Jump to content
Shipfriends

Σύνδεση Ιονίων Νήσων


Recommended Posts

Από τη Μ. Δευτέρα αρχίζουν τα δρομολόγια του Azimut στο Ιόνιο

Quote

Για δεύτερη χρονιά φέτος θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια του Azimut το οποίο συνδέει μεταξύ τους όλα τα νησιά του Ιονίου με χαμηλό κόστος και με γρήγορη μετάβαση.

Ο υπεύθυνος της εταιρείας που έχει το πλοίο κ. Κώστας Αντίοχος δήλωσε ότι φέτος τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν τη Μ. Εβδομάδα και για την ακρίβεια τη Μ. Δευτέρα για να εξυπηρετηθεί ο κόσμος που θέλει να ταξιδέψει στα νησιά του Ιονίου τις ημέρες του Πάσχα.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι στο παρθενικό του ταξίδι το πλοίο ξεκίνησε στις 2 Μαΐου κάνοντας τη διαδρομή από Κέρκυρα, προς Παξούς, μετά Λευκάδα, Ιθάκη, Κεφαλονιά και τέλος στη Ζάκυνθο. Σε κάθε λιμάνι σταματούσε για να πάρει και να αφήσει επιβάτες. Αυτό το δρομολόγιο γινόταν για διάστημα 9 ωρών σε μία ημέρα, διανυκτέρευε στη Ζάκυνθο και το πρωί της επόμενης αναχωρούσε αντίστροφα, δηλαδή από Ζάκυνθο σε Κεφαλονιά, Ιθάκη, Λευκάδα, Παξούς, Κέρκυρα.

Το πλοίο έχει μήκος 30 μέτρα, μέγιστο πλάτος 6 μέτρα και χωρητικότητα 170 άτομα. Το γεγονός ότι πρόκειται για μικρό σκάφος που δεν παίρνει αυτοκίνητα, το κάνει πιο ανταγωνιστικό και εξυπηρετεί όλα τα νησιά του Ιονίου από τον Απρίλιο μέχρι τον Οκτώβριο.

Ο Περιφερειάρχης Θεόδωρος Γαλιατσάτος δήλωσε ότι η πρώτη προσπάθεια σύνδεσης των Επτανήσων πέρυσι ήταν επιτυχής και γι’ αυτό τα δρομολόγια θα συνεχιστούν και φέτος δίνοντας την δυνατότητα επικοινωνίας των κατοίκων των νησιών μας, από ένα νησί στο άλλο και των επισκεπτών κατά την τουριστική περίοδο.

Τα δρομολόγια του Azimut θα γίνουν φέτος με την έναρξη της τουριστικής περιόδου αφού στις 22 Απριλίου είναι Μ. Δευτέρα ενώ τις ίδιες περίπου ημέρες έχουμε και τις αφίξεις των πτήσεων τσάρτερ στο αεροδρόμιο.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Azimut ξεκίνησε πριν από λίγο τα δρομολόγια διασύνδεσης των Ιονίων νήσων (Κέρκυρα, Παξοί, Λευκάδα, Μεγανήσι, Ιθάκη, Σάμη Κεφαλονιάς και Ζάκυνθος) που θα κρατήσουν φέτος μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου. Να προσθέσω ότι φέτος θα προσεγγίζει στο Μεγανησι στο δρομολόγιο του.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

η νεα περιφεριαρχις, δηλωσε οτι εγιναν ενεργειες για να παραταθουν τα δρομολογια ως το τελος της τουριστικης σαιζον (31/10), αλλα αυτο δεν ειναι εφικτο γιατι δεν προβλεπεται παραταση της συμβασης. πρεπει να γινει απο την αρχη η διαδικασια (διαγωνισμος κλπ).

κατα τον Ερμη, η Κρατσα συζητησε τοσο το θεμα της ακτοπλοϊκης συνδεσης των νησιων, οσο και το ζητημα των υδροπλανων, με τον Μητσοτακη, στο αζμπετε που ειχε ο πρωθυπουργος με τους περιφερειαρχες πριν λιγες μερες.

το δημοσιευμα του Ερμη, αφηνει ανοικτο το ενδεχομενο, ο επομενος διαγωνισμος να προβλεπει και τη δυνατοτητα μεταφορας ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

και μια διαφορά είναι ότι η διασύνδεση των Ιονίων νήσων είναι για Ε/Γ-Ο/Γ αυτή τη φορά!!

