Jump to content
Shipfriends
.voyager

Super Express (IMO 9176046)

Recommended Posts

Αλλαγή στα πλάνα για το Super Express!! Σήμερα είναι η τελευταία αναχώρηση από τη Πάρο, μιας και πλέον το απογευματινό ταχύπλοο της Golden Star Ferries θα διανυκτερεύει στη Νάξο αντί για τη Πάρο (κόβει τη Πάρο). Ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα είναι και το τελευταίο δρομολόγιο του Super Express για τη φετινή σεζόν, γιατί μάλλον θα το σκαντζάρει το Superrunner!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Super Express μεθόρμισε σήμερα το πρωί από τα 200αρια στο μωλο της ΔΕΗ με τη βοήθεια των ρυμουλκών Χρήστος XXXVII & Ήφαιστος 3,  έτσι ώστε από τη Δευτέρα να ξεκινήσουν οι εργασίες για τη μετασκευή του στη πρύμη

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/7/2019 at 11:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

από τη Δευτέρα να ξεκινήσουν οι εργασίες για τη μετασκευή του στη πρύμη

Τι ακριβως μετασκευη θα κανει ξερουμε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα βγουν οι δυο καταπέλτες και θα τοποθετηθεί ο ένας καταπέλτης στη μέση της πρύμης, οπότε θα γίνουν αλλαγές στη πρύμη για αυτή τη μετασκευή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα περισσότερα ταχύπλοα έχουν 1 καταπέλτη αυτοκινήτων στη μέση κι ίσως κι 1 μικρό επιβατών!!

Η εταιρία GSF θυσιάζει στο SUPER EXPRESS τον 1 επιπλέον καταπέλτη οχημάτων που έκανε πιο εύκολη και γρήγορη την φορτοεκφόρτωση 

με σκοπό το πλοίο να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες λόγω ότι θα αφαιρεθεί βάρος τουλάχιστον 13 τόνων!!!

Υ.Γ. (Λογική απόφαση ακούγεται εάν αναλογιστούμε ότι η μόνιμη γκρίνια το καλοκαίρι που μας πέρασε ήταν οι αργές ταχύτητες του πλοίου)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα είναι από που θα μπαίνουν οι επιβάτες. Διότι πέρυσι όλοι οι επιβάτες και οχήματα έμπαιναν από τους 2 καταπελτες με αποτέλεσμα για πιο γρήγορα ωστόσο  υπήρχαν  και αρκετές γκρίνιες λόγω καυσαερίων 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγκρινεις τη κινηση που εχει  το Mega  κ το  Naxos jet  με το  Super exprees στα νησια;κ το word champion  εχει πιπ φαρδυ!ενω τα champion jet   αργουν πιο πολυ στη φορτωση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Champion jet αργούν στη φόρτωση;Τα πιο γρήγορα είναι!Στη Σαντορίνη τα champion έβγαζαν και έβαζαν 800 άτομα σε 10 λεπτά ενώ το worldchampion έκανε ένα 20 λεπτό!Οι δυο καταπέλτες μειώνουν σίγουρα τον χρόνο παραμονής στα λιμάνια παρότι στοιχίζει σε δρόμο του πλοίου.Εξαλλου από την αφαίρεση ενός καταπέλτη ποσό δρόμο θα κερδίσει το πλοίο;1-2 μίλια μαξ....

Edited by Champion Jet_2

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Takisg said:

με σκοπό το πλοίο να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες λόγω ότι θα αφαιρεθεί βάρος τουλάχιστον 13 τόνων!!!

Το ότι το πρόβλημα της μειωμένης ταχύτητας ήταν 7 Ι.Χ. (7 αυτοκίνητα διακοπών(φορτωμένα) Χ 1.5-2 τόνοι περίπου= 13 τόνοι)  με ξεπερνάει πραγματικά..!
Δηλαδή ήταν πίτα κάθε μέρα το γκαράζ του πλοίου και το επιπλέον βάρος 7-8 Ι.Χ. το έκανε να πηγαίνει με μειωμένη ταχύτητα...
Αλλού είναι ο λάκος στην φάβα της GSF και όχι στο βάρος του καταπέλτη.
Αν δεν το πάρουν χαμπάρι νωρίς, πάλι τα ίδια θα έχουμε και αυτό το καλοκαίρι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ότι το πλοίο πονάει κυρίως αλλού!!!!(Όπως έχει αναλυθεί πλήρως σε προηγούμενα Post)

