Jump to content
Shipfriends

Ana (IMO 7369118)


Recommended Posts

Φθάνει αύριο στο Δυρράχιο αυτό εδώ το βαποράκι το οποίο με Αλβανική σημαία και όνομα Ana έβλεπα εδώ και αρκετό καιρό στην Εσθονία να ετοιμάζεται για κάθοδο στη Μεσόγειο. Προφανώς Αλβανική η πλοιοκτησία του, πρόκειται για μια εταιρεία την οποία έχουμε ξανακούσει, είναι η Shega Trans που παλιότερα την έχουμε δεί να σχετίζεται με το Esther I

 

Χτισμένο πρίν 44 χρόνια στη Νορβηγία(Kristiansands, yard no. 221) και με 4(!) Νορβηγικές μηχανές(Normo) που το κινούσαν στα καλά του με 18.5 κόμβους. Ο Σουηδός το δίνει στους 14.5 κόμβους που μάλλον είναι πιο ρεαλιστικό, 590 lane metres και 50 επιβάτες, μάλλον οδηγούς φορτηγών. Μένει να δούμε πως θα το αξιοποιήσει η Shega Trans, μπορώ να το φανταστώ να κάνει Ιταλία - Αλβανία το καλοκαίρι. Ενδιαφέρουσα εξέλιξη όπως και να το κάνει κανείς. 

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Δυρράχιο Ραβέννα θα κάνει οσο γνωρίζω. Το πλοίο ειχε φτάσει στο να το αγοράσει Έλληνας πριν το πάρει η ShegaTrans αλλα δε τα βρήκαν στα λεφτα.  Βέβαια δε θα μου προκαλέσει έκπληξη αν τελικά το πάρει κάποιος Ελληνας στο τέλος αφου ηρθε στα μέρη μας,γιατι οι 4 μηχανές (κάποιες εκ των οποίων ηταν σε επισκευή οσο το πλοίο ηταν στο Ταλλίν)υπήρξαν ανασταλτικος παράγων.

Βέβαια η Shega έχει γιγαντωθεί σε σχέση με τις εποχές του Esther (μια ματιά στη σελίδα στο fb θα σας δώσει μια εικονα),οποτε με υπομονή ,μεράκι και μπόλικο κονιακάκι λόγω κρυου το μαζέψανε το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι βλέπω έχουν και γραφείο στη Ραβέννα οπότε μάλλον αυτό επιβεβαιώνει αυτό που είπες, Πέτρο. Και όντως κοιτώντας το web site τους, δείχνει πως έχουν εξαπλωθεί σε πάρα πολλά πράγματα. Τώρα για το βαποράκι, 4 μηχανές και μάλιστα από κατασκευαστή που μπορεί να μην υπάρχει καν, θα χρειαστούν πολλή εφευρετικότητα και ευρηματικότητα. 

Link to comment
Share on other sites

Στο βαπόρι ειναι συνεταίροι και οι Ιταλοί οσο θυμάμαι απο το Σεπτέμβρη που το αγόρασαν.Απλά λόγω Αλβανικής σημαίας επρεπε να ειναι Αλβανός ο μάνατζερ kαι  απο κλάση Αλβανικός νηογνώμονας... (πιθανότητα λογω Iταλίας να μπεί Phoenix). Επιτέλους ήρθε αλλα θέλει φροντίδα και προδέρμ :D.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ξεκίνησε το θεριό! Έφυγε από το Δυρράχιο αμέσως μετά τα μεσάνυχτα, νωρίτερα σήμερα, με προορισμό τη Ravenna όπου και αναμένεται να φτάσει στις 11 το πρωί της Παρασκευής. Χρόνος ταξιδίου 35 ώρες. Κι αν σας φαίνεται πολύ αυτό, είναι γιατί το πλοίο πηγαίνει όλη μέρα σήμερα ανάμεσα στους 8 και 9 κόμβους.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Στη Ravenna από την περασμένη Παρασκευή στις 1800, οπότε και τελικά έφτασε το πλοίο μετά από 42-ωρο ταξίδι από το Δυρράχιο. Μου μυρίζεται προφανώς κάποιο ντητέντσιο από το PSC της Ravenna. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

