οτι φεύγει και 2ο, τότε θα έπρεπε ο όμιλος να βρει αντικαταστάτη. Ναύλωση; Αγορά; Πολλά κεφάλαια απαιτούνται για τέτοιο άνοιγμα. Το εύκολο, λόγω ζήτησης, θα ήταν τα Logistics εκεί πάνω, αν και όταν μιλάμε για τέτοια διακίνηση, για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.

Όταν για 21 εκατομμύρια, κόστος για 3 ταχύπλοα, δανείζασαι τα 2/3, τότε αντιλαμβανόμαστε πως ο όμιλος δεν έχει πολλά περιθώρια κινήσεων/ανοιγμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Μια φωτογραφία που τράβηξα τον βάπορα (δυστυχώς απο μακριά και με τα μέσα του τότε) το 2008 στο Zeebrugge, όταν έκανε για λογαριασμό της Superfast Ferries το δρομολόγιο Zeebrugge - Rosyth (Σκωτία) και επιστροφή.

Απ΄οτι είδα ξεφόρτωνε και στο λιμάνι του Βελγίου με την πλώρη, επομένως το πλοίο είναι ενδεδειγμένο για τέτοιου είδους ρεμέτζα και φορτοεκφορτώσεις.

Για να πάμε και στο σήμερα. Από το πρωϊνό του δρομολόγιο και μετά το πλοίο είναι on time!

Zeebrugge 08 003 (Large).jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μιλω για το παιδι μου και ιδρωνω, εχω ενα μηνα να το δω και λιωνωB):(

maritime photographic σημερα και το ξενιτεμενο παιδι μας, στα νερα της Ουαλιας, λιγο πριν το Pembroke Dock

το λουζει ο ηλιος, οπως το ελουζε στην αδριατικη, το ιονιο και το αιγαιο.

2117152170_bluestar1offmilfordhaven04.2021dlc.thumb.jpg.365dd131929ee35e77363314c7164dd2.jpg

1986769303_bluestar1offmilfordhaven04.2021dla.thumb.jpg.2300b0752261736de9f6245e24464bd9.jpg

σε αλλο, ιρλανδικο, group, προ ημερων, σχολιαζαν φωτογραφια του τη στιγμη που αναχωρουσε απο το rosslare, ως εξης: a very photogenic ship.:)

 

photogenic μεν, στην ξενιτεία δε. το χαιρεται το Sinn Féin και το Plaid Cymru:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Όχι εντελώς κατάλληλο για τη γραμμή, αλλά την παλεύει.

Στα μειονεκτήματά του, ότι φορτώνει σε ένα επίπεδο, μόνο ο ένας πρυμνιος καταπέλτης εφαρμόζει στο linkspan του Pembroke, το πρυμνιό σαλόνι με το vibration κα.

Το πλήρωμα ευγενικό και εξυπηρετικό.

Αυτά λέει το μέλος του ferries που ταξίδεψε με το πλοίο.

Στολίζει και την Irish, για το αποτυχημένο άνοιγμα στο Dover. Υποθέτει ότι μπαίνει μέσα στο Dover. Αυτό plus τα ναύλα του BS1 στραγγίζουν την εταιρία.

 

Screenshot_2021-10-03-18-33-06-731_com.facebook.katana.thumb.jpg.68eaf5dc10651e3b5f64dff8087fc31a.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο κάνει μια μικρή διαδρομή μόλις 65 ν.μ περίπου, μεταξύ των δύο λιμανιών Rosslare - Pembroke συνήθως με χαλαρή ταχύτητα.   Δηλαδή σαν να λέμε μια απόσταση Ραφήνα - Τήνου περίπου. Δεν νομίζω να είναι δύσκολο ταξίδι, αν εξαιρέσουμε τις κακές καιρικές συνθήκες που συνήθως επικρατούν. 

Link to comment
Share on other sites

Stand-by και δύσκολα ρεμέτζα δεν έχει, και πολυσύχναστη είναι όμως η Ιρλανδέζικη Θάλασσα που σημαίνει πως πρέπει να είσαι σε εγρήγορση και βγάζει συχνότατα ομίχλες και θολούρα με την ορατότητα να είναι πολύ περιορισμένη. Επίσης σε αυτά τα μέρη φυσάει ΝΔ άνεμος 95% του χρόνου με το σουέλ να έρχεται γεμάτο από τον ωκεανό, χωρίς να μπορείς να κρυφτείς πουθενά. Σήμερα με ένα 5αράκι έχει κοντά 1.5-2 μέτρα κύμα και 1.5 μέτρο σουέλ μαζί με δυνατή βροχή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ακυρώθηκε το τελευταίο χθεσινό δρομολόγιο. Επέστρεψε στο rosslare λίγο μετά την αναχώρηση. 

Απο το ferries η πληροφορία, οι οποίοι ψάχνονται για το αίτιο.

ΥΓ: δεν έχει ξαναταξιδέψει από εκείνη την ώρα το αγόρι μας

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει φώτο στο fb group του arxipelagos, την έφαγε γερή....

Δανεικό τους το δώσαμε και θα μας το γυρίσουν χτυπημένο μου φαίνεται οι Ιρλανδοί!

Edited by kefalonia94
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως στα ναυλοσύμφωνα σε τέτοιες περιπτώσεις συμπεριλάμβανει όρο ότι σε περίπτωση μηχανικής βλάβης ή αβαρίας, μετά από κάποια ημέρα το πλοίο βγαίνει off hire, μέχρι να επιστρέψει στα δρομολόγια του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...