Jump to content
Shipfriends

Superexpress (IMO 9176046)


.voyager

Recommended Posts

  • Replies 568
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για την χειμερινή περίοδο μόνο να φανταστώ, μιας και λογικα απο το Πάσχα θα θέλουν να το δρομολογήσουν..

Έξυπνη κίνηση εκμεταλλευσης του πλοιου και τον χειμωνα, αν ισχύει. Αρκει οταν ερθει να προλαβει να ετοιμαστεί 😉

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πρέπει να έρθει για το καλοκαίρι εδώ με το ζόρι?? Εάν ναυλωθεί το πλοίο για ένα χρόνο στο εξωτερικό, δεν θα ρωτήσουν εμάς επειδή κάποιοι το περιμένουν το καλοκαίρι στην Ελλάδα!!!

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται οτι είναι η αντίδραση των εταιρειών στην Seajets και στο Villum Clausen νυν World Champion Jet. Οπότε για αυτό και μίλησα για το καλοκαίρι. Άλλωστε καλά καλά δεν έχουμε μιλήσει για επιβεβαιωμένο σενάριο ναύλωσής του.

Link to comment
Share on other sites

Που έχει γραφτεί στο Shipfriends ότι το Express είναι η αντίδραση των εταιρειών στη Seajets για την αγορά του Worldchampion Jet?? Από ποιον περιμένεις να υπάρξει επιβεβαίωση για πιθανή ναύλωση του Express στο εξωτερικό??

Link to comment
Share on other sites

Μόνο αντίδραση δεν είναι. Είναι κίνηση που γίνεται με βάση τη λογική και έπρεπε να είχε γίνει νωρίτερα. 

Από χρόνια ψάχνανε για μεγαλύτερο πλοίο γιατί το Superrunner μεταφερει (οσο και αν φαινεται απίστευτο) πάνω από 5000 άτομα (συνολικά ημερησίως) αρκετές ημέρες του καλοκαιριού......

Συζητήσανε και για τον Αίολο, και για άλλα catamaran που τελικά πουλήθηκαν αλλού...... 

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Που έχει γραφτεί στο Shipfriends ότι το Express είναι η αντίδραση των εταιρειών στη Seajets για την αγορά του Worldchampion Jet?? Από ποιον περιμένεις να υπάρξει επιβεβαίωση για πιθανή ναύλωση του Express στο εξωτερικό??

Μόνο απο σένα περιμένω επιβεβαίωση.

Πρέπει να γραφτεί στο shipfriends οτι είναι αντίδραση στο WCJet ή μήπως έπρεπε να το έχεις γράψει εσύ για να ισχύει; 

Έχουμε δει πολλά να συμβαίνουν για δρομολογήσεις την περασμένη σεζόν στο Αιγαίο, τις Δυτικές Κυκλάδες και στις Κυκλάδες για Κρήτη μεταξύ των δύο εταιρειών, και είναι νομίζω λογικό να προσπαθούν οι παίκτες της ακτοπλοίας να ανταγωνίζονται στο τι προιόν προσφέρουν. 

Άρα εγώ, και αρκετοί ακόμα, βλέπουμε την κίνηση αυτή σαν αντίδραση. Τώρα αν πρέπει να μας το πεις εσύ για να ισχύσει, τότε τι να πω! Φευ

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον δεν είναι γραμμένο στο shipfriends, τότε που το έχεις δει να είναι γραμμένο?? Γιατί εάν κρίνω από αυτά που γράφτηκαν στην αγορά του πλοίου, οπού πολλά site έγραφαν ότι είναι νέα αγορά της Golden Star Ferries, που κάτι τέτοιο δεν ισχύει μιας και αγοραστεί και από τις δυο εταιρείες σαν κοινοπραξία το συγκεκριμένο πλοίο!! Τότε μπορεί να γράφουν και άλλες τέτοιες αναλήθειες, άρα εσύ και άλλοι  καλά κάνετε και τα πιστεύετε!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε σεις χαλαρωστε.

Και για αντιδραση να ξεκινησε η αγορα του πλοιου ,αν βρουν ναυλο που θα τους αποφερει περισσοτερα και πιο στανταρ εσοδα ,γιατι να μην το δωσουν;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω δεν υπάρχει λόγος να δημιουργούνται τέτοιου είδους εντάσεις και αντιπαραθέσεις. Ο καθένας έχει την δική του οπτική γωνία και άποψη και για αυτο το λόγο υπάρχουν τα forums σαν αυτό για να μπορέσουμε να κάνουμε μια όμορφη και πάνω απ'όλα πολιτισμένη συζήτηση.

