Jump to content
Shipfriends

Η επιδιωκόμενη αγορά του ΕΓ/ΟΓ Ανδρέας Κάλβος, από την Kefalonian Lines και τα απόνερά της


Recommended Posts

μονο στο τελος οταν ξεκαθαρισει η κατασταση θα μπορουμε να ξερουμε. αλλωστε ποτε δεν ξερουμε ποια ειναι η πραγματικη επιδιωξη πριν ανοιξουν ολα τα φυλλα.

προσωπικα θα εμμεινω στο αρχικο μου σχολιο ;) 

2 hours ago, proud_ionian said:

επειδη ομως, μιλαμε για παικτες που, οπως ξερουμε, ουτε χτεσινοι ειναι, ενω και για να πουν καλημερα συμβουλευονται επιτελειο νομικων, πιστευω οτι θα εχουμε εξελιξεις νωριτερα απο το τελος της δρομολογιακης περιοδου.

 

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση που ίσως ειναι χαζή αλλα παρόλα αυτα εχει μια βάση. Με μορφή ναύλωσης θα μπορούσε να περάσει στην κυριότητα της Kefalonian εκτελώντας όμως τα δρομολόγια της κοινοπραξίας μεχρι και τη λήξη αυτής; 

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τα σενάρια που έθεσε ο Proud και με δεδομένα τα βάρη που κουβαλάει το πλοίο λόγω δανεισμού, αναρωτιέμαι για το ρόλο που θα παίξουν οι Τράπεζες.

Μήπως και αυτές πιέσουν ώστε να ολοκληρωθεί η μετακίνηση άμεσα προς τη μία ή την άλλη πλευρά;

Link to comment
Share on other sites

Στα δικαστήρια το επόμενο βήμα σύμφωνα με το ekefalonia.

 

Quote

Στις 9 Μαρτίου 2018 η EptanisaSeaways (η οποία ανήκει στον όμιλο εταιριών KefalonianLines) και η ΑΝΜΕΖ υπέγραψαν συμφωνητικό πώλησης για το ποσόν των €6.250.000 και το πλοίο σύμφωνα με τα συμβόλαια έπρεπε να παραδοθεί στην Κεφαλλονίτικη εταιρεία το αργότερο μέχρι τις 26 Μαρτίου 2018 στο λιμάνι της Κυλλήνης, αν πρώτα η KefalonianLines είχε τηρήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις που προέβλεπε το σύμφωνο αγοραπωλησίας.

Η Κεφαλλονίτικη εταιρεία κατάθεσε τα χρήματα που προβλεπόταν από το συμβόλαιο και εκπλήρωσε όλες τις προβλεπόμενες συμβατικές της υποχρεώσεις αντιθέτως η ΑΝΜΕΖ δεν παρέδωσε το πλοίο στις 26 Μαρτίου 2018 όπως έπρεπε.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η μη παράδοση του πλοίου είχε να κάνει με την αδυναμία της ΑΝΜΕΖ να εκδώσει τα απαραίτητα φορολογικά και ασφαλιστικά πιστοποιητικά προκειμένου να γίνει η οριστική μεταβίβαση και η παραλαβή του πλοίου από την Eptanisaseaways (KefalonianLines).

Η μη τήρηση των όρων της πώλησης από την πλευρά των πωλητών εγείρει τώρα τεράστιου μεγέθους αξιώσεις από την Κεφαλλονίτικη εταιρεία γεγονός που την επόμενη εβδομάδα θα οδηγηθεί στα δικαστήρια του Πειραιά που θα κληθούν να δώσουν τη λύση και να αποφασίσουν για το τι μέλλει γενέσθαι. Ασφαλείς πληροφορίες του ekefalonia.gr θέλουν την Kefalonianlines να απαιτεί υπέρογκα ποσά από την μη τήρηση του συμβολαίου και την μη παράδοση του πλοίου.

 

Link to comment
Share on other sites

ξεχασες την υποσημειωση

Quote

Σημείωση: Η EptanisaSeaways ειναι θυγατρική της Kefalonianlines με μοναδικους μετόχους την οικογένεια Λυκούδη

τελικα απο οτι φαινεται ο στριμωγμενος (ετσι ή αλλιως) ειναι η ΑΝΜΕΖ και τη λυση θα δωσουν ή τα δικαστηρια ή οι τραπεζες ;) 

Link to comment
Share on other sites

Το μπαλάκι στην τράπεζα  λοιπόν  είτε τα λεφτά της kefalonian lines τα δίνει και καθαρίζει την ΑΝΜΕΖ  για να προχωρήσει η αγοραπωλησία 

