Nick the Greek Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 (edited) Φθάνει αύριο στο Δυρράχιο αυτό εδώ το βαποράκι το οποίο με Αλβανική σημαία και όνομα Ana έβλεπα εδώ και αρκετό καιρό στην Εσθονία να ετοιμάζεται για κάθοδο στη Μεσόγειο. Προφανώς Αλβανική η πλοιοκτησία του, πρόκειται για μια εταιρεία την οποία έχουμε ξανακούσει, είναι η Shega Trans που παλιότερα την έχουμε δεί να σχετίζεται με το Esther I. Χτισμένο πρίν 44 χρόνια στη Νορβηγία(Kristiansands, yard no. 221) και με 4(!) Νορβηγικές μηχανές(Normo) που το κινούσαν στα καλά του με 18.5 κόμβους. Ο Σουηδός το δίνει στους 14.5 κόμβους που μάλλον είναι πιο ρεαλιστικό, 590 lane metres και 50 επιβάτες, μάλλον οδηγούς φορτηγών. Μένει να δούμε πως θα το αξιοποιήσει η Shega Trans, μπορώ να το φανταστώ να κάνει Ιταλία - Αλβανία το καλοκαίρι. Ενδιαφέρουσα εξέλιξη όπως και να το κάνει κανείς. Edited May 6, 2021 by Nick the Greek
Petros P Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Δυρράχιο Ραβέννα θα κάνει οσο γνωρίζω. Το πλοίο ειχε φτάσει στο να το αγοράσει Έλληνας πριν το πάρει η ShegaTrans αλλα δε τα βρήκαν στα λεφτα. Βέβαια δε θα μου προκαλέσει έκπληξη αν τελικά το πάρει κάποιος Ελληνας στο τέλος αφου ηρθε στα μέρη μας,γιατι οι 4 μηχανές (κάποιες εκ των οποίων ηταν σε επισκευή οσο το πλοίο ηταν στο Ταλλίν)υπήρξαν ανασταλτικος παράγων. Βέβαια η Shega έχει γιγαντωθεί σε σχέση με τις εποχές του Esther (μια ματιά στη σελίδα στο fb θα σας δώσει μια εικονα),οποτε με υπομονή ,μεράκι και μπόλικο κονιακάκι λόγω κρυου το μαζέψανε το πλοίο.
Nick the Greek Posted April 11, 2018 Author Posted April 11, 2018 Απ' ότι βλέπω έχουν και γραφείο στη Ραβέννα οπότε μάλλον αυτό επιβεβαιώνει αυτό που είπες, Πέτρο. Και όντως κοιτώντας το web site τους, δείχνει πως έχουν εξαπλωθεί σε πάρα πολλά πράγματα. Τώρα για το βαποράκι, 4 μηχανές και μάλιστα από κατασκευαστή που μπορεί να μην υπάρχει καν, θα χρειαστούν πολλή εφευρετικότητα και ευρηματικότητα.
Petros P Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Στο βαπόρι ειναι συνεταίροι και οι Ιταλοί οσο θυμάμαι απο το Σεπτέμβρη που το αγόρασαν.Απλά λόγω Αλβανικής σημαίας επρεπε να ειναι Αλβανός ο μάνατζερ kαι απο κλάση Αλβανικός νηογνώμονας... (πιθανότητα λογω Iταλίας να μπεί Phoenix). Επιτέλους ήρθε αλλα θέλει φροντίδα και προδέρμ .
Marios Superfast Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 2 hours ago, proud_ionian said: σα μινι Vega ειναι Το ίδιο είπα και γω μόλις είδα τις φωτο του στο Marine .@Nick the Greek ευχαριστούμε για τις πληροφορίες
Petros P Posted April 16, 2018 Posted April 16, 2018 Οπως ήταν στην Εσθονια και παροτι ανέβηκε δεξαμενή,ηρθε. Ελπιζω να μη το βάψει κόκκινο οπως τα Adriatica
Petros P Posted May 2, 2018 Posted May 2, 2018 οχι ρε παιδιά πάλι ,αυτη τη τσιμινιέρα.. αφου δε σας πήγε με το Adriatica project..
Nick the Greek Posted May 3, 2018 Author Posted May 3, 2018 Ξεκίνησε το θεριό! Έφυγε από το Δυρράχιο αμέσως μετά τα μεσάνυχτα, νωρίτερα σήμερα, με προορισμό τη Ravenna όπου και αναμένεται να φτάσει στις 11 το πρωί της Παρασκευής. Χρόνος ταξιδίου 35 ώρες. Κι αν σας φαίνεται πολύ αυτό, είναι γιατί το πλοίο πηγαίνει όλη μέρα σήμερα ανάμεσα στους 8 και 9 κόμβους.
