Jump to content
Shipfriends

Σύνδεση Ιονίων Νήσων


Recommended Posts

Η προκήρυξη του διαγωνισμού προβλέπει επιδότηση από 28/05/18 έως 16/09/18, ενώ η Joy Cruises ανακοίνωσε δρομολόγια από 01/05/2018 έως 31/10/2018. Όποτε πολύ πιθανόν τα δρομολόγια που ανακοίνωσε να είναι χωρίς επιδότηση, γιατί ακόμα δεν υπογραφεί κάποια σύμβαση!!

Link to comment
Share on other sites

Η ακτοπλοϊκή σύνδεση των λιμανιών των Ιονίων υποτίθεται ότι θα αποτελέσει ένα πολύ θετικό βήμα για την ανάπτυξη των νησιωτικών τόπων, αλλά έχουν ξεκινήσει οι γκρίνιες για τη σύνδεση

Quote

Ωστόσο, τα ερωτήματα που μένουν αναπάντητα, είναι αρκετά και έχουν να κάνουν με την λειτουργικότητα της γραμμής, τα ναύλα των ακτοπλοϊκών δρομολογίων, την ακρίβεια αφιξο-αναχωρήσεων αλλά και τον χρόνο μετάβασης από το ένα νησί στο άλλο. Ας περιμένουμε να γίνει η αρχή και, γιατί όχι, να κάνουμε “island hopping” στο Ιόνιο.

Ο διαγωνισμός
Στη διαδικασία, συμμετείχαν δυο ενδιαφερόμενοι που κατέθεσαν την προσφορά τους, εκ των οποίων ο ένας απορρίφθηκε καθώς μετά την εξέταση του φακέλου βρέθηκε να μην πληροί τους όρους της προκήρυξης.
 

Η θέση του Περιφερειάρχη
Ο Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Θόδωρος Γαλιατσάτος, απαντώντας σε δημοσιογραφικές ερωτήσεις για το θέμα, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΙΟΝΙΑΝ είπε ότι “έχω ενημερωθεί για την εξέλιξη του διαγωνισμού, όχι όμως επίσημα για τα δρομολόγια, αφού έχω ακούσει όσα διαρρέουν στον Τύπο.
Πιστεύω ότι θα εξυπηρετούν αφού ενώνουν τα Ιόνια Νησιά. Ανοίγει νέους δρόμους στην επικοινωνία μεταξύ των νησιών. Για φέτος δεν θα έχει αυτοκίνητα αλλά μόνο επιβάτες. Εμείς θα παρακολουθήσουμε την εξέλιξη της, θα δούμε τυχόν προβλήματα και το ενδιαφέρον που θα δημιουργηθεί στις και την τουριστική οικονομία και στις τοπικές κοινωνίες και είμαστε έτοιμοι μαζί με το υπουργείο ώστε την επόμενη χρονιά να έχουμε μια πιο εντατική εκμετάλλευση της γραμμής”. Ερωτηθείς για το πολύωρο του ταξιδιού πρόσθεσε πως “δεν ξέρω πόσο θα διαρκεί στην πράξη δεδομένου ότι έχει πολλές στάσεις. Ακόμα και εάν απαιτούνται τόσες πολλές ώρες ταξιδιού σημασία έχει πως κάποιος θα επιβιβαστεί σε ένα πλοίο και χωρίς να αλλάξει συγκοινωνία , μέσα και γεωγραφικές περιφέρειες θα βρεθεί στον προορισμό του. Αλλά μην ξεχνάμε ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος για να μετακινηθεί από νησί σε νησί”.

