Jump to content
Shipfriends

Δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ


Recommended Posts

o ΟΛΠ (Cosco), ανεθεσε στην... Cosco την προμηθεια της νεας δεξαμενης.

 

Quote
Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός και η σύμβαση για την προμήθεια της νέας πλωτής δεξαμενής
 
Η Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς Α.Ε. ανακοινώνει την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και της σύμβασης με τη COSCO SH (Dalian) Shipyard Co.,Ltd. για τη προμήθεια μίας νέας πλωτής Δεξαμενής με τα εξής χαρακτηριστικά: 
Μήκος: 240Μ, Πλάτος: 45Μ,Βάθος: 18Μ, Χωρητικότητα: 205.66T, και  Ανυψωτική ικανότητα: 22000T.
Η Δεξαμενή θα μεταφερθεί και θα εγκατασταθεί στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος μετά την περάτωση των απαραίτητων έργων υποδομής στη περιοχή. Συνολικά  όλη η διαδικασία αναμένεται να έχει τελειώσει μέχρι το Φεβρουάριο του 2018.
Η τιμή αγοράς για τη Δεξαμενή είναι είκοσι τρία εκατομμύρια οκτακόσιες τριάντα πέντε χιλιάδες ευρώ (€ 23.835.000,00)
Επισημαίνεται επίσης  ότι είναι ήδη σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου «Βελτίωση Υποδομών Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης (συμπεριλαμβανομένων των πλωτών δεξαμενών ) – Φάση Α» ποσού 6.037.559,29 € (μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ ).
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε. Captain Fu Chengqiu , σε δήλωση του με αφορμή την αγορά της μεγάλης πλωτής δεξαμενής ανέφερε ότι συνεχίζονται οι επενδύσεις στη Ν.Ε.Ζ. που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης δείχνοντας την προσήλωση του ΟΛΠ και της COSCO SHIPPING στην αναγέννηση της ελληνικής ναυπηγοεπισκευής και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Υπεγράφη η απόφαση από τον γ.γ. Λιμένων για τη δεξαμενή των 80.000 τόνων στον ΟΛΠ - Αρχίζουν τα έργα για υποδοχή της εγκατάστασης

Quote

«Πρόσω ολοταχώς» βάζει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά Α.Ε. προκειμένου να είναι όλα έτοιμα τον ερχόμενο Φεβρουάριο για να εγκαταστήσει τη νέα πλωτή δεξαμενή που μπορεί να ανεβάσει πλοία 80.000 τόνων.

Τα έργα θα ξεκινήσουν, αφού ο ΟΛΠ έλαβε το «πράσινο φως» από τον γενικό γραμματέα Λιμένων Χρήστο Λαμπρίδη, ο οποίος υπέγραψε την απαραίτητη έγκριση. Η εγκατάσταση της νέας πλωτής δεξαμενής αναμένεται να δώσει σημαντικές προοπτικές για την ενίσχυση όλων των επιχειρήσεων του κλάδου, αφού έχουν τη δυνατότητα μεγαλύτερα πλοία να προσεγγίζουν τον χώρο της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης για εργασίες δεξαμενισμού, ανοίγοντας με αυτό τον τρόπο τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις της Ζώνης να προσεγγίζουν νέες αγορές.

Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία στη χώρα μας βρίσκεται σε διαρκή πτώση, εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα ναυπηγεία της χώρας (Σκαραμαγκάς, Ελευσίνα, Σύρος).

Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος για τον οποίο η άμεση εγκατάσταση της νέας πλωτής δεξαμενής αποτελούσε τόσο αίτημα των επιχειρήσεων του κλάδου και των εργαζομένων όσο και πολιτική προτεραιότητα του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Έχει διαπιστωθεί ότι η κρίση στον κλάδο της ναυπηγοεπισκευής είναι μακροχρόνια και έχει σοβαρές, αρνητικές, οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις στη δυτική Αττική.

