Jump to content
Shipfriends

Bulk Carriers: Νέα - Κινήσεις - Δελτία - Απορίες


Recommended Posts

Το bulk carrier Agia Doxa (ΙΜΟ Νο: 9467976) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Orient Shipyard στο Busan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S42MC (5508 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 13,50 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 178.90 μέτρα, πλάτος 28.80 μέτρα και ανήκει στην Samios Shipping Co SA. Προηγούμενα του ονόματα είναι Jin Orient, Apellis και Pioneer Skipper

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο χρήστης @Stefano μας χαρίζει ορισμένα πλοία σε φωτογραφία. Είναι το Apollonia Star (IMO 7531187), το Sider Joy (IMO 9285433), το Susie (IMO 7941978), το Rosalia D' Amato (IMO 9225201), το Sea Amethyst (IMO 8520824), το Cape York (IMO 9218088), το Radiance (IMO 9074743), το Nazli Deniz (IMO 7412472), το Sider Itaca (IMO 9615860), το RB Mya (IMO 9730842), το Sider Ibiza (IMO 9861524) και τέλος το Clipper Newark (IMO 9473236).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 9/23/2020 at 5:20 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το bulk carrier Platamon (ΙΜΟ Νο: 9260146) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Xinggang Shipbuilind Heavy Industry στη Tianjin της Κίνας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Sulzer 6RTA-48T-B (6500 KW), έχει μήκος 179.28 μέτρα, πλάτος 28.00 μέτρα και ανήκει στην Amalthia Marine Inc με έδρα την Αθήνα. Προηγούμενα του ονόματα είναι IVS Viking, Miltiadis Junior II, Newlead Prosperity, Pro Trader, Antilohos και Antimilos.

 

Να ο Πλαταμών και στο Λαύριο.

Link to comment
Share on other sites

Το bulk carrier Turkan Saylan (ΙΜΟ No: 9250945) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Hakata Shipbuilding στο Ochi της Ιαπωνίας (Yard No: 636). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hansin (5180 KW). Το πλοίο έχει μήκος 137.90 μέτρα, πλάτος 25.00 μέτρα και ανήκει στην Statu Gemi Kiralama Ve Ticaret με έδρα τη Κωνσταντινούπολη. Προηγούμενο του όνομα είναι Mining Star.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Την Κυριακή το πρωί έφτασε στη Ρόδο το Bulk Carrier Builder (IMO 9589255), διαστάσεων 229 x 32.56 m, ρυμουλκούμενο/συνοδευόμενο από τα Χρήστος XL και MIRJANA K. Από τότε έχει φουντάρει στον κόλπο του Κορακόνερου, ενώ το τελευταίο ρυμουλκό έχει αναχωρήσει. Στη φωτογραφία, στα δεξιά διακρίνεται και το Χρήστος XL. Άραγε πρόκειται για περίπτωση βλάβης;

BUILDER_2022-04-03_17-39-40-904.jpg

Edited by rhodian
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, rhodian said:

Άραγε πρόκειται για περίπτωση βλάβης;

Κλασσική :D.

 

Το πλοίο ανήκει στην Costamare και μανατζάρεται από το ελληνικό γραφείο της V Ships. Την πρωταπριλιά έπαθε μια βλάβη στα ανοιχτά της Αττάλειας(Antalya) και προφανώς ρυμουλκείται πρός τα εδώ γιατί είναι πιό εύκολο να επισκευαστεί.

Link to comment
Share on other sites

Το Santa Maria (ΙΜO No: 9389813) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Nantong Rongsheng Shipbuilding στη Σαγκάη της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 224.00 μέτρα και πλάτος 32.00 μέτρα και ανήκει στην Novamaris Inc με έδρα την Αθήνα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 5S60MC-C (11.456 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Golden Opportunity

Link to comment
Share on other sites

Το Fast (ΙΜO No: 9513842) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Hyundai Vinashin στη Ninh Phuoc του Βιετνάμ (Yard No: S047). Το πλοίο έχει μήκος 187.93 μέτρα και πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στην Trade Fortune Inc με έδρα το Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai MAN B&W 6S50MC-C8 (8.820 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι East

Link to comment
Share on other sites

Το handysize bulk carrier Taibo (ΙΜO No: 9643790) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Zhejiang Yueqing Changhong στη Yueqing  της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 179.88 μέτρα και πλάτος 28.80 μέτρα και ανήκει στην Costamare Shipping της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S42MC7 (5.832 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Jia Tai

Link to comment
Share on other sites

Το bulk carrier Galene M (ΙΜO No: 9536997) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Kanda Shipbuilding στο Kure της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 177.00 μέτρα και πλάτος 28.60 μέτρα και ανήκει στη Banc of America Leasing αλλά τη διαχείριση την έχει η Empire Bulkers Ltd με έδρα το Ελληνικό. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC43LS (6.550 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Matsushima Bay.

Link to comment
Share on other sites

Το handysize bulk carrier Bona (ΙΜO No: 9594432) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Zhousan στο Zhousan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 177.37 μέτρα και πλάτος 28.24 μέτρα και ανήκει στη UNIT Maritime INC με έδρα το Μαρούσι. Προηγούμενο του όνομα είναι Merganser. Το πλοίο αυτή την ώρα ανεβαίνει στη δεξαμενή Πειραιάς Ι για το δεξαμενισμό του από τις 14/04/22 έως τις 20/04/22.

