Strofalos Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Όχι και δεν χρειαζόταν. Ελέω έλλειψης ανταγωνισμού δεν χρειαζόταν να ανοίξει..! Αλοίμονο αν δεν χρειάζεται η Ρόδος, των 250 μιλίων απευθείας ή 300-320 μιλίων μέσω Πάτμου, ταχύτητα της τάξεως των 27 κόμβων ώστε να έρθει κοντύτερα στον Πειραιά. Με αυτά που δείχνει το βαπόρι στο πρώτο του δρομολόγιο εκεί, θα μπορούσε να πει κανείς πως μπορεί να κάνει την γραμμή-κορμός της Δωδεκανήσου σε ένα δωδεκάωρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 15 hours ago, proud_ionian said: εδεσε με την πλωρη, για πρωτη φορα στο Rosslare, για να φορτωσει, Donal Fallon Επειδή δεν Τ έχω ξεκαθαρίσει. Οι νταλίκες που μπαίνουν από την πλώρη και τα ιχ, για πάνε στο πάνω ή στο κατω γκαράζ αντίστοιχα, πηγαίνουν μέχρι την πρύμνη και ανεβαίνουν- κατεβαίνουν αντιστοιχα; Ή απο την πλώρη υπαρχουν ράμπες που κατεβαίνουν και τις χρησιμοποιουν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Έχει ραμπες που προσανατολίζονται ανάλογα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΡΙΩΝ Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 3 hours ago, Strofalos said: Όχι και δεν χρειαζόταν. Ελέω έλλειψης ανταγωνισμού δεν χρειαζόταν να ανοίξει..! Αλοίμονο αν δεν χρειάζεται η Ρόδος, των 250 μιλίων απευθείας ή 300-320 μιλίων μέσω Πάτμου, ταχύτητα της τάξεως των 27 κόμβων ώστε να έρθει κοντύτερα στον Πειραιά. Με αυτά που δείχνει το βαπόρι στο πρώτο του δρομολόγιο εκεί, θα μπορούσε να πει κανείς πως μπορεί να κάνει την γραμμή-κορμός της Δωδεκανήσου σε ένα δωδεκάωρο. Πρώτα πρώτα να πούμε πως όταν μπει σε ρυθμό το πλοίο, θα κάνει τα δρομολόγια του όπως ο προκάτοχός του με σχεδόν 20 μίλια. Τα 27 τα έπιασε για να μειώσει την καθυστέρηση του και να μπει στα ωράρια του. Τα δρομολόγια του είναι υπολογισμένα στις 4 ώρες το κάθε σκέλος. Γι αυτό το 4ωρο ταξίδι με επιστροφή, 2 άτομα με ΙΧ στην οικονομική κοστίζουν 550€ περίπου. Τιμή για ελληνικά δεδομένα υπερβολική. Με τις τιμές τους λοιπόν και ανάλογατην διανυόμενη απόσταση, ένα ταξίδι στη Ρόδο, όπως λες, θα έπρεπε να κοστίζει σχεδόν το τριπλάσιο. Αυτά για να ξέρουμε τι έχουμε (είχαμε) και τι απαιτήσεις θα μπορούσαμε να έχουμε ανάλογα τις τιμές που ζητάνε οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες. Επειδή βλέπω ειδικά μετά το Μπρέξιτ να υπάρχει τεράστια ζήτηση στις γραμμές Ιρλανδίας - ηπειρωτικής Ευρώπης, μήπως η Attica έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να δραστηριοποιηθεί αυτόνομα στις γραμμές αυτές και να επιστρέψει στην κεντρική Ευρώπη; Ειδικά τα 2 ολλανδικά Μπλου Σταρ, αλλά και το ΣΦΧΙ πιθανώς να ήταν κατάλληλα για ενα τέτοιο εγχείρημα. Λείπει το όραμα για κάτι τέτοιο, η διάθεση, η οργανωτική δυνατότητα υποστήριξης ή κάτι άλλο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Είναι τοσο απλό. Λείπουν τα φράγκα. Για να φύγει έστω κι ένα από τα πλοία που ανέφερες, πρέπει να υπάρχει αντικαταστάτης. Ευτυχώς υπήρχε το ΑΡΙΑΔΝΗ. Αν υποθέσουμε οτι φεύγει και 2ο, τότε θα έπρεπε ο όμιλος να βρει αντικαταστάτη. Ναύλωση; Αγορά; Πολλά κεφάλαια απαιτούνται για τέτοιο άνοιγμα. Το εύκολο, λόγω ζήτησης, θα ήταν τα Logistics εκεί πάνω, αν και όταν μιλάμε