Jump to content
Shipfriends

Blue Star 1 (IMO 9197105)


Recommended Posts

  • Replies 883
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star 1 στη Θήρα

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θήρας, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''BLUE STAR 1'' Ν.Π. 10744,  το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο-Σύμη-Κω ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στο λιμένα “ΑΘΗΝΙΟΣ ” ν.Θήρας και ότι θα συνεχίσει το δρομολόγιο του για λιμένα Πειραιά.

Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν στο λιμένα της Θήρας, εξήντα επτά (67) επιβάτες, δύο (02) Ι.Χ.Ε., και δύο (02) Φ/Γ οχήματα, ενώ στο λιμένα ανέμεναν προς επιβίβαση εκατόν πενήντα τρεις (153) επιβάτες, είκοσι επτά (27) Ι.Χ.Ε, τρία (03) Δ/Κ και δεκαπέντε (15) Φ/Γ, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Για να πουμε κ κανα καλο λογο για το πλοιο κ το πληρωμα του!

Ηρθε χτες 7ωρατο πρωι απο σαμο κω ροδο ξεφορτωσε εφυγε 12ωρα για ναξο παρο γυρισε απο τα νησια πρωτοκολλο σε κοσμο κ ι.χ. στης 10.30 το βραδυ κ στης 12 τα μεσανυχτα εφυγε για καλυμνο λερο πατμο παλι πρωτοκολλο για πειραια!

Κ εδω φαινεται η σωστη λειτουργεια του γραφειου που μπορει να περνει τα μεγιστα απο τα πλοια της σε μεταφορικοτητα!

(ειναι η πρωτη φορα που γινεται αυτος συνδιασμος δρομολογιων)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ήταν να σταματούσε τη Πέμπτη τα δρομολόγια αλλα επειδή έκανε το Νήσος Ρόδος το δρομολόγιο του Νήσος Μύκονος, έκανε και το δρομολόγιο της Πέμπτης. Το Blue Star 1 έφυγε χθες το απόγευμα από το Πειραιά και έφτασε σήμερα το πρωί στο νέο λιμάνι της Πάτρας, έτσι ώστε το απόγευμα να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή της Πάτρας Ηγουμενίτσας Ανκόνα. 

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε! Πρώτο δρομολόγιο στα πάτρια εδάφη του μετά από 9 μήνες περίπου...Προσωπικά θα ήθελα να έμενε και εκεί...😇

Edited by bigman
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε λίγες μέρες επιστρέφει Αιγαίο (λογικα). Με το πλάνο να είναι ότι θα βάλει scrubbers το s11, λογικά θα ξαναεπιστρεψει προς Πάσχα Αδριατική για αντικατάσταση;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Και ενώ το πρώην Νήσος Μύκονος είναι στο επίκεντρο, εγώ σας μεταφέρω στον περασμένο Σεπτέμβρη για τις εντυπώσεις μου από το Blue Star 1. Είναι ένα ταξίδι από τη Μύκονο για τον Πειραιά που έγινε με το συγκεκριμένο πλοίο κυρίως λόγω του ότι έπρεπε να βρίσκομαι σχετικά νωρίς εν Πειραιεί και την ίδια στιγμή δεν ήθελα να μπαστουρωθώ σαν κατσίκι του Μαδούπα(σημείωση: Μυκονιάτης κρεοπώλης:D) εντός του WC Jet.

 

Ξεκινάμε με τις θετικές εντυπώσεις που επικεντρώνονται πάνω από το γκαράζ. Εσωτερικά τα σαλόνια ήταν καθαρά και περιποιημένα, να εδώ μια γεύση από το σαλόνι διακεκριμένης πλώρα, αλλά και από το πλευρικό του κομμάτι. Κάπως έτσι είναι και η θέα από τα πλωριά παράθυρα. Αξιοσημείωτο του πόσο έχει αλλάξει η γραμμή, το ότι η διακεκριμένη θέση από τη Μύκονο ανάθεμα αν είχε 10 επιβάτες, ενώ γέμισε ακολούθως από τη Σύρο. Φαίνεται πως οι επιβάτες της Μυκόνου προτιμούν είτε τη Ραφήνα, είτε το WC Jet που μας έφτασε έξω από τη Σύρο αλλά και τις βραδυνές επιστροφές του Νήσος Μύκονος. Επίσης σε συμπαθητική κατάσταση και το πρυμνιό εξωτερικό σαλόνι(Atrium Bar) που συγκεντρώνει την προτίμηση πολλών επιβατών. Μια σύντομη ματιά και στα περιορισμένα εξωτερικά ντέκ. Να το πρυμνιό, εδώ έχουμε το πλαινό portside και εδώ τον πιο περίεργο εξωτερικό χώρο του πλοίου στο ντέκ 9. Οι εξωτερικοί χώροι ενώ ήταν μεν καθαροί, είναι ξεκάθαρα ταλαιπωρημένοι όμως σε σχέση με το εσωτερικό(παρατηρείστε την κουρελιασμένη ελληνική σημαία). Επισυνάπτω επίσης τον διάδρομο των καμπινών.

