Jump to content
Shipfriends

H καλύτερη μετασκευή πλοίου, σε Ε/Γ - Ο/Γ, για να δρομολογηθεί στην Ελλάδα.


Η καλύτερη μετασκευή πλοίου σε ferry, για να δουλέψει στην Ελλάδα ;)   

55 members have voted

  1. 1. Ποια θεωρείτε την καλύτερη μετασκευή πλοίου σε επιβατηγό - οχημταγωγό, για να δουλέψει στην Ελλάδα;

    • Έλυρος
    • Αριάδνη (1996)
    • Λισσός
    • Superferry II
    • Μυτιλήνη

This poll is closed to new votes

  • Please sign in or register to vote in this poll.
  • Poll closed on 04/30/2018 at 09:01 PM

Recommended Posts

Ψηφίζω Ελυρο γιατί το αποτέλεσμα της μετασκευής ήταν εντυπωσιακό!! Είχαμε μεταφορές καταπελτών, μεταφορά καθρέπτη του πλοίου και μέσα είναι εντυπωσιακό το αποτέλεσμα του. Επιπλέον είχε τύχει να παρακολουθήσω αρκετά στη διάρκεια της μετασκευής του

Link to comment
Share on other sites

Αφού η-σχεδόν ολοκληρωτική-ανακατασκευή τού ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ δέν σάς έπεισε,θα ψηφίσω κι'εγώ τον Ελυρο,γιά τούς λόγους που αναφέρει ο Π100 ( μεταφορές καταπελτών, μεταφορά καθρέπτη του πλοίου) και θεωρώ ότι άλλαξαν και αυτοί σημαντικά τήν όψη τού πρώην FERRY TSUKUBA.

 

Link to comment
Share on other sites

Παιρνοντας στα σοβαρα την ερωτηση της δημοσκοπησης, και στεκομενος στο "να δουλεψει στην Ελλαδα" εχουμε τα εξης

1) Ελυρος. Εντυπωσιακη μετασκευη, ακριβη, σοβαρες δουλειες (μεταφορες γεφυρας κτλ) αλλα εξωτερικα μοιαζει με μπαουλακι στο τελος.

2) Αριαδνη. Κανεις δεν αντιλεγει οτι δεν ειναι βαπορας, αλλα μετα απο 10 χρονια παλευει να βρει ρολο και δεν τον βρισκει. Περαν αυτου, η διαρυθμιση του οταν το ταξιδεψα δε με τρελανε.

3) Λισσος. Εντυπωσιακη μετασκευη, κλασικη σφραγιδα ΑΝΕΚ περασμενων δεκαετιων, γερη υποψηφιοτητα να κερδισει την ψηφο μου αλλα ερχεται τριτο τελικα

4) Σουπερφερρυ ΙΙ. Τι να πει κανεις γι αυτο το βαπορι. Μακραν το πιο τυχερο απο καταβολης ακτοπλοιας. Παντα το ειχαν νοικοκυρηδες, εχουν πεσει πανω του πολλα λεφτα, και παντα αυτο τα εφερνε πισω. Κερδισε την ψηφο μου στο νημα, λογω κυκλαδων και οτι ειναι πιο κοντα στο ιδανικο βαπορι που εχω στο μυαλο μου. Κερδιζει το Μυτιληνη στις λεπτομεριες.

5) Μυτιληνη. Δευτερο στο μυαλο μου απο τα υποψηφια. Χανει στις λεπτομεριες, δηλαδη την κλασικη ασχημη "γιαπωνεζικη" σιμοτητα που αποτελειται απο ευθειες, τα ασχημα παραθυρα της γεφυρας οταν την ξαναφτιαξαν εδω, τον πλωριο καταπελτη που επρεπε να χε φυγει κατα τη γνωμη μου, και γιατι στο τελος του τσαλακωσε λιγο (χωρις να φταιει βεβαια το κακομοιρο το βαπορακι) την καλη του εικονα

Link to comment
Share on other sites

Αντικειμενικά θα έπρεπε να κερδίσει το Σουπερφερρυ ΙΙ, το ότι ταξιδεύει 25 χρόνια στην ίδια γραμμή τα λέει όλα. Όμως όπως έχω ξαναπεί το Παναγία Τήνου 2 μου άρεσε πολύ περισσότερο εξωτερικά. Εσωτερικά τώρα, το Φέρρυ ειναι το μόνο της πεντάδας που έχω ταξιδέψει και μπορώ να πω ότι με τόσα θετικά σχόλια που είχα ακούσει περίμενα κάτι καλύτερο. Γενικά νομίζω πως ένα μέρος της επιτυχίας του οφείλεται στις δημόσιες σχέσεις των πλοιοκτητών του και των πλοιάρχων του. 

