Jump to content
Shipfriends

Γεώργιος Εξπρές (IMO 6510851)


Recommended Posts

Αλήθεια, μιας και το έφερε η κουβέντα, γιατί άραγε κανένα site του εξωτερικού δεν έχει ανεβάσει -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- καμμία απολύτως φωτογραφία του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ, και μάλιστα όχι μόνο από την διαδικασία διάλυσης του αλλά ούτε καν ακέραιου ακόμα στην ακτή του Aliaga ??? :confused:

Θεωρώ ότι θα ήταν τουλάχιστον αστείο να σκεφτούμε ότι απολείπουν οι ...φωτο-διασυνδέσεις από το FAKTA, τον Knego, το Shipspotting, το Ships Nostalgia....... Πουθενά δεν έχω δει ούτε μία καν φωτό του πλοίου εν ...διαλύσει.

Υπάρχει καμμία σκέψη, γνώμη, υπόθεση για αυτό το γεγονός ???

Link to comment
Share on other sites

γιατί άραγε κανένα site του εξωτερικού δεν έχει ανεβάσει

Υπάρχει καμμία σκέψη, γνώμη, υπόθεση για αυτό το γεγονός ???

Μα δεν πρόκειται για γεγονός. Υπάρχουν λίγες προς το παρόν, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα ακολουθήσουν και άλλες.

446-Georgios-Express-1.jpg

447-Georgios-Express-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, μιας και το έφερε η κουβέντα, γιατί άραγε κανένα site του εξωτερικού δεν έχει ανεβάσει -μέχρι στιγμής τουλάχιστον- καμμία απολύτως φωτογραφία του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ, και μάλιστα όχι μόνο από την διαδικασία διάλυσης του αλλά ούτε καν ακέραιου ακόμα στην ακτή του Aliaga ???

Μα γιατι,απ οτι φαινεται,εχει γινει μια προσπαθεια(behind the scenes)ωστε οι φωτο του πλοιου στην Αλιαγα,να μην δουν το φως της δημοσιοτητας...:rolleyes:Σε ενα email που μου ειχε στειλει ο Selim San,μαζι με φωτο του πλοιου,μου εγραφε χαρακτηριστικα

Somebody is writing to shipspotters.com that they dont want see the ship under demolition!!!meanwhile this is the last views intact!!!

Για το ανεβασμα φωτο του πλοιου στα διαλυτηρια,τα ειπαμε ενα χερακι παραπανω,δεν χρειαζεται να το αναλυσω περισσοτερο...

Άλλο ένα πλοίο που αγαπήσαμε πέρασε πιά στην ιστορία.

Να ζησουμε 100χρονια να το θυμομαστε καθε μερα και καθε ωρα:D(φιλε ΣΕΙΡΙΕ δεν απανταω ειρωνικα απεναντι σου,απλα θελω να εκφρασω την γνωμη μου).

Θεωρω πως δημιουργηθηκε ενας υπερβολικος ντορος σχετικα με το συγκεκριμενο βαπορι.Ουτε ελληνικης κατασκευης ηταν(οπως αλλα),ουτε ηταν ακουραστος εργατης του Αιγαιου,οπως πολλα αλλα(τα μισα του χρονια στην Ελλαδα ηταν παροπλισμενο),ουτε αποτελεσε καποια σπουδαια ναυπηγικη καινοτομια.Τωρα για το αν ηταν ομορφο η αγαπηθηκε απο πολλους,ειναι αλλο κεφαλαιο(περι ορεξεως...κολοκυθοπιτα).

Δεν το ταξιδεψα ποτε αλλα εχω ταξιδεψει με αλλα(Ν.ΧΙΟΣ-ΑΛΚΑΙΟΣ-ΟΜΗΡΟΣ)με τα οποια δεθηκα,οχι επειδη ειχαν κουβερτωμενα καταστρωματα η ενα στυλ αλλης εποχης,ΑΛΛΑ επειδη ημουν παιδι και εβλεπα τα πραγματα πιο συναισθηματικα.Τελοσπαντων,με αυτα τα σκαρια μεγαλωσα καραβολατρικα,αυτα αγαπησα.