Η Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και της ΟΛΠ ΑΕ προβλέπει συνολικές επενδύσεις ύψους 55 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση των υποδομών στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, συμπεριλαμβανομένων των πλωτών δεξαμενών, τις οποίες η ΟΛΠ ΑΕ έχει δεσμευτεί να ολοκληρώσει εντός της πρώτης 5ετίας.


Η εξέλιξη της διαδικασίας μέχρι σήμερα είναι η εξής:

Τον Σεπτέμβριο 2017 η ΟΛΠ ΑΕ ανακοίνωσε την προμήθεια μίας νέας πλωτής δεξαμενής με τα εξής χαρακτηριστικά: Μήκος: 240μ., Πλάτος: 45μ., Βάθος: 18μ., Χωρητικότητα: 205.66τ., και Ανυψωτική ικανότητα: 22.000τ. Η νέα πλωτή δεξαμενή, που έχει ήδη «βαπτιστεί» Piraeus III, θα έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετεί πλοία μέχρι 80.000 dwt και θα εγκατασταθεί στο νότιο μέτωπο του Δυτικού Προβλήτα.

Ολοκληρώθηκε από την ΟΛΠ ΑΕ ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου «Βελτίωση Υποδομών Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης (συμπεριλαμβανομένων των πλωτών δεξαμενών ) Φάση Α».

Πιο πρόσφατα, με εξαιρετικά γρήγορες (αλλά απολύτως σύννομες) διαδικασίες εγκρίθηκε: η τροποποίηση των υφισταμένων περιβαλλοντικών όρων για τη ΝΕΖ από τηνΔ/νση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του υπ. Περιβάλλοντος - Ενέργειας, και, ακολούθως, η εκτέλεση του συνολικού έργου από τον γεν. γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων έναρξης 

Με βάση τα παραπάνω, οι σχετικές εργασίες αναμένεται να αρχίσουν αυτή την εβδομάδα, ενώ υπάρχει εντολή από τη διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ να ολοκληρωθούν το ταχύτερο δυνατό με την εγκατάσταση της νέας δεξαμενής Piraeus III.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών από την ΟΛΠ ΑΕ θα έχει διαμορφωθεί η εξής κατάσταση στη ΝΕΖ Περάματος: 

θα λειτουργούν τρεις πλωτές δεξαμενές: Piraeus I και Piraeus III στον Δυτικό Προβλήτα, Piraeus II στον Ανατολικό Προβλήτα,

θα έχει αναβαθμιστεί όλο το χερσαίο τμήμα της ΝΕΖ και θα έχει εξοπλιστεί με τις υποδομές και δίκτυα που είναι απαραίτητα για την αποτελεσματική λειτουργία μιας σύγχρονης ΝΕΖ.

Τα άλλα ναυπηγεία
Εν το μεταξύ τρέχουν οι εξελίξεις στα μεγάλα ναυπηγεία. Πρώτα απ’ όλα η ONEX του κ. Πάνου Ξενοκώστα έχει κινήσει τις διαδικασίες για την εξαγορά των ναυπηγείων Σύρου. Παράλληλα, η δικαστική κόντρα μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και των μετόχων των ναυπηγείων Σκαραμαγκά θα ξεκαθαρίσει το τοπίο για το τι μέλλει γενέσθαι στα μεγαλύτερα ναυπηγεία της ανατολικής Μεσογείου. Τέλος, το τοπίο για τα ναυπηγεία Ελευσίνας παραμένει θολό, ωστόσο πληροφορίες αναφέρουν ότι το ενδιαφέρον της Cosco έχει ατονίσει.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
10 hours ago, margaritis24 said:

Στο περαμα κανουν εργα απο την προβλητα 2 μεχρι την θεση της πλωτης δεξαμενης!εχουν σκαψει απο την μια μερα εως την αλλη ολο το κομματι αυτο 3χ3 υψος κ βαθος κ απ οτι φαινεται γινεται σαν καναλι που θα περνανε καλωδια!ενω κνστη θεση της δεξαμενης που θα ρθει υπαρχουν πλωτοι γερανοι που τοποθετου στο βυθο κ σαν βασεις θα ελεγα

Εμπηγνυόμενοι πάσσαλοι απ ότι φαίνεται. Μπαινουν γενικα για θεμελιωσεις σε θαλασσιες κατασκευες και οπου αλλού ειναι αθλιο το έδαφος, για αντιστηρίξεις σε εκσκαφές (μετρό πχ) η για να κρατανε πλωτες πλατφόρμες όπως εδώ....