για τέτοια διακίνηση, για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Όταν για 21 εκατομμύρια, κόστος για 3 ταχύπλοα, δανείζασαι τα 2/3, τότε αντιλαμβανόμαστε πως ο όμιλος δεν έχει πολλά περιθώρια κινήσεων/ανοιγμάτων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΟΡΙΩΝ Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Μια φωτογραφία που τράβηξα τον βάπορα (δυστυχώς απο μακριά και με τα μέσα του τότε) το 2008 στο Zeebrugge, όταν έκανε για λογαριασμό της Superfast Ferries το δρομολόγιο Zeebrugge - Rosyth (Σκωτία) και επιστροφή. Απ΄οτι είδα ξεφόρτωνε και στο λιμάνι του Βελγίου με την πλώρη, επομένως το πλοίο είναι ενδεδειγμένο για τέτοιου είδους ρεμέτζα και φορτοεκφορτώσεις. Για να πάμε και στο σήμερα. Από το πρωϊνό του δρομολόγιο και μετά το πλοίο είναι on time! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 10, 2021 Share Posted April 10, 2021 Πέρασε PSC στις 6 Απριλίου στο Rosslare, μηδέν παρατηρήσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 10, 2021 Share Posted April 10, 2021 διαψευσθηκαν οι Κασσανδρες On 3/26/2021 at 5:23 PM, Nick the Greek said: And as ever when a Greek ferry goes abroad, it will be interesting to see the results of the first PSC inspection in Ireland or the UK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 16, 2021 Share Posted April 16, 2021 (edited) O my Luve is like a red, red rose απο το coffee dock Edited May 31, 2021 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 25, 2021 Share Posted April 25, 2021 μιλω για το παιδι μου και ιδρωνω, εχω ενα μηνα να το δω και λιωνω maritime photographic σημερα και το ξενιτεμενο παιδι μας, στα νερα της Ουαλιας, λιγο πριν το Pembroke Dock το λουζει ο ηλιος, οπως το ελουζε στην αδριατικη, το ιονιο και το αιγαιο. σε αλλο, ιρλανδικο, group, προ ημερων, σχολιαζαν φωτογραφια του τη στιγμη που αναχωρουσε απο το rosslare, ως εξης: a very photogenic ship. photogenic μεν, στην ξενιτεία δε. το χαιρεται το Sinn Féin και το Plaid Cymru Link to comment Share on other sites More sharing options...
George...f Posted April 25, 2021 Share Posted April 25, 2021 Με σημαιάκι Blue Star στο κοράκι της πλώρης ☺️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 31, 2021 Share Posted May 31, 2021 ο βαπορας δεσποζει στο εξωφυλλο του τελευταιου τευχου του Ships Monthly https://www.facebook.com/ShipsMonthly/photos/a.398879723474550/4546968865332261/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 3, 2021 Share Posted October 3, 2021 Όχι εντελώς κατάλληλο για τη γραμμή, αλλά την παλεύει. Στα μειονεκτήματά του, ότι φορτώνει σε ένα επίπεδο, μόνο ο ένας πρυμνιος καταπέλτης εφαρμόζει στο linkspan του Pembroke, το πρυμνιό σαλόνι με το vibration κα. Το πλήρωμα ευγενικό και εξυπηρετικό. Αυτά λέει το μέλος του ferries που ταξίδεψε με το πλοίο. Στολίζει και την Irish, για το αποτυχημένο άνοιγμα στο Dover. Υποθέτει ότι μπαίνει μέσα στο Dover. Αυτό plus τα ναύλα του BS1 στραγγίζουν την εταιρία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhvferry Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 The ship this weekend - she's in pretty good condition considering the quite difficult conditions of this service. I'm not fully convinced the Greek officers and crew are enjoying the Irish sea weather though Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meganisi Posted October 5, 2021 Share Posted October 5, 2021 Thanks @hhvferry😊😊😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koursaros Posted October 6, 2021 Share Posted October 6, 2021 Το πλοίο κάνει μια μικρή διαδρομή μόλις 65 ν.