Ζητήματα που χρίζουν έρευνας και απαντήσεων
Η χρησιμότητα των συγκοινωνιών και της επικοινωνίας στις νησιωτικές περιοχές είναι πρώτης ανάγκης. Η καθημερινή σύνδεση των Ιόνιων Νησιών παραμένει το μεγάλο ζητούμενο, δεδομένου ότι ο Καλλικράτης και όχι μόνο, δημιούργησε νέες διοικητικές δομές και υπηρεσίες στην έδρα της Περιφέρειας, την Κέρκυρα, τις οποίες επισκέπτονται ολοένα και περισσότεροι κάτοικοι των άλλων περιοχών, προκειμένου να διεκπεραιώσουν διάφορες υποθέσεις τους.
Επίσης, ο μεγάλος αριθμός τουριστών που επιλέγει κάθε σεζόν να επισκεφτεί τα Επτάνησα και θελήσει έχοντας προορισμό ένα από αυτά να έχει τη δυνατότητα να επισκεφτεί άμεσα και τα άλλα χωρίς να δαπανήσει μεγάλο μέρος των διακοπών του στη μετάβαση.

1.Εξακολουθεί ο γεωγραφικός ορισμός για έδρα της περιφέρειας στην Κέρκυρα να ενώνει τα νησιά ή να τα χωρίζει, αφού από την πόλη της Ζακύνθου στην πόλη της Κέρκυρας η απόσταση είναι εξωπραγματική ήτοι: 150 ναυτικά μίλια!
2.Η συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή γραμμή συνδέει τελικά τα Επτάνησα στο σύνολο τους ή απλά τα διπλανά νησιά μεταξύ τους;
3.Γιατί να επιλέξει κάποιος μόνιμος κάτοικος ή καλοκαιρινός επισκέπτης το συγκεκριμένο δρομολόγιο όταν χρονικά, χρειάζεται περισσότερο με το να ταξιδέψει οδικώς για να βρεθεί από την Κέρκυρα στη Ζάκυνθο; Πολύ, δε περισσότερο όταν δεν μπορεί να ταξιδέψει με το ΙΧ του ή ως γκρουπ με λεωφορείο….
4.Όταν κάποιος θελήσει 7,5 ώρες από Κέρκυρα για Κεφαλονιά (Σάμη) και 9 ώρες για Ζάκυνθο είναι πολύ μεγάλος χρόνος για θαλάσσιο ταξίδι και μάλιστα σε ένα σκαφάκι μόλις 30 μέτρα μήκος! Όλες αυτές τις ώρες, τι θα κάνει ένας επιβάτης αν μάλιστα έχει και λίγο θάλασσα;