23 παρατηρήσεις(11 "κρατήσιμες") έφαγε στο κεφάλι το Ana κατά την κράτησή του στη Ravenna. Που να κουβάλαγε κι επιβάτες. Κρατήθηκε 1 εβδομάδα και μόνο αφού οι πλοιοκτήτες εγγυήθηκαν την απ' ευθείας μετάβασή του σε ναυπηγείο πρός αποκατάσταση των παρατηρήσεων.

 

Certificate & Documentation - Ship Certificates
01123 - Continuous synopsis record
Entries missing
 
 
 
 
Certificate & Documentation - Ship Certificates
01107 - Safety Management Certificate (SMC/ ISM)
Not properly filled
 
 
 
Yes
 
Other
 
 
 
 
 
Certificate & Documentation - Ship Certificates
01139 - Maritime Labour Certificate
Not properly filled
 
 
 
 
Certificate & Documentation - Ship Certificates
01105 - Cargo Ship Safety (including exemption)
Not properly filled
 
 
 
 
Certificate & Documentation - Ship Certificates
01105 - Cargo Ship Safety (including exemption)
Not properly filled
 
 
 
 
Certificate & Documentation - Ship Certificates
01124 - International Air Pollution Cert.
Not properly filled
 
 
 
 
Fire safety
07122 - Fire control plan
Wrong information
 
 
 
 
Water/Weathertight conditions
03107 - Doors
Not properly maintained
 
 
 
 
Life saving appliances
11117 - Lifebuoys incl. provision and disposition
Not ready for use
Yes
 
 
Yes
Safety of Navigation
10102 - Type approval equipment
Not as required
 
 
 
Yes
Structural Conditions
02109 - Permanent means of access
Unsafe
 
 
 
 
Fire safety
07105 - Fire doors/openings in fire-resisting divisions
Malfunctioning
Yes
 
 
Yes
Fire safety
07106 - Fire detection and alarm system
Inoperative
Yes
 
 
Yes
Structural Conditions
02105 - Steering gear
Inoperative
Yes
Yes
 
 
Certificate & Documentation - Documents
01314 - SOPEP
Not updated
Yes
 
 
Yes
Life saving appliances
11102 - Lifeboat inventory
Missing
Yes
Yes
 
Yes
Life saving appliances
11104 - Rescue boats
Inoperative
Yes
Yes
 
 
Emergency Systems
04102 - Emergency fire pump and its pipes
Insufficient pressure
Yes
Yes
 
Yes
Fire safety
07113 - Fire pumps and its pipes
Not as required
Yes
Yes
 
Yes
Life saving appliances
11101 - Lifeboats
Inoperative
Yes
Yes
 
Yes
Fire safety
07109 - Fixed fire extinguishing installation
Not as required
Yes
Yes
 
Yes
ISM
15150 - ISM
Not as required
 
 
 
Yes
 
 
Total
11
7
0
12
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα δρομολόγια -η μάλλον ΤΟ δρομολόγιο- του Ana έχει πια σταθεροποιηθεί. Αναχώρηση Τετάρτη αργά το βράδυ από το Shengjin(που το όνομά του θυμίζει Κινέζικο αγκυροβόλιο) και άφιξη στις 0600 περίπου της Παρασκευής στη Ραβέννα. Διανυκτέρευση εκεί και αναχώρηση το Σάββατο το μεσημεράκι για πίσω, με άφιξη αργά το βράδυ της Κυριακής.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μικρή αλλαγή στα δρομολόγια του θηρίου, φτάνει πια στη Ravenna το πρωί του Σαββάτου και φεύγει το ίδιο βράδυ με άφιξη Δευτέρα στο Shengjin.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Καιρό είχα να το παρατηρήσω το εργαλείο, και βλέπω πως νωρίτερα απόψε αναχώρησε από το Δυρράχιο. Πλήν όμως προορισμός του δεν είναι η Ravenna αλλά το Trieste. Με τα 11 του μίλια δίνει άφιξη το μεσημέρι της Παρασκευής. Μένει να δούμε αν η αλλαγή αυτή στο δρομολόγιο είναι μόνιμη.