Περισσότερα για το πως λειτουργούν οι πάσσαλοι γενικά εδώ: http://users.ntua.gr/kavvadas/Books/Foundations/08a-piles.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οπως ενημερώνει το theseanation.gr φτάνει τη Δευτέρα 12/3

Σε  πρώτη μετάδοση  ομως (αχ ωραίο ακούγεται να το λες :P ) η δεξαμενη

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο με την δεξαμενή πέρασε εχθές την διώρυγα του Σουέζ και συνεχίζει για Πειραιά. Αύριο το βράδυ το κόβω να είναι στα χωρικά μας ύδατα.

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακή τα ξημερώματα 11/03, αναμένεται να καταπλεύσει στον κόλπο της Ελευσίνας το εξειδικευμένο πλοίο μεταφορών «Xin Guang Hua» μεταφέροντας τη νέα πλωτή δεξαμενή «Piraeus III» των 80.000 dwt του ΟΛΠ, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο Πέραμα για ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες σε μεγαλύτερα πλοία της ακτοπλοΐας αλλά και της κρουαζιέρας. Η νέα δεξαμενή μήκους 240 μέτρων, πλάτους 45μ., βάθους 18 μ., χωρητικότητας 205,66 τόνων και ανυψωτικής ικανότητας 22.000 τόνων, αφού ξεφορτωθεί από το εξειδικευμένο πλήρωμα του πλοίου θα ρυμουλκηθεί τη Δευτέρα το πρωί από ρυμουλκά και θα οδηγηθεί στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Πέραμα. Για την τοποθέτηση της νέας πλωτής δεξαμενής προηγήθηκαν έργα στις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ τα οποία υλοποίησε η εταιρεία TEKΑΛ.
Τα έργα περιελάμβαναν εκβάθυνση της λιμενολεκάνης μέχρι και 20 μέτρα λειτουργικό βάθος, νέα δίκτυα ηλεκτροδότησης και υδροδότησης αλλά και τοποθέτηση τεσσάρων ναύδετων για την αγκυροβόληση των πλοίων.

Πηγή: newmoney

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Η ανακοίνωση του ΟΛΠ για το δεξαμενισμό του πρώτου πλοίου στη νέα πλωτή δεξαμενή “ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ”

Quote

Η ΟΛΠ ΑΕ ανακοινώνει ότι αφού ολοκληρώθηκε η διαδικασία οριστικής εγκατάστασης και πρόσδεσης της σε μόνιμη θέση στον Προβλήτα Ι της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος, η νέα πλωτή δεξαμενή “ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ” τέθηκε χθες σε λειτουργία με επιτυχία, με το δεξαμενισμό του πρώτου πλοίου.

Επιπλέον στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη εκτελούνται εκτεταμένες εργασίες βελτίωσης υποδομών όπως:
• Αναβάθμιση κρηπιδότοιχου.
• Ανακατασκευή δαπέδων. 
• Επισκευή /ανακατασκευή σιδηροτροχιών.
• Βελτίωση Η/Μ εγκαταστάσεων και δικτύων.

Οι συνολικές επενδύσεις που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης και βρίσκονται σε εξέλιξη στη ΝΕΖ Περάματος, θα ξεπεράσουν τα € 55.000.000.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Εγω θα σταθω στα βασικα!στη καινουργια δεξαμενη δεν δουλευει ο αριστερος γερανος ο οποιος εχει κ πιο μεγαλο κρενη!ο δεξιος που δουλευει δεν φτανει εως την μεση του πλοιου που ειναι πανω για να ξεφορτωσει πραγματα!δεν εχει σκαλα για να ανεβοκατεβαινεις στο πλοιο κ βεβαια κ πιο σημαντικο δεν ειχε καλαθι για να κατεβει ο τραυματιας προχτες 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ισχυει οτι σταματησε η λειτουργεια της ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΙΙΙ, λογω παρατηρησεων του Κλαδου Ελεγχου Πλοιων; ετσι αναφερει η efsyn.gr.

