Jump to content
Shipfriends
Sign in to follow this  
Panagia Ekatontapiliani

Bulk Carriers: Νέα - Κινήσεις - Δελτία - Απορίες

Recommended Posts

Από τις 29 Απριλίου, στη προβλήτα 1 του Περάματος βρίσκεται το φορτηγό Marina R (IMO No: 9409546) της Sea Satin Oceanway SA με έδρα το Πειραιά, που είναι κατασκευασμένο το 2010, έχει μήκος 190,00 μέτρα και πλάτος 28,50 μέτρα.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο φακό του Shipfriends το Baogang Glory, ένα από τα πρώτα newcastlemax που βγήκαν στην κυκλοφορία πίσω στο 2008. Χτισμένο στο Universal Shipbuilding του Tsu στην Ιαπωνία(που πια έχει γίνει JMU) με αριθμό γιάρδας 065 και με το ίδιο όνομα μέχρι σήμερα(IMO 9325300). Ιάπωνες πλοιοκτήτες(Doun Kisen) και σε μακροχρόνια χρονοναύλωση στην K-Line, κατά τον κλασσικό γιαπωνέζικο τρόπο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για σήμερα έχουμε ένα Ελληνόκτητο Kamsarmax με το όνομα Blue Wave(ΙΜΟ 9453377) που εδώ βλέπουμε να ξεφορτώνει σιδηρομετάλλευμα στο Rotterdam. Χτισμένο στην Κίνα(Hudong-Zhonghua με αριθμό Η1558Α). Μια κύρια μηχανή σχεδίασης MAN B&W και κατασκευής Hudong Heavy Machinery Co, δίνει οικονομική ταχύτητα 12 κόμβων έμφορτο με κατανάλωση 27.5 τόνους το 24ωρο. Γενικά μια κλασσική Κινέζικο φτηνοκατασκευή. Πλοιοκτήτης η ΤΕΟ Shipping με έδρα το Περιστέρι παραδόξως, αν δεν με απατά η μνήμη μου πρόκειται για το ναυτιλιακό όχημα επιχειρήσεων του Θεοχαράκη που έχει την αντιπροσωπεία της Nissan στην Ελλάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελβετικής πλοιοκτήσίας το Ultramax με όνομα Sun(IMO 9663233) που εδώ βλέπουμε στο Rotterdam, με πλοιοκτήτρια εταιρεία την πολυσυζητημένη Swissmarine, στην οποία παρεπιπτόντως είχαμε ανακατατάξεις με εφαλτήριο τις απαιτήσεις της Glencore, του βασικού της μετόχου δηλαδή.  Προιόν του Κινέζικου Jinling(JLZ 9110415), φοράει μια MAN B&W που του δίνει 14.20 κόμβους με κατανάλωση 25 τόνους την ημέρα. Καμιά αλλαγή ονόματος από το 2013 οπότε και χτίστηκε το πλοίο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στις οθόνες σας από το Rotterdam ένα ενδιαφέρον 175άρι design από το New Times Shipyard. Ελληνικό το όνομα του Δήλος(ΙΜΟ 9585601), ελληνική και η πλοιοκτησία του, είναι η Sea Traders. Όπως μπορείτε να δείτε στο site τους, είναι κλασσικό web site Έλληνα πλοιοκτήτη, ουδεμία αναφορά στο ποιός είναι ο beneficial owner όλων αυτών των 35 πλοίων :rolleyes:. Όμως δεν είναι ο Στέφανος ο Χίος, ούτε ο Στέφανος ο Μύκονος, είναι η οικογένεια Προκοπίου. Έχει καθελκυστεί στο τέλος του 2012 με το όνομα Stella Grace και υποψιάζομαι πως είναι κάποιο από τα ορφανά της αμφιλεγόμενης Scorpio Bulkers, η Sea Traders πρέπει να το έχει αγοράσει πρίν την παράδοσή του στην εταιρεία που το παρήγγειλε.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κι ένα 74άρι panamax που ξεφορτώνει σιδηρομετάλλευμα στις εγκαταστάσεις της Tata Steel στο Ijmuiden της Ολλανδίας. Golden Ruby το όνομά του(ΙΜΟ 9470399) και με τέτοιο πρώτο συνθετικό έχει καλές πιθανότητες να ανήκει στην Golden Ocean του αδελφού μας από την μαρτυριτσήν, του Γιαννάκη του Φρέντρικσεν, όπως και συμβαίνει. Μόλις 4 ετών και μάλιστα χτισμένο από την πλοιοκτήτρια εταιρεία του στην Ινδία, συγκεκριμένα στο Pipavav Defence & Offshore Engineering, με τη γνωστή ποιότητα και φροντίδα στις ναυπηγήσεις για την οποία είναι ξακουστό το ναυπηγείο της πλανεύτρας Βομβάης. Μια μηχανή Doosan(όχι Μπαγεβιτς) των 15,363 ίππων που δίνει υπηρεσιακή 14 κόμβους με κατανάλωση 36 το οποίο είναι τραγικό νούμερο. Αναρωτιέμαι πως κάνει perform σε χαμηλότερες στροφές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το bulk carrier Strategic Endeavor (ΙMO No 9475727) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Zhejiang Zhenghe Shipbuilding Co Ltd  στο Zhoushan της Κίνας, με το όνομα Peace Fortune (αριθμό γιάρδας 3023) και άλλαξε όνομα το 2014 σε Strategic Endeavor. