Jump to content
Shipfriends

Superexpress (IMO 9176046)


.voyager

Recommended Posts

  • Replies 568
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αυτό παρατηρούσα και εγώ μόλις. Πλέει με 25 στο ανέβασμα για Ραφήνα ενώ το πρωί έπλεε με φουλ γκάζια. Να το ταλαιπωρεί κάτι ή να είναι θέμα συνδιασμος πληρότητας γκαραζ/καιρού;

Link to comment
Share on other sites

Έχει στη πλώρη ράμπες σε τρία επίπεδα όπου τα αυτοκίνητα ανεβοκατεβαίνουν κυκλικά.Τη πατέντα αυτή πρέπει να την έχουν όλα της incat και είναι πολύ έξυπνη και πρακτική.

Link to comment
Share on other sites

Φαίνονται πολύ καθαρά στα σχέδια της incat τα παταρια

20210624_231214.thumb.jpg.752e5dfd68b550cec1552956430040d5.jpg

Τα 2 champion και rapidlink τα έχουν σίγουρα, δε ξέρω για τη σειρά του ναξος 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα ! Το πλοίο τι «πραγματική» μέγιστη ταχύτητα εχει, όχι στα χαρτιά ;;;Βλέπω παταει κάτι 38+ σε κάτι σημεία απο ιο προς Σαντορίνη ..

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως η κίνηση που έχει. Μέχρι την Τήνο (που έχει πολλα ΙΧ για Τήνο) έχω παρατηρήσει ότι η ταχύτητα του κυμαίνεται στους 31,5-33 κόμβους και μετά που αδειάζει το γκαράζ πλέει με 36+kts σταθερά. Οπότε το επηρεάζει αρκετά το γκαράζ κυρίως και συνεπώς κάπου εκεί κυμαίνεται η μέση ταχύτητα του. Τώρα για μέγιστη στα δοκιμαστικά άδειο έπιασε και 39+.

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλεπω μέγιστη 48κν και υπηρεσιακή 43κν. Τους σταθερα 43κν δε παίζει να τους έπιασε ποτέ ,μιας και ειχε αρκετά μηχανικά προβληματα από τα πρώτα του χρόνια. Αυτή που πιανει τωρα πρεπει να ειναι η υπηρεσιακή του 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο τα πάει περίφημα στο κομμάτι Τήνος Μύκονος σε σχέση με την προέκταση από Μύκονο για Νάξο Πάρο Ίο Θήρα όπου το World παίρνει τον περισσότερο κόσμο και πιστεύω , θα ήταν προτιμότερο αν έκανε διπλό δρομολόγιο Τήνο Μύκονο . Πάντα πολύ καλή πληρότητα στο γκαράζ και σε επιβάτες . Πραγματικά σκούπα . Βοηθάει βέβαια που δεν είναι και ο Ηλιόπουλος στη γραμμή φέτος . Αν δεν είναι και του χρόνου ο Ηλιόπουλος στη γραμμή και θα λείπει το Superferry 2 από την εταιρεία θα ήταν ιδανικό σενάριο να κάνει το πλοίο δύο δρομολόγια από Ραφήνα...

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι είχα παρατηρήσει, δουλευε πολυ καλά η Τήνος-Μυκονος και λίγο λιγότερο η Νάξος και η Πάρος από Ραφήνα και από εκεί και πέρα, από την Μυκονο γέμιζε κυρίως για Πάρο Σαντορίνη και από Ίο για Σαντορίνη. Γι'αυτό και το Superexpress ζορίζεται μέχρι Τήνο-Μυκονο, διότι έχει φουλ γκαράζ και από εκεί και περα δουλευει με τουρίστες. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...