 Στον Έλυρο έγινε μια μεγάλη και καλή μετασκευή αλλά ακολουθήθηκε η γνωστή συνταγή της ΑΝΕΚ, χτίσιμο πλωρα-πρύμα μέχρι εκεί που δεν πάει. Έχουμε δει και χειρότερα βέβαια από αυτή την εταιρεία: Απτερα, Ταλος και αποκορύφωμα το Λισσός. 

Η Αριαδναρα είναι κούκλα αλλά ήταν και πριν τη μετασκευή. Επίσης μετασκευάστηκε με σκοπό να δουλέψει στο Πειραιάς Χανιά κι ακόμα δεν έχει καταφέρει να στεριώσει σε κάποια γραμμή. 

Ετσι λοιπόν μας μένει το Μυτιλήνη. Πολύ όμορφο εξωτερικά και εντυπωσιακή μεταμόρφωση σε σχέση με το πως ήρθε. Από ότι λέγεται και εσωτερικά ήταν πολύ καλό γι αυτό και έβγαιναν μαζί με το ΣΦ ΙΙ τα καλύτερα του Αιγαίου. Αν δεν είχε και την ατυχία με τη γέφυρα θα ήταν ακόμα καλύτερο!

Link to comment
Share on other sites

Ναι μεν ψήφισα "Λισσός" (ΑΝΕΚ, δεν υπάρχει τίποτ' άλλο) αλλά είναι άνιση η σύγκριση. Μέσα και υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην (υπέροχη πράγματι για τον επιβάτη) μετασκευή του "'Ελυρος" δεν υπήρχαν ούτε για το "SFII" ούτε για το "Μυτιλήνη". Αν και εκτός ψηφοφορίας, κατ' εμέ  και οι πρώτες τρεις μετασκευές της GA ("Ροδάνθη", "Μιλένα"/"Νταλιάνα") ήταν εντυπωσιακές.

Link to comment
Share on other sites

On 4/22/2018 at 3:36 AM, proud_ionian said:

Βγηκε και η πενταδα:

  • Έλυρος 17

[...]Τα μεσανυχτα της 30.4 ληγει η ψηφοφορια.

και με 18ψηφους (επι 55 φιλων που μπηκαν στον κοπο να ψηφισουν:)), ο Ελυρος, κατα τη γνωμη των shipfriends, ειναι η καλύτερη μετασκευή πλοίου σε επιβατηγό - οχηματαγωγό, για να δουλέψει στην Ελλάδα.;)

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian unpinned and locked this topic
  • 4 years later...
4 hours ago, HIGHSPEED 6 said:

Το thunder , το santorini palace και το super express ειναι το πιο καλα σε ξενοδοχειακό επίπεδο σε σχέση με ολα τα αλλα ταχύπλοα ! 

Και για να αποδώσουμε τα του καισαρος , κοινός παρανομαστής και για τα τρία ταχύπλοα είναι ο αρχιτέκτονας κ. Τάκης Δρακατος ο οποίος σχεδίασε και εκπόνησε όλες τις αρχιτεκτονικές τους μελέτες και επιμελήθηκε της διακόσμησης τους.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως επειδή είναι και τα μόνα που ήρθαν και πέρασαν από εκτενή ανακαίνιση... δεν ξέρω αν κάποιο άλλο ταχύπλοο έχει υποστεί τέτοιας έκτασης ανακαίνιση στη χώρα μας  

Επίσης το γραφείο Δρακατου έκανε του Ελ. Βενιζέλος και τώρα του του Andros Queen.... Σίγουρα όλες τους προσεγμένες δουλειές και από το αρχιτεκτονική γραφείο αλλά και από τους ιδιοκτήτες τους που επενδύουν σε τέτοιες βελτιώσεις...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απόλυτα !! Έχετε δίκιο 100%  

Μακαρι να πάρει κάποια εταιρεια κανένα απο τα πιο καινούργια της incat που ο σχεδιασμός τους εξωτερικά ειναι φουτουριστικός και εσωτερικά έχουν ανεβεί πολυ σε σχέση με τα παλαιότερα μοντέλα 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, marioskef said:

 

Επίσης το γραφείο Δρακατου έκανε του Ελ. Βενιζέλος και τώρα του του Andros Queen.... Σίγουρα όλες τους προσεγμένες δουλειές και από το αρχιτεκτονική γραφείο αλλά και από τους ιδιοκτήτες τους που επενδύουν σε τέτοιες βελτιώσεις...

Αστεριών  ΙΙ, Sporades Star , Νησος Ρόδος Αικατερίνη Π και Θεολόγος Π είναι μερικά ακόμη απο τα δημιουργήματα του. 
Ξεκίνησε απο το διάσημο γραφείο του Παρασχου Καραβατακη του αρχιτέκτονα που έκανε τις μεγαλύτερες ανακαινίσεις στα πλοία την δεκαετία του 80 & 90 και την εποχή της μετασκευής των ΚΡΗΤΗ Ι & ΙΙ αποχώρησε ανοίγοντας το δικό του γραφείο . 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...