Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Τώρα που το SXI πήρε παράταση (μικρή βέβαια) λογω Αλεξανδρούπολης θα μείνει κι άλλο Αδριατική; Ή δεν θα πάρει πέρισσοτερος καιρός για τα scrubber του πρώτου;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Την Τετάρτη 29/7 θα εκτελέσει δρομολόγιο για Σύρο- Παρο- Νάξο- Βαθύ Σάμου, και την Παρασκευή 31/7 στις 18.00 για Παρο- Νάξο- Πάτμο- Λερο- Κω. Από Κυριακή 2/8 στα δρομολόγια της Δωδεκανήσου που είχε πέρσι, plus Παρο και Ναξο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αφου ενα συνδιαστικο δρομολογιο χτες με Παρο Ναξο Σαντορινη Κω κ Ροδο το Blue star Marina επιστρεφει απο Κω για Σαντορινη με 16.8 κομβους..το Μαρινα στα τελευταια του τσιμπαγε λιγο παραπανω κ χωρις επιδοτηση😉

Link to comment
Share on other sites

Απόψε στις 1900 το Blue Star 1(κατ' άλλους Μπλού Στάρ Δημητρούλα) αναχώρηση για Πάρο - Κώ - Σύμη - Ρόδο, άλλο ένα δρομολόγιο βγαλμένο από τη χρυσή βίβλο του Άρχοντα, σελίδα 128 :D

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί στις 1100 το πλοίο έκανε Νάξο - Πάρο - Πειραιά, δένοντας στις 2105 στο μεγάλο λιμάνι. Ανεχώρησε στις 2359 εξπρές για Κάλυμνο ενώ η επιστροφή της Κυριακής είναι Κάλυμνος - Λέρος - Πάτμος - Σύρος - Πειραιάς με αναχώρηση από την Κάλυμνο στις 0835 το πρωί της Κυριακής και προβλεπόμενη άφιξη στον Πειραιά στις 1845 το απόγευμα της Κυριακής. Άμεση αναχώρηση από τον Πειραιά και το βράδυ της Κυριακής στις 2130 για Κώ - Σύμη - Ρόδο με άφιξη στη Ρόδο στις 1000 το πρωί της Δευτέρας.

Link to comment
Share on other sites

Και κάποια άλλα βαπόρια της εταιρείας κάθονται ή είναι δρομολογημενα σέ "επιδοτουμενες" αμφισβητούμενης χρησιμότητας. Πολυεργαλεια τα μεγάλα blue star, δεν λέω, αλλά μην τα φτάσουμε και στα ορια τους πριν την ώρα τους 

Link to comment
Share on other sites

Κάθε καλοκαίρι γίνεται το ίδιο πράγμα με όποιο απο τα 2 μεγάλα δουλεύει σαν 2ο πλοίο στα Δωδεκάνησα. Δεν είναι η πρώτη φορά! Εφόσον συντηρούνται σωστά δεν έχουν πρόβλημα, το έχουν αποδείξει.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι πως τα αδελφα κανουν για ολες τις δουλειες.Και γκαραζ και ταχυτητα και χωροι και καμπινες.Παντου στο Αιγαιο και στην Αδριατικη.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Sf_X said:

Εφόσον συντηρούνται σωστά δεν έχουν πρόβλημα, το έχουν αποδείξει.

Με δεξαμενισμο ανά 2 χρόνια και με μικρά γενικα διαστήματα ακινησίας πια, νομίζω ότι τόσα απανωτά δρομολόγια είναι ψιλοεξοντωτικα- όπως και για το πλήρωμα φυσικά 

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνουν σωστές εργασίες χωρίς περικοπές όμως δεν θα υπάρχουν προβλήματα. Προβληματα θα υπάρξουν αν περάσει τα όρια ,(κατι που δε γινεται ,τωρα τελευταια δε παει σχεδον ποτε πατημενο)ή τις μεγιστες  ωρες λειτουργίας του,(νμζ δουλεύουν διαφορετικά οι μηχανες ποντοπορων-επιβατηγών ). Ομως οσο περισσότερες ώρες δουλεύει το πλήρωμα και το πλοιο ταξιδεύει στη θάλασσα ,τόσο αυξάνεται και στατιστικά η πιθανότητα ατυχήματος (και βλαβης)

