Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Δεν τα βγάζει ισα ισα σε καμια περίπτωση. Ένα πλοίο δεν παει με 4 μηχανές και 25 κόμβους για να φτάσει οριακά στο λιμάνι. 

Ένα ταξίδι πέραν των αναγκών βασει απόστασης και θεωρητικης κατανάλωσης, έχει και safety margin. Είτε ως ποσοστο, είτε ως απόλυτο αριθμό. 

Γιατι; Πέφτεις σε καιρό, αυξάνεται το slip των μηχανών σου, έχεις αυξημένη καταναλωση σε σχεση με τι προεβλεψες. Ψηλωσες να αποφύγεις καιρο αρα διανυσες μεγαλύτερη απόσταση. Έτυχε συνδρομή βοήθειας σε άλλο πλοίο ή έτυχε να χρειαστεί να κάνεις εσυ deviation για δικο σου emergency.

Μην χρησιμοποιείς σαν δεδομενο τι έκαναν τα πλοια οταν παραδόθηκαν. Πολυ πιθανόν να μην έφυγαν απο το ναυπηγείο για Ελλάδα με μέγιστη δυνατή χωρητικότητα για λογους δοκιμων (ταχυτητας, συμπεριφορας, δοκιμων μηχανων) ή κοστους (πετρελευση στο ροτερνταμ πχ ίσως ειναι ακριβοτερη απο το γιβραλταρ).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ξέρω πως λειτουργούν οι πετρελεύσεις..προς Θεου, δεν είπα πως "το Πειραιάς-Ροσλαίρ θέλει 95 τόνους με 25 μίλια, τα τάνκια μας βάζουν 100, ωραία..φουλάρετέ τα και φυγαμε". Απλά στους υπολογισμούς τους υποθέτω πως τους βγάζουν- όχι άνετα αλλά τους βγάζουν- οπότε μάλλον το αποφάσισαν για non stop διαδρομή. 

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον γνωρίζεις την διαδικασία οι τιμές πετρελαίων και ο χρόνος έχουν σημασία. Το να αφήσει κανείς π.χ. ένα (ακριβό) πλοίο να περιμένει είναι κόστος. Επίσης μπορεί στην ναύλωση να περιλαμβάνεται όρος που να προβλέπει με πόσα πετρέλαια περίπου πρέπει να παραδοθεί το πλοίο (δεδομενου ότι η αξία των πετρελαίων καταβάλλεται στην παράδοση από τους ναυλωτές) συνεπώς να υπολόγισαν τα ROB να είναι όσο προβλέπεται. Το ότι δεν βγάζουν "άνετα" την διαδρομή πώς συνάγεται?

Link to comment
Share on other sites

Οι αυξομειώσεις στην ταχύτητα του που άλλες φορές πάει με 20 κι άλλες με 25 κόμβους, από περιέργεια, που οφείλονται. Εξαιτίας  καιρού, δοκιμάζουν τιποτα;

Link to comment
Share on other sites

Έφυγε για Pembroke GB το πλοίο. Να είναι ταξίδι πιστοποίησης;

Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Θα ήθελα και γω να΄μαι σε αυτό το ταξίδι, από Πειραιά - Ιρλανδία και τώρα ΗΒ.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις ξεκίνησε το πρώτο του δρομολόγιο. Καλοτάξιδο να ειναι και στα νέα του καθήκοντα.

Έφυγε βέβαια με 1,5 ώρα καθυστέρηση, αφού περίμενε πρώτα να ξεφορτώσει ο πρωκάτοχος του. Πιστεύω να την μαζέψουν με αυξημένη ταχύτητα στο δρομολόγιο του.

Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε την φόρτωση του απο την πλώρη, κατα πόσο βολέυει και πόσο δύσκολη είναι για τα οχήματα.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, ΟΡΙΩΝ said:

Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε την φόρτωση του απο την πλώρη, κατα πόσο βολέυει και πόσο δύσκολη είναι για τα οχήματα.

 

Δεν έχει επιλογή, με την πλώρη θα φορτώσει αλλά είναι εύκολο αυτό σε αυτά τα λιμάνια. Στην ίδια θέση με το Isle of Inishmore φόρτωσε σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Και με κόντρα το καιρό...Εγώ θα εστιάσω στο γεγονός πως θα το ξεζουμίσουν το βαπόρι.Και σίγουρα όταν γυρίσει,αν γυρίσει δε θα είναι στη κατάσταση που ήταν όταν έφυγε.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...