Σε πρώτη φάση. Αλλά:

Quote

 Σε περίπτωση μη υποβολής προσφορών ή απόρριψης αυτών γίνεται δεκτό και Ε/Γ πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο.

 

Link to comment
Share on other sites

24 εβδομαδες: 06/4 ως 13/9. δεν εχει 31/10 που ελεγε η Κρατσα.

Για ΕΓ/ΟΓ ζητα πλοιο με τα ιδια χαρακτηριστικα που ζητα και για ΠΣΙ. επιδοτει το κομματι παξοι ζακυνθος (και τα ενδιαμεσα)

ενα πλοιο σαν το ιονιο πελαγος, δεν θα μπορουσε να κανει το δρομολογιο απο αποψη κοστους; δε θα εβγαινε;  

το κερκυρα εξπρες επισης, που ειναι και πιο γρηγορο και πιο ανθρωπινο;

Link to comment
Share on other sites

εξακολουθω να εχω την περιεργεια, με ποια στοιχεια αποφασιστηκε το αλμα, απο ενα υποθετο τυπου azimut σε ferry.

υπαρχουν τοσοι πολλοι ΙΧηδες και τουριστικα λεωφορεια που θελουν να κανουν island hopping? τοση ζητηση υπηρχε;

μηπως θα ηταν πιο λογικο και πιο σωστο για να αναπτυχθει η γραμμη, να πηγαιναμε σε ενα μικρο ταχυπλοο, τυπου flying cat/seajet.

μια τετοια λυση θα  μειωνε το χρονο ταξιδιου και θα ηταν πιο ελκυστικη στο  αλλοδαπο κοινο. 

Link to comment
Share on other sites

On 9/26/2019 at 8:30 PM, proud_ionian said:

ενα πλοιο σαν το ιονιο πελαγος, δεν θα μπορουσε να κανει το δρομολογιο απο αποψη κοστους; δε θα εβγαινε; 

Ρίχνεις ιδέες για την αξιοποίηση του Ντάιμοντ μήπως; :-)

Λογικά το κόστος του ΙΧ δεν μπορεί να είναι μικρότερο από την μετακίνηση μέσω ηπειρωτικής Ελλάδας. Π.χ. Ζάκυνθος --> Κυλλήνη --> Ηγουμενίτσα --> Παξοί. Γιατί τα γειτονικά νησιά έχουν απευθείας σύνδεση εξάλλου, το ίδιο διάστημα.
Προσωπικά νομίζω πως η γραμμή επιδοτήθηκε στην αρχή για συγκεκριμένο λόγο. Άλλαξε η Κυβέρνηση, μπορεί να άλλαξε ο "λόγος" 😉

Link to comment
Share on other sites

οταν λεω να βγαινει απο αποψη κοστους, εννοω να μην μπαινει μεσα το καραβι, οχι το ΙΧ;).

το diamond εχω την εντυπωση οτι ειναι κατι λιγοτερο απο 75μ

συμφωνω απολυτα με τους "λογους":P της επιδοτησης οπως τους αναφερεις, αλλα εξακολουθω να εχω την απορια αν ενα επιβατηγο ταχυπλοο σαν τα flying cat/seajet ή κατι τετοιο εν πασει περιπτωσει, θα ηταν καταλληλοτερο για τη γραμμη οπως υποθετω τη φανταζονται: μια εποχικη γραμμη που θελει να συνδεσει βορειο και καντρικο ιονιο. 

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, proud_ionian said:

οταν λεω να βγαινει απο αποψη κοστους, εννοω να μην μπαινει μεσα το καραβι, οχι το ΙΧ;).

Αυτό κατάλαβα. Έγραψα για το κόστος των ΙΧ για να δείξω πως δεν νομίζω να είναι μεγάλη η κίνηση των αυτοκινήτων σε ένα τέτοιο δρομολόγιο, αφού θα κοστίζει αρκετά περισσότερο από τις εναλλακτικές επιλογές μέσω ξηράς.

Ακούγεται λογικό ένα ταχύπλοο για το island hopping αφού είναι μεγάλες οι αποστάσεις και το αζιμούθιο ήθελε ώρες.

Ας το επιμηκύνουν το διαμάντι. Τόσα προϊόντα κυκλοφορούν με άμεσα αποτελέσματα σε λίγες μέρες!

Link to comment
Share on other sites

ξερω γω. δεν εχουν τοσες ακρες οι ληξουριωτες για να αλλαξουν τις προδιαγραφες της γραμμης.

