Jump to content
Shipfriends

Superexpress (IMO 9176046)


.voyager

Recommended Posts

Το δρομολόγιο αυτο εχει δυο σκέλη . Το ένα απο Ραφήνα μέχρι μυκονο και ελάχιστα Παροναξία και το δεύτερο απο Μυκονο μέχρι Σαντορίνη . Τα χρονια προ κορωνοιου τα πλοία είτε απο Ραφήνα είτε απο Πειραια άδειαζαν μέχρι την μυκονο αντε και την Παροναξία και απο Μυκονο φόρτωναν καμια 500αρια επιβάτες , μπορει και παραπάνω για τα υπόλοιπα λιμάνια μέχρι Σαντορίνη . Το ίδιο συνέβαινε με το Superrunner κι ακομη περισσοτερο με το WC jet . 
Φέτος όμως που ο αλλοδαπός τουρισμός ο οποίος κινείται κατα κόρον στο ενδοκυκλαδικο κινείται σε πολυ ρηχά νερά τουλάχιστον για την ωρα , αυτο αντανακλά άμεσα στην κίνηση του WC jet , του Superexpress και του Santorini Palace. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 568
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μηπως εχει να κανει με το περιστατικο με 70 νεολαιους που γυρισαν απο Ιο με υποψια για κρουσματα? Μηπως πηγαν για τεστ πληρωματα ή εγινε καμια απολυμανση?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχε σχέση με τη κίνηση η καθυστέρηση αλλά με απολύμανση λόγω του ότι μετέφερε από Ίο επιβάτες που ήταν θετικοί στον Covid.

Link to comment
Share on other sites

Από πέρσι αυτό το πλοίο "μια ο Γιάννης δε μπορεί, μια ο 'ποπός' του πονεί"..! Στα 10 ταξίδια το ένα το βγάζει οκ και στα υπόλοιπα 9 έχει θέματα. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Από πέρσι αυτό το πλοίο "μια ο Γιάννης δε μπορεί, μια ο 'ποπός' του πονεί"..! Στα 10 ταξίδια το ένα το βγάζει οκ και στα υπόλοιπα 9 έχει θέματα. 

Το σχόλιο σου αυτό αδικεί το πλοίο και εξηγούμαι. Παρατηρώ το σκάφος απο την 1η μέρα που ξεκίνησε φέτος τα δρομολόγια του. Έχει πλέον κλείσει σχεδόν μήνα στην γραμμή. Με εξαίρεση το σημερινό δρομολόγιο και ένα ακόμα, το πλοίο εντυπωσιάζει φέτος με την απόδοσή του (32-37 μίλια) αλλά και την τήρηση των ωραρίων του.

Το να τσουβαλιάζεις την περσυνή άσχημη χρονιά του με την φετινή και να καταδικάζεις το πλοίο έτσι είναι το λιγότερο άδικο.

Δεν ξέρω τι συνέβει σήμερα, άν το σκάφος έχει κάποιο θέμα ή είναι απλά παραφορτωμένο, όπως μας αναφέρει ο φίλος rafina-lines, θα το δούμε στην πορεία.

Την καλημέρα μου...

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, rafina-lines said:

Είναι με πίτα γκαράζ το καράβι, παιδιά! Το πρωί άργησε και κάνα 20λεπτο να φύγει λόγω φόρτωσης.

Με φουλ γκαράζ έπιανε 31-32 μίλια και όχι 24-25.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Από πέρσι αυτό το πλοίο "μια ο Γιάννης δε μπορεί, μια ο 'ποπός' του πονεί"..! Στα 10 ταξίδια το ένα το βγάζει οκ και στα υπόλοιπα 9 έχει θέματα. 

Πέρυσι δεν ταξίδεψε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τη Μύκονο και κάτω έχει επανέλθει σε νορμάλ ταχύτητα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το πλοίο ζορίζεται με τα ιχ από και προς Τήνο. Μπορεί να δουλέψει με τέτοια φορτία (συν τα πολλά stand by) όλη τη σεζόν; 

Link to comment
Share on other sites

Μα αν ζοριζόταν από τα οχήματα θα πήγαινε γύρω στα 30-31 μίλια όπως πήγαινε του Αγίου πνεύματος που πραγματικά το πλοίο έπαιρνε 150 και παραπάνω ΙΧ . Μπορεί τα 23-24 να τα πηγαίνει αρκετά συχνά για πολλούς λόγους είτε για αλλαγή σε φίλτρα στη μηχανή και πολλά άλλα . Είναι ταχύπλοο και είναι ιδιαίτερα σκαριά από μόνα τους σίγουρα . Όμως εδώ φταίει η εταιρεία . Θα μπορούσε αντί να συνεχίζει από Πάρο για Ίο και Σαντορίνη όπου τον περισσότερο κόσμο στο ενδοκυκλαδικό παίρνει το world και γενικότερα η seajets , ενώ το superexpress παίρνει ότι περισσέυει , να κάθεται Πάρο να γίνεται εκεί λίγο maintenace και να ανεβαίνει πάνω το βράδυ Ραφήνα ή να φτάνει απόγευμα Ραφήνα όπως το Tera παλαιότερα και μετά να συντηρούν το σκάφος . Με πιεστικά ωράρια και τις ώρες που φτάνει το πλοίο Ραφήνα δεν νομίζω να προλαβαίνει να γίνεται κανένα είδος maintenance με συνέπεια να βγάζει έστω και μικροβλάβες στο ταξίδι...Αυτό γινόταν και την πρώτη χρονιά που δούλευαν οι μηχανές 15 ώρες ασταμάτητα . Φυσικό είναι λοιπόν άμα δεν το προσέξεις να σε αφήσει κάθε μηχάνημα...Έτσι γινόταν και παλαιότερα με τα champion μέχρι που σε ένα σημείο κατάλαβαν τι πήγαινε λάθος , "έστρωσαν" και πάνε μια χαρά ακόμα και με διπλά δρομολόγια (φτου φτου σκόρδα)... 

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Το σκαφος δεν πηγε με 24 μιλια λογω....βαρους.Με 160 ιχ-αυτο το πλαφον εχει τεθει-,πηγαινει με 30-33 μιλια...Ισως και αυτο το νουμερο των ιχ ειναι αρκετα επιβαρυντικο,κανοντας τις μηχανες να ζοριζονται...Ας ευχηθουμε να παει καλα απο εδω και περα....

Link to comment
Share on other sites

Ενα ταχύπλοο,φορτώνοντας το γκαράζ βάση του προβλεπόμενου πρωτοκολλου του,να μετατρέπεται σε συμβατικό απο πλευράς ταχύτητας δεν το λες φυσιολογικό πάντως..αν ήταν έτσι τα ταχύπλοα θα έπαιρναν επιβατες μόνο.

Με καιρό & γκαραζ φουλ 3-4 μίλια να χάνει είναι λογικό,να χάνει 8-10 δεν είναι.

Γενικότερα οχι μονο για το Superexpress

Edited by trip
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...