Nick the Greek Posted May 8, 2018 Author Posted May 8, 2018 Στη Ravenna από την περασμένη Παρασκευή στις 1800, οπότε και τελικά έφτασε το πλοίο μετά από 42-ωρο ταξίδι από το Δυρράχιο. Μου μυρίζεται προφανώς κάποιο ντητέντσιο από το PSC της Ravenna.
Nick the Greek Posted May 22, 2018 Author Posted May 22, 2018 23 παρατηρήσεις(11 "κρατήσιμες") έφαγε στο κεφάλι το Ana κατά την κράτησή του στη Ravenna. Που να κουβάλαγε κι επιβάτες. Κρατήθηκε 1 εβδομάδα και μόνο αφού οι πλοιοκτήτες εγγυήθηκαν την απ' ευθείας μετάβασή του σε ναυπηγείο πρός αποκατάσταση των παρατηρήσεων. Certificate & Documentation - Ship Certificates 01123 - Continuous synopsis record Entries missing Certificate & Documentation - Ship Certificates 01107 - Safety Management Certificate (SMC/ ISM) Not properly filled Other Certificate & Documentation - Ship Certificates 01139 - Maritime Labour Certificate Not properly filled Certificate & Documentation - Ship Certificates 01105 - Cargo Ship Safety (including exemption) Not properly filled Certificate & Documentation - Ship Certificates 01105 - Cargo Ship Safety (including exemption) Not properly filled Certificate & Documentation - Ship Certificates 01124 - International Air Pollution Cert. Not properly filled Fire safety 07122 - Fire control plan Wrong information Water/Weathertight conditions 03107 - Doors Not properly maintained Life saving appliances 11117 - Lifebuoys incl. provision and disposition Not ready for use Safety of Navigation 10102 - Type approval equipment Not as required Structural Conditions 02109 - Permanent means of access Unsafe Fire safety 07105 - Fire doors/openings in fire-resisting divisions Malfunctioning Fire safety 07106 - Fire detection and alarm system Inoperative Structural Conditions 02105 - Steering gear Inoperative Certificate & Documentation - Documents 01314 - SOPEP Not updated Life saving appliances 11102 - Lifeboat inventory Missing Life saving appliances 11104 - Rescue boats Inoperative Emergency Systems 04102 - Emergency fire pump and its pipes Insufficient pressure Fire safety 07113 - Fire pumps and its pipes Not as required Life saving appliances 11101 - Lifeboats Inoperative Fire safety 07109 - Fixed fire extinguishing installation Not as required ISM 15150 - ISM Not as required Total 11 7 0 12
Nick the Greek Posted July 15, 2018 Author Posted July 15, 2018 Τα δρομολόγια -η μάλλον ΤΟ δρομολόγιο- του Ana έχει πια σταθεροποιηθεί. Αναχώρηση Τετάρτη αργά το βράδυ από το Shengjin(που το όνομά του θυμίζει Κινέζικο αγκυροβόλιο) και άφιξη στις 0600 περίπου της Παρασκευής στη Ραβέννα. Διανυκτέρευση εκεί και αναχώρηση το Σάββατο το μεσημεράκι για πίσω, με άφιξη αργά το βράδυ της Κυριακής.
Nick the Greek Posted November 9, 2018 Author Posted November 9, 2018 (edited) Μικρή αλλαγή στα δρομολόγια του θηρίου, φτάνει πια στη Ravenna το πρωί του Σαββάτου και φεύγει το ίδιο βράδυ με άφιξη Δευτέρα στο Shengjin. Edited November 9, 2018 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted September 18, 2019 Author Posted September 18, 2019 Καιρό είχα να το παρατηρήσω το εργαλείο, και βλέπω πως νωρίτερα απόψε αναχώρησε από το Δυρράχιο. Πλήν όμως προορισμός του δεν είναι η Ravenna αλλά το Trieste. Με τα 11 του μίλια δίνει άφιξη το μεσημέρι της Παρασκευής. Μένει να δούμε αν η αλλαγή αυτή στο δρομολόγιο είναι μόνιμη.
Petros P Posted September 18, 2019 Posted September 18, 2019 Μόνιμη ειναι . Τα δρομολογια της Ραβενα τα εχει αναλάβει το Otto (ex Ulfat). Βέβαια πυροσβεστικά λογω κίνησης εχει κανει και Ραβενα το Ανα μ φαινεται τελευταια
Nick the Greek Posted September 23, 2019 Author Posted September 23, 2019 H Ana έχει ξεμείνει από το Σάββατο το πρωί στην Τεργέστη, όπως και το Otto στη Ravenna. Αν θυμηθώ την πρώτη άφιξη του Ana στη Ravenna όπου και κρατήθηκε από το PSC για κάμποσες ημέρες, έχουμε ίσως και την απάντηση γιατί και τα 2 πλοία δεν έχουν φύγει ακόμη.