On 9/27/2019 at 11:13 PM, kerkini said:

Προσωπικά νομίζω πως η γραμμή επιδοτήθηκε στην αρχή για συγκεκριμένο λόγο. Άλλαξε η Κυβέρνηση, μπορεί να άλλαξε ο "λόγος" 😉

 

Link to comment
Share on other sites

Η κα. Γκερέκου έκανε αυτή τη πρόταση στο κ. Απέργη για κάτι που είχα ακούσει από πέρυσι από τη Levante Ferries για πιθανή δρομολόγηση του Κεφαλονιά στη διασύνδεση των Ιονίων νήσων!!! Όταν μου το είχαν πει πέρυσι στη διάρκεια της επισκευής του Κεφαλονιά, λέω δεν υπάρχει περίπτωση!! Αλλά φέτος βλέπουμε ότι η προκήρυξη για την επιδότηση της διασύνδεσης των Ιονίων νήσων υπάρχει μέριμνα για Ε/Γ-Ο/Γ!!!

Link to comment
Share on other sites

η προκηρυξη του διαγωνισμου για ΕΓ/ΟΓ. φωτογραφιζει τη levante, αλλα δεν ειναι λιγο μεγαλο το αλμα απο το azimut στο κεφαλονια;

προσωπικα τον καλβο ειχα στο μυαλο μου, αλλα οποιο και να παει θα λειπει μια μοναδα απο την κυλληνη 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

υποτιθεται οτι το επισημο σκεπτικο, με το οποιο αποφασισθηκε η επιδοτηση της γραμμης, περα απο την ενισχυση του ενδονησιωτικου τουρισμου (island hopping), ειναι και η συνεχης συνδεση των νησιων με την κερκυρα που ειναι η εδρα της περιφερειας και η ενισχυση των σχεσεων μεταξυ των νησιων (και καλα). 

σε τετοια περιπτωση θα επρεπε να συνεχιζει η γραμμη και τον χειμωνα (δυο φορες την εβδομαδα) και η καταλληλοτερη λυση θα ηταν κατι μεταξυ της προτασης του @Ariadne και της dodekanisos seaways.

 

On 9/15/2019 at 9:28 PM, Nikos_Chania said:

Dodekanisos Pride[...] Το πλοίο δουλεύει ακατάπαυστα, είναι πραγματικά το βασικότερο μεταφορικό μέσο των Δωδεκανήσων και μεγάλη ευκολία[...]Το ταξίδι κύλησε ομαλά αν και ο καιρός ήταν κατά περιοχές γεμάτο 4άρι με 5αρι και το πλοίο δεν είχε καθυστέρηση στις προσεγγίσεις του.Ήταν πραγματικά από τα πιο όμορφα ταξίδια με πλοίο, μοναδική εμπειρία και εν μέρει εντυπωσιακή αν σκεφτείς το μέγεθος της προσφοράς των πλοίων αυτών στα νησάκια των Δωδεκανήσων.[...]Μακάρι να συνεχίσουν.

 

On 9/28/2019 at 11:09 AM, Ariadne said:

Υπάρχουν αξιολογότατα catamaran (και με χωρητικότητα 10-20 Ι.Χ.) π.χ. στη Νορβηγία που θα ήταν ό,τι πρέπει για τη γραμμή.

οι εποχιακες επιδοτησεις, ειδικα αυτες με υποθετα τυπου azimut,  ειναι να'χαμε να λεγαμε ;) για εποχικη καλοκαιρινη λυση ακομη και  καλβος ειναι μεγαλος. κατι μεταξυ αρτεμις, σαος ΙΙ και πρωτεα, θα ηταν καταλληλο.

 

Edited by proud_ionian
υ
Link to comment
Share on other sites

Η KERKYRA LINES, μέσω βουλής, ζητά τη ματαίωση του διαγωνισμού για τη γραμμή, και προτείνει να συζητηθεί στο επόμενο ΣΑΣ. Αναφέρει ότι οι οικονομοτεχνικές παράμετροι έχουν ορισθεί αυθαίρετα, σκοπεύοντας στη δρομολόγηση πλοίων που δεν εξυπηρετούν τις συγκοινωνιακές ανάγκες, και παράλληλα αποκλείουν πλοία που πρέπει να δρομολογηθούν για να εξυπηρετήσουν την αρχή της ισότητας και της αναλογικότητας.😕  

Link to comment
Share on other sites

Για τα διαπόντια νησιά, η προκήρυξη θεωρώ οτι είναι μια χαρά. 

-προκυρήσσεται σε ετήσια βάση με 3 δρομολόγια εβδομαδιαία και έξτρα ακομα ένα το καλοκαίρι.

