Nick the Greek Posted March 21, 2018 Share Posted March 21, 2018 (edited) 7ετίας το εικονιζόμενο στο Ικόνιο, New Jersey Trader. Ή όπως θα έλεγε κι ο Colonel Κατσάμπελας, Ο Έμπορος της Νέας Υερσέης(IMO 9571301). Παραδόξως το μοναδικό προηγούμενό του όνομα ήταν Cape Madrid και από το Φεβρουάριο του 2016 έχει περιέλθει στην πλοιοκτησία του Λασκαρίδη, αν κρίνω από το σινιάλο στο φουγάρο. Χτισμένο στην Κίνα, συγκεκριμένα στο Guangzhou Wenchong Shipyard με αριθμό GWS404. Μία Wartsila των 25,040 ίππων του δίνει ταχύτητα 22.3 κόμβων στους 93mt IFO το 24ωρο. Edited April 28, 2018 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 28, 2018 Author Share Posted April 28, 2018 Νάτο πάλι στο δρόμο μας το New Jersey Trader, σε αναχώρησή του από το Livorno την περασμένη εβδομάδα. Παρατηρώντας λίγο καλύτερα αυτήν εδώ την φωτογραφία, το μάτι μου έμεινε στο freefall liferaft που βρίσκεται κατάπρυμα. Κι αναρωτιέμαι αν ξέρει κανείς να μας διαφωτίσει με ποιά λογική βρίσκεται αυτό εκεί. Υπό την έννοια ότι βρίσκεται ανάμεσα σε μια στίβα με containers ενώ απέχει και 2 bay από το κομοδέσιο, μέσα στο οποίο βρίσκονται αυτοί που πρέπει να διασώσει εν ώρα ανάγκης. Φανταστείτε λοιπόν σε ένα emergency που θα διαταχθεί εγκατάλειψη, είτε να έχουν καταρρεύσει οι στίβες των 2 πρυμνιών bays, είτε να έχει πιάσει φωτιά κάποιο από τα containers σε αυτά τα bays. Πως αυτοί οι άνθρωποι θα αποκτήσουν ασφαλή πρόσβαση στο liferaft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now