Όσον αφορά το πλοίο φαντάζομαι ότι η κοινοπραξία θα κάνει την κίνηση με  την πιο συμφέρουσα κατάληξη. Εδώ είμαστε για να το δούμε και να τα συζητήσουμε. :)

Edited by NEA MAKRH
Link to comment
Share on other sites

συντροφοι, πειτε αλευρι, o Al Tubaigy μας γυρευει.;):wub:

ειπαμε ειπαμε να ευλογαμε τα γενια μας, αλλα δεν ειναι και η διακηρυξη της 3ης Σεπτεμβρη το shipfriends;) ενιοτε ισχυουν και πραγματα που δεν εχουν γραφτει εδω ή που δεν εχουν γραφτει απο μελη που γραφτηκαν το μαρτιο του 2005, αλλα μεταγενεστεραB)

και εμενα παντως, η πρωτη μου σκεψη οταν ακουσα οτι φερνουν οι δυο εταιριες ταχυπλοο μαζι, ηταν οτι ειναι αντιδραση στον ηλιοπουλο. και τωρα που ακουω οτι ενδεχεται να ναυλωθει στο εξωτερικο, μου φαινεται λιγο παραδοξο. αγοραζουν ενα ταχυπλοο καποιας ηλικιας, για να το ναυλωσουν στο εξωτερικο, οταν εχουν 5 συμβατικα που θα πρεπει να εναρμονισθουν με τα νεα ορια ρυπων. αβυσσος η ψυχη του πλοιοκτητη:rolleyes:

τεσπα. τελος το off topic

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι υπάρχει πρόταση για συνέχιση της ναύλωσης στη Naviera Armas, οπότε για αυτό λέω ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα έρθει!! 

Πάντως το Εν Ανδρω γράφει για ένα δρομολόγιο από Πειραιά Πάρο Νάξο Μύκονο Τήνο Άνδρο Ραφήνα και από Ραφήνα για Άνδρο Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο Πειραιά, εάν έρθει τελικά στην Ελλάδα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν νομίζω ότι είναι χτυπήματα αλλά γδαρσίματα από τα λιμάνια που έκανε πρυμνιοπλαγιοδετηση και υπάρχουν fenders!!! To Golden Express είναι θηρίο της Incat γιατί σε διαστάσεις μπορεί να είναι ανάμεσα στο Highspeed 6 και των Champion Jet, αλλά είναι μεγαλύτερο σε όγκο.

Στο γκαράζ του Golden Express (κατάστρωμα Νο: 1) δεν έχει ράμπες στις δυο πλευρές του πλοίου, παρά μόνο στη πλώρη που κάνει ένα πρωτότυπο κυκλικό τριών επίπεδων γκαράζ, όπου στις άκρες υπάρχουν ηλεκτρονικοί πίνακες που σου δείχνουν τη κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσεις!!

Το ξενοδοχειακό του Golden Express χωρίζεται σε δυο επίπεδα και διαφέρει πολύ από τις σύνηθες διαρρυθμίσεις ταχύπλοων στην Ελλάδα!! Στο κατάστρωμα Νο: 2 πρύμα ήταν το σαλόνι της Α’ θέσης (Premium Class) όπου στις μπάντες έχει μπλε άνετα καθίσματα και πρύμα πολυθρόνες με θέα στο γυάλινο καθρέπτη της πρύμης, όπου οι επιβάτες θα έχουν θεά στα απόνερα του πλοίου (ειδικά μετά τις αλλαγές που θα γίνουν στο καταπέλτη του), καθώς και ένα μπαρ!! Στη συνέχεια συναντάμε ένα εγκάρσιο διάδρομο με μπλε καναπέδες και το χώρο του καταστήματος. Στη συνέχεια στις άκρες του πλοίου υπάρχουν δυο φωτεινά αίθρια, όπου υπάρχουν lockers για αποσκευές και στο μέσο το Bar Tropical με καναπέδες και πολυθρόνες, που είναι ένας πολύ ωραίος χώρος, που νομίζω ότι θα ήταν πολύ ωραίο να μείνει όπως έχει, μετά την μετασκευή του πλοίου. Ενώ πλώρα είναι το αρκετά μεγάλο σαλόνι του πληρώματος, όπου υπάρχουν και κάποια κρεβάτια για την ανάπαυση του

Στο κατάστρωμα Νο: 3 πρύμα συναντάμε μια αίθουσα με μπλε αεροπορικά καθίσματα και στη μέση κόκκινα αεροπορικά καθίσματα με τραπέζια και ένα μπαρ. Μετά είναι στο κέντρο ένα χώρος με κόκκινα αεροπορικά καθίσματα με τραπέζια και ένα μπαρ. Μετά συναντάμε το παιδότοπο και μια αίθουσα με μπλε αεροπορικά καθίσματα. Τα σαλόνια του Golden Express είναι σε πέντε χώρους όπως φαίνονται στις θέσεις που είναι τα παράθυρα.

Στην άφιξη του πλοίου ήταν ο κ. Θεολόγος Παναγιωτάκης με στελέχη και συνεργάτες της Fast Ferries, καθώς και κάποια στελέχη της Golden Star Ferries. Αργότερα έφτασε ο κ. Γιώργος Στεφάνου. Να ευχηθώ να είναι καλοτάξιδο και καλότυχο το νέο απόκτημα των δυο εταιρειών.

Το πλοίο θα μείνει για λίγες ημέρες στο Πειραιά και μετά θα πάει στο Πέραμα, αναμένω να δω το τελικά αποτέλεσμα μετά την μετασκευή του, μιας και χρειάζεται μετατροπή στο καταπέλτη αλλά και δημιουργία embarkation στη πρύμη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...