μερικες απο τις 26 παρατηρησεις:

Quote

■ Θα πρέπει να ελεγχθούν όλοι οι ανιχνευτές και οι χειροκίνητοι αναγγελτήρες για την καλή λειτουργία και συμβατότητά τους με τον πίνακα ελέγχου, καθώς και η λειτουργία του πίνακα από την εφεδρική πηγή.

■ Μερικά από τα σύμβολα που ήταν πλησίον των ανιχνευτών πυρκαγιάς δεν προσδιόριζαν τον σωστό τύπο του ανιχνευτή (καπνού ή θερμικός).

■ Μερικοί από τους ανιχνευτές πυρκαγιάς (κυρίως οι παλαιότεροι) ήταν αρκετά ρυπαροί από κάπνα και λάδια και σε έλεγχό τους δεν παρείχαν ένδειξη στον πίνακα ελέγχου.

■ Δεν βρέθηκαν οι δύο εξοπλισμοί πυροσβέστη όπως αποτυπώνονται στο «FIRE CONTROL PLAN».

■ Οι συσκευές διαφυγής (EEBD,S) όπως αποτυπώνονται στο «FIRE CONTROL PLAN» δεν ήταν στις θέσεις τους, αλλά κλειδωμένες σε δωμάτιο.

■ Τα περισσότερα κυκλικά σωσίβια δεν ήταν στις θέσεις τους όπως αποτυπώνονταν στο «SAFETY & FIREFIGHTING EQUIPMENT ARRANGEMENT», αλλά κλειδωμένα σε δωμάτιο. Σε αυτά που υπήρχαν διαθέσιμα στο κατάστρωμα, τα σχοινιά ήταν φθαρμένα. Σε κανένα κυκλικό σωσίβιο δεν ήταν γραμμένο το όνομα του ναυπηγήματος.

■ Οι σωσίβιες ζώνες δεν ήταν σε θέσεις ευχερείς για χρήση, αλλά κλειδωμένες σε δωμάτιο. Θα πρέπει να τοποθετηθούν σε θέσεις σύμφωνα με τις ανάγκες χρήσης τους και να αποτυπωθεί η θέση τους στο σχέδιο.

■ Να εφοδιαστεί η πλωτή δεξαμενή με κατάλληλο οξυγονόμετρο – εκρηγνυόμετρο για την ανίχνευση βλαβερών ή δηλητηριωδών αερίων.

υπαρχουν και υπονοοουμενα για φουσκωμα της αξιας της δεξαμενης.

Quote

Ναυτιλιακοί κύκλοι, μιλώντας στην «Εφ.Συν.» για το θέμα, εξηγούσαν ότι η δεξαμενή πρέπει να λειτουργεί σωστά και με όρους ασφαλείας, οι προδιαγραφές να είναι σύμφωνες με αυτές που έθεσε ο ίδιος ο ΟΛΠ για την προμήθειά της, οι ειδικοί θα πρέπει να εξετάσουν το ζήτημα του κόστους, αν πράγματι δηλαδή κοστίζει 23 εκατ. ευρώ όπως είχε γίνει γνωστό, ενώ η Ρυθμιστική Αρχή Λιμένος (ΡΑΛ) που είναι αρμόδια για την τήρηση των όρων της Σύμβασης Παραχώρησης να επιληφθεί του θέματος.

 

Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά και μπράβο στις εποπτεύουσες αρχές για τους ελέγχους που κάνουν, και στα τεχνικά θέματα και στα λογιστικά. Η απορία μου βέβαια είναι, επί κρατικού ΟΛΠ, έγινε ποτέ έλεγχος από οποιονδήποτε φορέα στις δραστηριότητες του? Και αν ναι, βρέθηκαν όλα καλώς?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...