Το μέτρο όμως αυτό ίσως του δώσει δρόμο 1-1,1/2 κόμβο δρόμο!!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και πάλι, 1-2 κόμβοι στο ταχύπλοο δεν είναι τίποτα.
Σε ταχύτητες τύπου Θεόφιλος (15 μίλια) τα 16-17 που μπορεί να φτάσει με μια τέτοια πατέντα κάνουν διαφορά. Σε ένα ταχύπλοο που φυσάει όμως, τι να πηγαίνει με 30 τι με 31-32.
Αν είναι έτσι, ας βγάλουν και τις αεροπορικές από τα καταστρώματα και να αφήσουν τους ταξιδιώτες να απλώνουν τις ψάθες τους κάτω. Τουρίστες ταξιδεύουν ως επί το πλείστον, διακοπές πηγαίνουν, δεν θα τους φανεί ιδιαίτερα η στρωματζάδα. 1000 καθίσματα Χ 50 κιλά το κάθε κάθισμα, 50 τόνους γλιτώνουν!!!
Στρουθοκαμηλίζουν άγρια οι Στεφάνου και καλό είναι να κοιτάξουν την πραγματική αιτία του προβλήματος πριν γκρεμίσουν ότι έχουν χτίσει τόσα χρόνια.
(υ.γ. Δεν πάει σε σένα φίλε μου η ειρωνεία των σχολίων μου αλλά στην λογική της εταιρίας)

Edited by Strofalos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν διαφωνώ καθόλου οι ταχύτητές του το καλοκαίρι κυμαίνονταν από 26-30 κόμβους πράγμα ανεπίτρεπτο!!!!

Θεωρώ κι εγώ πως το πλοίο θα πρέπει να βελτιωθεί αρκετά και να πηγαίνει μόνιμα άνω των 35 κόμβων!!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως η αφαίρεση του καταπέλτη, άρα βάρους, έχει να κάνει κ με την μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου, επηρεάζεται; 

Ξέρουμε πόσους τόνους καταναλώνει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Super Express αφαιρέθηκαν οι δυο καταπέλτης, οι υδραυλικές μπουκάλες, τα ρολά που κλείνουν το γκαράζ και οι μηχανισμοί ελέγχου των καταπελτών. Μπορείτε να κάνετε τη σύγκριση με μια φωτογραφία από το καλοκαίρι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάντως βλέπω ότι το χρώμα του ταχύπλοου το μπλε στην μπάντα είναι πολύ ταλαιπωρημένο!!!!

Και ρωτώ κάποιον που ξέρει εάν ειναι φυσιολογικό;

Edited by proud_ionian
quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δώσουμε λίγη αγάπη στο Super το Express σήμερα.

 

Το βλέπουμε εδώ τον περασμένο Σεπτέμβριο να κροσάρει ψηλωμένο τον Τσικνιά από Μύκονο πρός Τήνο. Στα 7 μποφώρ ο καιρός πλήν όμως τουλάχιστον όπως φαινόταν επάνω από το Aqua Blue, το Super Express φαινόταν να έχει αρκετά καλή διαγωγή. Δεν έβλεπες ούτε κοπανήματα, ούτε βούτες. Σύμφωνοι, δεν ήμουν μέσα για να ξέρω. Βάσει παρατηρήσεως όμως με τις ίδιες καιρικές συνθήκες και των άλλων ταχυπλόων, δεν πρέπει να πηγαίνει καθόλου άσχημα στη θάλασσα, για ταχύπλοο.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ ταξίδεψα το καλοκαίρι με το σούπερ και το μόνο που μου άφησε ήταν καλές εντυπώσεις.Ίσως το πιο πολυτελές και καθαρό ταχύπλοο στα νερά μας με ωραίο γκαράζ και άριστο πλήρωμα. Όταν γύρναγα είχε 7αρι γεμάτο στη περιοχή και όταν κροσαραμε το κάβο ντόρο το ειχαμε στη παντα το βαπορακι είχε άριστη συμπεριφορά. Το μόνο αρνητικό που στο κάτω κάτω δεν μου έκανε εκείνη τη μέρα μεγάλη διαφορά ήταν οι 28 κόμβοι. Βέβαια σε άλλες μέρες που δεν είχε θάλασσα πάλι 28 πήγαινε πράγμα που το κάνει να μειονεκτει.. 

Όπως είπα όμως αν λύσουν το πρόβλημα της ταχύτητας που δεν ξέρω γιατί υπήρχε από τη πρώτη στιγμή θα γίνει ίσως το καλύτερο ταχύπλοο στο Αιγαίο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δε νομίζω οτι μπορεί να συγκριθεί με το WorldChampion Jet το συγκεκριμένο ταχύπλοο ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...