είτε σφυρίζει αδιάφορα  και χάνει η ΑΝΜΕΖ και ένα ακόμη καράβι  για αποζημιώσεις  στηριζόμενος στο άρθρο του ekefalonia 

 

Quote

Η μη τήρηση των όρων της πώλησης από την πλευρά των πωλητών εγείρει τώρα τεράστιου μεγέθους αξιώσεις από την Κεφαλλονίτικη εταιρεία γεγονός που την επόμενη εβδομάδα θα οδηγηθεί στα δικαστήρια του Πειραιά που θα κληθούν να δώσουν τη λύση και να αποφασίσουν για το τι μέλλει γενέσθαι. Ασφαλείς πληροφορίες του ekefalonia.gr θέλουν την Kefalonianlines να απαιτεί υπέρογκα ποσά από την μη τήρηση του συμβολαίου και την μη παράδοση του πλοίου.

 

Πάντως  το μόνο ασφαλές συμπέρασμα  που λαμβάνω προσωπικά  είναι η οικονομική αδυναμία  της levante ferries να πάρει αυτή το Κάλβος  και να θωρακίσει την μερίδα του λέοντος  στις γραμμές του Ιονίου .

 

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

εδω, απο οτι ακουμε και διαβαζουμε,  οι τραπεζες ειναι που ζητουν απο την ΑΝΜΕΖ να πουλησει πλοιο, για να μαζεψει ρευστο και να μειωσει κανενα ανοιγμα, θα της δωσουν και αλλα λεφτα, για να παρει φορολογικη και ασφαλιστικη ενημεροτητα; (καπου σε χανω εδω @popolaros).

οι αποζημιωσεις που μπορουν να διεκδικηθουν, ειναι οντως μεγαλες (αν ισχυουν οσα λεει το e-kef, αλλα και οσα μπορουμε να φανταστουμε απο αναλογες περιπτωσεις) και μεχρι να βγει οριστικη αποφαση, υπαρχει βαση για ασφαλιστικα μετρα, που μπορει να περιλαμβανουν απο περιορισμο δρομολογιων της ΑΝΜΕΖ στο ιονιο, μεχρι μερικη δεσμευση εσοδων.

βεβαια αν ισχυουν οσα διαβασαμε και οσα εικαζουμε για τις ρητρες λυσης της κοινοπραξιας, τοτε μπορει να δουμε και τη levante να στρεφεται μετα κατα της ΑΝΜΕΖ (αντικατασταση του πλοιου ή αποζημιωση).

δεν θα πληξουμε

 

Edited by proud_ionian
η
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, popolaros said:

Πάντως  το μόνο ασφαλές συμπέρασμα  που λαμβάνω προσωπικά  είναι η οικονομική αδυναμία  της levante ferries να πάρει αυτή το Κάλβος  και να θωρακίσει την μερίδα του λέοντος  στις γραμμές του Ιονίου .

@popolaros δεν νομίζω να οφείλεται στην οικονομική αδυναμία(κατι που οπως εχουμε καταλαβει δεν έχει). μπορεί να μην της κάνει ο κάλβος και ψάχνεται για άλλο καράβι 

29694918_368987566920041_7781326412056625152_o.thumb.jpg.7032247ae1a7b0d7ec641978ef4a7c79.jpg στο χθεσινό βραδινό δρομολόγιο με το φιορ ειπα να το βγάλω μια φωτογραφία...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και εάν επιτρέπεται, γιατί δεν της έκανε;

Επίσης, γιατί τόση σιγουριά; Είμαστε εκ των εχόντων την εταιρεία και συμμετέχουμε στη λήψη των αποφάσεών της; :P

Μια χαρά τίμιο καράβι είναι το Κάλβος. Δεν είναι πάντα απαραίτητο το Queen Mary 2 :rolleyes: 

Σε ορισμένα χαρακτηριστικά είναι και ανώτερο από το Φιορ, όπως π.χ. στο ταξίδεμα όπως διαπίστωσα ιδίοις όμμασι με τους ισχυρούς ανέμους τις περασμένες εβδομάδες και την άνεση παρκαρίσματος στο άνω γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ariadne said:

Μια χαρά τίμιο καράβι είναι το Κάλβος. Δεν είναι πάντα απαραίτητο το Queen Mary 2 :rolleyes: 

Ναι, λέω δεν είναι και Φιόρ ούτε Μάρε, τίμιο είναι, και το Ιόνιον Πέλαγος είναι :D Όλα τα καραβάκια τα αγαπάμε!

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

η ουσια ειναι παντως οτι προσπαθησε να το ναυλωσει.