Link to comment
Share on other sites

Μόνιμη ειναι . Τα δρομολογια της Ραβενα τα εχει αναλάβει το Otto (ex Ulfat).

Βέβαια πυροσβεστικά λογω κίνησης  εχει κανει και Ραβενα το Ανα μ φαινεται τελευταια 

Link to comment
Share on other sites

H Ana έχει ξεμείνει από το Σάββατο το πρωί στην Τεργέστη, όπως και το Otto στη Ravenna. Αν θυμηθώ την πρώτη άφιξη του Ana στη Ravenna όπου και κρατήθηκε από το PSC για κάμποσες ημέρες, έχουμε ίσως και την απάντηση γιατί και τα 2 πλοία δεν έχουν φύγει ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Έχει πέσει πολύ κυνήγι και υπομονή για να φτάσω να πετύχω το Ana την κατάλληλη μέρα και με τις κατάλληλες καιρικές συνθήκες στη Ravenna. Ελπίζω όμως πως το αποτέλεσμα δεν θα σας απογοητεύσει, το συγκεκριμένο πλοίο είναι λιγάκι under the radar, και δεν το βλέπουμε σχεδόν ποτέ.

 

Το πλοίο είναι μικρό, μικρότερο απ' όσο το φανταζόμουν για να είμαι ειλικρινής και φυσικά το σουλούπι του μαρτυρά και την ηλικία των 46 ετών που κουβαλάει στις πλάτες του. Έχουν όμως κάνει πολύ καλόγουστες επιλογές στο χρωματισμό που με εντυπωσίασαν πολύ θετικά όπως μπορεί να δεί κανείς και εδώ. Προσέξτε το απαλό γκρίζο του hull που δένει ωραία με το πορτοκαλί στο οποίο είναι βαμμένα εκτός από τα βρεχάμενα, τόσο η γέφυρα, όσο και τα δύο ιστία. Επίσης πολύ πρωτότυπος ο διάκοσμος επάνω στο γκρί του hull, που απεικονίζει διάφορες πόλεις της υδρογείου με τη νοητή σύνδεση μεταξύ των και συνδετικό κρίκο την Shega Trans.

 

Κερασάκι στην τούρτα η σημαία τους στο φουγάρο. Γειασάν τους μάγκες και καλά κάνουν που προβάλλουν τη χώρα τους και τιμούν τη σημαία τους, μακάρι να βλέπαμε και τη δική μας σε καμιά τσιμινιέρα.

 

Όπως είπαμε και παραπάνω, το πλοίο έχει πια μετατεθεί στη γραμμή Δυρράχιο - Τεργέστη και για τους 3-4 τελευταίους μήνες αντικαταστάθηκε από το roro Otto. Πλήν όμως μετά από διάφορες περιπέτειες του τελευταίου με το PSC στη Ravenna που κορυφώθηκαν από πολυήμερη κράτησή του το Δεκέμβρη με καμιά 30αριά παρατηρήσεις, το πλοίο φαίνεται να αποσύρθηκε από τη γραμμή και διατίθεται για ναύλωση. Η αλήθεια είναι πως και η επιλογή της σημαίας Καμερούν, δεν είναι ακριβώς ενδεδειγμένη. Τη συγκεκριμένη στιγμή παραπλέει την Κυπαρισσία, παλιότερα δούλευε στο τρίγωνο Λίβανος - Τουρκία - Κατεχόμενα οπότε δεν αποκλείεται να το δούμε κι εκεί στο μέλλον. Μένει να δούμε αν το Ana θα παραμείνει στην Τεργέστη ή έστω και προσωρινά, μέχρι να βρεθεί μόνιμος αντικαταστάτης, επιστρέψει στην Ravenna.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...