μ περίπου, μεταξύ των δύο λιμανιών Rosslare - Pembroke συνήθως με χαλαρή ταχύτητα. Δηλαδή σαν να λέμε μια απόσταση Ραφήνα - Τήνου περίπου. Δεν νομίζω να είναι δύσκολο ταξίδι, αν εξαιρέσουμε τις κακές καιρικές συνθήκες που συνήθως επικρατούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 6, 2021 Share Posted October 6, 2021 Stand-by και δύσκολα ρεμέτζα δεν έχει, και πολυσύχναστη είναι όμως η Ιρλανδέζικη Θάλασσα που σημαίνει πως πρέπει να είσαι σε εγρήγορση και βγάζει συχνότατα ομίχλες και θολούρα με την ορατότητα να είναι πολύ περιορισμένη. Επίσης σε αυτά τα μέρη φυσάει ΝΔ άνεμος 95% του χρόνου με το σουέλ να έρχεται γεμάτο από τον ωκεανό, χωρίς να μπορείς να κρυφτείς πουθενά. Σήμερα με ένα 5αράκι έχει κοντά 1.5-2 μέτρα κύμα και 1.5 μέτρο σουέλ μαζί με δυνατή βροχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 13, 2021 Share Posted November 13, 2021 (edited) Ακυρώθηκε το τελευταίο χθεσινό δρομολόγιο. Επέστρεψε στο rosslare λίγο μετά την αναχώρηση. Απο το ferries η πληροφορία, οι οποίοι ψάχνονται για το αίτιο. ΥΓ: δεν έχει ξαναταξιδέψει από εκείνη την ώρα το αγόρι μας Edited November 13, 2021 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 13, 2021 Share Posted November 13, 2021 Η νεότερη πληροφόρηση από το ferries, είναι ότι προσέκρουσε στο ντοκο κατά την αναχώρηση Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefalonia94 Posted November 14, 2021 Share Posted November 14, 2021 (edited) Υπάρχει φώτο στο fb group του arxipelagos, την έφαγε γερή.... Δανεικό τους το δώσαμε και θα μας το γυρίσουν χτυπημένο μου φαίνεται οι Ιρλανδοί! Edited November 14, 2021 by kefalonia94 Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 14, 2021 Share Posted November 14, 2021 Έλληνες αξιωματικούς έχει πάνω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted November 14, 2021 Share Posted November 14, 2021 Υπάρχει καμία ρήτρα (πχ ακύρωση ναύλωσης ή πρόστιμο κτλ) για τέτοιου είδους εξέλιξη στο συμβόλαιο της ναύλωσης ή δεν τρέχει κάστανο..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 14, 2021 Share Posted November 14, 2021 Συνήθως στα ναυλοσύμφωνα σε τέτοιες περιπτώσεις συμπεριλάμβανει όρο ότι σε περίπτωση μηχανικής βλάβης ή αβαρίας, μετά από κάποια ημέρα το πλοίο βγαίνει off hire, μέχρι να επιστρέψει στα δρομολόγια του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted November 14, 2021 Share Posted November 14, 2021 7 hours ago, proud_ionian said: Έλληνες αξιωματικούς έχει πάνω Με πιλότο δε φεύγει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted November 14, 2021 Share Posted November 14, 2021 Λογικα ναι εκτός κι αν υπάρχει κάποιο exemption μετά απο 8 μήνες . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now