5.Τα ναύλα των επιβατών δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Θα είναι ενιαία η τιμή αν κάποιος ταξιδέψει από το βόρειο στο νότιο Ιόνιο ή θα υπάρχει διαβάθμιση ανάλογα τον τελικό προορισμό του επιβάτη;
6.Η γραμμή, προκηρύχθηκε ή όχι βάσει των αναγκών μιας γεωγραφικής Περιφέρειας και των επιμέρους τοπικών κοινωνιών; Ποια ειδική μελέτη, έθεσε και προσδιόρισε τους όρους και τα κριτήρια;
7.Μήπως με το ποσό και για το διάστημα που επιδοτείται από το δημόσιο χρήμα, θα ήταν καλύτερο αντί για ακτοπλοϊκή να επιλέγετο πιο σφιχτή και ουσιαστική – κατάλληλη δηλαδή – αεροπορική σύνδεση; Το λύσαμε ποτέ;
8.Ποιος φορέας από το Υπουργείο, εξέτασε με μελέτη ή διαβουλεύτηκε τις τοπικές κοινωνίες και τους πολιτικούς ταγούς, αν εξυπηρετείται με αυτή την απόφαση μια ολόκληρη Περιφέρεια; Με ποιόν συμφώνησε το Υπουργείο; Ποιος ανέλαβε την ευθύνη, μίλησε με τις αρχές της αυτοδιοίκησης, τους κοινωνικούς φορείς, το λαό;
9. Πολύ σοβαρό το ποσό επιδότησης από τα χρήματα των φορολογουμένων ελλήνων, για μία γραμμή η οποία, κανείς δεν γνωρίζει τι μελέτη βιωσιμότητας έχει και τον ρόλο που ακριβώς θα διαδραματίσει.
Συμπληρωματικά ο επιβάτης θα πληρώνει το εισιτήριο που θα ορίσει η ναυτιλιακή εταιρία. Σύμφωνα με την προκήρυξη « η δαπάνη βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό ΚΑΕ 2131 «Επιδότηση άγονων γραμμών» του Ειδικού Φορέα 41-140 «Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή». Η εκτιμώμενη προϋπολογισθείσα δαπάνη για το χρονικό διάστημα μέχρι 31/10/2018 (σύνολο 52 εβδομάδες) κυμαίνεται από 5.762.033,93 μέχρι 6.632.924,79 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.), και από 7.144.922,08 μέχρι 8.224.826,73 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.24 %), ανάλογα με την κατηγορία των προσφερόμενων πλοίων για τις δρομολογιακές γραμμές».
10.Τι θα γίνει το χειμώνα που οι καιρικές συνθήκες δεν πρόκειται ποτέ να βοηθήσουν ένα σκάφος 30 μέτρων να διασχίζει όλο το ΙΟΝΙΟ και πολύ δε περισσότερο τα θαλάσσια μέρη: κανάλι Β. Ζάκυνθος – Ν. Κεφαλλονιά, Β. Κεφαλονιά περιοχή Φισκάρδο – κάβος της κυράς στη Λευκάδα και στη συνέχεια Δυτικά της Λευκάδας σε φοβερά ανοιχτό πέλαγος και μέχρι τους Παξούς;;;

Πρέπει να καταργηθεί η Περιφέρεια Ιονίων Νησιών
Έχουμε αρθρογραφήσει με επιχειρήματα και θα επιμένουμε, μέχρι να καταλάβουμε ότι ζούμε στο 2020…
Αυτό όμως είναι καλύτερα να το εκλάβουν και επεξεργαστούν, οι πολιτικοί ταγοί!
Είναι κουτό, να επιμένουμε να λύσουμε προβλήματα που δεν λύνονται και ο έλληνας φορολογούμενος, να πληρώνει εκατομμύρια ευρώ, από εκείνα που δεν έχει, ώστε να προσπαθούμε να πεισθούμε ότι ένα πλοίο 30 μέτρων θα πηγαίνει από τη Ζάκυνθο στην Κέρκυρα και ένα αεροπλανάκι θα ταξιδεύει 2 φορές την εβδομάδα με πανάκριβα εισιτήρια, μπας και μεταφέρει κανένα Ζακυνθινό και Κεφαλονίτη στην Κέρκυρα «για να κάμει τσι δουλειές του» στην έδρα της περιφέρειας!
Αυτή η περιφέρεια, με το πεπερασμένο πρόσχημα του πολιτισμού και για λόγους που ωφελούν πολιτικά και αναπτυξιακά μόνο την Κέρκυρα των 3 βουλευτικών εδρών, είναι δεδομένο πως δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα στους πολίτες της. Είναι απομονωμένη, δυσκίνητη, χωρίς διοικητική δομή, ανελαστική, δραματικά μικρή πληθυσμιακά και χωρίς κίνητρα περιφερειακής ανάπτυξης και δράσης.
Η Ζάκυνθος με την Κεφαλλονιά και την Ιθάκη, πρέπει άμεσα να ενταχθούν στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με έδρα την Πάτρα, αφού εκεί είναι τα πάντα όλα όσα χρειάζεται ο πολίτης των δύο νησιών (υγεία, τουρισμός, άμεση συγκοινωνία, επικοινωνία, επιστήμη – εκπαίδευση, αστυνομική – λιμενική και πυροσβεστική βοήθεια, εμπόριο, τραπεζικές περιφερειακές διευθύνσεις, αποκεντρωμένη διοίκηση κλπ) και η Κέρκυρα με την Λευκάδα στην περιφέρεια Ηπείρου με έδρα τα κεντρικά Ιωάννινα, αφού εκεί εξυπηρετούνται σε όλα οι πολίτες των δύο αυτών νησιών.