 

Εδώ θέλω να σταθώ στο πλήρωμα του ξενοδοχειακού το οποίο -χωρίς να ξέρω αριθμούς- μου φαίνεται πολυπληθές και βρίσκεται παντού στο πλοίο. Ιδιαίτερη μνεία δε, πρέπει να γίνει και στο πως βοηθούν τους επιβάτες και κατά την είσοδο, και κατά την έξοδο από το πλοίο. Άτομα με ειδικές ανάγκες, κινητικά προβλήματα, ηλικιωμένοι κλπ λαμβάνουν ιδιαίτερη φροντίδα και δεν είναι αφημένοι στο έλεος, όπως άλλωστε θα έπρεπε. Πολλούς πόντους εδώ. Την ίδια στιγμή οι άνθρωποι αυτοί ήταν στα πρόθυρα της κατάρρευσης από την κούραση και το ξενύχτι, πραγματικά τους λυπήθηκε η ψυχή μου. Μου έφεραν στο μυαλό παλιές -όχι και τόσο ένδοξες όσον αφορά το πως μεταχειρίζονταν οι εταιρείες τα πληρώματά τους- εποχές και άλλες εταιρείες. Σηκώθηκα και παρήγγειλα καφέ ο ίδιος στο μπάρ, ειλικρινά σεβάστηκα την κούραση του σερβιτόρου. Καλά τα συνεχή δρομολόγια μόνο που πρέπει να ξεκουράζεται και ο κόσμος, δεν βάζουμε 2 πλοιάρχους και καθαρίζουμε. Πολλούς πόντους λοιπόν σε αυτούς τους "ήρωες για τους οποίους δεν τραγουδήθηκε ποτέ τραγούδι", όπως λένε οι Άγγλοι.

 

Οι αρνητικές εντυπώσεις για το πλοίο επικεντρώνονται στο κομμάτι γκαράζ και φόρτωση. Το πλοίο έριξε καταπέλτη στη Μύκονο ακριβώς την ώρα που θα έπρεπε να φεύγει για Πειραιά. Και μάλιστα ήταν μόνο του κατά την παραμονή του στο λιμάνι, δεμένο στη 2 με το Fast Ferries Andros στην 7. Έριξε μόνο 1 καταπέλτη στη Μύκονο, δεν ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό, νομίζω πως χωρά να ρίξει δύο, όπως και στη Σύρο που ρίχνει όντως 2. Προσωπικά περίμενα να σπάσει λίγο ο κόσμος στον καταπέλτη για να ανέβω, όπως και μια οικογένεια με μωρό στο καρότσι. Κάποια στιγμή σταμάτησαν να βγαίνουν και αυτοκίνητα, προχώρησα πρός τα μέσα. Όμως ο κόσμος είχε μπλοκάρει στο γκαράζ τελικά γιατί εκεί γινόταν ο έλεγχος εισιτηρίων, κι όχι στην κορυφή της σκάλας όπως θα μπορούσαν να κάνουν αλλιώς. Και φυσικά δεν είχε τελειώσει η εκφόρτωση όπως αποδείχτηκε, έμεινε έτσι η οικογένεια με το μωρό στο καρότσι αμανάτι στον καταπέλτη, να περνάνε νταλίκες δίπλα στο καρότσι με το μωρό. Πέρα από αυτό, αδικαιολόγητο αλαλούμ και πανικός και στην εκφόρτωση και στη φόρτωση που ακολούθησε, τους έβλεπες να τρέχουν πανικόβλητοι σαν σεισμόπληκτοι.

 

Το πλοίο αναχώρησε τελικά με 55 λεπτά καθυστέρηση από τη Μύκονο, τα τελευταία 25 περιμένοντας διάφορες καρότσες του Μανδηλαρά. Πλήν όμως καμία ανακοίνωση δεν υπήρξε από τα μεγάφωνα για να ενημερωθούν οι επιβάτες για το τι μέλλει γενέσθαι. Άσχημη και παλαιομοδίτικη πρακτική. Η εικόνα που περιέγραψα παραπάνω, συνεχίστηκε στη Σύρο. Εκεί έπεσαν και οι δυο καταπέλτες και φαντάστηκα πως θα είναι πιο εύρυθμα τα πράγματα. Μάλιστα αρχικά ξεκίνησαν να φορτώνουν μόνο οχήματα για να βάλουν τους επιβάτες στο τέλος. Και πάλι όμως 1 καταπέλτης χρησιμοποιήθηκε ενώ με το που κόλλησαν για 10 δευτερόλεπτα τα ΙΧ στον καταπέλτη, έδωσαν εντολή στους λιμενικούς να ξαμολήσουν τους επιβάτες. Σας αφήνω να φανταστείτε τι αλαλούμ επεκράτησε μετά από αυτό. Αν δείτε και τις κατά καιρούς μου αναφορές από τις φορτώσεις στον Πειραιά, αυτή η εικόνα είναι χαρακτηριστική.

 

Γενική εντύπωση πως το πλοίο κρατιέται καλά σε ξενοδοχειακό επίπεδο, πλήν όμως βλέπει κανείς σιγά-σιγά τα σημάδια μιας εταιρείας που αισθάνεται πολύ αυτάρεσκα μέσα στο μονοπώλιό της. Και όπως έχει δείξει η ιστορία της ελληνικής ακτοπλοίας, αυτό είναι ακριβώς το πράγμα που οδηγεί αργά αλλά σταθερά στην πτώση. Το ίδιο το πλοίο το θεωρώ προσωπικά κλειστοφοβικό και είναι πολύ μακριά από το να είναι προτεραιότητα, όταν έχω επιλογή ως πρός το πότε και με τι θα ταξιδέψω. Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κάποιος να μαντέψει τα 20 χρόνια της ηλικίας του.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...