Απο κει κ περα,δεν μου δημιουργηθηκε ποτε το αισθημα-η ιδεα,πως θελω να τα βλεπω εις τους αιωνας των αιωνων αμην,ουτε να τα ταξιδευω 60χρονια.Επισης δεν με πειραξε ουτε που πηγαν για καρφιτσες ουτε που δεν εγινε καποιο απο αυτα μουσεια.

Το θεμα με τον Γεωργιο για μενα ηταν απλο:οποιος-οποιοι αγαπησαν αυτο το πλοιο(το σεβομαι απολυτα),επρεπε να βρουν τους πορους να αγορασουν το παροπλισμενο σκαρι και να το εκαναν οτι ηθελαν μετα.

Για μενα το κρατος καλως εκανε που δεν δαπανησε εστω και ενα σεντ για την αγορα η την διατηρηση του πλοιου ως μουσειου,γιατι πολυ απλα,υπηρχαν και υπαρχουν πολυ πιο σημαντικα εργα-υποδομες,που πρεπει να αποδωθουν στους ελληνες!Εδω το ελληνικος κρατος,δεν ειναι συνεπες απεναντι στους μισθους των υπαλληλων του δημοσιου,τον Γεωργιο θα εσωζε?(αληθεια το Hellas Liberty τι γινεται...:rolleyes:)

Σεβαστη η αγαπη προς το συγκεκριμενο σκαρι αλλα οχι η υπερβολη.Περασε στην ιστορια και καλα θα ειναι σιγα σιγα να το ακολουθησουν κι αλλα σκαρια;)Ευχομαι σε 30χρονια να μιλαω και να θαυμαζω τα απιστευτα πλοια που μπορει να κατασκευαζονται εκεινη την εποχη,και οχι για το Ν.ΧΙΟΣ του 2007 η το Γ.ΕΞΠΡΕΣ του 1965....

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω και 'γω με τον NHSOS XIOS απο πανω. Ασχοληθηκαμε υπερ του δεοντος με το συγκεκριμενο βαπορι. Προσωπικα δεν το εζησα λογω ηλικιας αλλα απο αυτα που βλεπω και διαβαζω εχω διαμπργωσει μια αποψη για το πλοιο και την εποχη του. Δυστυχως η ευτυχως η εποχη εκεινη ειναι εντελως διαφορετικη απο την σημερινη. Ηταν μια ρομαντικη εποχη ειδικα για 'μας που δεν βλεπουμε τα καραβια μονο σαν μεταφορικα μεσα. Τα πλοια της εποχης του στα ματια μου εχουν αυτο το κατι που σε κανουν τα τα κοιτας και να τα περπατας συνεχει απ' ακρη σ'ακρη οταν βρισκεσαι επανω τους. Ομως οπως ολα καποτε ερχεται και το τελος τους. Φευγουν για να δωσουν τη θεση τους σε αλλα καινουρια με αλλες χαρες.

Παραπανω ανεφερθηκε οτι καποιοι δεν θελουν να δουν το πλοιο υπο διαλυση.

Γιατι να μην το δουν; Ηταν και εινα μια μαζα απο σιδερα στην πραγματικοτητα. Στα ματια μας ειναι και θα ειναι για παντα για οσους πραγματικα αγαπανε τα καραβια το "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ".

Αλλωστε δεν ειναι το πρωτο πλοιο της χρυσης αυτης εποχης που εχεια αυτη την καταληξη που θα εχουν καποια στιγμη και τα πλοια που ταξιδευουμε σημερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Όπως είπε και ο Earl, το Γεώργιος Εξπρές θα το θυμόμαστε να κοντράρεται με το ΝΑΞΟΣ, να πέφτει μαγκιόρικα στο Γαρμπή της Παροικιάς με παλιοπαρέα, και να πλέει καμαρωτό χωρίς κανένα σινιάλο στη Σέριφο του 1983.

…και να επιστρέφει από Παροναξία στον Πειραιά. Πέρασαν ήδη 2 χρόνια που πήγε στην Αλιάγα, και μιάς και τον ξεχάσαμε λιγάκι τον Γεώργιο, είπα να του κάνω ένα διετές μίνι μνημόσυνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Εξαιρετικό. Πόσο απολαυστικά τα ανοιχτά καταστρώματα και τα πλωριά μπαλκόνια του βαπορα;

Κατανοώ την εξέλιξη, αλλά θα την ήθελα πιο εξωστρεφη, να είχαν και τα νέα βαπόρια τέτοιες δυνατότητες απόλαυσης του θαλασσινού ταξιδιού. 