Link to comment
Share on other sites

Παραλίγο να έχουμε μεγάλα ντράβαλα(που λέμε και στο Χατζηκυριάκειο) πρίν λίγα λεπτά με το Blue Star 1. Καθώς το πλοίο πραγματοποιούσε ελιγμούς πρόσδεσης στο τρίω ντόκ για να πέσει δίπλα στο Αικατερίνη Π, ένας κάβος μπλέχτηκε στο προπελλάκι του με συνέπεια να μη μπορεί να δουλέψει και να κλείσει η πλώρη. Πήρε άδεια από το Τράφικ για επείγουσα αναχώρηση με το φόβο να πέσει επάνω στο Κατερνιώ και τώρα κόβει βόλτα εκτός λιμένος για να δέσει με τη συνδρομή του ρυμουλκού  Έκτωρ που έρχεται από το Ικόνιο. Θα δέσει μάλιστα στην άλλη πλευρά του δοντιού για λόγους ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις πρίν λίγα λεπτά έδεσε το πλοίο με τη δεύτερη προσπάθεια και με την παρουσία ρυμουλκού, δεν κατάφερα να δω αν βοήθησε όντως σε κάτι, στο τελευταίο στάδιο της πρόσδεσης πάντως ήταν δίπλα στην πλώρη. Το προπελάκι δε δούλεψε όντως. Η αριστερή άγκυρα του πλοίου έγινε φούντο πιο κοντά στην Ξυλεία παρά στο Ντόκ 3 ενώ η δεξιά έπεσε κάπου στο μέσον του διαύλου.

 

Εγώ έχω μιαν απορία: Αν υποθέσουμε πως το προπελλάκι δεν επιδιορθωθεί πρίν την αναχώρηση, τι θα γίνει με το πλοίο? Με δύο προπέλλες, ισχυρές μηχανές και άγκυρες που το κρατάνε, δε νομίζω πως το χρειάζεται. Από την άλλη, το ίδιο το πλοίο ζήτησε ρυμουλκό για να δέσει μέσα στον Πειραιά σαν θέμα ασφαλείας. Οπότε δεν μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο. Πως θα πάει σε νησιωτικά λιμάνια που δεν υπάρχει καν ρυμουλκό? Τέλος πάντων στις 2130 θα ξέρουμε τι θα γίνει. Αν έχει επιδιορθωθεί θα φανεί μια και τα Μπλού Σταρ 1/2 πάντα το χρησιμοποιούν και μάλιστα πολύ στην αναχώρηση.

Link to comment
Share on other sites

Αφου πλωρα δινει καβους κ παει η βαρκα κ τους περνει οταν εχει δεσει πρυμα κ το προπελακι δε το δουλευει  για τα απονερα της βαρκας να μην την τουμπαρει!

Το φουνταρισμα πεταλουδας που περιεγραψες ετσι γινεται καθε φορα κ απο τα blue star κ απο το  galaxy που εκανε καποια δρομολογια 12κανησα!κνσυνηθως φουνταρουν τη δεξια 5 κλειδια κ περνανε αριστερα στοβδοντι κ δενουν για να τους κραταει τη πλωρη στο βγες

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Το φουντάρισμα έτσι γίνεται για δόντι αριστερά σα διαδικασία αλλά εγώ δεν εχω ξαναδεί να φουντάρουν τόσο μακριά εκτός από όταν έχει κανέναν καιρό δυνατό. Κι απόψε δεν έχει. Ειδικά για αναχώρηση μετά από 2 ώρες σπάνιο να φουντάρουν έτσι. Το Μπλού Σταρ 2 στην ίδια θέση χτές το βράδυ δεν είχε φουντάρει έτσι, ήταν απίκο η άγκυρα κι έφυγε σα σφαίρα χθές το βράδυ.

 

Πάντως η φόρτωση δεν έχει αρχίσει, είναι ουρές τα αυτοκίνητα, οι επιβάτες και τα φορτηγά έξω από το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...