Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 9/11/2020 at 4:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Blue Star 1 ολοκλήρωσε τη παρουσία του στα Δωδεκάνησα σήμερα και έδεσε στη γωνία του ντοκ 3. Εάν δεν προκύψει κάτι, το πλοίο θα παραμείνει για μεγάλο διάστημα ανενεργό.

Η επιβεβαίωση στο αυριανό ΣΑΣ, βλέπουμε ότι το Blue Star 1 ζητάει να κάνει την έξτρα ακινησία 45 ημερών από την 01/11/20 έως τις 15/12/20 και για την ετήσια επιθεώρηση από τις 16/12/20 έως 13/02/21. Προσωπικά έχω ακούσει ότι θα μείνει και μετά το Φεβρουάριο δεμένο

Link to comment
Share on other sites

On 10/20/2020 at 4:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η επιβεβαίωση στο αυριανό ΣΑΣ, βλέπουμε ότι το Blue Star 1 ζητάει να κάνει την έξτρα ακινησία 45 ημερών από την 01/11/20 έως τις 15/12/20 και για την ετήσια επιθεώρηση από τις 16/12/20 έως 13/02/21. Προσωπικά έχω ακούσει ότι θα μείνει και μετά το Φεβρουάριο δεμένο

Εντυπωση μου προκαλει πως καθε πρωι δουλευει κοσμος πανω στο πλοιο κανονικα κ το απογευμα το σβηνουν παλι κ μενει ο βατσιμανης!

Γνωμη μου μπορει να βγει κ νωριτερα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Blue Star 1 αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιά Ι από τις 23/02/21 έως τις 09/03/21

On 10/21/2020 at 8:40 PM, margaritis24 said:

Γνωμη μου μπορει να βγει κ νωριτερα

Γύρω στα μέσα Μαρτίου πιστεύω ότι θα επιστρέψει στην ενεργό δράση για να αντικαταστήσει το Blue Star 2 στα Δωδεκάνησα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αυτή την ώρα το Blue Star 1 μπαίνει στη δεξαμενή Πειραιάς Ι με τη βοήθεια των ρυμουλκών Χρήστος XXXVII, Λέων και Ήφαιστος 3. Πάντως αυτή η επίσπευση στο δεξαμενισμό του Blue Star 1, για μένα μπορεί να σημαίνει ότι μπορεί να παίξει κάποια έκτακτη δρομολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

Παναγία μου, για να σε ιντριγκάρω λίγο, μήπως δεν πρόκειται για έκτακτη δρομολόγηση εν Ελλάδι αλλά για καμιά ναύλωση πρός Βόρειο Ευρώπη μεριά?

Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2021 at 5:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Superfast θα ενισχύσει τη παρουσία της στη γραμμή της Βενετίας με τη προσθήκη δεύτερου πλοίου στη γραμμή μετά τις 10 Μαρτίου.

Εγω προς Βενετία μεριά το κόβω 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Nick the Greek said:

Παναγία μου, για να σε ιντριγκάρω λίγο, μήπως δεν πρόκειται για έκτακτη δρομολόγηση εν Ελλάδι αλλά για καμιά ναύλωση πρός Βόρειο Ευρώπη μεριά?

Έχεις πληροφορίες για ενίσχυση των γραμμών της Ιρλανδίας ας πούμε;

Link to comment
Share on other sites

Πληροφορία δεν έχω, να εξηγούμαι. Αλλά σκέψου το εξής:

 

- Είναι παροπλισμένο εδώ και τόσους μήνες, τώρα τους έπιασε η πρεμούρα να επισπεύσουν το δεξαμενισμό? Πλοία έχουν για να βγεί η δουλειά μέχρι το καλοκαίρι.

- Το πλοίο έχει παρελθόν στη Βόρειο Ευρώπη και διαθέτει και ταχύτητα, και χώρους αλλά κυρίως και τη δυνατότητα να φορτώνει και από πρύμα αλλά και από πλώρα, μειώνοντας τον χρόνο του turnaround. Που είναι βασικό στο Βορρά

- Η DFDS ενισχύει τις γραμμές της Ιρλανδίας και έχει 2 ναυλωμένα πλοία από την Destination Gotland . Το Drotten για παράδειγμα δουλεύει εκεί από τέλος Ιανουαρίου και η ναύλωσή του εξ΄ όσων έχουν διαρρεύσει είναι δίμηνη ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

 

Οπότε γιατί όχι?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εδώ και 10 ήμερες υπάρχει η φήμη ότι το Blue Star 1 θα ναυλωθεί στην Αγγλία, έτσι ώστε να δρομολογηθεί στην Ιρλανδία.

Πλάκα θα έχει άμα διαρκέσει αρκετά η ναυλωση να δούμε καμια Αριάδνη σε μόνιμη βάση στα Δωδεκάνησα 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς σε αυτές τις εποχές που διανύουμε, είναι αδύνατον οποιαδήποτε εταιρεία κι αν είναι αυτή  , να αρνηθεί ζεστά και χωρίς κόπο χρήματα που φέρνει η ναύλωση ενός πλοίου ακόμη κι αν αυτό είναι το καλύτερο του στόλου της.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Annivas said:

Δυστυχώς σε αυτές τις εποχές που διανύουμε, είναι αδύνατον οποιαδήποτε εταιρεία κι αν είναι αυτή  , να αρνηθεί ζεστά και χωρίς κόπο χρήματα που φέρνει η ναύλωση ενός πλοίου ακόμη κι αν αυτό είναι το καλύτερο του στόλου της.

Προσωπικά, δεν νομίζω ότι κάνει για τις γραμμές της ακτοπλοιας μας. Με ελάχιστους εσωτερικούς χώρους, ανύπαρκτα σαλόνια και χωρίς περατζαδες δεν νομίζω ότι ταιριάζει..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...