 

Link to comment
Share on other sites

Το άλλο που κάνει εντύπωση είναι το κροσάρισμα με τον Αλκαίο έξω από την μπούκα του Πειραιά. Θυμίζει το πόσο κοντά πέρναγαν κάποτε από την Πειραική τα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά. Το βίντεο είναι 1992-1994 και το σεπαρεσιο(ν) ακόμα ήταν πολύ μακριά σαν ιδέα. Θυμάμαι τον ύπαρχο τον κατα Γιάννη Ζαζάνη, μόνιμα με τη τσαντίλα και τις φωνές στη φόρτωση. Φοβόσουν να του μιλήσεις. Γνώμη που άλλαξε αμέσως όταν τον γνώρισα λίγα χρόνια αργότερα.

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι στο χρόνο,παρακολουθώντας με τα μάτια μέσα στην οθόνη.Πολύ πούλμαν πρέπει να είχε μέσα το βαπόρι.Ο μόνος όμορφος χώρος που είχε το βαπόρι πρέπει να ήταν πλώρα με καναπέδες περιμετρικά στο μπουλμέ.Θυμάμαι στο αδελφό Εξπρές Ερμής έτσι ήταν το πλωριό σαλόνι.Επίσης βλέπω το βαπόρι να πλέει με καλή ταχύτητα πάνω από 16-17 κόμβους βλέποντας τα απόνερα και τη δύναμη τους.

Αξιοσημείωτη η αριστερη μανούβρα μέσα στα λεμονάδικα με τόσα βαπόρια μέσα.

Η κάμερα μέσα στο Πειραιά εστιάζει στο Άπτερα και στο Καζαντζάκης,πλοία που εντυπωσίαζαν τότε τους πάντες.

Σκεφτείτε να βρισκόσουν ξαφνικά από τα αεροπορικά του Γεώργιος,στα σαλόνια με μοκέτα και χλίδα στο Καζαντζάκης.Πολιτισμικό σοκ.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

καλή ταχύτητα πάνω από 16-17 κόμβους βλέποντας τα απόνερα και τη δύναμη τους.

Αν σκεφτείς ότι έκανε το Σίφνος-Σεριφος-Πειραιας 5:10-5:15 τότε είχε σίγουρα πάνω από 18,5

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/18/2005 at 12:04 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από ότι έμαθα σήμερα το πλοίο πρέπει να πουλήθηκε για scrap!! Δε ξέρω το πόσο αλλά και σε ποια από τις δυο διαλυτηριες χώρες θα μας το πάρει και αυτό το βαπόρι!!

 

Το βίντεο αυτό πρέπει να τραβήχτηκε από τον Αντώνη τον Καλογήρου το φθινόπωρο του 1993.

 

Μία σκέψη είναι ότι βρισκόμαστε στις μέρες του Σεπτεμβρίου του 1993.

Για να ταξιδεύουν τόσοι Σιφνιοί πρέπει να είναι τέλος Σεπτέμβρη με αρχες Οκτώβρη του 1993.

Ο Αντώνης Σαμαράς έχει φέρει την Κυβέρνηση στο τέλος της.

«Το πολιτικό σκηνικό έχει οξυνθεί» αναφέρεται στο τέλος του βίντεο.

Το «Άπτερα» έχει μετασκευαστεί, το “Sea Harmony II” περιμένει στον Πειραιά για να ξεκινήσει το δρομολόγιό του («το πλοίο πριν ονομαζόταν «Sea Harmony”).

Και το «Γεώργιος Εξπρές» λάμπει στον φθινοπωρινό ήλιο.

Ο ήχος των Sulzer ακούγεται σαν μελωδία στα αυτιά όσων των αγάπησαν.

Τα εύσημα στον Αντώνη τον Καλογήρου που το τράβηξε και στο σιφναϊκό site που το ανέβασε.

 

Πολύ σύντομα θα ανέβει ένα βίντεο με το «Κίμωλος» καθισμένο στην άμμο των Καμαρών.

Ήταν 25 Φεβρουαρίου 1993 στις Καμάρες της Σίφνου...

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...