Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νέο πρόσωπο στην κόλαση της Μεσογείου τις τελευταίες ημέρες, με το όνομα Capucine, όνομα που σε εμένα τουλάχιστον φέρνει στο μυαλό καλόγριες :D. Η μοναχή Καπουτσίνη :D λοιπόν είναι χτισμένη το 2011 στο Kyokuyo Shipyard του Shimonoseki, κομμάτι μιας παραγγελίας τεσσάρων πλοίων της Cobelfret. Φόρεσε τα σινιάλα της πλοιοκτήτριάς της εταιρείας μόλις για ένα χρόνο και εκτέλεσε δρομολόγια ανάμεσα σε Rotterdam και Ipswich, με αυτά τα σινιάλα την βλέπουμε εδώ να πλησιάζει το Britanniehaven το καλοκαίρι του 2012. Ακολούθως ναυλώθηκε στη Stena Line και για τα επόμενα 5 χρόνια απασχολήθηκε στη γραμμή Harwich - Rotterdam Europoort σαν υποστήριξη στο επιβατικό κομμάτι(Stena Britannica και Stena Hollanica), της ίδιας γραμμής. Με τα σινιάλα της Stena Line την βλέπουμε εδώ δεμένη στη συνήθη της θέση στο Europoort. Αδιάφορο design, 152 μέτρα μήκος, 1760 lane metres και 1 μηχανή Wartsila των 7,000 ίππων.

 

Στη Μεσόγειο μπήκε την περασμένη εβδομάδα και βρέθηκε Τετάρτη στο Livorno, Σάββατο στο Bari, χθές και σήμερα στο Arbatax της ανατολικής Σαρδηνίας, ενώ τώρα βρίσκεται καθ' οδόν για το Sant' Antioco της νοτιοδυτικής Σαρδηνίας. Σε όσους λέει κάτι το συγκεκριμένο όνομα λιμανιού, είναι γιατί εκεί έχουμε δεί το πρώην Maior, τωρινό Indigo 1. Η προσέγγιση λοιπόν αυτή, με κάνει να πιστεύω ότι πρόκειται για κάποια ναύλωση του Ιταλικού Υπουργείου Αμύνης ή του ΝΑΤΟ, τέλος πάντων κάτι τέτοιο, σαν αντικατάσταση του Maior. Για να δούμε που αλλού θα το δούμε. Το πλοίο μέχρι και πέρυσι που το φωτογράφισα τελευταία φορά, είχε σινιάλα Stena, αναρωτιέμαι με τι να έχει έρθει στη Μεσόγειο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...

Τελικά το πλοίο επέστρεψε στη Βόρειο Ευρώπη, δεν ξέρω για λογαριασμό ποιάς εταιρείας όμως, μια και εδώ και μερικές ημέρες βρίσκεται στο Bodo της Νορβηγίας. Κάποια ναύλωση είναι προφανώς, ίσως ΝΑΤΟ? 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Το πλοίο πέρασε πια το αυλάκι και από σήμερα το απόγευμα βρίσκεται στο λιμάνι Hamad. Που είναι το Hamad? Μα στο Κατάρ, φυσικά :D. Όπως είπα και παραπάνω, βρωμάει ναύλωση στον οργανισμό που είναι το ίδιο συνδικάτο με την ΕΟΚ :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Πρέπει να είναι κάποια ΝΑΤΟική ναύλωση, το πλοίο παραμένει στη Μεσόγειο και επί παραδείγματι έχει περάσει τις τελευταίες 10 ημέρες από το Sant' Antioco όπου είχαμε δεί αυτό, και ήταν επιβεβαιωμένη ΝΑΤΟική ναύλωση, το Salerno και την Civitavecchia όπου και βρίσκεται από την περασμένη Τρίτη. Μάλιστα δεν έχει πέσει σε θέση πρυμνοδέτησης αλλά είναι σε πλαδιογέτηση σε ντόκο γενικού φορτίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Το βλέπω και πηγαινοέρχεται ανάμεσα σε Λιβύη(Misurata) και Civitavecchia, θα μεταφέρει ανθρωπιστική βοήθεια φαίνεται:rolleyes: από τον πάντα ευαίσθητο σε τέτοιες περιπτώσεις Δυτικό Κόσμο, ειδικά όταν οι αναξιοπαθούσες χώρες είναι πλούσιες σε φυσικούς και ορυκτούς πόρους:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Η Καπουτσίνη συνεχίζει να βρίσκεται στην περιοχή μας, πιο συγκεκριμένα εδώ και 10 μέρες στον Κρότωνα(Crotone) της Σικελίας. Εμείς το θυμόμαστε την τελευταία φορά που το είδα, είναι Μάιος του 2017 και ναυλωμένο στη Stena Line έκανε δρομολόγια ανάμεσα στο Rotterdam Europoort και το Harwich.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...