Link to comment
Share on other sites

Το bulk carrier George (ΙΜO No: 9650810) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο Shimanami της Ιαπωνίας (Yard No: H589). Το πλοίο έχει μήκος 179.97 μέτρα και πλάτος 29.80 μέτρα και ανήκει στη Pioneer Marine με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B &W 6S46MC-C (6.820 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14.70 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Ocean Honesty

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το bulk carrier Pnoi (ΙΜO No: 9400887) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Kanda Shipbuilding Co Ltd της Ιαπωνίας (Yard No: 499). Το πλοίο έχει μήκος 177.13 μέτρα και πλάτος 28.40 μέτρα και ανήκει στη STAAL SHIPPING INC με έδρα τη Γλυφάδα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC52LA (6.620 KW), που του δίνουν ταχύτητα 13.50 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Lake Triview και IVS Triview

Link to comment
Share on other sites

Το H.A. Sklenar (ΙΜO No: 8007793) είναι ναυπηγημένο το 1981 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 246.91 μέτρα και πλάτος 32.2 μέτρα και ανήκει στην Vulica Shipping Co Ltd με έδρα της ΗΠΑ. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 5L80GFCA (10.286 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Προηγούμενο του ονόματα είναι Hoegh Foam, Bona Foam, Teakay Foam, Foam Spirit, Nobel Foam και Brittany Mae

Link to comment
Share on other sites

Δε μας λές το πιο χαρακτηριστικό, το πλοίο είναι self-unloader. Αυτό το τύπου spout που βλέπουμε βγάζει το σταράκι από τα αμπάρια και το περνάει στη στεριά χωρίς να χρειάζεται χούφτα ή spout από τη στεριά. Είναι 40 ετών και έχει βάλει και scrubber μάλιστα.

Link to comment
Share on other sites

Το bulk carrier Sofia K (IMO No: 9378838) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Hakodate Dock στο Hakodate της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 175.53 μέτρα και πλάτος 29.40 μέτρα και ανήκει στην MARINERS SHIPPING AGENCY SA με έδρα το Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC52LA (6.018 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14.40 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Global Garland. Το πλοίο αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 12/06/22 έως τις 18/06/22.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το bulk carrier Evropi (IMO No: 9301146) είναι ναυπηγημένο το 2005 στο ναυπηγείο Xiamen Shipbuilding Industry στο Xiamen της Κίνας (Yard No: XSI401C). Το πλοίο έχει μήκος 190.00 μέτρα και πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στην Vulcanus Technical Maritime Enterprises με έδρα το Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 6S50MC (9.400 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14.40 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Kandy, Filia Gem και Sapphire Seas

Link to comment
Share on other sites

Το bulk carrier Cygnus (IMO No: 9303388) είναι ναυπηγημένο το 2005 στο ναυπηγείο Kanda Zosensho K.K στο Kawajiri της Ιαπωνίας (Yard No: 463). Το πλοίο έχει μήκος 177.00 μέτρα και πλάτος 28.40 μέτρα και ανήκει στην STAM Shipping με έδρα τη Βουλιαγμένη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC52LA (7.650 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14.30 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι IVS Kenso.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το bulk carrier Oceanprincess (ΙΜΟ Νο: 9195298) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο NAMURA Shipbuilding Co Ltd στην Osaka της Ιαπωνίας (Yard No: 972). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC60LSII (10474 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 15,50 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 194.94 μέτρα, πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην OCEANSTAR Management INC με έδρα στη Γλυφάδα της οικογένειας Πρίφτη. Προηγούμενο του όνομα είναι Sanko Supreme.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το supramax Bittern (ΙΜΟ Νο: 9441269) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Dayang Shipbuilding στο Yangzhou της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC (10956 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 14,30 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Eagle Ship Management LLC με έδρα το Stamford των ΗΠΑ.

Link to comment
Share on other sites

Το bulk carrier Nazenin (ΙΜΟ Νο: 9545508) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Samjin Weihai στο Weihai της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 180.00 μέτρα, πλάτος 30.00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 5S50MC (9130 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Empire Bulkers του κ. Μόλαρη με έδρα το Ελληνικό. Προηγούμενα του ονόματα είναι TPC Vancouver, Vancouver και Just Fitz III.

Link to comment
Share on other sites

Το bulk carrier Magic Seas (ΙΜΟ Νο: 9736169) είναι ναυπηγημένο το 2016 στο ναυπηγείο Dayang στο Yangzhou της Κίνας (Yard No: DY40). Το πλοίο έχει μήκος 199.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 5S60ME-C8 (8300 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,3 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην ALLSEAS MARINE SA του κ. Μιχάλη Μποδούρογλου με έδρα τη Βούλα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το bulk carrier Supramax Panagia Kanala (ΙΜΟ Νο: 9553232) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Cosco Zhoushan στο Zhoushan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC (11510 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 14.2 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Holger Navigation Corp με έδρα την Αθήνα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Federica, Venus και Panagia Korona.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...