Nick the Greek Posted January 27, 2020 Author Posted January 27, 2020 Έχει πέσει πολύ κυνήγι και υπομονή για να φτάσω να πετύχω το Ana την κατάλληλη μέρα και με τις κατάλληλες καιρικές συνθήκες στη Ravenna. Ελπίζω όμως πως το αποτέλεσμα δεν θα σας απογοητεύσει, το συγκεκριμένο πλοίο είναι λιγάκι under the radar, και δεν το βλέπουμε σχεδόν ποτέ. Το πλοίο είναι μικρό, μικρότερο απ' όσο το φανταζόμουν για να είμαι ειλικρινής και φυσικά το σουλούπι του μαρτυρά και την ηλικία των 46 ετών που κουβαλάει στις πλάτες του. Έχουν όμως κάνει πολύ καλόγουστες επιλογές στο χρωματισμό που με εντυπωσίασαν πολύ θετικά όπως μπορεί να δεί κανείς και εδώ. Προσέξτε το απαλό γκρίζο του hull που δένει ωραία με το πορτοκαλί στο οποίο είναι βαμμένα εκτός από τα βρεχάμενα, τόσο η γέφυρα, όσο και τα δύο ιστία. Επίσης πολύ πρωτότυπος ο διάκοσμος επάνω στο γκρί του hull, που απεικονίζει διάφορες πόλεις της υδρογείου με τη νοητή σύνδεση μεταξύ των και συνδετικό κρίκο την Shega Trans. Κερασάκι στην τούρτα η σημαία τους στο φουγάρο. Γειασάν τους μάγκες και καλά κάνουν που προβάλλουν τη χώρα τους και τιμούν τη σημαία τους, μακάρι να βλέπαμε και τη δική μας σε καμιά τσιμινιέρα. Όπως είπαμε και παραπάνω, το πλοίο έχει πια μετατεθεί στη γραμμή Δυρράχιο - Τεργέστη και για τους 3-4 τελευταίους μήνες αντικαταστάθηκε από το roro Otto. Πλήν όμως μετά από διάφορες περιπέτειες του τελευταίου με το PSC στη Ravenna που κορυφώθηκαν από πολυήμερη κράτησή του το Δεκέμβρη με καμιά 30αριά παρατηρήσεις, το πλοίο φαίνεται να αποσύρθηκε από τη γραμμή και διατίθεται για ναύλωση. Η αλήθεια είναι πως και η επιλογή της σημαίας Καμερούν, δεν είναι ακριβώς ενδεδειγμένη. Τη συγκεκριμένη στιγμή παραπλέει την Κυπαρισσία, παλιότερα δούλευε στο τρίγωνο Λίβανος - Τουρκία - Κατεχόμενα οπότε δεν αποκλείεται να το δούμε κι εκεί στο μέλλον. Μένει να δούμε αν το Ana θα παραμείνει στην Τεργέστη ή έστω και προσωρινά, μέχρι να βρεθεί μόνιμος αντικαταστάτης, επιστρέψει στην Ravenna.
Petros P Posted January 27, 2020 Posted January 27, 2020 Της υδρογείου τα ειχε απο οταν ηταν uls ferry
Nick the Greek Posted January 27, 2020 Author Posted January 27, 2020 Έχεις πολύ δίκιο, τώρα το βλέπω στο Σουηδό. To credit πάει στους ULS τότε.
enas chiotis Posted February 1, 2020 Posted February 1, 2020 Δυτικά της Κεφαλονιάς αυτή την ώρα, προορισμός Antalya.
Nick the Greek Posted February 7, 2020 Author Posted February 7, 2020 Μersin(Μυρσίνη) κατέληξε τελικά το παπόρο.
enas chiotis Posted February 12, 2020 Posted February 12, 2020 Φόρτωσε από τη Μερσίνα με αναγραφόμενο προορισμό Gabes της Τυνησίας. Ανθρωπιστική βοήθεια θα μεταφέρει κι αυτό...
enas chiotis Posted February 18, 2020 Posted February 18, 2020 Με σβησμένα όλα τα σινιάλα κάνει business στην Τρίπολη. Τώρα αυτό την έφαγε τη ρουκέτα,το δίπλα, λίγη σημασία έχει.
japetus Posted February 18, 2020 Posted February 18, 2020 Παραδίπλα έπεσε, μάλλον σε λιμενικές εγκαταστάσεις και όχι στο πλοίο..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now