Δεν ζούμε στο Αιγαίο! Ζούμε σε θαλάσσιες αποστάσεις από την χερσαία Ελλάδα, διάρκειας μίας ώρας. Συνδεόμαστε με την απέναντι ξηρά, όλα τα νησιά! Πόσο πιο απλό να το κατανοήσει κάποιος; Δεν ζούμε τρείς αιώνες πίσω, στα χρόνια της Βενετίας! Η «Ιόνιος Πολιτεία» είναι «το καροτάκι» της Κέρκυρας που ονειρεύεται ακόμη και σήμερα, τα χρόνια του Δόγη, για δικούς της λόγους!
Όσο, για τον πολιτισμό του Ιονίου, πάντα θα μας ενώνει, πάντα θα ξεχωρίζει και πάντα τα νησιά θα μπορούν να κάνουν επτανησιακές πολιτιστικές δράσεις (αν θέλουν, διότι ακόμη και σήμερα ο καθένας κάνει ότι του κατέβει… χωρίς κανένα κοινό σχεδιασμό). Τα Κύθηρα δηλαδή, γιατί κρατάνε ακόμη τον επτανησιακό πολιτισμό τους;
Ας ανοίξουμε τα μάτια και ας σταματήσουμε να σχεδιάζουμε το μέλλον με υλικά του παρελθόντος, διότι το μόνο που πετυχαίνουμε στο τέλος, είναι να αναπαράγουμε παραδοσιακά το παρελθόν!

 

Link to comment
Share on other sites

Και στη χθεσινή συνεδρίαση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Ιονίων Νήσων  στο Αργοστόλι, υπήρχε θέμα για την ένταξη του Μεγανησίου στη σύνδεση, από το Δήμαρχο του Μεγανησίου κ. Δάγλα.

Link to comment
Share on other sites

η συνδεση, οπως σχεδιαζεται, ειναι παπατζα. χαντρες στους χαχολους.

οσον αφορα την καταργηση της ΠΙΝ και την ενταξη κεφαλονιας, ιθακης και ζακυνθου στην ΠΔΕ, ειναι μια κουβεντα που ξεκινα απο την εποχη του καποδιστρια. οχι του γιαννη :D. απο το 1998 και την πρωτη μεγαλη μεταρρυθμιση στους ΟΤΑ. το θεμα παντα κολλαει στην κερκυρα

Link to comment
Share on other sites

Η περιφέρεια όπως έχει, είναι για τα κλάματα.

Παρόλα αυτά, η κατάργησή της και η προσκόλληση των νησιών στην απέναντι ηπειρωτική Ελλάδα θα αποτελούσε κατά τη γνώμη μου την αρχή του κατήφορού τους. Ειδικά για την Κεφαλλονιά και τη Ζάκυνθο μαζί με την Αχαϊα και Ηλεία.

Εδώ σαν ανεξάρτητη περιφέρεια και έχουμε τόσα προβλήματα ειδικά σε μικροκοινωνικό επίπεδο, πιστεύει κανείς πραγματικά πως με πρωτεύουσα την Πάτρα ή τα Ιωάννινα θα λυνόταν γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα; :rolleyes:

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από το πως μπορεί να είναι λειτουργική η Περιφέρεια στα Ιόνια Νησιά, σε αυτή καθεαυτή τη σχεδιαζόμενη σύνδεση, γεννάται η απορία για τους σκοπούς που εξυπηρετεί και τα πιθανά οφέλη. Τα γειτονικά νησιά έχουν σύνδεση έτσι και αλλιώς (Κέρκυρα - Παξοί, Λευκάδα - Κεφαλονιά - Ιθάκη, Κεφαλονιά - Ζάκυνθος). Με ένα σκάφος 30 μέτρων και με τις ταχύτητες που αυτό έχει είναι αστεία πράγματα και λογικά πεταμένα λεφτά.

