Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

Σωστά ας ταξιδεύουμε με το Νταλιανα. Ας σοβαρευτούμε λίγο και ας αφήσουμε κατά μέρος τις προσωπικές αδυναμίες σε πλοία. Αντικειμενικα μιλάμε για ένα σύγχρονο πλοίο, ασφαλές, υψηλών ταχυτήτων με εξαιρετικό ξενοδοχειακό. Ο,τι ακριβώς έχει ανάγκη η ακτοπλοΐα μας που έχει γεμίσει Λαζαρους. Φιλικά.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν δε ταιριάζει το blue star 1/2 ,τότε ποιο ταιριάζει?... έχουν παίξει μπάλα με μεγάλη επιτυχία σε όλες τις γραμμές που τους έχουν ανατεθεί(εσωτερικο-εξωτερικο),και ειδικά στα Δωδεκάνησα είναι αξεπέραστα.

Περατζαδες δυστυχώς είναι του παρελθόντος  αλλά δε καταδικάζεις ένα βαπόρι σαν τα blue μόνο απο αυτό. Βάλε και τα γκαραζ τους και την όλη ποιότητα σαν σκαριά Και είναι από τα καλύτερα που κυκλοφορούν 

Edited by proud_ionian
""
Link to comment
Share on other sites

Στα Δωδεκανησα εχουν γινει μπεστ σελερ τα μεγαλα μπλου σταρ.. Και στην Χιο-Μυτι!ληνη ειχε κουμπωσει πολυ καλα, τα προηγουμενα χρονια..!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω είναι με διαφορά τα καλύτερα πλοίο για το Αιγαίο. Το μέγεθος τους και η χωρητικότητα τους σε οχήματα και επιβάτες επιτρέπουν την δρομολόγηση τους σε κάθε γραμμή.Από συροτηνομυκονια και Παροναξία μέχρι Δωδεκάνησα, Π-Χ-Μ και Κρήτη. 

Link to comment
Share on other sites

Αντί να έρχονται σε εμάς καλά συμβατικά από την Ευρώπη ,  στέλνουμε εμείς τα καλά μας πλοία έξω . Από τα καλύτερα πλοία που έχουμε στα νερά μας . Προσωπικά έχω ευχαριστηθεί πολλά ταξίδια μαζί του . Με λίγο ψάξιμο βρίσκει κανείς ωραία σημεία για να απολαύσει ταξίδι . 

Link to comment
Share on other sites

Παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα μου! Δεν είπα πως δεν είναι εξαιρετικό πλοιο. Είναι ένα πλοίο το οποίο έχει πάει παντού. Απλώς θεωρώ οτι υστερει σε εσωτερικούς χώρους. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα το έλεγα! 3 ωραία lounge cafes, έχει με ωραία θέα (και μάλιστα χωρίς κάποιο από αυτά να είναι διακεκριμένης θέσης), 2 ωραιότατα εστιατόρια  σχεδόν 2 ντεκ καμπίνες- οι περισσότερες άνετες και γενικά πολύ καλύτερες από αυτες του μεταγενεστερα ναυπηγημένου bs patmos. Και πολύ καλαίσθητα διακοσμημένο  γενικά. Θεωρώ πως μάλλον το ατού του είναι οι εσωτερικοί του χώροι. Το αδύνατο ίσως σημείο του είναι οι λίγοι σε σχέση με το μέγεθος του εξωτερικοί χώροι 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Για μια γραμμή 4 ωρών όπου και προορίζεται θεωρώ ότι ειναι υπεραρκετό...

 

Δυστυχως η κίνηση στο Αιγαίο δεν προβλέπεται να ειναι τέτοια που να επιτρέπει ιδιαίτερα κερδοφόρα χρήση του εδω, οπότε νομίζω ότι η ναύλωση του ειναι θετικό νέο τόσο για την εταιρεία του που θα δει χρήμα να εισρέει όσο και για τους ναυτικούς που θα βρουν μια καλή δουλειά σε αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι πραγματικά ένα πολύ αξιόλογο πλοίο , σύγχρονο , ταχύτατο , ευέλικτο, σε οποία γραμμή κι αν πήγε την αναβάθμισε αισθητά  ... αλλά κακά τα ψέματα μέσα δεν σου δίνει την αίσθηση της απλας ενώ οι εξωτερικοί του χώροι είναι πολύ λίγοι για το μέγεθος του κι αναγκαστικά στριμώχνονται όλοι πρυμα στο χώρο που ήταν παλιά η πισίνα . 

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα βρε παιδιά φεύγει το BS1 ήρθε όμως η Αριαδνη.Χίλιες φορές η Αριάδνη.Με 4 χρόνια μόλις διαφορά και με 3 κόμβους μόλις μικρότερη ταχύτητα.Σε όλα τα άλλα η Αριαδνη είναι αξεπέραστη.