δεν ειναι φιορ, δεν ειναι μαρε, δεν ειναι ιονιο πελαγος, ειναι ομως δρομολογημενο ηδη στις γραμμες και με δηλωμενα και εγκεκριμενα δρομολογια, πληρως εναρμονισμενο, αναγνωρισιμο και οποιος το παρει δεν αγοραζει απλα ενα πλοιο, αλλα το νικο γεωργεα της γραμμης:D

το παιρνει ο λυκουδης = παιρνει κεφαλι, μενει στη levante = εδραιωνει τη θεση της και εξασφαλιζει τα κεκτημενα.

τα υπολοιπα θυμιζουν λιγο το οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το γιατί προσπάθησε να το ναυλώσει φαντάζομαι μπορεί να απαντηθεί εύλογα. Εγώ δεν το ήξερα, δεν προλαβαίνω τις εξελίξεις. Τις οποίες καθώς φαίνεται τις καθορίζει το Κάλβος! Μήλον της έριδος, ένα πράμα! Άντε να δούμε με ποια χρώματα θα ντυθεί πια (και λέει μένει στα ίδια).

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

On 5/4/2018 at 12:03 AM, proud_ionian said:

εδω, απο οτι ακουμε και διαβαζουμε,  οι τραπεζες ειναι που ζητουν απο την ΑΝΜΕΖ να πουλησει πλοιο, για να μαζεψει ρευστο και να μειωσει κανενα ανοιγμα, θα της δωσουν και αλλα λεφτα, για να παρει φορολογικη και ασφαλιστικη ενημεροτητα; (καπου σε χανω εδω @popolaros).

η σκέψη μου πήγε στο ότι προκειμένου να χαθεί και κάνα  δεύτερο πλοίο σαν αποζημίωση  μιας και τα πλοία της ΑΝΜΕΖ εξακολουθούν να είναι περιουσία της ίσως να ρίξει λίγο νερό στο κρασί της  και δώσει από την πώληση  ένα  ποσοστό προκειμένου να ολοκληρωθεί η αγοραπωλησία χωρίς παρατράγουδα 

15 hours ago, proud_ionian said:

η ουσια ειναι παντως οτι προσπαθησε να το ναυλωσει.

δεν ειναι φιορ, δεν ειναι μαρε, δεν ειναι ιονιο πελαγος, ειναι ομως δρομολογημενο ηδη στις γραμμες και με δηλωμενα και εγκεκριμενα δρομολογια, πληρως εναρμονισμενο, αναγνωρισιμο και οποιος το παρει δεν αγοραζει απλα ενα πλοιο, αλλα το νικο γεωργεα της γραμμης:D

το παιρνει ο λυκουδης = παιρνει κεφαλι, μενει στη levante = εδραιωνει τη θεση της και εξασφαλιζει τα κεκτημενα.

τα υπολοιπα θυμιζουν λιγο το οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια

να προσθέσω  σε αυτό ότι  ίσως  είναι το μόνο καράβι  που μπορεί να  είναι κερδοφόρο και τον χειμώνα   λόγω  χαμηλής  κατανάλωσης  και μειωμένης  σύνθεσης  καλύπτοντας  σε θέματα  χωρητικότητας αξιοπρεπέστατα  τις  ανάγκες και των δυο νησιων 

 

 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

εννοεις, αν καταλαβα καλα, απο τα χρηματα που θα εισπραξει απο την kefalonian (αν τελικα προχωρησει το θεμα), να δωσει ποσοστο στη levante για να μην ασκησει τις ρητρες της κοινοπραξιας?

Link to comment
Share on other sites

εννοούσα την τράπεζα  αν η KL  αξιώσει  τις αποζημιώσεις  της  και μη έχοντας  χρήματα η ΑΝΜΕΖ  να την πληρώσει  ποιος  αποκλείει το ενδεχόμενο να  τις  πάρει και κάνα  πχ ΚΟΡΑΗΣ  σαν αποζημίωση  ;;;  Για αυτό  σκεφτόμουν  πως ίσως  η τράπεζα  λύσει το θέμα  πριν μπουν  σε αχαρτογράφητα  ύδατα ....

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

α, οκ. εγω μπερδευτηκα.

η λογικη, αυτο που αναφερεις υποδεικνυει. ομως τα τελευταια χρονια, επειδη υπαρχει αμεση εξωτερικη εποπτεια στις Τραπεζες (ΕΚΤ, SSM), αλλα και ερευνες της δικαιοσυνης (οχι παντα δικαιολογημενες), δεν υπαρχει παντα ευελιξια. (ειναι αρκετες οι περιπτωσεις που εχουμε διαβασει στον τυπο).

συμφωνω απολυτα παντως, οτι ετσι προχωρησει δικαστικα το θεμα, τα ποσα που μπορουν να διεκδικηθουν, ειναι τεραστια 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...