Νόημα θα είχε να επιδοτηθεί π.χ. η σύνδεση Λευκάδας - Παξών με ανταποκρίσεις από τις υπόλοιπες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι πρώτες ενδείξεις για τη διασύνδεση των Επτανήσων με το Azimut είναι θετικές μέχρι στιγμής. Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από ξένους τουρίστες που κάνουν ερωτήσεις και κρατήσεις με το Azimut της Joy Cruises.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 9/2/2018 at 7:35 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα δρομολόγια της σύνδεσης των Ιονίων νήσων (ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΞΟΙ-ΛΕΥΚΑΔΑ-ΙΘΑΚΗ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ-ΖΑΚΥΝΘΟ) με το Azimut της Joy Cruises από 01/05/2018 εως 31/10/2018. 

FB_IMG_1518154213008.jpg

Μάλλον θα υπάρξουν κάποιες αλλαγές στα ωράρια του δρομολογίου, έτσι ώστε αντί για 8 ώρες να γίνεται σε περίπου 7 ώρες το δρομολόγιο. Τα νέα ωράρια και οι τιμές του δρομολογίου θα ανακοινωθούν σύντομα αφού καθοριστούν από το υπουργείο. 

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται ότι ο φάκελος της εταιρείας του Azimut για την σύνδεση των νησιών των Επτανήσων απορρίφτηκε, διότι σύμφωνα με το κατατιθέμενο αρ.VG70/4202/23-01-2018 Π.Γ.Ε. Επιβατηγού Πλοίου εκδοθέν από το Διεθνές Γραφείο Επιθεωρήσεων Πλοίων δεν δύναται να καλύψει τη συνολική διαδρομή των αιτούμενων πλόων (ιε σχετικό).

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα; Εάν τελικά δεν έρθει πλοίο το Μάιο, η πολιτική κάστα έχει ξεφτιλιστεί για άλλη μια φορά ...

Επίσης, ποια ήταν η γραμμή με αύξοντα αριθμό 10;

Link to comment
Share on other sites

10. ΚΕΡΚΥΡΑ - ΠΑΞΟΙ - ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ - ΠΙΣΑΕΤΟΣ ΙΘΑΚΗΣ – ΣΑΜΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ - ΖΑΚΥΝΘΟΣ και επιστροφή Τρία (03) δρομολόγια την ημέρα για το χρονικό διάστημα από 28/05/2018 έως 16/09/2018 [σύνολο δεκαέξι (16) εβδομάδες]

Link to comment
Share on other sites

Τρία την εβδομάδα. Ο Π100 έγραψε αυτό που είχε γραφτεί στην αρχική προκήρυξη και ήταν λάθος, το έχουμε σχολιάσει και παλαιότερα
 

Κοίτα να δεις πως χαλάει μια "φωτογραφία" και τι θα κάνουμε χωρίς τη σκαφάρα!

Θα ξεκινήσει τελικά άραγε; είχαν πει και πριν το επιδοτούμενο διάστημα πως θα ξεκινούσαν.

Συνεχίζω και έχω απορία για το λιμένα Βασιλικής. Δεν έχει αυτοκίνητα και είναι μικρό σκάφος οπότε λογικά κάμπτονται οι τοπικές αντιδράσεις. Νομικά αν έχει θέμα έχω την απορία

Link to comment
Share on other sites

Θέμα ημερών είναι η έναρξη των δρομολογίων του πλοίου της εταιρείας Joy Cruises που θα συνδέει ακτοπλοϊκά τα Ιόνια Νησιά, ικανοποιώντας ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και η αρχή θα γίνει στις 2 Μαΐου με το πλοίο που αναχωρεί νωρίς το πρωί από την Κέρκυρα για να φτάσει στη Ζάκυνθο το απόγευμα της ίδιας ημέρας. Το πρώτο δρομολόγιο από τη Ζακυνθο με τελικό προορισμό την Κέρκυρα θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Πέμπτης 3 Μαΐου.