Ο φίλος ανωτέρω που αναφέρθηκε για περατζάδες μάλλον εννοούσε πως το BS1 δεν κάνει για το Αιγαίο.Χωρίς καταστρώματα κλείνοντας το κόσμο μέσα και στο θερμοκήπιο,εγω όποτε το ταξίδευα δεινοπαθούσα.Δε λέω πολύ αξιόλογο πλοίο,πολυτελές,γρήγορο αλλά η φιλοσοφία του ταιριάζει περισσότερο στη Βόρεια Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει πως θα αλλάξει και σινιάλα, οπότε αν δεν κάνω κάποιο τραγικό λάθος, θα είναι η πρώτη φορά που βγάζει τα μπλε από πάνω του. Ευελπιστω να μην αλλάξει και όνομα βέβαια. Ελπίζω όταν με το καλό ξανάρθει θα μπει σε καποια γραμμή της Αδριατικής και να μείνει εκεί που ξεκίνησε...

Link to comment
Share on other sites

συντροφοι απο που προκυπτει οτι αλλαζει σινιαλα; το ειδε κανεις να βαφεται;

ας ειμαστε λιγο συγκρατημενοι, μεχρι να δουμε επισημες ανακοινωσεις. εχουμε δει και εχουμε διαβασει πολλα αυτες τις μερες (εννοω στο ελληνοφωνο Internet, οχι μονο στο shipfriends). ισως τελικα η ναυλωση να μην εχει τοσο μακροπροθεσμο οριζοντα, αλλα να καλυπτει βραχυπροθεσμα κενα της ICG.

Το πλοιο ειναι εξαιρετικοτατο (και το αδελφο του). Δεν ειναι πια νεοτευκτο, ειναι εικοσαετιας, αλλα εχει περασει τις εξετασεις του σε ολες τις γραμμες που εχει παει. Ειχαν παιδικες ασθενειες τα πρωτα χρονια, αλλα απο τοτε που η εταιρια καταλαβε οτι η ταχυτητα τους ειναι 25 και οχι 28 που ειχαν οταν ξεκινησε, δεν μας ξανααπασχολησαν.  

Συμφωνω οτι δεν εχει πολλους εξωτερικους χωρους, αλλα μονο εμεις (και με το εμεις εννοω ολους τους συνασθενεις), το εχουμε προσεξει. 

Δεν ειναι να χαιρεται κανεις που φευγει, ειτε το συμπαθει, ειτε οχι

Link to comment
Share on other sites

Τα μεγάλα Blue είναι η επιτομή του μικρομέγαλου!!! Όπου και αν έχει πάει στο Αιγαίο έχει είτε σαρώσει είτε εντυπωσιάσει. Πάει Χανιά? Σαρώνει. Πάει Ηράκλειο? Εντυπωσιάζει. Πάει Δωδεκάνησα? Αγαπιέται. Αποφεύγει την Κάλυμνο? Πένθος. Πάει Χίο-Μυτηλίνη? Εντυπωσιάζει. Πάει Παροναξία? Σαρώνει. Γενικά ο πόθος κάθε γραμμής είναι να δει το μεγάλο blue να την εξυπηρετεί. Όποτε η φυγή του είναι μεγάλη απώλεια για την ακτοπλοΐα μας. 

Link to comment
Share on other sites

ηταν δικαιο και εγινε πραξη :P 

δες και εδω. ανακοινωσαν αποτελεσματα 2020 προσφατα και στο σχετικο πρεζεντέσιο^_^, ενω εγινε αναφορα στα σχεδια της εταιριας για το 2020, δεν εγινε αναφορα στο réalta ghorm 1

ΥΓ: δεν ειδα την παρουσιαση, αλλα ειδα τις σχετικες αναφορες απο ξενογλωσσους συνασθενεις.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο Παντελής Φύσσας στο facebook μιλάει για επίσπευση του αποδεξαμενισμού, το πλοίο θα πέσει αύριο στο νερό και μιλάει με βεβαιότητα για ναυλωση στην Irish για 2 χρόνια. Μάλιστα θα έρθει Πειραιά και θα δέσει με την πλώρη για εργασίες στο clamshell.

Link to comment
Share on other sites

για να ειμαστε δικαιοι και ο π100 σιγουρος ηταν. οι υπολοιποι του την πεσαμε:D

On 3/6/2021 at 5:14 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Star 1 αναμένεται να δουλέψει στη γραμμή Rosslare Pembroke και η ναύλωση στην Irish Ferries είναι για ένα χρόνο με option άλλον ένα χρόνο.

 

Link to comment
Share on other sites

Και να υποθέσω με το ιδιο ονομα και χρώματα,αρα και "δικά μας" πληρώματα ,για να μη τα αλλαξε στο δεξαμενισμο . Οχι οτι δεν αλλάζουν σε μια μέρα εκει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...