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 5S50MC-C (10.741 BHP), που του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 13,90 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 177.40 μέτρα και πλάτος 28.24 μέτρα και ανήκει MTM SHIP MANAGEMENT PTE LTD με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το Strategic Endeavor ήταν δεμένο στη Κυνόσουρα και στις 19 Μαΐου μεθόρμισε στο Πέραμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κι ένα Kamsarmax του 2010 στις εγκαταστάσεις της Tata Steel στο Ijmuiden. Είναι το ελληνικής πλοιοκτησίας Iolcos Pride(IMO 9425124) που είναι χτισμένο στο ναυπηγείο Hudong της Κίνας για την οικογένεια Πετράκη στην οποία ανήκει η Iolcos Shipping Company.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο ένα cape ελληνικής πλοιοκτησίας που εδώ το βλέπουμε να ξεφορτώνει στα Ijmuiden dolphins. Πρόκειται για το Ευγενία(IMO 9447990) που ανήκει στην οικογένεια Προκοπίου μέσω της εταιρείας Marine Trust με έδρα τη Γλυφάδα. Ο γερανός που βλέπετε να ξεφορτώνει από το νο. 3 είναι πλωτός και αυτή η διαδικασία γίνεται προκειμένου το πλοίο να ξελιμπάρει και να μπορέσει να φτάσει σε βύθισμα κάτω των 13.98 μέτρων(εάν δεν με απατά η μνήμη μου) και να περάσει τα locks του Ijmuiden με προορισμό τα ενδότερα του Amsterdam. Είναι χτισμένο το 2011 σε ένα design 176,000 dwt από το New Times Shipyard στο Xingang της Κίνας και έχει μια μηχανή Hyundai των 14.5 κόμβων στους 52 τόνους το 24ωρο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με ένα Kmax του Μιχαλάκη του Μποτιλιέρη, με όνομα ΜΒΑ Liberty(IMO 9494101) που εδώ βλέπουμε να ξεφορτώνει στάρια στο Rotterdam. Δεν έχει αλλάξει όνομα και πλοιοκτησία από το 2010 που χτίστηκε στο εν Zhoushan παράρτημα της Tsuneishi. Φέρει μια μηχανή σχεδίασης MAN B&W, χτισμένη από την Mitsui Engineering.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το bulk carrier Strategic Encounter (ΙMO No 9475739) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Zhejiang Zhenghe Shipbuilding Co Ltd στο Zhoushan της Κίνας, με το όνομα Peace Lucky και άλλαξε όνομα το 2014 σε Strategic Encounter. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 5S50MC-C (10.741 BHP), που του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 13,90 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 177.35 μέτρα και πλάτος 28.19 μέτρα και ανήκει MTM SHIP MANAGEMENT PTE LTD με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το Strategic Encounter είναι δεμένο στο Πέραμα από τις 22 Ιουνίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Livorno μεταφερόμαστε σήμερα, για να δούμε ένα μικρό(7,805 dwt) πλοίο γενικού φορτίου που στη συγκεκριμένη περίπτωση ξεφορτώνει χύμα φορτίο. Πρόκειται για το Sider Manzanillo(ΙΜΟ 9583043) που μπορούμε να δούμε εδώ επί τω έργω, αυτό είναι ένα σύνηθες trade στο Livorno πλήν όμως δεν ξέρω τι ακριβώς είναι το φορτίο. Το εν λόγω πλοίο είναι χτισμένο το 2011στην Κίνα και πιο συγκεκριμένα στο Nanjing Huatai Shipyard με αριθμό 07-4-13, ένα ναυπηγείο που προσωπικά δεν έχω ποτέ ξανακούσει. Μήκος 108 μέτρα, βύθισμα 7, 3 αμπάρια και 2 x 38 SWL κρένια τα οποία δεν εκτελούν την εκφόρτωση, είναι απλώς γυρισμένα πρός την πλευρά της θάλασσας για να κάνουν χώρο για τον γερανό της στεριάς. Η μηχανή του είναι σχεδιασμένη από την MAK και συναρμολογημένη από την Caterpillar, δίνοντάς του 11.5 κόμβους υπηρεσιακή ταχύτητα. Διαχειρίστρια εταιρεία η Nova Marine Carriers με έδρα το Lugano της ιταλόφωνης Ελβετίας και τελικός πλοιοκτήτης η Navigest με έδρα τη Γενεύη της γαλλόφωνης Ελβετίας. Μοναδικό προηγούμενό του όνομα μέχρι το 2017, ήταν το UBC Manzanillo.