-περιλαμβανει ελαστικούς όρους για τα πλοία, ξεκινώντας από απαίτηση 50επιβατών χειμώνα, 100 θέρους και 150τμ για οχήματα και καταλήγει στην χειρότερη των περιπτώσεων με πλοιο 50επιβατών χειμωνα(αρα και θερους) και 70τμ για οχηματα.

-δινει δυνατοτητα συνδυασμού ΕΓ και ΦΓ-ΟΓ πλοίου (όπως είχα πει και για την σαμοθράκη)

Άρα γενικώς καλύπτει τους πάντες.

 

Για τα ενδονησιωτικά του ιονιου όντως υπάρχει θεματάκι.

-Προκυρήσσεται για 24 εβδομαδες με 3 δρομ εβδομαδιαία. 

-ζητα αρχικα πλοιο ΕΓ ΟΓ με 300επιβατες χειμωνα, 375επιβατες θέρους και 600τμ για οχηματα εκ των οποιων 300 για φορτηγά. 

-εναλλακτικη στο ως ανω πλοιο δινει ενα ΕΓ ολ μηκους τουλ 29μετρων και χωρητικότητα 90επιβατες χειμωνα, 170επιβατες θέρους

Όπως είπε και ο proud πρεπει να ειναι ετήσια για την εξυπηρετηση διοικητικα των νησιών. 

Οι επιλογη του πρωτου πλοιου φωτογραφίζει συγκεκριμενα πλοια, ενω η δεύτερη επιλογή αφήνει τεράστιο παράθυρο αλλά:

-δείχνει οτι αρκεί μεταφορική ικανοτητα 90 επιβατών ενώ αρχικά ζητούσε 300 επιβάτες (το ίδιο και για το θέρος)

-δείχνει οτι δεν καίγονται και τοσο για φορτηγά όταν αρχικά ζητανε 300τμ αποκλειστικά για φγ και μετά δεν τα προβλέπουν.

Όμως το επιδοτουμενο τμήμα είναι απ τους παξούς και κάτω, οπότε το κέρκυρα-παξοι είναι στα πλαίσια του ελεύθερου ανταγωνισμού με όσες εταιρείες δραστηριοποιούνται εκει. 

Συνεπώς αν υπάρχει οποιαδήποτε ένσταση, αυτή θα έπρεπε να είναι για την γραμμή από κέρκυρα για ζάκυνθο.

Link to comment
Share on other sites

δεν πιστευω οτι η ενσταση των κερκυραιων εχει να κανει με τη χρονικη διαρκεια της επιδοτησης (αν και θα επρεπε).

η προκηρυξη ειναι σα να λεει θελουμε ενα πλοιο της levante (το ειπε ευθεως η προεδρος του ΕΟΤ οπως ειδαμε), αλλα αν δε μας κατσει μενουμε azimut.

οι κερκυραιοι, που λογικα τους ανοιξε η ορεξη, σου λενε γιατι αποκλειεις τα δικα μας μεγεθη. θελουμε και εμεις. αργησαν να ξυπνησουν ;) 

πιστευω οτι πρεπει να τσινανε και για το κομματι κερκυρα παξοι. αν καποιο πλοιο της levante, ακομη και ο καλβος, ειναι κλασεις ανωτερο απο τα δικα τους. θα τους τρωει κινηση.

ΥΓ: επιμενω οτι η γκρινια τους ειναι ασαφης. δεν κανουν καποια συγκεκριμενη προταση στην επιστολη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kατά την γνώμη μου πιστεύω πως μία καλή γραμμή θα ήταν κι ένα ταχύπλοο με υψηλή ταχύτητα (+35 κομβοι) να κάνει το δρομολόγιο των επτανήσων.

Είναι 1 κομμάτι που είναι ανεκμετάλευτο και πιστεύω πως τους καλοκαιρινούς μήνες κυρίως από τους τουρίστες θα γινόταν ανάρπαστο!!!

Ζάκυνθος, Κεφαλονιά (Αργοστόλι), Ιθάκη (Βαθύ), Λευκάδα, Παξοί, Κέρκυρα

eptanisa_map1-250x401.jpg

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τον Ερμη τσι Ζακυνθος, η περιφερεια ιονιων νησων, ζητησε δρομολογια ολο το χρονο.

αναφερει επισης οτι φετος υπηρξε καμψη της κινησης, σε σχεση με το 208, τουλαστιχον οσον αφορα το ζαντε

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...