Προχθές το πρωί, ο ιδιοκτήτης του πλοίου Κωνσταντίνος Αντίοχος από την Κέρκυρα, βρέθηκε στη Ζάκυνθο και συναντήθηκε με τον Λιμενάρχη Ν. Κοκκάλα και τον Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου Α. Ζήβα, ενημερώνοντας τους για την επικείμενη έναρξη των δρομολογίων που είναι επιδοτούμενα από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Θυμίζουμε πως το ΥΕΝ προκήρυξε το σχετικό διαγωνισμό συμπεριλαμβάνοντας τη συγκεκριμένη διαδρομή στις άγονες γραμμές, ενώ οι πρώτες εξαγγελίες για την έναρξη της γραμμής, μετά από πολύμηνες προσπάθειες της διοίκησης της Περιφέρειας, έγιναν στο Αναπτυξιακό Συνέδριο στην Κέρκυρα ,όχι μόνο από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας αλλά και από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό Αλ. Τσίπρα.

Ο ιδιοκτήτης του πλοίου τόνισε πως το νέο αυτό ακτοπλοϊκό εγχείρημα έχει ήδη βρει μεγάλη ανταπόκριση από ταξιδιωτικά γραφεία, κυρίως σε Λευκάδα και Ζάκυνθο, ενώ μεγάλη είναι η ικανοποίηση και από τους μόνιμους κατοίκους των νησιών. Αναφερόμενος στο πλοίο, τόνισε πως είναι κατασκευής του 2005 και για συνολικά 7 χρόνια δεν πραγματοποιούσε δρομολόγια, γεγονός που σημαίνει πως πρόκειται για ένα καινούργιο πλοίο, ενώ υπογράμμισε πως το πρωτόκολλό του για τις συγκεκριμένες αποστάσεις είναι 175 επιβάτες , διαθέτει 12μελές πλήρωμα, η ταχύτητά του είναι 22 ναυτικά μίλια με την συνολική απόσταση από Ζάκυνθο για Κέρκυρα να είναι 142 μίλια και η υψηλότερη τιμή του ναύλου για ταξίδι από Ζάκυνθο για Κέρκυρα είναι 45 ευρώ το άτομο, ενώ θα υπάρχουν ειδικές προσφορές για ταξίδια σε γκρουπ και στην έκδοση εισιτηρίων μετ΄ επιστροφής. 

Το γραφείο στο οποίο θα μπορούν οι ταξιδιώτες να εκδίδουν τα εισιτήριά τους, είναι το ταξιδιωτικό γραφείο isala στην παραλιακή, ενώ το πλοίο θα δένει έξω ακριβώς από το συγκεκριμένο γραφείο.

«Το πλοίο μας ήταν αυτό που επιλέχθηκε μέσα από το διαγωνισμό που κηρύχτηκε μέσω του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και η γραμμή είναι επιδοτούμενη μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου. Την επόμενη εβδομάδα το Υπουργείο προκηρύσσει νέο διαγωνισμό για τα επόμενα δύο χρόνια, στον οποίο θα συμμετέχει και το πλοίο μας» σημείωσε ο κ. Αντίοχος κάνοντας γνωστό πως το πρώτο δρομολόγιο ξεκινά την Τετάρτη 2 Μαΐου στις 6.30 από Κέρκυρα για να φτάσει στις 4.00 το απόγευμα στη Ζάκυνθο. Τα λιμάνια που θα προσεγγίζει θα είναι αυτά των Παξών, της Λευκάδας, του Πισαετού στην Ιθάκη, της Σάμης στην Κεφαλονιά και τέλος της Ζακύνθου.