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ομόσταυλο του Sider Manzanillo πλοίο, είναι και το Sider Monica που συνέπεσε μαζί με το προαναφερθέν στο Livorno στο τέλος Ιουνίου. Αυτό έχει DWT 8,048, 3 αμπάρια με 2 x 25 SWL κρένια, και είναι χτισμένο το 2009 στο Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding Co της πίνγκ-πόνγκομάνας:D Κίνας. Η μηχανή του είναι σχεδίασης MAK και κατασκευής Caterpillar και του δίνει 4,079 ίππους για μια υπηρεσιακή ταχύτητα των 12.4 κόμβων με κατανάλωση 13 τόνων residual fuel το 24ωρο.

 

Φέρει σημαία Πορτογαλίας και οι ιδιοκτησιακές του λεπτομέρειες είναι ίδιες με το Sider Manzanillo. Το πρώτο του όνομα ήταν Monica C που για τους γνώστες φυσικά παραπέμπει αμέσως στην Carisbrooke Shipping με έδρα το Isle of Wight της Μεγάλης Βρετανίας. Το 2014 πωλείται και μετονομάζεται σε WES Monica για λογαριασμό της επίσης γνωστής Wessels, ενώ το σημερινό του όνομα και πλοιοκτησία απέκτησε τον περασμένο Φεβρουάριο.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια διευκρίνηση για το τύπο της μηχανής του Sider Monica, η  ΜΑΚ έχει εξαγοραστεί από τη Caterpillar, οπότε πλέον τα μοντέλα της MAK βγαίνουν με το brand name της Caterpillar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το St. Elias μαζι και οι 20 ναυτικοι του,ολοι Ουκρανικης υπηκοοτητας,βρισκεται εγκαταλελειμενο εδω και ενα μηνα ανοικτα των Καλων Λιμενων Ηρακλειου.Μελος του πληρωματος κοινοποιησε στα ΜΜΕ το προβλημα που αντιμετωπιζουν στο πλοιο καθως πλεον τελειωνουν τα τροφιμα και τα καυσιμα του πλοιου,ενω και οι συνθηκες διαβιωσης μεσα οπως φαινεται και στις φωτογραφιες που δημοσιευτηκαν δεν ειναι και οι καλυτερες.

Το πλοιο ειναι Ελληνικων συμφεροντων,φερει σημαια Παναμα και ως πλοιοκτητρια εμφανιζεται η Sealight Maritime με εδρα τον Πειραια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν δυο μήνες το bulk carrier Jia Hui Shan (IMO No: 9602966) της China Shipping Bulk Carrier βρέθηκε στην Ελευσίνα. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 2011, στο ναυπηγείο China Shipping Industry Jiangsu στη Κίνα. Το πλοίο έχει μήκος 189,99 μέτρα, πλάτος 32,26 μέτρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/9/2018 at 7:45 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αχιλλέας ρυμουλκει το motorship Panagia Kanala (IMO No 9125152) στην Αμαλιαπολη. 

Το Panagia Kanala βρίσκεται δεμένο μπροστά από το ναυπηγείο του Κουρή στην Αμαλιαπολη από τις αρχές Σεπτεμβρίου. Το πλοίο ανήκει στην Geomar Shipamanagement με έδρα το Πειραιά και είναι ναυπηγημένο το 1995 στο ναυπηγείο Marmara  Kocaeli στη Τουρκία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Falderntor, Ivaran Primero, Delmas Mahury, Boyne River, Huon Gulf, Bbc Svendborg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το bulk carrier Costas L (ΙMO No 9125580) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο DAEWOO Shipbuilindg & Marine Enginnering στο Geoje της Νότιας Κορέας, με το όνομα Mary H και άλλαξε όνομα το 2013 σε Costas L. Το πλοίο έχει μήκος 190.00 μέτρα και πλάτος 30.50 μέτρα και ανήκει LPL SHIPPING με έδρα την Ελλάδα. Το Costas L είναι δεμένο στο Πέραμα από τις 23 Φεβρουαρίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Captain Andreadis (ΙMO No 9423504) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Tsuneishi Shipbuilding στη Fukuyama της Ιαπωνίας μ. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MITSUI  2 SA 6 CY  (8400 KW), που του δίνει ταχύτητα μέχρι 15 κόμβους. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα και πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στην Golden Union Shipping Co SA με έδρα την Ελλάδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...