Από τη Ζάκυνθο το πλοίο θα αναχωρήσει για το πρώτο του δρομολόγιο το πρωί της Πέμπτης 3 Μαΐου, ακολουθώντας την αντίστροφη διαδρομή.

«Στο πλαίσιο της σύμβασης το πλοίο θα πραγματοποιεί δρομολόγια κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή από την Κέρκυρα και από τη Ζάκυνθο κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Σάββατο. Το ενδιαφέρον είναι τεράστιο και μεγαλύτερο από αυτό που περιμέναμε. Υπάρχουν πολλά ταξιδιωτικά γραφεία που θέλουν να «ανταλλάξουν» πελάτες με την Κέρκυρα και έχουν κόσμο που θέλει να ταξιδέψει και να μείνει μια βδομάδα κυρίως σε Λευκάδα, Ζάκυνθο και Κέρκυρα» μας είπε ο κ. Αντίοχος, τονίζοντας πως το πλοίο δεν μπορεί να ταξιδέψει μόνο όταν πνέουν άνεμοι ισχυρότεροι των 7 μποφόρ και σε αυτές τις περιπτώσεις τα δρομολόγια που ακυρώνονται, θα αναπληρώνονται την επόμενη ημέρα.

«Το εγχείρημα αγκαλιάστηκε από όλους τους κατοίκους και τους φορείς των Ιονίων Νήσων» τόνισε ο κ.Αντίοχος, κάνοντας ειδική μνεία στις προσπάθειες και την στήριξε που υπήρξαν ειδικά από τον Περιφερειάρχη Θ. Γαλιατσάτο.

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται πως αυτές οι άγονες επιδοτούνται προς όφελος των μονίμων κατοίκων και όχι των ξένων τουριστικών γκρουπ.

Γιατί στην προκειμένη περίπτωση, οι μόνοι που θα επωφεληθούν είναι οι δεύτεροι.

Επίσης, δεν αναφέρθηκε λίγο πιο πάνω πως απορρίφθηκε ο φάκελος της Joy λόγω ακαταλληλότητας του πλοίου;

Ρωτώ, επειδή παρόλα αυτά φαίνεται να ξεκινάει ακριβώς με αυτό.

Και τρίτον, το Azimut είναι ναυπηγημένο το 2001, όχι το 2005.

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.

Γνωρίζει κάποιος το κόστος των διαδρομών ποιο θα είναι για την ενδονησιωτικη συγκοινωνία? Επίσης να σας πω ότι το Azimut έφυγε σήμερα από τα Γουβια της Κέρκυρας που ξεχειμωνιαζε και ήρθε έδεσε δίπλα μου 😋 στο λιμάνι της Κέρκυρας. Στο σημείο που δένει και το Ιλιδα. Επίσης γνωρίζουμε αν θα συνεχιστεί και το χειμώνα αυτή η υπηρεσία με αυτό ή κάποιο άλλο πλοιο; 

Edited by Kerkyra Express
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες!

Στο άρθρο του Ερμή γράφει Κέρκυρα-Ζάκυνθο 45 Ευρώ.

Η γραμμή σταματά τον Οκτώβρη και δεν πιστεύω να συνεχιστεί το χειμώνα μιας και απευθύνεται κυρίως σε τουρίστες ...

Link to comment
Share on other sites

Στη Λευκάδα τελικά που θα πιάνει;

Αρχικά έλεγαν για Βασιλική. Πλέον δεν βλέπω αναφορές. Μπορεί (ως καθαρά επιβατηγό) να μην βρει αντιδράσεις από τον κόσμο στη Βασιλική αλλά το λιμάνι είναι οκ άραγε;

Μήπως στην πόλη της Λευκάδας τελικά; Γιατί Νυδρί το αποκλείω

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...